Of die chick moet eens "ballen" krijgen en gewoon voor haarzelf kiezen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:22 schreef deadprez het volgende:
gewoon die ex tegen haar rare christenouders opstoken
Ja maar kan me wel voorstellen dat dat lastig is als je uit zo'n gezin komt.quote:Op zondag 3 april 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of die chick moet eens "ballen" krijgen en gewoon voor haarzelf kiezen.
EX!!! 4000000%quote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
BRADDIE.
Als je MOET kiezen. Je ex of deze chick?
Was toch overduidelijk leek mequote:Op zondag 3 april 2016 17:22 schreef deadprez het volgende:
snapt niemand die post van hermann nou ofwa?
begrijpelijk, mijn intellect is van erg hoogstaand nivoquote:Op zondag 3 april 2016 17:22 schreef deadprez het volgende:
snapt niemand die post van hermann nou ofwa?
True. Maar ik ken er wel een paar die het hebben gedaan. Uiteindelijk missen je ouders je toch wel.quote:Op zondag 3 april 2016 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar kan me wel voorstellen dat dat lastig is als je uit zo'n gezin komt.
We wachten met zijn allen op Vlog #7quote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn blog zal nooit saai worden, hij is altijd onderweg naar een nieuw avontuur.
ja blijkbaar niet:quote:
quote:
That's the spirit!quote:Op zondag 3 april 2016 17:22 schreef deadprez het volgende:
gewoon die ex tegen haar rare christenouders opstoken
moet je mod wordenquote:Op zondag 3 april 2016 17:23 schreef hoink581 het volgende:
Ik haat slotjes op een reeks. Elke keer weer een mini-hartverzakking dat ik weer voor iets geband ben van dagen terug.
Jawel, maar op iets als roken of een tattoo knap ik niet af, boeiend. Maar op de date zelf er pas achter komen dat ze zo achterlijk veel scheld en dat ze een zoontje van 7 heeft eh...quote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Check je niet eerst met wie je te maken hebt ofwat?
Dit ja. Alsof KLB het nog waard is om moeite in te steken.quote:Op zondag 3 april 2016 17:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoeft al een hele tijd niet meer wat mij betreft.
quote:Op zondag 3 april 2016 17:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, maar op iets als roken of een tattoo knap ik niet af, boeiend. Maar op de date zelf er pas achter komen dat ze zo achterlijk veel scheld en dat ze een zoontje van 7 heeft eh...
Maar als mijn ouders strenggelovig zijn en ik ze in de waan laat dat ik ook volgens hun normen en waarden wil leven snap ik wel dat ze ongerust worden als ik dan ineens een internetdate aan het berijden ben van de een op de andere dag.quote:Op zondag 3 april 2016 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
True. Maar ik ken er wel een paar die het hebben gedaan. Uiteindelijk missen je ouders je toch wel.
Als ze eruit ziet als een tokkie is het een tokkiequote:Op zondag 3 april 2016 17:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, maar op iets als roken of een tattoo knap ik niet af, boeiend. Maar op de date zelf er pas achter komen dat ze zo achterlijk veel scheld en dat ze een zoontje van 7 heeft eh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |