Of die chick moet eens "ballen" krijgen en gewoon voor haarzelf kiezen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:22 schreef deadprez het volgende:
gewoon die ex tegen haar rare christenouders opstoken
Ja maar kan me wel voorstellen dat dat lastig is als je uit zo'n gezin komt.quote:Op zondag 3 april 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of die chick moet eens "ballen" krijgen en gewoon voor haarzelf kiezen.
EX!!! 4000000%quote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
BRADDIE.
Als je MOET kiezen. Je ex of deze chick?
Was toch overduidelijk leek mequote:Op zondag 3 april 2016 17:22 schreef deadprez het volgende:
snapt niemand die post van hermann nou ofwa?
begrijpelijk, mijn intellect is van erg hoogstaand nivoquote:Op zondag 3 april 2016 17:22 schreef deadprez het volgende:
snapt niemand die post van hermann nou ofwa?
True. Maar ik ken er wel een paar die het hebben gedaan. Uiteindelijk missen je ouders je toch wel.quote:Op zondag 3 april 2016 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar kan me wel voorstellen dat dat lastig is als je uit zo'n gezin komt.
We wachten met zijn allen op Vlog #7quote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn blog zal nooit saai worden, hij is altijd onderweg naar een nieuw avontuur.
ja blijkbaar niet:quote:
quote:
That's the spirit!quote:Op zondag 3 april 2016 17:22 schreef deadprez het volgende:
gewoon die ex tegen haar rare christenouders opstoken
moet je mod wordenquote:Op zondag 3 april 2016 17:23 schreef hoink581 het volgende:
Ik haat slotjes op een reeks. Elke keer weer een mini-hartverzakking dat ik weer voor iets geband ben van dagen terug.
Jawel, maar op iets als roken of een tattoo knap ik niet af, boeiend. Maar op de date zelf er pas achter komen dat ze zo achterlijk veel scheld en dat ze een zoontje van 7 heeft eh...quote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Check je niet eerst met wie je te maken hebt ofwat?
Dit ja. Alsof KLB het nog waard is om moeite in te steken.quote:Op zondag 3 april 2016 17:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoeft al een hele tijd niet meer wat mij betreft.
quote:Op zondag 3 april 2016 17:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, maar op iets als roken of een tattoo knap ik niet af, boeiend. Maar op de date zelf er pas achter komen dat ze zo achterlijk veel scheld en dat ze een zoontje van 7 heeft eh...
Maar als mijn ouders strenggelovig zijn en ik ze in de waan laat dat ik ook volgens hun normen en waarden wil leven snap ik wel dat ze ongerust worden als ik dan ineens een internetdate aan het berijden ben van de een op de andere dag.quote:Op zondag 3 april 2016 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
True. Maar ik ken er wel een paar die het hebben gedaan. Uiteindelijk missen je ouders je toch wel.
Als ze eruit ziet als een tokkie is het een tokkiequote:Op zondag 3 april 2016 17:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, maar op iets als roken of een tattoo knap ik niet af, boeiend. Maar op de date zelf er pas achter komen dat ze zo achterlijk veel scheld en dat ze een zoontje van 7 heeft eh...
Waarom wist je dat niet van dat zoontje?quote:Op zondag 3 april 2016 17:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
wss vermeldt ze dat bewust niet, omdat ze anders iedereen afschriktquote:Op zondag 3 april 2016 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom wist je dat niet van dat zoontje?
Beter dat je van haar af bent. Ze zat toch de hele tijd op d'r telefoon en te schelden.quote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, tijdje geleden al ze stuurde me laatst nog een sms dat ze een date had geregeld met iemand maar geen oppas kon vinden voor haar ''klote beest''(net een puppy van 10 weken)
Heb je ook wel een goed punt. Vooral dat dik gedrukte ja.quote:Op zondag 3 april 2016 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als mijn ouders strenggelovig zijn en ik ze in de waan laat dat ik ook volgens hun normen en waarden wil laten leven snap ik wel dat ze ongerust worden als ik dan ineens een internetdate aan het berijden ben van de een op de andere dag.
Dan maar naar de pinkstergemeente.quote:Op zondag 3 april 2016 17:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja dit was wel echt tokkie4.0 to the max
Mwa, ik denk dat iedereen wel eens een godverdomme of een fuck of klote eruit gooit om iets kleins. Maar omdat je TV niet gelijk reageert gelijk "Pesttyfus ding" te roepen, of alles "de kanker" Toe te wensen, eh...quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom wist je dat niet van dat zoontje?
quote:Op zondag 3 april 2016 17:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wss vermeldt ze dat bewust niet, omdat ze anders iedereen afschrikt
Ik begrijp het ook niet. Alle vriendinnen van mijn vriendin zijn ook van mening dat ik vaak vloek.quote:
Ja dan zal ik mij wel inhouden. Maar in een groep mensen die ik goed ken ben ik wel redelijk grof gebekt.quote:Op zondag 3 april 2016 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je iemand voor het eerst ontmoet wel lijkt me
Ja oké, sowieso op een date ofzo. Maar braddie had het daar ook wel vaker over bij zijn vrienden geloof ik.quote:Op zondag 3 april 2016 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en op een eerste date ook wel een beetjequote:Op zondag 3 april 2016 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik maak me daar ook wel schuldig aan :$quote:Op zondag 3 april 2016 17:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat iedereen wel eens een godverdomme of een fuck of klote eruit gooit om iets kleins. Maar omdat je TV niet gelijk reageert gelijk "Pesttyfus ding" te roepen, of alles "de kanker" Toe te wensen, eh...
oh ja dat weet ik niet, heb geen vriendenquote:Op zondag 3 april 2016 17:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, sowieso op een date ofzo. Maar braddie had het daar ook wel vaker over bij zijn vrienden geloof ik.
Precies. Tuurlijk kan het gebeuren dat je een scheldwoord laat vallen, maar zóveel schelden op de eerste date... Dat vind ik echt belachelijkquote:Op zondag 3 april 2016 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jouw vrouw = ex van hermann = de date van braddiequote:Op zondag 3 april 2016 17:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
mmmh.... gek mijn vrouw is ook net thuis... het zal toch niet
Ik HELAAS ook wel eens met kanker. Vind het echt niet cool maar zit er zo inquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
Ik scheld alleen nooit met fuck, eerder met gvd of tering.
GODVERDOMME. Zo heerlijk om te zeggen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
Ik scheld alleen nooit met fuck, eerder met gvd of tering.
wowquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jouw vrouw = ex van hermann = de date van braddie
Ja dat is inderdaad een hele goede vergelijking.quote:
Vooral hard en met rollende Rquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Zo heerlijk om te zeggen.
vandaar dat ze 21:30 altijd huilend wegliepquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jouw vrouw = ex van hermann = de date van braddie
Ik ook, maar heb al geminderd. Maar er zijn altijd momenten waarop het nog boven kan komen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik HELAAS ook wel eens met kanker. Vind het echt niet cool maar zit er zo in
tokkie, je drinkt vast ook pitt bier en rookt vieze sjekkiesquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik maak me daar ook wel schuldig aan :$
JA GODVERDOMME DAT KAN TOCH NIET LULquote:Op zondag 3 april 2016 17:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een hele goede vergelijking.
Ik probeer er al heel lang mee te stoppen, maar er komt hier af en toe zo`n gast over de vloer die kanker als krachtterm ziet, dat maakt het toch lastigerquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik HELAAS ook wel eens met kanker. Vind het echt niet cool maar zit er zo in
succes wanneer je het tijdelijke voor het eeuwige moet verwisselen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Zo heerlijk om te zeggen.
quote:Op zondag 3 april 2016 17:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
tokkie, je drinkt vast ook pitt bier en rookt vieze sjekkies
Elke keer een weesgegroetje erachteraan en ik zit weer op 0.quote:Op zondag 3 april 2016 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
succes wanneer je het tijdelijke voor het eeuwige moet verwisselen.
moet het wel uit je hart komen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Elke keer een weesgegroetje erachteraan en ik zit weer op 0.
kijk je daarom geen tv meer?quote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik maak me daar ook wel schuldig aan :$
Tja maatschappelijke acceptatie en zo he.quote:Op zondag 3 april 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
zie het probleem van schelden met kanker eigenlijk niet zo
daarom buiten de maatschappij levenquote:Op zondag 3 april 2016 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja maatschappelijke acceptatie en zo he.
komt gwn beetje tokkie over, maar dat maakt bij jou toch niet meer uitquote:Op zondag 3 april 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 17:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
komt gwn beetje tokkie over, maar dat maakt bij jou toch niet meer uit
dat kunnen we in prof's sig zienquote:Op zondag 3 april 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 17:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
komt gwn beetje tokkie over, maar dat maakt bij jou toch niet meer uit
Ik vind het niet kunnen, maar goed.quote:Op zondag 3 april 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
maaddquote:Op zondag 3 april 2016 17:32 schreef deadprez het volgende:
[..]gast wat doe jij opeens alsof jij zo'n fucking nette jongen bent
maar ik vloek tenminste niet vaak met kankerquote:Op zondag 3 april 2016 17:32 schreef deadprez het volgende:
[..]gast wat doe jij opeens alsof jij zo'n fucking nette jongen bent
Onfatsoenlijk is een betere woordkeuze indd.quote:Op zondag 3 april 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Fatsoenlijk en niet kunnen zijn twee dingen mi, maar goed.
Maar niet nooit dus.quote:Op zondag 3 april 2016 17:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar ik vloek tenminste niet vaak met kanker![]()
Ja goed, maar dat is schelden in principe sowieso al niet. Vind het onderscheid gewoon gaar.quote:Op zondag 3 april 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Onfatsoenlijk is een betere woordkeuze indd.
Ja idd net zoals tepels.quote:Op zondag 3 april 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
Heb ook echt het idee dat dat iets van de laatste jaren is, dat het not done is om met kanker te schelden.
watquote:
dit lijkt me nietquote:Op zondag 3 april 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
Heb ook echt het idee dat dat iets van de laatste jaren is, dat het not done is om met kanker te schelden.
Mweh. Je ziet het zelfs op FOK!, aantal jaar terug was dat ook allemaal geen enkel probleem.quote:
Het is sowieso fatsoenlijk je taalgebruik aan te passen aan het gezelschap en dat doet iedereen op zich ook wel. Bepaalde eisen gaan stellen is wel.quote:Op zondag 3 april 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat is schelden in principe sowieso al niet. Vind het onderscheid gewoon gaar.
is omdat de meeste mensen hypocriet en gay zijnquote:Op zondag 3 april 2016 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
vind het wel raar dat je niet met knakker mag schelden maar wel tyfus ebola alles
quote:Op zondag 3 april 2016 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is sowieso fatsoenlijk je taalgebruik aan te passen aan het gezelschap en dat doet iedereen op zich ook wel. Bepaalde eisen gaan stellen is wel.
Kijk ik ben ook tegen drogredeneringen, maar daar hebben die mensen die tegen schelden met kanker zijn (meestal) ook schijt aan, dus tja.
dat verbaasde me toen wel, maar het ligt er natuurlijk vooral aan in welke kringen je je begeeft.quote:Op zondag 3 april 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mweh. Je ziet het zelfs op FOK!, aantal jaar terug was dat ook allemaal geen enkel probleem.
hey gym scquote:Op zondag 3 april 2016 17:38 schreef deadprez het volgende:
Zelfde als mensen die de ziekte kanker opeens 'de grote K' noemen.
Dit inderdaadquote:Op zondag 3 april 2016 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is sowieso fatsoenlijk je taalgebruik aan te passen aan het gezelschap en dat doet iedereen op zich ook wel. Bepaalde eisen gaan stellen is wel.
Kijk ik ben ook tegen drogredeneringen, maar daar hebben die mensen die tegen schelden met kanker zijn (meestal) ook schijt aan, dus tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |