quote:Op zondag 3 april 2016 17:38 schreef deadprez het volgende:
Zelfde als mensen die de ziekte kanker opeens 'de grote K' noemen.
kloptquote:Op zondag 3 april 2016 17:38 schreef Kurovski het volgende:
Wat kanker denk ik een 'lekker' scheldwoord maakt zijn de twee Ks. Dat maakt het een krachtterm.
Ja, zeg dan gewoon Karel de Grote.quote:Op zondag 3 april 2016 17:38 schreef deadprez het volgende:
Zelfde als mensen die de ziekte kanker opeens 'de grote K' noemen.
Soms dekt iets anders de lading gewoon niet.quote:Op zondag 3 april 2016 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb al geminderd. Maar er zijn altijd momenten waarop het nog boven kan komen.
Godverdomme zit geen k in anders.quote:Op zondag 3 april 2016 17:38 schreef Kurovski het volgende:
Wat kanker denk ik een 'lekker' scheldwoord maakt zijn de twee Ks. Dat maakt het een krachtterm.
Daarom niet zoveel aanstoot aan nemen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:38 schreef Kurovski het volgende:
Bekt ook minder lekker.quote:Op zondag 3 april 2016 17:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Godverdomme zit geen k in anders.
Daarom vanaf nu iets als cacao of koekoekquote:Op zondag 3 april 2016 17:38 schreef Kurovski het volgende:
cacaoquote:Op zondag 3 april 2016 17:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom vanaf nu iets als cacao of koekoek
Echt de hele jeugd zo ongeveer scheldt (schold) met kanker. Van de extreemrijke kakkerjeugd waarbij ik op de middelbare zat tot de vmbo-basis-leerlingen. En alles ertussenin.quote:Op zondag 3 april 2016 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat verbaasde me toen wel, maar het ligt er natuurlijk vooral aan in welke kringen je je begeeft.
hou je koekoeksklokbekquote:Op zondag 3 april 2016 17:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik las kankerjeugdquote:Op zondag 3 april 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt de hele jeugd zo ongeveer scheldt (schold) met kanker. Van de extreemrijke kakkerjeugd waarbij ik op de middelbare zat tot de vmbo-basis-leerlingen. En alles ertussenin.
quote:Op zondag 3 april 2016 17:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
had je hem daarna wel geklapt?quote:Op zondag 3 april 2016 17:40 schreef Willoow het volgende:
Had ooit een keer op werk iemand die kkmad werd op mij omdat ik godverdomme zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |