En hoe ga je Guidance bedanken?quote:
Dubieuze bronnen, zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 13:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Aan deze borrelpraatretoriek hebben we natuurlijk weinig

Dan implodeert het heelal, dit is natuurkundig bewezen.quote:Op maandag 4 april 2016 13:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat als je allemaal du_ke bots maakt en tegen elkaar laat discussieren ?
Bron?quote:Op maandag 4 april 2016 13:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dan implodeert het heelal, dit is natuurkundig bewezen.
Exporteren als Powerpoint.quote:Op maandag 4 april 2016 13:58 schreef Kaas- het volgende:
Hoe sla je een presentatie uit Google Docs gewoon weer als ppt-bestand op op je laptop dan?
quote:Een Google-document, -spreadsheet of -presentatie opnieuw opslaan als Office-bestand:
Open het bestand.
Klik op het menu Bestand.
Selecteer Downloaden als.
Kies een bestandsindeling.
Ik denk dat ze samen Cinnabons gaan eten in de markthal.quote:
Omdat wij wel eens geruchten horen uit de gayscene over dankbaarheid tonen.quote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom willen jullie zo graag weten hoe Kaas mij gaat bedanken?
Gratis biertje.quote:Op maandag 4 april 2016 14:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat wij wel eens geruchten horen uit de gayscene over dankbaarheid tonen.
Dat wordt weer potenrammen dus.quote:Op maandag 4 april 2016 14:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik zit nog steeds met het groepje trouwens, ze hebben me nu ingesloten.
Haha, dit klinkt fout.quote:Op maandag 4 april 2016 14:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Word hier een beetje opgewonden van.quote:Op maandag 4 april 2016 14:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |