wowquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jouw vrouw = ex van hermann = de date van braddie
Ja dat is inderdaad een hele goede vergelijking.quote:
Vooral hard en met rollende Rquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Zo heerlijk om te zeggen.
vandaar dat ze 21:30 altijd huilend wegliepquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jouw vrouw = ex van hermann = de date van braddie
Ik ook, maar heb al geminderd. Maar er zijn altijd momenten waarop het nog boven kan komen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik HELAAS ook wel eens met kanker. Vind het echt niet cool maar zit er zo in
tokkie, je drinkt vast ook pitt bier en rookt vieze sjekkiesquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik maak me daar ook wel schuldig aan :$
JA GODVERDOMME DAT KAN TOCH NIET LULquote:Op zondag 3 april 2016 17:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een hele goede vergelijking.
Ik probeer er al heel lang mee te stoppen, maar er komt hier af en toe zo`n gast over de vloer die kanker als krachtterm ziet, dat maakt het toch lastigerquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik HELAAS ook wel eens met kanker. Vind het echt niet cool maar zit er zo in
succes wanneer je het tijdelijke voor het eeuwige moet verwisselen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Zo heerlijk om te zeggen.
quote:Op zondag 3 april 2016 17:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
tokkie, je drinkt vast ook pitt bier en rookt vieze sjekkies
Elke keer een weesgegroetje erachteraan en ik zit weer op 0.quote:Op zondag 3 april 2016 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
succes wanneer je het tijdelijke voor het eeuwige moet verwisselen.
moet het wel uit je hart komen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Elke keer een weesgegroetje erachteraan en ik zit weer op 0.
kijk je daarom geen tv meer?quote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik maak me daar ook wel schuldig aan :$
Tja maatschappelijke acceptatie en zo he.quote:Op zondag 3 april 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
zie het probleem van schelden met kanker eigenlijk niet zo
daarom buiten de maatschappij levenquote:Op zondag 3 april 2016 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja maatschappelijke acceptatie en zo he.
komt gwn beetje tokkie over, maar dat maakt bij jou toch niet meer uitquote:Op zondag 3 april 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 17:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
komt gwn beetje tokkie over, maar dat maakt bij jou toch niet meer uit
dat kunnen we in prof's sig zienquote:Op zondag 3 april 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 17:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
komt gwn beetje tokkie over, maar dat maakt bij jou toch niet meer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |