Zit jou vandaag iets dwars want je deelt te veel sneertjes, veel meer dan normaal.quote:Op maandag 4 april 2016 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kwam dezelfde kale viezerik weer een bezoekje brengen? Ahahaha.
Stuur ff pics.quote:Op maandag 4 april 2016 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Besteed je tijd liever aan je tentamens huehuehue
Ik heb hem nudes van Madeliefff doorgestuurd.quote:Op maandag 4 april 2016 15:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zit jou vandaag iets dwars want je deelt te veel sneertjes, veel meer dan normaal.je hebt een schouder om op uit te huilen hoor terwijl je al je frustraties uit
is hij daarom mad?quote:Op maandag 4 april 2016 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb hem nudes van Madeliefff doorgestuurd.
Wat dan, niels?quote:Op maandag 4 april 2016 15:40 schreef Kurovski het volgende:
Leek wel Tokkie-uur net in de supermarkt.
FB / Krantenartikel met content omtrent ROOquote:En die bieden véél - je vangt zo 10 duizend euro wanneer je zo'n ding twee weken laat staan', zegt Johan Heslinga, een van de vijf 'admins' van FOK!
'er staat alleen iets heel saais in over respiratoire acidose/alkalose en metabole acidose/alkalose + wat over bloedbuffersysteemquote:
het gaat om je handschrift natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
'er staat alleen iets heel saais in over respiratoire acidose/alkalose en metabole acidose/alkalose + wat over bloedbuffersysteem
Misschien Braddie's vriendinquote:Op maandag 4 april 2016 15:40 schreef Kurovski het volgende:
Leek wel Tokkie-uur net in de supermarkt.
Of gewoon banaan eten...quote:Op maandag 4 april 2016 15:42 schreef Rozevla het volgende:
Net beschuit gekocht
En kaas
Kijken of ik hiervan niet het hele huis onder schijt
Nieuwe Miver dit dat.quote:Op maandag 4 april 2016 15:43 schreef Rozevla het volgende:
1 beschuit op
Nu maar afwachten
In angst
.........
....
Nee daarom werd hij madquote:Op maandag 4 april 2016 15:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Van de nudes van madeliefff wordt iedereen rustig ja. Goed gehandeld.
Ik schrijf nu heel gehaastquote:Op maandag 4 april 2016 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het gaat om je handschrift natuurlijk
WILSOONNNNNquote:Op maandag 4 april 2016 15:45 schreef Rozevla het volgende:
Hoe heet die ene film met Tom Hanks
Dat ie een volleybal als vriend heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |