Meestal wel, maar bij braddie niet. Braddie heeft wel ruggengraat en gaat wel gewoon gelijk weer richting huis 2 uur rijden omdat zij een redbull boer laat. Zou ik ook doen.quote:Op maandag 4 april 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Ik kan best veel hebben, maar..." wordt altijd gevolgd door iets weeks waar iemand voor door z'n knieën is gegaan.
Ik ben geen racist, maar ik heb een hekel aan tijdmachinesquote:Op maandag 4 april 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Ik kan best veel hebben, maar..." wordt altijd gevolgd door iets weeks waar iemand voor door z'n knieën is gegaan.
Ik vind dat serieus wel dedication trouwens. Ik zou nooit van m'n langzalzeleven 175 kilometer overbruggen voor een date met een meisje dat ik niet kenquote:Op maandag 4 april 2016 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meestal wel, maar bij braddie niet. Braddie heeft wel ruggengraat en gaat wel gewoon gelijk weer richting huis 2 uur rijden omdat zij een redbull boer laat. Zou ik ook doen.
Ik wel. Als het mijn soulmate zou zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus wel dedication trouwens. Ik zou nooit van m'n langzalzeleven 175 kilometer overbruggen voor een date met een meisje dat ik niet ken
quote:Op maandag 4 april 2016 14:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben geen racist, maar ik heb een hekel aan tijdmachines
Ik heb wel eens afspraken afgezegd omdat ik niet een kwartiertje wilde fietsen.quote:Op maandag 4 april 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel. Als het mijn soulmate zou zijn.
als je tijd als water hebt.. en autorijden je lust en je leven is?quote:Op maandag 4 april 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus wel dedication trouwens. Ik zou nooit van m'n langzalzeleven 175 kilometer overbruggen voor een date met een meisje dat ik niet ken
Klinkt als een Fienquote:Op maandag 4 april 2016 14:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je tijd als water hebt.. en autorijden je lust en je leven is?
Tja, we hebben niet allemaal de luxe die jij hebtquote:Op maandag 4 april 2016 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens afspraken afgezegd omdat ik niet een kwartiertje wilde fietsen.
Mozy was ook helemaal naar mij gereisd.quote:Op maandag 4 april 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn niet allemaal zo knapquote:Op maandag 4 april 2016 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens afspraken afgezegd omdat ik niet een kwartiertje wilde fietsen.
Kiezen is ook niet alles hoor.quote:Op maandag 4 april 2016 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, we hebben niet allemaal de luxe die jij hebtdat je iedereen kan krijgen.
Zeg dat maar tegen een koe.quote:
bedoel ikquote:Op maandag 4 april 2016 14:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
grappig dat het bij jou in beide opzichten geldt niet het geval is haha ahahhaha
quote:Op maandag 4 april 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ash heeft al moeite met de keuze van een gender.
hahahahaahahahahahahaahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahaquote:Op maandag 4 april 2016 14:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
grappig dat het bij jou in beide opzichten geldt haha ahahhaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |