wowquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jouw vrouw = ex van hermann = de date van braddie
Ja dat is inderdaad een hele goede vergelijking.quote:
Vooral hard en met rollende Rquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Zo heerlijk om te zeggen.
vandaar dat ze 21:30 altijd huilend wegliepquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jouw vrouw = ex van hermann = de date van braddie
Ik ook, maar heb al geminderd. Maar er zijn altijd momenten waarop het nog boven kan komen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik HELAAS ook wel eens met kanker. Vind het echt niet cool maar zit er zo in
tokkie, je drinkt vast ook pitt bier en rookt vieze sjekkiesquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik maak me daar ook wel schuldig aan :$
JA GODVERDOMME DAT KAN TOCH NIET LULquote:Op zondag 3 april 2016 17:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een hele goede vergelijking.
Ik probeer er al heel lang mee te stoppen, maar er komt hier af en toe zo`n gast over de vloer die kanker als krachtterm ziet, dat maakt het toch lastigerquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik HELAAS ook wel eens met kanker. Vind het echt niet cool maar zit er zo in
succes wanneer je het tijdelijke voor het eeuwige moet verwisselen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Zo heerlijk om te zeggen.
quote:Op zondag 3 april 2016 17:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
tokkie, je drinkt vast ook pitt bier en rookt vieze sjekkies
Elke keer een weesgegroetje erachteraan en ik zit weer op 0.quote:Op zondag 3 april 2016 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
succes wanneer je het tijdelijke voor het eeuwige moet verwisselen.
moet het wel uit je hart komen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Elke keer een weesgegroetje erachteraan en ik zit weer op 0.
kijk je daarom geen tv meer?quote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik maak me daar ook wel schuldig aan :$
Tja maatschappelijke acceptatie en zo he.quote:Op zondag 3 april 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
zie het probleem van schelden met kanker eigenlijk niet zo
daarom buiten de maatschappij levenquote:Op zondag 3 april 2016 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja maatschappelijke acceptatie en zo he.
komt gwn beetje tokkie over, maar dat maakt bij jou toch niet meer uitquote:Op zondag 3 april 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 17:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
komt gwn beetje tokkie over, maar dat maakt bij jou toch niet meer uit
dat kunnen we in prof's sig zienquote:Op zondag 3 april 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 17:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
komt gwn beetje tokkie over, maar dat maakt bij jou toch niet meer uit
Ik vind het niet kunnen, maar goed.quote:Op zondag 3 april 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
maaddquote:Op zondag 3 april 2016 17:32 schreef deadprez het volgende:
[..]gast wat doe jij opeens alsof jij zo'n fucking nette jongen bent
maar ik vloek tenminste niet vaak met kankerquote:Op zondag 3 april 2016 17:32 schreef deadprez het volgende:
[..]gast wat doe jij opeens alsof jij zo'n fucking nette jongen bent
Onfatsoenlijk is een betere woordkeuze indd.quote:Op zondag 3 april 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Fatsoenlijk en niet kunnen zijn twee dingen mi, maar goed.
Maar niet nooit dus.quote:Op zondag 3 april 2016 17:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar ik vloek tenminste niet vaak met kanker![]()
Ja goed, maar dat is schelden in principe sowieso al niet. Vind het onderscheid gewoon gaar.quote:Op zondag 3 april 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Onfatsoenlijk is een betere woordkeuze indd.
Ja idd net zoals tepels.quote:Op zondag 3 april 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
Heb ook echt het idee dat dat iets van de laatste jaren is, dat het not done is om met kanker te schelden.
watquote:
dit lijkt me nietquote:Op zondag 3 april 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
Heb ook echt het idee dat dat iets van de laatste jaren is, dat het not done is om met kanker te schelden.
Mweh. Je ziet het zelfs op FOK!, aantal jaar terug was dat ook allemaal geen enkel probleem.quote:
Het is sowieso fatsoenlijk je taalgebruik aan te passen aan het gezelschap en dat doet iedereen op zich ook wel. Bepaalde eisen gaan stellen is wel.quote:Op zondag 3 april 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat is schelden in principe sowieso al niet. Vind het onderscheid gewoon gaar.
is omdat de meeste mensen hypocriet en gay zijnquote:Op zondag 3 april 2016 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
vind het wel raar dat je niet met knakker mag schelden maar wel tyfus ebola alles
quote:Op zondag 3 april 2016 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is sowieso fatsoenlijk je taalgebruik aan te passen aan het gezelschap en dat doet iedereen op zich ook wel. Bepaalde eisen gaan stellen is wel.
Kijk ik ben ook tegen drogredeneringen, maar daar hebben die mensen die tegen schelden met kanker zijn (meestal) ook schijt aan, dus tja.
dat verbaasde me toen wel, maar het ligt er natuurlijk vooral aan in welke kringen je je begeeft.quote:Op zondag 3 april 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mweh. Je ziet het zelfs op FOK!, aantal jaar terug was dat ook allemaal geen enkel probleem.
hey gym scquote:Op zondag 3 april 2016 17:38 schreef deadprez het volgende:
Zelfde als mensen die de ziekte kanker opeens 'de grote K' noemen.
Dit inderdaadquote:Op zondag 3 april 2016 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is sowieso fatsoenlijk je taalgebruik aan te passen aan het gezelschap en dat doet iedereen op zich ook wel. Bepaalde eisen gaan stellen is wel.
Kijk ik ben ook tegen drogredeneringen, maar daar hebben die mensen die tegen schelden met kanker zijn (meestal) ook schijt aan, dus tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |