Weet je ook eens hoe het voelt.quote:Op maandag 4 april 2016 14:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik zit nog steeds met het groepje trouwens, ze hebben me nu ingesloten.
quote:Op maandag 4 april 2016 13:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat als je allemaal du_ke bots maakt en tegen elkaar laat discussieren ?
quote:Op maandag 4 april 2016 13:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dan implodeert het heelal, dit is natuurkundig bewezen.
Dat filmpje zie ik nu in drie topics door drie verschillende onrendabelen geplaatst worden. Wat is er zo bijzonder aan?quote:
Nigelgod gaat spreken vanavondquote:Op maandag 4 april 2016 14:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat filmpje zie ik nu in drie topics door drie verschillende onrendabelen geplaatst worden. Wat is er zo bijzonder aan?
Voor de rechtspopulistjes is dat een nog een belangrijker intellectueel dan Baudet. Vergeet dat niet.quote:
Komt Baudet ook?quote:Op maandag 4 april 2016 14:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor de rechtspopulistjes is dat een nog een belangrijker intellectueel dan Baudet. Vergeet dat niet.
Chaos en paniek bij alle Eurofielen der Nederlanden.quote:
Waarschijnlijk wel, tegenstanders die in volzinnen spreken zijn dun gezaaid.quote:Op maandag 4 april 2016 15:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die is bij elk anti-Europafeestje te vinden toch?
Dat zijn teminste niet van die landverradende Eurofielen!!!111quote:Op maandag 4 april 2016 15:03 schreef Kaas- het volgende:
Dom rechts moet zich eens druk maken om Nederlanders in plaats van zich te laten leiden door de meningen van buitenlanders als Wladimir Putin en Nigel Farage.
Omdat een domrechts figuur dat eerder met die kansloze kinderprikker van een Van der Stoep werkte wat komt roeptoeteren? Ik zie enkel wat simpelen zich daar over opwindenquote:Op maandag 4 april 2016 15:02 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Chaos en paniek bij alle Eurofielen der Nederlanden.
Het wordt steeds beterquote:Op maandag 4 april 2016 15:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die is bij elk anti-Europafeestje te vinden toch?
Van der Stoepquote:Op maandag 4 april 2016 15:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat een domrechts figuur dat eerder met die kansloze kinderprikker van een Van der Stoep werkte wat komt roeptoeteren? Ik zie enkel wat simpelen zich daar over opwinden
Ik vermoed een hoger inteeltgehalte dan in een afgelegen gehucht in het Rifgebergte.quote:Op maandag 4 april 2016 15:05 schreef Heilwasser het volgende:
Geenpeil, VNL, Nigel, Volendam.
Alle helden bij elkaar.
Nou nou nou, wat is dit nou weer voor taalgebruik.quote:Op maandag 4 april 2016 15:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat een domrechts figuur dat eerder met die kansloze kinderprikker van een Van der Stoep werkte wat komt roeptoeteren? Ik zie enkel wat simpelen zich daar over opwinden
Graag.quote:Op maandag 4 april 2016 15:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jammer dat we niet op Nigel kunnen stemmen in Nederland. Kan hij zich niet laten neutraliseren en onze premier worden?
Niet zo netjes inderdaad. Poging me aan te passen aan de doelgroep.quote:Op maandag 4 april 2016 15:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat is dit nou weer voor taalgebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |