Ik had een keer een Docu gezien over weeskinderen, of eigenlijk vondelingen in een weeshuiisquote:Op maandag 4 april 2016 01:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zóu kunnen adopteren. Denk ik ook wel eens aan.
Hahahaha!quote:Op maandag 4 april 2016 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had een keer een Docu gezien over weeskinderen, of eigenlijk vondelingen in een weeshuiis
in China, toen wilde ik half China adopteren.
Ik was helemaal in tranen![]()
dat was écht erg......
Maar die Griek raakte gelijk in paniek, die flipte helemaal![]()
dus niet gedaan
Nee,die moet écht niks van kinderen hebbenquote:Op maandag 4 april 2016 01:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hahahaha!Die zag zijn vaste plek op de bank al in rook opgaan.
Dacht meer aan een 18-jarige Colombiaanse of iets in die trend.
Niet weggieten in je tuintje als je het onverhoopt niet op mocht krijgen hè!quote:Op maandag 4 april 2016 01:56 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog 1 wijntje gepakt, mag wel van mezelf
Ik zuip hem op, not matte what .....quote:Op maandag 4 april 2016 01:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet weggieten in je tuintje als je het onverhoopt niet op mocht krijgen hè!
Nee, bewust voor gekozen. Die ettertjes vréten energie.quote:Op maandag 4 april 2016 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee,die moet écht niks van kinderen hebben![]()
Heb jij trouwens kinderen?
Had een ''ongelukje'' kunnen zijnquote:Op maandag 4 april 2016 01:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, bewust voor gekozen. Die ettertjes vréten energie.
quote:Op maandag 4 april 2016 02:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trouwen zag ik ook nooit zo zitten. Vrouwen dan weer wel.
84 was een ongelukje, 90 was wel geplandquote:Op maandag 4 april 2016 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Had een ''ongelukje'' kunnen zijn![]()
dat was het bij Chuf en Piet ook
Dat is waar. Dan zou het in een mandje 'neem mee' bij de kringloop eindigen.quote:Op maandag 4 april 2016 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar heb je er nu wel 1?quote:Op maandag 4 april 2016 02:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trouwen zag ik ook nooit zo zitten. Vrouwen dan weer wel.
Heb je er twee?quote:Op maandag 4 april 2016 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
84 was een ongelukje, 90 was wel gepland
Ik woonde al ruim jaar samen, trouwen was de handigste optie.quote:Op maandag 4 april 2016 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Die is binnen dacht Fannquote:Op maandag 4 april 2016 02:03 schreef FANN het volgende:
Ik was getrouwd voor dat ik er erg in had![]()
Hij had gevraag, zou je JA zeggen as ik vroeg of je met me wilde trouwen?
Dus ik zei...... mjaaaaaaaaaa denk het wel![]()
was ook niet na een bordje boerenkool zal maar zeggen![]()
Had ie ondertrouw geregeld ofzoiets, twee weken daarna was ik getrouwd
En nu nog steeds bij elkaar zijn en je krijgt ontbijt op bed!quote:Op maandag 4 april 2016 02:03 schreef FANN het volgende:
Ik was getrouwd voor dat ik er erg in had![]()
Hij had gevraag, zou je JA zeggen as ik vroeg of je met me wilde trouwen?
Dus ik zei...... mjaaaaaaaaaa denk het wel![]()
was ook niet na een bordje boerenkool zal maar zeggen![]()
Had ie ondertrouw geregeld ofzoiets, twee weken daarna was ik getrouwd
Je had er toch wel eentje of niet?quote:Op maandag 4 april 2016 02:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, wil ik niet meer ook. Ja, scharrels, of latten.
Perfecte muziek daarvoor nu.quote:Op maandag 4 april 2016 02:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik moet effe rust in mijn hoofd zeg maar
quote:Op maandag 4 april 2016 02:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik moet effe wijn in mijn hoofd zeg maar
Niets voor vast.quote:Op maandag 4 april 2016 02:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Je had er toch wel eentje of niet?
Of ik ben weer in de war met iemand anders
Jaquote:Op maandag 4 april 2016 02:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En nu nog steeds bij elkaar zijn en je krijgt ontbijt op bed!
Oh, ik dacht dat je een tijdje terug een heel redelijk ontbijt van 'm had gekregen, toch?quote:Op maandag 4 april 2016 02:08 schreef FANN het volgende:
Nou ja ontbij, onbijt is een groot woord, koppie koffie kan ik krijgen...........
dat ben ik dan vergetenquote:Op maandag 4 april 2016 02:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een tijdje terug een heel redelijk ontbijt van 'm had gekregen, toch?
Oh.quote:Op maandag 4 april 2016 02:12 schreef FANN het volgende:
Ik weet het weer![]()
Kaasbroodjeswaren nog warm
nee, de croissantjes ga ik altijd halen, waren kaasbroodjesquote:Op maandag 4 april 2016 02:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sap, koffie, ik meen een croissant en verder weet ik het niet meer.
Zo weer in diep gesprek met muts?quote:Op maandag 4 april 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt weer rellen hier hoe laat we wegrijden vandaag.
Rijd zij , mag ik aannemen met je kneuzingenquote:Op maandag 4 april 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt weer rellen hier hoe laat we wegrijden vandaag.
Nee niet zekerquote:Op maandag 4 april 2016 02:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat nou zeker of niet?ben je daar al achter?
Bijrijder nodig?quote:Op maandag 4 april 2016 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik dump muts dan bij schoonmoeder, rijd door naar België, tank vol, paar sloffen shag halen en friet eten, daarna worstenbrood scoren in Tilburg en dan vrouw weer ophalen.
Natuurlijk rijd ik.quote:Op maandag 4 april 2016 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Rijd zij , mag ik aannemen met je kneuzingen
wat een gedoe......... en dat voor een worstenbroodje, ik zou lekker in ijn nest blijven liggenquote:Op maandag 4 april 2016 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik dump muts dan bij schoonmoeder, rijd door naar België, tank vol, paar sloffen shag en friet eten, daarna worstenbrood scoren in Tilburg en dan vrouw weer ophalen.
Friet in België scoren.quote:Op maandag 4 april 2016 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een gedoe......... en dat voor een worstenbroodje, ik zou lekker in ijn nest blijven liggen
Ik weet geen eens waar ie woontquote:Op maandag 4 april 2016 02:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil je dat niet een keer uitzoeken dan?![]()
DNA testje ofzo...
Anders Piet welquote:Op maandag 4 april 2016 02:18 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat ze vroeg d'r nest uitmoet natuurlijk
Nee, Piet dat ie er vroeg uit moet.quote:Op maandag 4 april 2016 02:18 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat ze vroeg d'r nest uitmoet natuurlijk
owquote:Op maandag 4 april 2016 02:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, Piet dat ie er vroeg uit moet.
Ja welquote:Op maandag 4 april 2016 02:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je dat niet uitzoeken dan?
Weet je de naam van die dame nog wel?
Geen idee waar ze woont als ze nog leeft..quote:Op maandag 4 april 2016 02:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... neem je toch contact op?
Ik zou dat wl willen weten eigenlijk
de hele dag denk ik welquote:Op maandag 4 april 2016 02:20 schreef chufi het volgende:
Geen idee tot hoe laat Belgie open is om shag te halen
Lijkt wel of je overal tegen bent, tot je een beslissing neemt en dan ervoor gaat.quote:
dan ben je rijkelijk laatquote:Op maandag 4 april 2016 02:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waar ze woont als ze nog leeft..
Is ook logischquote:Op maandag 4 april 2016 02:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lijkt wel of je overal tegen bent, tot je een beslissing neemt en dan ervoor gaat.
Lijkt me logisch.
Ik kan je wel even voorrekenen waarom.quote:Op maandag 4 april 2016 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een gedoe......... en dat voor een worstenbroodje, ik zou lekker in ijn nest blijven liggen
hmmmmmmmmm wikt en weegt.......... 39 euro........quote:Op maandag 4 april 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan je wel even voorrekenen waarom.
60 Liter benzine is 15 cent per liter goedkoper.
Dat is 9 Euro.
2 sloffen shag, 1,50 Euro per buil goedkoper
Da's 30 Euro
De NL staat een oor aan naaien: Priceless.
En worstenbrood kunnen ze alleen in Brabant goed bakken.
wie is Marina ?quote:Op maandag 4 april 2016 02:23 schreef chufi het volgende:
Zie ik net een foto van die Marina op FB.. Wat een schatje
daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op maandag 4 april 2016 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze wil altijd vroeger weg dan ik en snap nooit waarom?
Verreden benzine moet er nog af, dus je kan uit blijven slapen.quote:Op maandag 4 april 2016 02:24 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmmmmmmm wikt en weegt.......... 39 euro........
Ik blijf in mijn nest
quote:Op maandag 4 april 2016 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
wie is Marina ?![]()
moet ik aan die zangeres denken Marina dinges, weet niet meer hoe ze heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |