Ik had een keer een Docu gezien over weeskinderen, of eigenlijk vondelingen in een weeshuiisquote:Op maandag 4 april 2016 01:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zóu kunnen adopteren. Denk ik ook wel eens aan.
Hahahaha!quote:Op maandag 4 april 2016 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had een keer een Docu gezien over weeskinderen, of eigenlijk vondelingen in een weeshuiis
in China, toen wilde ik half China adopteren.
Ik was helemaal in tranen![]()
dat was écht erg......
Maar die Griek raakte gelijk in paniek, die flipte helemaal![]()
dus niet gedaan
Nee,die moet écht niks van kinderen hebbenquote:Op maandag 4 april 2016 01:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hahahaha!Die zag zijn vaste plek op de bank al in rook opgaan.
Dacht meer aan een 18-jarige Colombiaanse of iets in die trend.
Niet weggieten in je tuintje als je het onverhoopt niet op mocht krijgen hè!quote:Op maandag 4 april 2016 01:56 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog 1 wijntje gepakt, mag wel van mezelf
Ik zuip hem op, not matte what .....quote:Op maandag 4 april 2016 01:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet weggieten in je tuintje als je het onverhoopt niet op mocht krijgen hè!
Nee, bewust voor gekozen. Die ettertjes vréten energie.quote:Op maandag 4 april 2016 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee,die moet écht niks van kinderen hebben![]()
Heb jij trouwens kinderen?
Had een ''ongelukje'' kunnen zijnquote:Op maandag 4 april 2016 01:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, bewust voor gekozen. Die ettertjes vréten energie.
quote:Op maandag 4 april 2016 02:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trouwen zag ik ook nooit zo zitten. Vrouwen dan weer wel.
84 was een ongelukje, 90 was wel geplandquote:Op maandag 4 april 2016 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Had een ''ongelukje'' kunnen zijn![]()
dat was het bij Chuf en Piet ook
Dat is waar. Dan zou het in een mandje 'neem mee' bij de kringloop eindigen.quote:Op maandag 4 april 2016 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar heb je er nu wel 1?quote:Op maandag 4 april 2016 02:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trouwen zag ik ook nooit zo zitten. Vrouwen dan weer wel.
Heb je er twee?quote:Op maandag 4 april 2016 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
84 was een ongelukje, 90 was wel gepland
Ik woonde al ruim jaar samen, trouwen was de handigste optie.quote:Op maandag 4 april 2016 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Die is binnen dacht Fannquote:Op maandag 4 april 2016 02:03 schreef FANN het volgende:
Ik was getrouwd voor dat ik er erg in had![]()
Hij had gevraag, zou je JA zeggen as ik vroeg of je met me wilde trouwen?
Dus ik zei...... mjaaaaaaaaaa denk het wel![]()
was ook niet na een bordje boerenkool zal maar zeggen![]()
Had ie ondertrouw geregeld ofzoiets, twee weken daarna was ik getrouwd
En nu nog steeds bij elkaar zijn en je krijgt ontbijt op bed!quote:Op maandag 4 april 2016 02:03 schreef FANN het volgende:
Ik was getrouwd voor dat ik er erg in had![]()
Hij had gevraag, zou je JA zeggen as ik vroeg of je met me wilde trouwen?
Dus ik zei...... mjaaaaaaaaaa denk het wel![]()
was ook niet na een bordje boerenkool zal maar zeggen![]()
Had ie ondertrouw geregeld ofzoiets, twee weken daarna was ik getrouwd
Je had er toch wel eentje of niet?quote:Op maandag 4 april 2016 02:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, wil ik niet meer ook. Ja, scharrels, of latten.
Perfecte muziek daarvoor nu.quote:Op maandag 4 april 2016 02:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik moet effe rust in mijn hoofd zeg maar
quote:Op maandag 4 april 2016 02:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik moet effe wijn in mijn hoofd zeg maar
Niets voor vast.quote:Op maandag 4 april 2016 02:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Je had er toch wel eentje of niet?
Of ik ben weer in de war met iemand anders
Jaquote:Op maandag 4 april 2016 02:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En nu nog steeds bij elkaar zijn en je krijgt ontbijt op bed!
Oh, ik dacht dat je een tijdje terug een heel redelijk ontbijt van 'm had gekregen, toch?quote:Op maandag 4 april 2016 02:08 schreef FANN het volgende:
Nou ja ontbij, onbijt is een groot woord, koppie koffie kan ik krijgen...........
dat ben ik dan vergetenquote:Op maandag 4 april 2016 02:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een tijdje terug een heel redelijk ontbijt van 'm had gekregen, toch?
Oh.quote:Op maandag 4 april 2016 02:12 schreef FANN het volgende:
Ik weet het weer![]()
Kaasbroodjeswaren nog warm
nee, de croissantjes ga ik altijd halen, waren kaasbroodjesquote:Op maandag 4 april 2016 02:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sap, koffie, ik meen een croissant en verder weet ik het niet meer.
Zo weer in diep gesprek met muts?quote:Op maandag 4 april 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt weer rellen hier hoe laat we wegrijden vandaag.
Rijd zij , mag ik aannemen met je kneuzingenquote:Op maandag 4 april 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt weer rellen hier hoe laat we wegrijden vandaag.
Nee niet zekerquote:Op maandag 4 april 2016 02:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat nou zeker of niet?ben je daar al achter?
Bijrijder nodig?quote:Op maandag 4 april 2016 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik dump muts dan bij schoonmoeder, rijd door naar België, tank vol, paar sloffen shag halen en friet eten, daarna worstenbrood scoren in Tilburg en dan vrouw weer ophalen.
Natuurlijk rijd ik.quote:Op maandag 4 april 2016 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Rijd zij , mag ik aannemen met je kneuzingen
wat een gedoe......... en dat voor een worstenbroodje, ik zou lekker in ijn nest blijven liggenquote:Op maandag 4 april 2016 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik dump muts dan bij schoonmoeder, rijd door naar België, tank vol, paar sloffen shag en friet eten, daarna worstenbrood scoren in Tilburg en dan vrouw weer ophalen.
Friet in België scoren.quote:Op maandag 4 april 2016 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een gedoe......... en dat voor een worstenbroodje, ik zou lekker in ijn nest blijven liggen
Ik weet geen eens waar ie woontquote:Op maandag 4 april 2016 02:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil je dat niet een keer uitzoeken dan?![]()
DNA testje ofzo...
Anders Piet welquote:Op maandag 4 april 2016 02:18 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat ze vroeg d'r nest uitmoet natuurlijk
Nee, Piet dat ie er vroeg uit moet.quote:Op maandag 4 april 2016 02:18 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat ze vroeg d'r nest uitmoet natuurlijk
owquote:Op maandag 4 april 2016 02:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, Piet dat ie er vroeg uit moet.
Ja welquote:Op maandag 4 april 2016 02:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je dat niet uitzoeken dan?
Weet je de naam van die dame nog wel?
Geen idee waar ze woont als ze nog leeft..quote:Op maandag 4 april 2016 02:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... neem je toch contact op?
Ik zou dat wl willen weten eigenlijk
de hele dag denk ik welquote:Op maandag 4 april 2016 02:20 schreef chufi het volgende:
Geen idee tot hoe laat Belgie open is om shag te halen
Lijkt wel of je overal tegen bent, tot je een beslissing neemt en dan ervoor gaat.quote:
dan ben je rijkelijk laatquote:Op maandag 4 april 2016 02:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waar ze woont als ze nog leeft..
Is ook logischquote:Op maandag 4 april 2016 02:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lijkt wel of je overal tegen bent, tot je een beslissing neemt en dan ervoor gaat.
Lijkt me logisch.
Ik kan je wel even voorrekenen waarom.quote:Op maandag 4 april 2016 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een gedoe......... en dat voor een worstenbroodje, ik zou lekker in ijn nest blijven liggen
hmmmmmmmmm wikt en weegt.......... 39 euro........quote:Op maandag 4 april 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan je wel even voorrekenen waarom.
60 Liter benzine is 15 cent per liter goedkoper.
Dat is 9 Euro.
2 sloffen shag, 1,50 Euro per buil goedkoper
Da's 30 Euro
De NL staat een oor aan naaien: Priceless.
En worstenbrood kunnen ze alleen in Brabant goed bakken.
wie is Marina ?quote:Op maandag 4 april 2016 02:23 schreef chufi het volgende:
Zie ik net een foto van die Marina op FB.. Wat een schatje
daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op maandag 4 april 2016 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze wil altijd vroeger weg dan ik en snap nooit waarom?
Verreden benzine moet er nog af, dus je kan uit blijven slapen.quote:Op maandag 4 april 2016 02:24 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmmmmmmm wikt en weegt.......... 39 euro........
Ik blijf in mijn nest
quote:Op maandag 4 april 2016 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
wie is Marina ?![]()
moet ik aan die zangeres denken Marina dinges, weet niet meer hoe ze heet
Dan kaapt ze de auto want staan nog spullen van overleden broer bij schoonmoeder.quote:Op maandag 4 april 2016 02:24 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmmmmmmm wikt en weegt.......... 39 euro........
Ik blijf in mijn nest
Heeft broer geen kinderen dan?quote:Op maandag 4 april 2016 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan kaapt ze de auto want staan nog spullen van overleden broer bij schoonmoeder.
Naar schoonmoeder gaat muts sowieso, kan ik beter meegaan. Dan is het met winst op en neer.quote:Op maandag 4 april 2016 02:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verreden benzine moet er nog af, dus je kan uit blijven slapen.
Eerst dochter vn mn nichtjequote:Op maandag 4 april 2016 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
wie is Marina ?![]()
moet ik aan die zangeres denken Marina dinges, weet niet meer hoe ze heet
Sja, je hebt 100% gelijk. Ga ook naar Duitsland om te tanken en vaak boodschappen te doen. Scheelt honderden euro's op jaarbasis.quote:Op maandag 4 april 2016 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar schoonmoeder gaat muts sowieso, kan ik beter meegaan. Dan is het met winst op en neer.
Ah,,,,,,,quote:
Geen testament, gescheiden = dikke pech.quote:Op maandag 4 april 2016 02:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ow![]()
gaat die zooi niet naar die exen dan?
kan gebeurenquote:Op maandag 4 april 2016 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen testament, gescheiden = dikke pech.
Als alles goed gaat dan ga ik in November ofzo met mijn 4 zussen naar mijn Spaanse zusquote:Op maandag 4 april 2016 02:35 schreef chufi het volgende:
http://www.buzzfeed.com/guillermodelpalacio/teruel-no-existe
Mooie plaatjes en zo
Waar blijf ik in dit hele verhaal?quote:Op maandag 4 april 2016 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Als alles goed gaat dan ga ik in November ofzo met mijn 4 zussen naar mijn Spaanse zus![]()
Hagt van mij afvind ik eigenlijk niet leuk, maar ze zeggen zonder jou gaan we niet ...
dus ik werk aan mijn conditiegaat lukken denk ik
![]()
ik wil het
Waar woont je zus ook al weer?quote:Op maandag 4 april 2016 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Als alles goed gaat dan ga ik in November ofzo met mijn 4 zussen naar mijn Spaanse zus![]()
Hagt van mij afvind ik eigenlijk niet leuk, maar ze zeggen zonder jou gaan we niet ...
dus ik werk aan mijn conditiegaat lukken denk ik
![]()
ik wil het
quote:Op maandag 4 april 2016 02:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar blijf ik in dit hele verhaal?
Zo das een binnenkomerquote:Op maandag 4 april 2016 02:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar blijf ik in dit hele verhaal?
Ik heb nog 2 slokkies wijn en dan val ik ook om....................quote:Op maandag 4 april 2016 02:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welterusten straks.Mensen, veel plezier nog!
Is ook een mooi eiland.. Maar toch nog te weinig van gezien.. Ben er 1 keer 2 weken wezen logeren tijdens de beroemde 9/11. Maar in november zijn de meeste Duitsers wegquote:
Niet alleen de duitersquote:Op maandag 4 april 2016 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar in november zijn de meeste Duitsers weg
Ok , maar overdag schijnt de zon wel of niet , alleen wat minder lang dat dan wel en de kans op bewolking valt tegenwoordig niet meer te voorspellen.. Maar juist in zo'n off season periode is het juist mooi om alles te kunnen zien in aller rust.. Woont ze in La Palma de Mallorca?quote:Op maandag 4 april 2016 02:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet alleen de duitersik denk alle toeristen, maar ik kan niet in de zomer natuurlijk
La palmaquote:Op maandag 4 april 2016 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok , maar overdag schijnt de zon wel of niet , alleen wat minder lang dat dan wel en de kans op bewolking valt tegenwoordig niet meer te voorspellen.. Maar juist in zo'n off season periode is het juist mooi om alles te kunnen zien in aller rust.. Woont ze in La Palma de Mallorca?
Ja!quote:
Trusten Fanniequote:Op maandag 4 april 2016 03:01 schreef FANN het volgende:
[..]
La palma
[..]
Ja!ik denk dat ik een wegtrekker ga krijgen
![]()
Truste Chuf![]()
Of een opvlieger?quote:Op maandag 4 april 2016 03:01 schreef FANN het volgende:
Ja!ik denk dat ik een wegtrekker ga krijgen
![]()
Ach gut het is wat.quote:Op maandag 4 april 2016 04:04 schreef chufi het volgende:
Shit leek wel of ik een stukje vulling langs zag komen bij het poetsen... Tis besmettelijk !!!!
Hoe vaak moet ik je nou het eten van cannabis afraden? Dat is niks voor beginners, geloof me nou eens een keer dat je dat absoluut niet moet doen voor je eigen bestwil.quote:Op maandag 4 april 2016 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Spacecake![]()
Heb ik nooit durven proberen, dan weet je niet hoeveel je binnenkrijgt![]()
Zal je net zien dat er een hele lading zit in het plakkie dat je neemt
Sorry, maar ik zie het verband niet, als dat er zou zijn dan liep ik de hele dag mensen uit te lachen dus, en dat doe ik nooit.quote:Op maandag 4 april 2016 01:18 schreef FANN het volgende:
Ik weet nog dat er een drumband aan kwam marcheren met een lilliputter voorop en ik
lag hélemaal dubbel, zo erg dat ik op de grond moest gaan zitten
Ding?quote:Op maandag 4 april 2016 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Baby's vind ik weer minderik wil ze ook nooit vasthouden
![]()
Kom je kijken als er weer zo eentje geboren is....
Wil je hem even vasthouden?
Nah... liever niet![]()
ik ben altijd bang dat ik dat ding laat vallen
Ze wilde op gelijke hoogte/niveau communiceren.quote:Op maandag 4 april 2016 10:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je nou het eten van cannabis afraden? Dat is niks voor beginners, geloof me nou eens een keer dat je dat absoluut niet moet doen voor je eigen bestwil.
[..]
Sorry, maar ik zie het verband niet, als dat er zou zijn dan liep ik de hele dag mensen uit te lachen dus, en dat doe ik nooit.
Daar heeft Fann helemaal geen middelen voor nodig, ze is zo geboren.quote:Op maandag 4 april 2016 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze wilde op gelijke hoogte/niveau communiceren.
Ik bedoel kwa lengte.quote:Op maandag 4 april 2016 10:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heeft Fann helemaal geen middelen voor nodig, ze is zo geboren.
Wat engquote:Op maandag 4 april 2016 10:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
(oh ja, en met groene vingers.)
Volgens mij gaat Fann binnenkort een 40+ topic openen over haar moestuintje, waar ze dan elke dag, geïllustreerd met mooie foto's, de groeiperikelen van die groene rakkers gaat verhalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 4 april 2016 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Fann binnenkort een 40+ topic openen over haar moestuintje, waar ze dan elke dag, geïllustreerd met mooie foto's, de groeiperikelen van die groene rakkers gaat verhalen.
Fann 't HartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ik weet niet of ze ook wel eens jurken draagt.quote:
Wat zijn dat !?quote:Op maandag 4 april 2016 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ook wel eens jurken draagt.
Lijkt me niet het type voor met een pittig kort kapsel.quote:Op maandag 4 april 2016 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ook wel eens jurken draagt.
Toch wel! Hier staat ze tussenquote:Op maandag 4 april 2016 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me niet het type voor met een pittig kort kapsel.
Ik heb weelderig lang haar, maar dat betekent niet automatisch dat ik jurken draag, dus........quote:Op maandag 4 april 2016 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me niet het type voor met een pittig kort kapsel.
Die jurkjes staan jou ook.quote:
Ik heb tieten en sluit me er bij aan.quote:Op maandag 4 april 2016 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb weelderig lang haar, maar dat betekent niet automatisch dat ik jurken draag, dus........
OK, je nieuwe bijnaam is met ingang van heden -->> Booby80.quote:
tiet80quote:Op maandag 4 april 2016 10:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OK, je nieuwe bijnaam is met ingang van heden -->> Booby80.
Mo, mo mo, wat ben je weer obstinaat vandaag.quote:Op maandag 4 april 2016 10:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je nou het eten van cannabis afraden? Dat is niks voor beginners, geloof me nou eens een keer dat je dat absoluut niet moet doen voor je eigen bestwil.
[..]
Sorry, maar ik zie het verband niet, als dat er zou zijn dan liep ik de hele dag mensen uit te lachen dus, en dat doe ik nooit.
Jahaaaaaaaa, dingetjequote:Op maandag 4 april 2016 10:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ding?![]()
Het is een mens!
Weet je zeker dat ze jou als baby nooit............?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet álle kinderen zijn per definitie leuk gewoon, ook al denkt iedere moeder of vader daar anders over
natuurlijk![]()
Ik ben wel eens uit mijn stapelbed gedonderdverklaard best veel toch?
quote:Op maandag 4 april 2016 10:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
(oh ja, en met groene vingers.)
1,65 meter Tong valt best meequote:![]()
en op mijn werk had ik wel eens jurkies en rokjes aan, en échte damesmantelpakjes![]()
met pumps en panty en de hele zooi![]()
Zodra ik de voordeur van mijn huis zag begon ik alles al los te knopen![]()
Privé droeg ik nooit jurkies, misschien een keer op vakantie zo'n kort dingetjes,
maar dat was het wel ...
Hoe gaat het met je Tong?
Veel tips in je topic heb ik gezienis tof
![]()
quote:Op maandag 4 april 2016 11:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo, mo mo, wat ben je weer obstinaat vandaag.![]()
Je hóeft me dat helemaal niet af te raden, want ik heb het nooit gedaan en ik zal het ook nooit doen
Een lachkick, heb jij nooit een lachkick gehad?![]()
Is ook iets voor beginners, dat krijg jij ook niet meer denk ik, jij bent helemaal doorgerookt
[..]
Jahaaaaaaaa, dingetje![]()
Ik vind (de meeste) baby's schattig en lief, maar als z nét geboren zijn vind ik het doodeng om ze vast te houden
ik wet ook niet wat ik met zo'n hummel aanmoet![]()
Ik heb er heus wel eens eentje vastgehad hoor .. maar deze was lieffffffffffffffffff
Morguh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet álle kinderen zijn per definitie leuk gewoon, ook al denkt iedere moeder of vader daar anders over
natuurlijk![]()
Ik ben wel eens uit mijn stapelbed gedonderdverklaard best veel toch?
[..]
[..]
1,65 meter Tong valt best mee![]()
en op mijn werk had ik wel eens jurkies en rokjes aan, en échte damesmantelpakjes![]()
met pumps en panty en de hele zooi![]()
Zodra ik de voordeur van mijn huis zag begon ik alles al los te knopen![]()
Privé droeg ik nooit jurkies, misschien een keer op vakantie zo'n kort dingetjes,
maar dat was het wel ...
Hoe gaat het met je Tong?
Veel tips in je topic heb ik gezienis tof
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Het weer is niet zo best hier, vandaag maar een binnen blijf dagje, geen probleem voor mij, heb genoeg te hobby-en.....eens zien hoeveel tijd ik over hou om de wereld de keel uit te hangen.quote:
Gewoon volhouden Tongquote:Op maandag 4 april 2016 11:08 schreef tong80 het volgende:
Gaat steeds beter.
En leuke tips waar ik iets aan heb. Leuk topic geworden.
Ik zou NIKS doen vandaag, maar ik weet niet of dat gaat lukkenquote:Op maandag 4 april 2016 11:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het weer is niet zo best hier, vandaag maar een binnen blijf dagje, geen probleem voor mij, heb genoeg te hobby-en.....eens zien hoeveel tijd ik over hou om de wereld de keel uit te hangen.![]()
Ah, ik wil ook nog een en ander in mijn huishouden doen, keukenkastjes eens uitruimen en sorteren op over datum troep zou ik wel eens kunnen doen, kasten puilen uit inmiddels....
Jij hebt 'makkelijk lullen' en net als ik waarschijnlijk gewoon geen aanleg om dik te worden.quote:Op maandag 4 april 2016 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon volhouden Tonghet wordt gewoon een manier van eten op het laats en dat
wil je ook niet meer anders, als je je dan weer eens gaat volstoppen met zooi voelt dat helemal niet lekker...
Al mag je best af en toe iets lekkers natuurlijk, wat Piet zegt.... maar een toetje hóeft niet elke dag
zeker niet in het begin als je moet afvallen, neem je een bakkie druiven als toetje ofzo, of een schaaltje met stukjes meloen, is ook lekker
Nee hoor, ik kan niet eten wat ik wilquote:Op maandag 4 april 2016 11:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt 'makkelijk lullen' en net als ik waarschijnlijk gewoon geen aanleg om dik te worden.
Ben blij dat ik daar geen last van heb en kan eten wat ik wil, maar ik ben helemaal geen eter, het is meer omdat het moet.
Ik snoep en snack indd nauwelijks, ik eet alleen bijna elke dag een reep chocolade, vind ik lekker, gewoon een simpele reep melkchocolade.quote:Op maandag 4 april 2016 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan niet eten wat ik wilals ik écht ga snoepen en snaaien word ik ook
gewoon vet
Ik drink iedere dag een liter verse Sinaasappelsapquote:Op maandag 4 april 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snoep en snack indd nauwelijks, ik eet alleen bijna elke dag een reep chocolade, vind ik lekker, gewoon een simpele reep melkchocolade.
Wij hadden vroeger een skelet in het biologie lokaal staan, die kleedden we regelmatig aan met een jas, sjaal en muts, peuk in de bek en een briefje eraan met de tekst: 'rauchen macht schlank'.quote:Op maandag 4 april 2016 11:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik drink iedere dag een liter verse Sinaasappelsapis wel gezond, maar eigenlijk teveel
suikers enzo, maar dat vind ik dan weer lekker .
quote:Op maandag 4 april 2016 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een skelet in het biologie lokaal staan, die kleedden we regelmatig aan met een jas, sjaal en muts, peuk in de bek en een briefje eraan met de tekst: 'rauchen macht schlank'.
We waren tussen de 12 en 16 jaar.......quote:
dan mag hetquote:Op maandag 4 april 2016 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We waren tussen de 12 en 16 jaar.......
seicerpquote:
Maar je weet het dus, niet elke dag een dessert (toetje) nemen....quote:
Magere kwarkquote:Op maandag 4 april 2016 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar je weet het dus, niet elke dag een dessert (toetje) nemen....
Ik ook zelden. Heb wel in huis, maar eet het niet vaak.quote:
Kan ook een stuk fruit zijn, dat is niet 'ongezond' en daar word je niet dikker van.quote:
Mijn fruit gaat al in mn smoothiequote:Op maandag 4 april 2016 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan ook een stuk fruit zijn, dat is niet 'ongezond' en daar word je niet dikker van.
Een van mijn dochters heeft hetzelfde, die was als kind zo extreem mager dat haar curve altijd afweek en die lui van het consultatiebureau steeds zeuren daarover of ze wel genoeg at en zo, terwijl ze 1,5 keer zoveel at als haar tweelingzusje.quote:
Zoals mijn geweldige kwaliteiten in bed.quote:
*Oef gelukkig maar, hij trapt niet in m'n stoere praatjequote:Op maandag 4 april 2016 15:38 schreef chufi het volgende:
Ik zal je niet uitdagen, dat kan ik je wel zeggen
Of iemand moet de standplaats overnemenquote:Op maandag 4 april 2016 16:00 schreef FANN het volgende:
Zonde van dat Chalet met tuinhuis, heel veel mensen willen het wel, maar dat vervoer
zal wel een vermogen kosten![]()
gaat het straks de schroothoop op......
mag niet....quote:Op maandag 4 april 2016 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Of iemand moet de standplaats overnemen
OK dan houdt het opquote:Op maandag 4 april 2016 16:06 schreef FANN het volgende:
[..]
mag niet....
V&A / [TK] Gratis af te halen: Chalet met tuinhuis
Ik zou het niet kunnen eten op die manierquote:Op maandag 4 april 2016 16:28 schreef FANN het volgende:
Hé Tong! Is dit niks voor jou?
[ afbeelding ]
Beschrijving Man Bowl Bord 25 cm - Wit
Ben je of heb je een vent met een eetlust en/of eetmanieren van een beest? Dan is dit Man Bowl bord een musthave!
Dit originele bord heeft namelijk de vorm van een bak waar honden hun voer uit eten. Op het bord staat de tekst 'MAN' in plaats van 'HOND'. Van een afstand lijkt het keramieke bord net een klassieke hondenbak en dat maakt dit bord een grappig cadeau om aan iemand met een goed gevoel voor humor te geven. Je kent ze wel, mannen die altijd opscheppen over hoe veel ze wel niet op kunnen.
De bak is uitermate geschikt voor grote porties pasta, rijst, pudding of verzin zelf een echte grote mannenportie!
daar kwam jij toch vandaan?quote:Op maandag 4 april 2016 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee wat moet ik in Midwolda, stelletje communisten daar
Is gewoon een érg diep bordquote:Op maandag 4 april 2016 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen eten op die manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik wel geinig![]()
Wel redelijk uit die buurt, maar niet daar vandaanquote:Op maandag 4 april 2016 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
daar kwam jij toch vandaan?of was dat weer iemand anders?
quote:Op maandag 4 april 2016 16:35 schreef FANN het volgende:
Ken je die mensen die als je vraagt, wil je nog iets drinken, zeggen
nah..... een halfje dan.....
Lijkt wel een heel groot halfjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik wel geinig
Werkte ze in de keuken daar?quote:Op maandag 4 april 2016 17:06 schreef FANN het volgende:
ah...... mij zus zit nu in Kualalumpur, maar over 6 dagen is ze thuis![]()
[ afbeelding ]
werd wél tijd
Neequote:
Ik weet niet eens waar het ligt, aan de naam te horen is het Friesland.quote:Op maandag 4 april 2016 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee wat moet ik in Midwolda, stelletje communisten daar
quote:Wij zitten ondertussen weer in Thailand, in Chiang Ma
Op de markt voor je inkomen werken. We hebben al vaker oude mensen zo hun geld zien verdienen. Haar man zit voor haar met een ander instrument. Zie andere foto.
Soms is zo'n vrouw aan het dansen. Nou ja, armen en handen bewegen en wat met de heupen draaien zonder zich te verplaatsen.
quote:Nong Kai Rivier de Mekong.
quote:Luang Prabang, monnik aan de schoonmaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er kon nog net een standaard mailtje vanaf![]()
en NEE ze hebben nog geen geld teruggestort....
Blijkbaar ben je nog niet zo heel boosquote:Op maandag 4 april 2016 17:48 schreef FANN het volgende:
Had eigenlijk in de Zeikhoek gemoeten, maar ja
Jij gebruikt je tong dan ookquote:Op maandag 4 april 2016 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals mijn geweldige kwaliteiten in bed.
Niemand wint een kussengevecht van me.
80 keer!quote:
happy little treesquote:
Altijd fascinerende afleveringen waren dat altijdquote:
Eén gezien is alles gezien. De bank word morgen gehaald, exl. chaletquote:Op maandag 4 april 2016 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd fascinerende afleveringen waren dat altijd
Deze man kon schilderenquote:
Welke is je zus dan?quote:Op maandag 4 april 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
Als ik die mails bekijk zijn ze druk aan het rondreizen geweest....
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
allemaal verschillende mailtjes hoor, zo kom ik ook nog eens ergens
Welneequote:
Dus vanavond zonder bank?quote:Op maandag 4 april 2016 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén gezien is alles gezien. De bank word morgen gehaald, exl. chalet
Met oude, ik was zelf pas 16:30 thuis Ik pleur dat wel even in de hal. Kan ik morgen op mijn gemak schuiven en moppen.quote:
mwa, vorige week heb ik me wel boos gemaakt, maar het heeft weinig zin om tegen die telefonistes tekeer te gaan, ik wilde iemand van ''hogerop''spreken, maar dát gaat dus niet...quote:
hij is toch al dootquote:
die kan je toch zo kopen?quote:Op maandag 4 april 2016 20:19 schreef sacha het volgende:
Bob Ross, ik zoek nog steeds zo'n T-shirt voor mijn kleine broertje
ik heb 2 zustersquote:Op maandag 4 april 2016 20:19 schreef sacha het volgende:
Laat 'm paar afleveringen bekijken dan kan ie er zelf 1 maken.quote:Op maandag 4 april 2016 20:19 schreef sacha het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2016 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laat 'm paar afleveringen bekijken dan kan ie er zelf 1 maken.
nou ja zegquote:Op maandag 4 april 2016 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
die kan je toch zo kopen?
http://www.amazon.com/Bob(...)raphic/dp/B00O8HCKDG
quote:Op maandag 4 april 2016 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, wat doe je dan moeilijk?ik zie tientallen site's met verschillende T-shirts....
Je komt nét op tijdquote:Op maandag 4 april 2016 20:25 schreef matthias24 het volgende:
het valt me op dat het altijd zo gezelig is hier. erg leuk vind ik.
LOLquote:Op maandag 4 april 2016 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, wat doe je dan moeilijk?ik zie tientallen site's met verschillende T-shirts....
Kapitein Haddock van Kuifjequote:Op maandag 4 april 2016 20:25 schreef matthias24 het volgende:
het valt me op dat het altijd zo gezelig is hier. erg leuk vind ik.
Dat slappe gelul hier is toch niet te volgen?quote:Op maandag 4 april 2016 20:29 schreef matthias24 het volgende:
[..]
joepie! ik ga gewoon ff gezelig meelezen.
ee YT's willen wequote:Op maandag 4 april 2016 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat slappe gelul hier is toch niet te volgen?
wel waar!!! lekker puh.quote:Op maandag 4 april 2016 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat slappe gelul hier is toch niet te volgen?
onze geadopteerde user!quote:Op maandag 4 april 2016 20:29 schreef matthias24 het volgende:
[..]
joepie! ik ga gewoon ff gezelig meelezen.
Hiero is ie een stuk goedkoperquote:Op maandag 4 april 2016 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Medallion "Baikonur" Rocket carrier Energia USSR 15.05.1987. Very RARE!
Is Hut er nog?
Ja, zonder doosje, da's logisch.quote:Op maandag 4 april 2016 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Hiero is ie een stuk goedkoper![]()
http://www.ebay.com/itm/M(...)%26sd%3D111696700197
Verpakking is vaak een boel waardquote:
Logisch.quote:Op maandag 4 april 2016 20:49 schreef FANN het volgende:
Als de verpakking 3x zoveel waard is dan de inhoud, stelt de inhoud waarschijnlijk niet zo veel voor....
Daar hoef je geen Cruyff voor te heten, toch.quote:
Niet échtquote:Op maandag 4 april 2016 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar hoef je geen Cruyff voor te heten, toch.
Dinky toys daar had mijn zus een bergje van gevonden, De doosjes gingen weg voor 50 Euroquote:Op maandag 4 april 2016 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is altijd het eerste wat ik weg flikker
Precies, zeker speelgoed barbies en toysquote:Op maandag 4 april 2016 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sommige dingen zijn meer waard als ze oud zijn, compleet en inclusief originele verpakking.
Je méént hetquote:Op maandag 4 april 2016 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sommige dingen zijn meer waard als ze oud zijn, compleet en inclusief originele verpakking.
Nu doe je net alsof je dom bentquote:Op maandag 4 april 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Je méént hethad ik nooooooooooooooooooooooit gedacht
Volgens mij is ie gewoon in van alles over wetenschap geinteresseerd.quote:Op maandag 4 april 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
maarre spaart Hut alles over de ruimtevaart of alleen munten?
ook andere dingen Hut?quote:Op maandag 4 april 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
maarre spaart Hut alles over de ruimtevaart of alleen munten?
dus ook in lepeltjes?quote:Op maandag 4 april 2016 20:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij is ie gewoon in van alles over wetenschap geinteresseerd.
Dat van links rechts lullen is niet zo handig. Je hebt een mening en je draait weer bij.quote:Op maandag 4 april 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
goh... dat heb je zomaar door, dat is meestal het geval als iemand dat zo zegt, niet dan?
Een maat van me kwam er zojuist mee, die is ruimtevaart freak, en ik dacht, misschien iets voor Hut, vandaar.quote:
oh dat zie ik wel een paar leuke dingen voor die maat van jequote:Op maandag 4 april 2016 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een maat van me kwam er zojuist mee, die is ruimtevaart freak, en ik dacht, misschien iets voor Hut, vandaar.
quote:Op maandag 4 april 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
goh... dat heb je zomaar door, dat is meestal het geval als iemand dat zo zegt, niet dan?
quote:Op maandag 4 april 2016 20:49 schreef FANN het volgende:
Als de verpakking 3x zoveel waard is dan de inhoud, stelt de inhoud waarschijnlijk niet zo veel voor....
Hij spaart geen lepeltjes, hij weet veel over ruimtevaart en die munt is iets anders, die heeft ie zelf toevallig al en gebruikte hij vroeger bij lezingen.quote:Op maandag 4 april 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
oh dat zie ik wel een paar leuke dingen voor die maat van je![]()
zal ik de linkies in je DM gooien want het zijn hele leuke spulletjes voor maar een paar euro
als de verpakking 50 euro waard was hoeveel was het ding wat erin gezeten had dan waard?quote:
Ik ben toch bezigquote:Op maandag 4 april 2016 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij spaart geen lepeltjes, hij weet veel over ruimtevaart en die munt is iets anders, die heeft ie zelf toevallig al en gebruikte hij vroeger bij lezingen.
Dit betekent dat de verpakking zonder de rest nauwelijks iets waard is, ja, wat de gek ervoor geeft, maar dat is met alles, logisch.quote:Op maandag 4 april 2016 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
We worden zakelijk?quote:Op maandag 4 april 2016 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dinky toys daar had mijn zus een bergje van gevonden, De doosjes gingen weg voor 50 Euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niks te sturen joh, hij zoekt niks.quote:Op maandag 4 april 2016 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben toch bezig![]()
ik heb al 3 verschillende dingen gestuurd
ow..... ik had net een hele mooie munt gevondenquote:Op maandag 4 april 2016 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hoeft niks te sturen joh, hij zoekt niks.![]()
Maar toch bedankt....
Dat "ding" was al in bezit De verpakking maakt het tig keer zoveel waard maar behalve dat je zelf antiek bent boeit het je niet. Geen probleemquote:Op maandag 4 april 2016 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
als de verpakking 50 euro waard was hoeveel was het ding wat erin gezeten had dan waard?
minder dan 50 euro?
Hoeveel was dat ding waard vraag ik.quote:Op maandag 4 april 2016 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat "ding" was al in bezit De verpakking maakt het tig keer zoveel waard maar behalve dat je zelf antiek bent boeit het je niet. Geen probleem
Sjesus. De autotjes waren al van iemand anders De doosjes had mijn zus gevonden. En verkocht voor 50 euro per doosjesquote:Op maandag 4 april 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel was dat ding waard vraag ik.
Was ''dat ding'' méér of minder waard dan 50 euro?
Geef daar gewoon antwoord op dan, is een gewone vraag.....
Als iemand de verpakking zoekt die 'het ding' in bezit heeft is alleen de verpakking voor die persoon interessanter dan voor iemand die 'het ding' niet in bezit heeft.quote:Op maandag 4 april 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel was dat ding waard vraag ik.
Was ''dat ding'' éér of minder waard dan 50 euro?
Geef daar gewoon antwoord op dan, is een gewone vraag.....
hoeveel was het autotje waard dan?quote:Op maandag 4 april 2016 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus. De autotjes waren al van iemand anders De doosjes had mijn zus gevonden. En verkocht voor 50 euro per doosjesJip en Jannekke
ja hé hé dát snap ik nog wel maar ik heb nog steeds geen antwoord.quote:Op maandag 4 april 2016 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als iemand de verpakking zoekt die 'het ding' in bezit heeft is alleen de verpakking voor die persoon interessanter dan voor iemand die 'het ding' niet heeft.![]()
Simpel.
Ja doeg he "????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |