Waarom wist je dat niet van dat zoontje?quote:Op zondag 3 april 2016 17:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, maar op iets als roken of een tattoo knap ik niet af, boeiend. Maar op de date zelf er pas achter komen dat ze zo achterlijk veel scheld en dat ze een zoontje van 7 heeft eh...
wss vermeldt ze dat bewust niet, omdat ze anders iedereen afschriktquote:Op zondag 3 april 2016 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom wist je dat niet van dat zoontje?
Beter dat je van haar af bent. Ze zat toch de hele tijd op d'r telefoon en te schelden.quote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, tijdje geleden al ze stuurde me laatst nog een sms dat ze een date had geregeld met iemand maar geen oppas kon vinden voor haar ''klote beest''(net een puppy van 10 weken)
Heb je ook wel een goed punt. Vooral dat dik gedrukte ja.quote:Op zondag 3 april 2016 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als mijn ouders strenggelovig zijn en ik ze in de waan laat dat ik ook volgens hun normen en waarden wil laten leven snap ik wel dat ze ongerust worden als ik dan ineens een internetdate aan het berijden ben van de een op de andere dag.
Dan maar naar de pinkstergemeente.quote:Op zondag 3 april 2016 17:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja dit was wel echt tokkie4.0 to the max
Mwa, ik denk dat iedereen wel eens een godverdomme of een fuck of klote eruit gooit om iets kleins. Maar omdat je TV niet gelijk reageert gelijk "Pesttyfus ding" te roepen, of alles "de kanker" Toe te wensen, eh...quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom wist je dat niet van dat zoontje?
quote:Op zondag 3 april 2016 17:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wss vermeldt ze dat bewust niet, omdat ze anders iedereen afschrikt
Ik begrijp het ook niet. Alle vriendinnen van mijn vriendin zijn ook van mening dat ik vaak vloek.quote:
Ja dan zal ik mij wel inhouden. Maar in een groep mensen die ik goed ken ben ik wel redelijk grof gebekt.quote:Op zondag 3 april 2016 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je iemand voor het eerst ontmoet wel lijkt me
Ja oké, sowieso op een date ofzo. Maar braddie had het daar ook wel vaker over bij zijn vrienden geloof ik.quote:Op zondag 3 april 2016 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en op een eerste date ook wel een beetjequote:Op zondag 3 april 2016 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik maak me daar ook wel schuldig aan :$quote:Op zondag 3 april 2016 17:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat iedereen wel eens een godverdomme of een fuck of klote eruit gooit om iets kleins. Maar omdat je TV niet gelijk reageert gelijk "Pesttyfus ding" te roepen, of alles "de kanker" Toe te wensen, eh...
oh ja dat weet ik niet, heb geen vriendenquote:Op zondag 3 april 2016 17:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, sowieso op een date ofzo. Maar braddie had het daar ook wel vaker over bij zijn vrienden geloof ik.
Precies. Tuurlijk kan het gebeuren dat je een scheldwoord laat vallen, maar zóveel schelden op de eerste date... Dat vind ik echt belachelijkquote:Op zondag 3 april 2016 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jouw vrouw = ex van hermann = de date van braddiequote:Op zondag 3 april 2016 17:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
mmmh.... gek mijn vrouw is ook net thuis... het zal toch niet
Ik HELAAS ook wel eens met kanker. Vind het echt niet cool maar zit er zo inquote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
Ik scheld alleen nooit met fuck, eerder met gvd of tering.
GODVERDOMME. Zo heerlijk om te zeggen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
Ik scheld alleen nooit met fuck, eerder met gvd of tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |