abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161121638
Gratis af te halen:

Chalet met houten tuinhuis. Moet zo snel mogelijk weg gezien de plaats op de camping leeg moet.

Chalet heeft een dubbel aanrechtblad, en 1 slaapkamer.

Wel zelf dieplader regelen voor vervoer van het chalet. Het tuinhuis bestaat uit houten schotten en kan dus uit elkaar op een aanhanger vervoerd worden. Tuinhuis is momenteel was en toilet ruimte.

Er staat nog een hoekbank in die ook gratis mee mag.

Chalet is gedeeltelijk gerenoveerd maar moet nog wel verder geschilderd worden + nieuw raam. Een gedeelte is al opnieuw in de grondverf gezet maar nu degene die erin woonde andere woonruimte heeft gevonden is er geen tijd om het nog verder te verven gezien het chalet nu zo snel mogelijk van de camping af moet.

Af te halen in Midwolda.

[ Bericht 1% gewijzigd door Alieda-R op 04-04-2016 09:00:46 ]
pi_161121697
ow! O+
...
pi_161121817
*denkt, denkt, denkt* :@
...
pi_161121891
geen grap? :@
...
pi_161121954
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:53 schreef sacha het volgende:
geen grap? :@
Nee, dit chalet is van mijn broertje. Hij woonde er permanent in maar heeft andere woonruimte nu want hij wilde als jonge man van bijna 25 niet langer op een camping wonen waar veelal alleen oudjes wonen. Nu moet het chalet moet spoed weg omdat hij anders voor het volledige seizoen nog standgeld moet betalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Alieda-R op 02-04-2016 18:23:25 ]
pi_161122002
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:56 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Nee, dit chalet is van mijn broertje. Hij woonde er permanent in maar heeft andere woonruimte nu want hij wilde als jonge man van 25 niet langer op een camping wonen waar veelal alleen oudjes wonen. Nu moet het chalet moet spoed weg omdat hij anders voor het volledige seizoen nog standgeld moet betalen.
en met spoed is?
...
pi_161122019
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:57 schreef sacha het volgende:

[..]

en met spoed is?
Liefst de komende week al gezien hij nu bijna klaar is met verhuizen.
pi_161122038
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:58 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Liefst de komende week al gezien hij nu bijna klaar is met verhuizen.
oeh! :)
...
pi_161122161
Best leuk voor in de tuin voor als de schoonouders komen logeren of als stal voor de geitjes, helaas heb ik geen tuin of geitjes ;(
pi_161122190
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 18:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Best leuk voor in de tuin voor als de schoonouders komen logeren of als stal voor de geitjes, helaas heb ik geen tuin of geitjes ;(
mooi hè! :Y
...
pi_161122568
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 18:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou inderdaad prima zijn als logeerplek, mijn broertje heeft er ruim een jaar permanent in gewoond. Hij zou wel in mijn tuin passen maar helaas mag ik hier niet zo'n groot chalet in de tuin zetten van de gemeente en de woningbouw.
pi_161123563
hoe oud is het huisje?
met andere woorden, dondert het in dertienduizend stukjes als ie vervoerd wordt? :)
...
pi_161123753
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 april 2016 19:00 schreef sacha het volgende:
hoe oud is het huisje?
met andere woorden, dondert het in dertienduizend stukjes als ie vervoerd wordt? :)
Geen idee, weet mijn broertje ook niet, hij heeft hem vorig jaar gekregen van familie. Maar hij zit nog stevig in elkaar dus met vervoeren valt er niks af. Binnenkant ook erg netjes, mijn broertje heeft de binnenkant vorig jaar zomer gerenoveerd.

[ Bericht 8% gewijzigd door Alieda-R op 04-04-2016 08:59:11 ]
pi_161123878
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:59 schreef sacha het volgende:

[..]

oeh! :)
Paar pontons eronder en dan peddelen naar de overkant ;)
  zaterdag 2 april 2016 @ 19:57:36 #15
180174 Diemux
People vs Me
pi_161125284
-nvm-
pi_161130771
ik probeer al de hele avond de gratis chalet met tuinhuis van je broer te slijten, dit is to good to be true, klopt het wel?

*;
...
pi_161130898
bezig O+
...
  zaterdag 2 april 2016 @ 22:41:21 #18
381112 PressPlayOnTape
Loading.. Ready... Run!
pi_161131622
Oh wow, dat is wel gaaf! Laten m'n ouders net een plekje met stacaravan bemachtigd hebben en het erover hebben om er een chalet te plaatsen. Ik ga eens contact met ze opnemen.
You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.
pi_161139727
Inmiddels al vele reacties, ook op facebook. Kan zijn dat het chalet vandaag al gehaald wordt. Even afwachten.
pi_161162931
Chalet nog steeds beschikbaar, vele reacties maar mensen willen bijna allemaal dat het chalet gebracht wordt en mijn broertje is niet van plan op eigen kosten een dieplader te huren.

Dus wie hem wil halen, zelf dieplader regelen.

Chalet is NIET achter de auto te vervoeren, is die te groot voor, kwamen reacties van mensen die denken dat je een groot chalet als dit gewoon achter een personenauto kan koppelen maar dit is toch echt iets anders dan een kleine toercaravan :')
pi_161163707
Ik denk dat je beter morgenochtend begint met slopen, alles op een hoop gooien en woensdag met een aantal maten de hele bende naar het grof vuil brengt. Mensen willen het wel gratis maar zonder een poot uit te steken om dat apparaat te vervoeren.
pi_161166133
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 10:07 schreef Associaal het volgende:
Ik denk dat je beter morgenochtend begint met slopen, alles op een hoop gooien en woensdag met een aantal maten de hele bende naar het grof vuil brengt. Mensen willen het wel gratis maar zonder een poot uit te steken om dat apparaat te vervoeren.
Dat zal ook gebeuren als deze week niemand komt om het op te halen gezien mijn broertje anders met dubbele kosten zit (standgeld voor het chalet + de huur van zijn nieuwe woning). Op zich wel zonde want het chalet is nog in goede staat, enige dat er moet gebeuren is de buitenkant verder verven en een nieuw raam erin zetten, de binnenkant is al gerenoveerd. Dus veel werk is het niet.

Helaas krijgt mijn broertje vele reacties van mensen die het chalet willen halen maar de huur van een dieplader niet kunnen betalen, alles moet gratis vinden ze. Of ze willen het achter de auto verplaatsen, wat nooit zal lukken.
  maandag 4 april 2016 @ 13:54:10 #23
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_161167808
Oh, wat ontzettend typisch weer. Alles gratis willen en het moet ook gebracht worden :D

Moet je broer het leeg opleveren? Met andere woorden: kan ie niet blijven staan?
Jaren terug, toen mn oma overleed, hebben we haar stacaravan/chalet maar gratis weggegeven aan de campingeigenaar. Die heeft m vervolgens verhuurd/verkocht.

Is wellicht ook een optie voor je broertje?
pi_161168112
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 13:54 schreef Halle_Luja het volgende:
Oh, wat ontzettend typisch weer. Alles gratis willen en het moet ook gebracht worden :D

Moet je broer het leeg opleveren? Met andere woorden: kan ie niet blijven staan?
Jaren terug, toen mn oma overleed, hebben we haar stacaravan/chalet maar gratis weggegeven aan de campingeigenaar. Die heeft m vervolgens verhuurd/verkocht.

Is wellicht ook een optie voor je broertje?
Hij moet weg, op de plek waar die staat wil de beheerder geen caravan of chalet meer hebben. Als mijn broertje hem niet weghaalt of laat weghalen laat de beheerder het doen en krijgt mijn broertje de rekening.
  maandag 4 april 2016 @ 14:15:22 #25
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_161168181
Nou, dan wordt het slopen maar met die hap.
Raar wel, want je zou zeggen dat er altijd wel mensen zijn die zo'n chalet wel zouden willen hebben voor de transportkosten. Als ik tenminste sommige gedrochten zie, lijkt deze me nog best wel ok.
pi_161168246
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:26 schreef Alieda-R het volgende:

Of ze willen het achter de auto verplaatsen, wat nooit zal lukken.
Op zich is dat dan wel weer hun probleem... als ie maar van de plek af is dan })

Succes in ieder geval!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  maandag 4 april 2016 @ 15:12:24 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161169235
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 14:11 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Hij moet weg, op de plek waar die staat wil de beheerder geen caravan of chalet meer hebben. Als mijn broertje hem niet weghaalt of laat weghalen laat de beheerder het doen en krijgt mijn broertje de rekening.
Maar nog een jaar stageld betalen is ook een optie? Hoeveel is dat?
En wat is daarbij inclusief?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161169286
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 15:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar nog een jaar stageld betalen is ook een optie? Hoeveel is dat?
En wat is daarbij inclusief?
Is alleen voor mijn broertje een optie, geen idee hoeveel het precies is. Maar het chalet mag niet blijven staan als andere mensen hem overnemen. Hij mag ook niet verhuurd worden want de beheerder wil geen nieuwe bewoners op de plek hebben.
  maandag 4 april 2016 @ 15:32:08 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161169614
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 15:15 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Is alleen voor mijn broertje een optie, geen idee hoeveel het precies is. Maar het chalet mag niet blijven staan als andere mensen hem overnemen. Hij mag ook niet verhuurd worden want de beheerder wil geen nieuwe bewoners op de plek hebben.
Okay, duidelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')