quote:Op maandag 4 april 2016 12:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gingen ze die niet inrichten als tuigdorpen?
Hmm, lijkt te kloppenquote:In het begin van de 21e eeuw was er sprake van het huisvesten van onaangepasten in zogenaamde aso-units,[5] maar al in 1993 plaatste de gemeente Kampen vier wooncontainers voor extreme overlastgevers op een afgelegen plek.[6]
Ach, je moet wat als je de VVD niet principieel genoeg vindt. Dan kan je inderdaad beter op religieuzen stemmen, die weten nog wat principes zijn. Potenramprincipes welteverstaan.quote:Op maandag 4 april 2016 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Elspeet wordt Kowloon gelijk aan de hoogste boom gehangen.
En de bomen zijn hoog in Elspeet.quote:Op maandag 4 april 2016 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Elspeet wordt Kowloon gelijk aan de hoogste boom gehangen.
Dat heet je aanpassen aan de omgeving.quote:Op maandag 4 april 2016 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
Ik las net al wel dat je wilde gaan toeren met de PVV-Einsatzgruppen , waht.
Een overhemd volstaat in dat geval.quote:Op maandag 4 april 2016 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
EU-vlaggetje voor als de anderen winnen, Waht?
Bruin?quote:Op maandag 4 april 2016 12:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Een overhemd volstaat in dat geval.
Enkel de kleuren die Dijsselbloem draagt natuurlijk.quote:
En Gladio-arsenalen onder de grond.quote:Op maandag 4 april 2016 12:49 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Liggen vast nog wel her en der Duitse wapens op zolder
Gladio.quote:Op maandag 4 april 2016 13:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En Gladio-arsenalen onder de grond.
Geert vertrouwt links inderdaad ook niet. Lijkt me een pré voor links.quote:Op maandag 4 april 2016 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Noodzakelijk, omdat links niet te vertrouwen is. Dat zie je nu weer bij Geert Wilders.
Kut Kut Kut Kut Kut Kut Kut Kutquote:Op maandag 4 april 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
Godver, ik heb alleen een Powerpoint Viewer op mijn laptop maar niet de échte Microsoft Powerpoint voor vanmiddag. Kan nu geen presentatie bouwen en een computer waar de software op staat is niet in de buurt aanwezig.
Open Office downloaden.quote:Op maandag 4 april 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
Godver, ik heb alleen een Powerpoint Viewer op mijn laptop maar niet de échte Microsoft Powerpoint. Kan nu geen presentatie bouwen voor vanmiddag en een computer waar de software op staat is niet in de buurt aanwezig.
Illegaal M$ Office downloaden.quote:
Zelfs vragen mag eigenlijk niet.quote:Op maandag 4 april 2016 13:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je een betrouwbare link? Per dm want zal wel niet mogen.
Ik wil enkel van waht weten of hij een link kent, maar beter stuurt hij de link er niet bij want dan geef ik hem aan.quote:
Goed voorbereid, hoor ik al weer.quote:Op maandag 4 april 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
Godver, ik heb alleen een Powerpoint Viewer op mijn laptop maar niet de échte Microsoft Powerpoint. Kan nu geen presentatie bouwen voor vanmiddag en een computer waar de software op staat is niet in de buurt aanwezig.
Naar de uni rennen dan, gek.quote:Op maandag 4 april 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
Torrents zijn je beste optie vrees ik. Heb geen link nee.quote:Op maandag 4 april 2016 13:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht.quote:Op maandag 4 april 2016 13:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil enkel van waht weten of hij een link kent, maar beter stuurt hij de link er niet bij want dan geef ik hem aan.
Lekker policor van je.quote:Op maandag 4 april 2016 13:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil enkel van waht weten of hij een link kent, maar beter stuurt hij de link er niet bij want dan geef ik hem aan.
Oh.quote:Op maandag 4 april 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
Met surfspot heb je als student via je instelling al voor 3 euro een jaarlicentie voor MS Office Pro Plus 2013 ofzo.
Waarom zou je torrents gebruiken.
https://nl.libreoffice.org/ontdek/impress/quote:Op maandag 4 april 2016 13:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Surfspot.quote:Op maandag 4 april 2016 13:43 schreef Heilwasser het volgende:
Office voor studenten kost honderdveertig euro. Hoe durven ze.
Dank, hier ga ik nog even van profiteren.quote:
Ben in Alkmaar.quote:
Erasmus staat er niet tussen.quote:Op maandag 4 april 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
Met surfspot heb je als student via je instelling al voor 3 euro een jaarlicentie voor MS Office Pro Plus 2013 ofzo.
Waarom zou je torrents gebruiken.
Of uitschrijven op A4tjes en analoog presenteren:quote:Op maandag 4 april 2016 13:43 schreef Reya het volgende:
Dan maar een economenpresentatie. Indianentooi op, beetje rondstampen en "uche uche" roepen. Als volgend jaar de werkgelegenheid toeneemt, schrijf je dat vervolgens aan jezelf toe.
Dat is dan ook een hogeschool.quote:Op maandag 4 april 2016 13:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben in Alkmaar.
[..]
Erasmus staat er niet tussen.
Het punt is dat ik een standaardversie in ppt moet openen van de professor en daarin dan mijn presentatie maken, maar de Powerpoint Viewer kan niet editen in zo'n bestand.quote:Op maandag 4 april 2016 13:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
https://nl.libreoffice.org/ontdek/impress/
quote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het punt is dat ik een standaardversie in ppt moet openen van de professor en daarin dan mijn presentatie maken
Kun je toch gewoon openen met Google docs en dan weer exporteren als ppt.quote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het punt is dat ik een standaardversie in ppt moet openen van de professor en daarin dan mijn presentatie maken, maar de Powerpoint Viewer kan niet editen in zo'n bestand.
Had ik al gezegd.quote:Op maandag 4 april 2016 13:48 schreef Heilwasser het volgende:
Maar kun je ppt niet openen met Google docs?
Ja maar ik heb als eerste een bron: https://www.google.com/intl/nl_nl/slides/about/quote:
Daarom heet ie ook 'viewer' waarschijnlijkquote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het punt is dat ik een standaardversie in ppt moet openen van de professor en daarin dan mijn presentatie maken, maar de Powerpoint Viewer kan niet editen in zo'n bestand.
Ah, zo'n flutlinkje beschouw ik niet als bronquote:Op maandag 4 april 2016 13:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja maar ik heb als eerste een bron: https://www.google.com/intl/nl_nl/slides/about/
Dus volgens du_ke heb ik nu gewonnen.
8/10quote:Op maandag 4 april 2016 13:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ah, zo'n flutlinkje beschouw ik niet als bron![]()
Maar veel beter kunnen we natuurlijk niet verwachten van deze user.
Aan deze borrelpraatretoriek hebben we natuurlijk weinigquote:Op maandag 4 april 2016 13:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ah, zo'n flutlinkje beschouw ik niet als bron![]()
Maar veel beter kunnen we natuurlijk niet verwachten van deze user.
En hoe ga je Guidance bedanken?quote:
Dubieuze bronnen, zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 13:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Aan deze borrelpraatretoriek hebben we natuurlijk weinig
Dan implodeert het heelal, dit is natuurkundig bewezen.quote:Op maandag 4 april 2016 13:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat als je allemaal du_ke bots maakt en tegen elkaar laat discussieren ?
Bron?quote:Op maandag 4 april 2016 13:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dan implodeert het heelal, dit is natuurkundig bewezen.
Exporteren als Powerpoint.quote:Op maandag 4 april 2016 13:58 schreef Kaas- het volgende:
Hoe sla je een presentatie uit Google Docs gewoon weer als ppt-bestand op op je laptop dan?
quote:Een Google-document, -spreadsheet of -presentatie opnieuw opslaan als Office-bestand:
Open het bestand.
Klik op het menu Bestand.
Selecteer Downloaden als.
Kies een bestandsindeling.
Ik denk dat ze samen Cinnabons gaan eten in de markthal.quote:
Omdat wij wel eens geruchten horen uit de gayscene over dankbaarheid tonen.quote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom willen jullie zo graag weten hoe Kaas mij gaat bedanken?
Gratis biertje.quote:Op maandag 4 april 2016 14:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat wij wel eens geruchten horen uit de gayscene over dankbaarheid tonen.
Dat wordt weer potenrammen dus.quote:Op maandag 4 april 2016 14:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik zit nog steeds met het groepje trouwens, ze hebben me nu ingesloten.
Haha, dit klinkt fout.quote:Op maandag 4 april 2016 14:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Word hier een beetje opgewonden van.quote:Op maandag 4 april 2016 14:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Weet je ook eens hoe het voelt.quote:Op maandag 4 april 2016 14:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2016 13:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat als je allemaal du_ke bots maakt en tegen elkaar laat discussieren ?
quote:Op maandag 4 april 2016 13:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dan implodeert het heelal, dit is natuurkundig bewezen.
Dat filmpje zie ik nu in drie topics door drie verschillende onrendabelen geplaatst worden. Wat is er zo bijzonder aan?quote:
Nigelgod gaat spreken vanavondquote:Op maandag 4 april 2016 14:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat filmpje zie ik nu in drie topics door drie verschillende onrendabelen geplaatst worden. Wat is er zo bijzonder aan?
Voor de rechtspopulistjes is dat een nog een belangrijker intellectueel dan Baudet. Vergeet dat niet.quote:
Komt Baudet ook?quote:Op maandag 4 april 2016 14:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor de rechtspopulistjes is dat een nog een belangrijker intellectueel dan Baudet. Vergeet dat niet.
Chaos en paniek bij alle Eurofielen der Nederlanden.quote:
Waarschijnlijk wel, tegenstanders die in volzinnen spreken zijn dun gezaaid.quote:Op maandag 4 april 2016 15:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die is bij elk anti-Europafeestje te vinden toch?
Dat zijn teminste niet van die landverradende Eurofielen!!!111quote:Op maandag 4 april 2016 15:03 schreef Kaas- het volgende:
Dom rechts moet zich eens druk maken om Nederlanders in plaats van zich te laten leiden door de meningen van buitenlanders als Wladimir Putin en Nigel Farage.
Omdat een domrechts figuur dat eerder met die kansloze kinderprikker van een Van der Stoep werkte wat komt roeptoeteren? Ik zie enkel wat simpelen zich daar over opwindenquote:Op maandag 4 april 2016 15:02 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Chaos en paniek bij alle Eurofielen der Nederlanden.
Het wordt steeds beterquote:Op maandag 4 april 2016 15:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die is bij elk anti-Europafeestje te vinden toch?
Van der Stoepquote:Op maandag 4 april 2016 15:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat een domrechts figuur dat eerder met die kansloze kinderprikker van een Van der Stoep werkte wat komt roeptoeteren? Ik zie enkel wat simpelen zich daar over opwinden
Ik vermoed een hoger inteeltgehalte dan in een afgelegen gehucht in het Rifgebergte.quote:Op maandag 4 april 2016 15:05 schreef Heilwasser het volgende:
Geenpeil, VNL, Nigel, Volendam.
Alle helden bij elkaar.
Nou nou nou, wat is dit nou weer voor taalgebruik.quote:Op maandag 4 april 2016 15:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat een domrechts figuur dat eerder met die kansloze kinderprikker van een Van der Stoep werkte wat komt roeptoeteren? Ik zie enkel wat simpelen zich daar over opwinden
Graag.quote:Op maandag 4 april 2016 15:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jammer dat we niet op Nigel kunnen stemmen in Nederland. Kan hij zich niet laten neutraliseren en onze premier worden?
Niet zo netjes inderdaad. Poging me aan te passen aan de doelgroep.quote:Op maandag 4 april 2016 15:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat is dit nou weer voor taalgebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |