Nee, dat ben ik nog nergens tegengekomen. Vind het wel een briljante move.quote:Op maandag 4 april 2016 15:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is al bekend hoe de panama papers gelekt zijn? Inbraak? Methode snowden? Open dir?

Welke move?quote:Op maandag 4 april 2016 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik nog nergens tegengekomen. Vind het wel een briljante move.

Zie je. Vooral die kosmopolieten en die gutmenschen hier zijn zwaar vervelendquote:

Om met een hele club internationale journalisten de miljoenen pagina's uit te werken en gedoseerd te publiceren.quote:

Jij loopt hier deze sc te verstieren en dan zijn wij vervelend?quote:Op maandag 4 april 2016 15:58 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zie je. Vooral die kosmopolieten en die gutmenschen hier zijn zwaar vervelend.

Omdat hij altijd naar de FA's rent voor bans, bij kritiek, irriteert het figuur mij een beetje.quote:Op maandag 4 april 2016 15:58 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zie je. Vooral die kosmopolieten en die gutmenschen hier zijn zwaar vervelend.

O oké, dat kan ik wel waarderenquote:Op maandag 4 april 2016 16:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Omdat hij altijd naar de FA's rent voor bans, bij kritiek, irriteert het figuur mij een beetje.
Heeft dus hulp nodig bij het kweken van een dikke huid. Zie het als maatschappelijk betrokken sociaal werk.

Je hoeft niet met me te praten hoor schat.quote:Op maandag 4 april 2016 16:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jij loopt hier deze sc te verstieren en dan zijn wij vervelend?

Inderdaad, ik zet je nu op 'ignore'quote:Op maandag 4 april 2016 16:02 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je hoeft niet met me te praten hoor schat.

Dat wordt ook wel tijd, meer dan 70 jaar na de oprichting van die krantquote:Op maandag 4 april 2016 16:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Trouw begint vanaf morgen met het uitbrengen van verhalen die relevant zijn voor Nederland.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)van-twee-nerds.dhtml

Ja idd. Best knap dat er niks eerder gelekt is eigenlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Om met een hele club internationale journalisten de miljoenen pagina's uit te werken en gedoseerd te publiceren.

quote:Op maandag 4 april 2016 16:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel tijd, meer dan 70 jaar na de oprichting van die krant

Het is ook wel een fantastisch avontuur voor al die journalisten.quote:Op maandag 4 april 2016 16:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Trouw begint vanaf morgen met het uitbrengen van verhalen die relevant zijn voor Nederland.

Vele papierversnipperaars draaien overuren vandaag.quote:Op maandag 4 april 2016 16:03 schreef Kosmoproleet het volgende:

Hihi.quote:Op maandag 4 april 2016 16:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel tijd, meer dan 70 jaar na de oprichting van die krant

Mja, alles was er natuurlijk op gericht om dit geheim te houden.quote:Op maandag 4 april 2016 16:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja idd. Best knap dat er niks eerder gelekt is eigenlijk.

Voor de ontwijkers des te minder.quote:Op maandag 4 april 2016 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook wel een fantastisch avontuur voor al die journalisten.

Overempathische nicht ben je ook.quote:Op maandag 4 april 2016 16:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toch wel ergens sneu voor al die mensen die peentjes zweten nu.

De waarheid doet soms pijn inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2016 16:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zet je nu op 'ignore'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |