Normaal doen anders slice ik je keel.quote:Op maandag 4 april 2016 14:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ow wow... sorry man... jeetje
quote:Op maandag 4 april 2016 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ [url=http://www.wowww.nl/wowwwfiles/wp-cont(...)5x300.jpg]afbeelding[/url] ]
Hier ligt jouw taart. Als een cake uit elkaar gevallen. Als de bitch die het was.
Haiquote:
Dit, dus. Ik heb snakelady als grote voorbeeld.quote:Op maandag 4 april 2016 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso wat zijn 175 kilometertjes nu op een mensen leven? fokking niks, aanstellerij dat is het
ja daar reis je graag 1000 kilometer voor?quote:Op maandag 4 april 2016 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, dus. Ik heb snakelady als grote voorbeeld.
Nee, ik bedoel ze heeft mij heel erg geïnspireerd door haar reizen naar Denemarken.quote:Op maandag 4 april 2016 15:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar reis je graag 1000 kilometer voor?
2NutZ en Remqo sitting in a tree...quote:Op maandag 4 april 2016 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ze heeft mij heel erg geïnspireerd door haar reizen naar Denemarken.
Als zij dat kan, dan moet Zaandam bijv. niet zo een eind zijn
ik weet wat je bedoeldequote:Op maandag 4 april 2016 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ze heeft mij heel erg geïnspireerd door haar reizen naar Denemarken.
Als zij dat kan, dan moet Zaandam bijv. niet zo een eind zijn
Eerst madeliefff en tardis en nu ook nog jelly op ons?quote:Op maandag 4 april 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
2NutZ en Remqo sitting in a tree...
Waarom doe je dit man?
“Dit betekent dat de ene lezer een e-mail anders interpreteert dan de andere lezer”, concludeert professor Julie Boland.quote:Op maandag 4 april 2016 15:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.scientias.nl/w(...)-zegt-iets-karakter/
Maar eigenlijk kwam ik om DP deze link te geven, maar die stinkhippie ligt natuurlijk nog in een zelfgeïnduceerd coma
Oh je gaat met hem nee dan is het goed.quote:Op maandag 4 april 2016 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst madeliefff en tardis en nu ook nog jelly op ons?
Dit is enige waar ik het mee eens ben.quote:Op maandag 4 april 2016 15:11 schreef Oberkullie het volgende:
Maar Braddo even serieus je moet vandaag of morgen wel echt naar de kapper man
Waarom niet overmorgen :squote:Op maandag 4 april 2016 15:11 schreef Oberkullie het volgende:
Maar Braddo even serieus je moet vandaag of morgen wel echt naar de kapper man
gedwongen gestopt met lezen door lachaanvalquote:Op maandag 4 april 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
Mijn vriendin stuurde mij een dickpic van haar kater. Ben echt toen aan een nieuwe die nog grenzen kent en zo. Opso ben je hier?
ok rinaldo tofquote:Op maandag 4 april 2016 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb zon moeilijk vet vest gekocht.
En daar moeten jullie het mee doen whejdkxn
quote:Op maandag 4 april 2016 15:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh je gaat met hem nee dan is het goed.
Is goed, kan je lekker met Dima over DM'en, misschien kunnen jullie ook wel strakke shirtjes uitwisselen onderling.quote:Op maandag 4 april 2016 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb zon moeilijk vet vest gekocht.
En daar moeten jullie het mee doen whejdkxn
quote:Op maandag 4 april 2016 15:15 schreef Catkiller het volgende:
Mijn vriendin stuurde mij een dickpic van haar kater. Ben echt toen aan een nieuwe die nog grenzen kent en zo. Opso ben je hier?
Vies mad jellyquote:Op maandag 4 april 2016 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gedwongen gestopt met lezen door lachaanval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |