Ja, ik heb vandaag toevallig zwarte kousen aan, dus vandaar.quote:Op maandag 4 april 2016 12:35 schreef Kowloon het volgende:
Wat leuk, pompom, dat we op dezelfde partij stemmen.
Word ik nu uit de EU gezet? Doe dan maar naar Jersey of Guernsey graag.quote:Op maandag 4 april 2016 12:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Crewbash. Tot over een half jaar maar weer.
Een echt onderzoek wordt tenminste in zijn volheid gepubliceerd.quote:Op maandag 4 april 2016 07:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu klink je als een willekeurige hbo'er over een willekeurig onderzoek.
Ik denk dat jij niet erg in de smaak valt bij de achterban die in dorpen zoals Nunspeet, Uddel en Putten woont.quote:Op maandag 4 april 2016 12:35 schreef Kowloon het volgende:
Wat leuk, pompom, dat we op dezelfde partij stemmen.
Sterk argument. Valt weinig tegen in te brengen.quote:
Ik heb 8 paar zwarte kousen, voor iedere dag van de week een paar en een paar zodat de overige 7 paar gewassen kunnen worden.quote:Op maandag 4 april 2016 12:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag toevallig zwarte kousen aan, dus vandaar.
Ik denk niet dat ik dat erg relevant vind.quote:Op maandag 4 april 2016 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet erg in de smaak valt bij de achterban die in dorpen zoals Nunspeet, Uddel en Putten woont.
Soms spreekt het uiterlijk boekdelen.quote:Op maandag 4 april 2016 12:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Sterk argument. Valt weinig tegen in te brengen.
Grijze kousen zijn grijzer.quote:Op maandag 4 april 2016 12:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb 8 paar zwarte kousen, voor iedere dag van de week een paar en een paar zodat de overige 7 paar gewassen kunnen worden.
Vreemd.quote:Op maandag 4 april 2016 12:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat erg relevant vind.
Heb ik klaarliggen voor bijltjesdag. Dan word ik tenminste niet gelyncht.quote:Op maandag 4 april 2016 12:42 schreef Kowloon het volgende:
PVV'ers en SP'ers hebben witte sportsokken en Adidas-badslippers.
Daar heb ik mijn FOK! PoHi voor.quote:Op maandag 4 april 2016 12:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heb ik klaarliggen voor bijltjesdag. Dan word ik tenminste niet gelyncht.
Slim.quote:
Met z'n blauwe kapsel.quote:Op maandag 4 april 2016 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet erg in de smaak valt bij de achterban die in dorpen zoals Nunspeet, Uddel en Putten woont.
Kun je daarna ook een mooie guerrilla voeren vanuit de heuvels.quote:Op maandag 4 april 2016 12:47 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Oh, ik ga mij dan gewoon weer schuilhouden tussen de SGP'ers in de biblebelt. Over het algemeen laten PVV'ers die met rust
Gingen ze die niet inrichten als tuigdorpen?quote:Op maandag 4 april 2016 12:47 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Oh, ik ga mij dan gewoon weer schuilhouden tussen de SGP'ers in de biblebelt. Over het algemeen laten PVV'ers die met rust
In Elspeet wordt Kowloon gelijk aan de hoogste boom gehangen.quote:
Liggen vast nog wel her en der Duitse wapens op zolderquote:Op maandag 4 april 2016 12:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kun je daarna ook een mooie guerrilla voeren vanuit de heuvels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |