Prettige stem idd.quote:
rustig.quote:Op maandag 4 april 2016 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Prettig sluit interessantheid toch niet uit.
Zegt ie dat?quote:Op maandag 4 april 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
'Ik kan een hoop van mensen hebben..'
hahahaha
Braddie is een echte man, die laat zich niet zeggen wat hij moet doen. Hij rolt uit bed, haalt een vies shirt uit de wasmand en rijdt richting het noorden.quote:Op maandag 4 april 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Braddie.. 1 tip. Ga de volgende keer even naar de kapper voor je een date hebt.
Niet lullig bedoeld hoor.
Haha ergens vind ik dat ook wel baasquote:Op maandag 4 april 2016 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Braddie is een echte man, die laat zich niet zeggen wat hij moet doen. Hij rolt uit bed, haalt een vies shirt uit de wasmand en rijdt richting het noorden.
Ja, rond 50 secondequote:
Braddie is mijn rolmodel.quote:Op maandag 4 april 2016 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Braddie is een echte man, die laat zich niet zeggen wat hij moet doen. Hij rolt uit bed, haalt een vies shirt uit de wasmand en rijdt richting het noorden.
Gewoon jaloers dat hij een grotere bos heeft dan jij zeker?quote:Op maandag 4 april 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Braddie.. 1 tip. Ga de volgende keer even naar de kapper voor je een date hebt.
Niet lullig bedoeld hoor.
quote:Op maandag 4 april 2016 14:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat hij een grotere bos heeft dan jij zeker?
Moet wel. Hij zegt dat nog een keer vlak bij het einde van het filmpje.quote:Op maandag 4 april 2016 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja hij is het toonbeeld van weerbaarheid en een stevige ruggengraat inderdaad.
"Ik kan best veel hebben, maar..." wordt altijd gevolgd door iets weeks waar iemand voor door z'n knieën is gegaan.quote:Op maandag 4 april 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet wel. Hij zegt dat nog een keer vlak bij het einde van het filmpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |