Mijn lijstjequote:
ik hou van haarquote:Op zondag 3 april 2016 16:10 schreef SideEffect het volgende:
Blank Space is wel beste nummer van taylor
bedanktquote:Op zondag 3 april 2016 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn lijstje
- Der_Mann
- SideEffect
Nog wel een paar maar die weet k nu nie. Zo onbelangrijk zijn ze voor me.
Bedankt dat je mij wel hebt onthoudenquote:Op zondag 3 april 2016 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn lijstje
- Der_Mann
- SideEffect
Nog wel een paar maar die weet k nu nie. Zo onbelangrijk zijn ze voor me.
Ook niet op je lijst met favoriete Hansen?quote:Op zondag 3 april 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt
jij staat op geen een lijstje van me
hoezo heeft iedereen vandaag een date? hoop echt dat het keihard gaat regenen zoquote:Op zondag 3 april 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey etsu volgens mij wandel jij nu door een parkje samen met je gaydate, groetjes van mij en m'n bosnische date
er bestaan geen goeie Hansenquote:Op zondag 3 april 2016 16:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ook niet op je lijst met favoriete Hansen?
FOK!ken tijdens een date ;') Geloofwaardigheid 10/20 = 2quote:Op zondag 3 april 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey etsu volgens mij wandel jij nu door een parkje samen met je gaydate, groetjes van mij en m'n bosnische date
niet waarquote:Op zondag 3 april 2016 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn alleen nog maar blanken de ruimte in gegaan
quote:Op zondag 3 april 2016 16:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hoezo heeft iedereen vandaag een date? hoop echt dat het keihard gaat regenen zo
Welke van de vier vind jij leukste UI voor mij?quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 15:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke is het leukste?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar kan ik uit kiezen?quote:Op zondag 3 april 2016 16:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke van de vier vind jij leukste UI voor mij?
quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 15:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke is het leukste?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
appelcake of taart of whatever gemixt met rozijnen haat ik met een vurige passiequote:Op zondag 3 april 2016 16:24 schreef Crip het volgende:
Eindelijk klaar met mijn oliebollen en bananenbollen.
Appel beignets had ik geen zin meer in
Heb wel appel in de oliebollen gedaan mixed met rozijnen
Steek liever dat hotel in de fik.quote:Op zondag 3 april 2016 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
appelcake of taart of whatever gemixt met rozijnen haat ik met een vurige passie
het is APPELtaart, geen APPEL EN ROZIJNENtaart
VIEZE KUTBAKKERS
MOET IK ALTIJD DIE TYFUSROZIJNEN ERUIT VISSEN, WORD ER HELEMAAL FUCKING GESTOORD VAN HOMO'S EIKELS FLIKKERS, VAL IN EEN ZUURVAT
niks tegen jou verder maar ik zag appel en rozijnen dus ik moest even mijn frustraties uiten
Ik heb die gekke kleurtjes gedaanquote:Op zondag 3 april 2016 16:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Laatste
Die anderen vind ik te druk
hjb vettige Mexicaanquote:Op zondag 3 april 2016 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
appelcake of taart of whatever gemixt met rozijnen haat ik met een vurige passie
VIEZE KUTBAKKERS
MOET IK ALTIJD DIE TYFUSROZIJNEN ERUIT VISSEN, WORD ER HELEMAAL FUCKING GESTOORD VAN HOMO'S EIKELS FLIKKERS, VAL IN EEN ZUURVAT
niks tegen jou verder maar ik zag appel en rozijnen dus ik moest even mijn frustraties uiten
Nou meid, wat een dramaquote:Op zondag 3 april 2016 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
VIEZE KUTBAKKERS
Ik weet wel dat je een hapje wilt ervan.quote:Op zondag 3 april 2016 16:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou zelf je bek dikkige Chocolatesaltedcaramelcheesecakiaan
Dat is wat alles veel beter maakt. Zit geen kilo zout erin maar wel genoeg dat het niet eentonig zoet smaakt.quote:Op zondag 3 april 2016 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat ''salted'' gedeelte baart me zorgen
hoe eentonig zoeter hoe beter is mijn levensmottoquote:Op zondag 3 april 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is wat alles veel beter maakt. Zit geen kilo zout erin maar wel genoeg dat het niet eentonig zoet smaakt.
echt orgasmic
maar heb lang niet gehad.
Die is wel leuker voor de lente/zomerquote:Op zondag 3 april 2016 16:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb die gekke kleurtjes gedaan
Dat is het nu zo ook hequote:Op zondag 3 april 2016 16:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die is wel leuker voor de lente/zomer
nee je hebt niet eens 's geproefd lul nietquote:Op zondag 3 april 2016 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe eentonig zoeter hoe beter is mijn levensmotto
ga je nou doen alsof ik over mijn levensmotto zou liegenquote:Op zondag 3 april 2016 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
nee je hebt niet eens 's geproefd lul niet
Haha je had het gewoon kunnen laten staan, ze verwijderen het toch welquote:Op zondag 3 april 2016 16:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja stond nog open na die link van DP.
Dacht echt vn wtf dit zijn niet mijn mensen!!! 1!11!
Is Braddie Bosnisch?quote:Op zondag 3 april 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Jaa knap van mij hèquote:Op zondag 3 april 2016 16:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja dus goed dat je die nu hebt gekozen
Snap ik met dat witte huidje en dat rode haarquote:Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef HPLC het volgende:
Nou ja koud, vind het niet echt lekker om buiten te zitten
hier was t 21 graden en windstil. Vies goor plakweerquote:Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef HPLC het volgende:
Nou ja koud, vind het niet echt lekker om buiten te zitten
Trots op mijn witte huidquote:Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap ik met dat witte huidje en dat rode haar
ja maar moest naar shoppaquote:
hehehequote:
coffeeshop bedoel ikquote:Op zondag 3 april 2016 16:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mijn probleem dat je dagelijks naar de winkel gaat ipv 1 of 2x per week
Jezus man, jij kan ook niks hebben.quote:Op zondag 3 april 2016 16:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier was t 21 graden en windstil. Vies goor plakweer
gast ik heb sinds vrijdag 2 uur geslapen ofzoquote:
Is een act zodat ze zijn wajong niet afpakken.quote:
de fylax leefquote:Op zondag 3 april 2016 16:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast ik heb sinds vrijdag 2 uur geslapen ofzo
hehequote:
De luchtvochtigheid is laag als ik deze vergelijk met deze.quote:Op zondag 3 april 2016 16:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier was t 21 graden en windstil. Vies goor plakweer
dat zal bestquote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
De luchtvochtigheid is laag als ik deze vergelijk met deze.
Wel wat anders dan om 5 uur in de ochtend pas klaar zijn haha jaja jan xDquote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Al na 1,5 uur man... manmanmanmanmanmanman
komt er een 2de date?quote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Haha, speedfreak.quote:Op zondag 3 april 2016 16:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast ik heb sinds vrijdag 2 uur geslapen ofzo
Vertelquote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er mis met John?quote:Op zondag 3 april 2016 16:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ben trots op je![]()
Hij is iig leuker dan je John Travolta UI
haha lekker voor jequote:Op zondag 3 april 2016 16:47 schreef Der_Mann het volgende:
tyfus trackmania, godverdomme 0,05 seconden te laat voor een golden medal
Dacht ff dat je er na 1,5 uur overheen mocht, maar toen las ik HPLCs post.quote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
oh dan beeldde ik me dat vast inquote:
quote:Op zondag 3 april 2016 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht ff dat je er na 1,5 uur overheen mocht, maar toen las ik HPLCs post.
Raam lekker openquote:Op zondag 3 april 2016 16:49 schreef HPLC het volgende:
Jaloers nu op jullie temperaturen. Ik ga nooit meer verhuizen naar een plek zonder buitenlanders
Voor jou is het op andere plekken al wel gauw lekker windstil, omdat je zulke harde wind gewend bent.quote:Op zondag 3 april 2016 16:49 schreef HPLC het volgende:
Jaloers nu op jullie temperaturen. Ik ga nooit meer verhuizen naar een plek zonder buitenlanders
Goede vraag wel. Gebeurd in Friesland wrs elk weekend wel.quote:Op zondag 3 april 2016 16:50 schreef deadprez het volgende:
Vier zeer dronken kinderen naar ziekenhuis
waarom is dit precies landelijk nieuws
Ik denk overal wel.quote:Op zondag 3 april 2016 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goede vraag wel. Gebeurd in Friesland wrs elk weekend wel.
Is propaganda om de leeftijd weer naar 16 te krijgen.quote:Op zondag 3 april 2016 16:50 schreef deadprez het volgende:
Niets maar vond dat geen leuke foto van hemquote:Op zondag 3 april 2016 16:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er mis met John?
er zou meer aandacht besteed moeten worden aan de STRAIGHT EDGE levensstijlquote:Op zondag 3 april 2016 16:50 schreef deadprez het volgende:
Het is ook helemaal niet benauwd.quote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
De luchtvochtigheid is laag als ik deze vergelijk met deze.
Respectloze vlerk.quote:Op zondag 3 april 2016 16:50 schreef deadprez het volgende:
Owh, omdat je Pulp Fiction eigenlijk niets aan vond hè.quote:Op zondag 3 april 2016 16:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niets maar vond dat geen leuke foto van hem
Nee ouders moeten kinderen vanaf hun 13e met alcohol leren omgaan, dan drinken ze zichzelf niet in coma.quote:Op zondag 3 april 2016 16:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zou meer aandacht besteed moeten worden aan de STRAIGHT EDGE levensstijl
kunnen jullie wel stoer doen met jullie cijfertjes maar ik maakte de struggle wel meequote:Op zondag 3 april 2016 16:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet benauwd.
Hier Maasje:
Maastricht Airport
Wind: from the SSW (200 degrees) @ 9 MPH (8 KT) (direction variable); Visibility: greater than 7 miles; Sky conditions: partly cloudy; Temperature: 20 C; Dew Point: 11 C; Relative Humidity: 56%; Pressure: 1008 mbar
Werk je wel dubbel zo snel door.quote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Iemand beetje rustige chille muziek voor tijdens "studeren"?
inb4: Haha ik ga hardcore posten.
Grizzly Bear.quote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ben Howard.quote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nee gewoon net als in de jaren 20 alcohol verbiedenquote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ouders moeten kinderen vanaf hun 13e met alcohol leren omgaan, dan drinken ze zichzelf niet in coma.
Als je 13 bent is jezelf in het ziekenhuis zuipen ook niet echt normaal.quote:
Of wiet legaliseren voor vanaf 16 jaar.quote:Op zondag 3 april 2016 16:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee gewoon net als in de jaren 20 alcohol verbieden
Ligt gewoon aan je pep. Met sos hier nergens last van. Nee, het is voorlopig nog niet op.quote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
kunnen jullie wel stoer doen met jullie cijfertjes maar ik maakte de struggle wel mee
Godver, Remqo weerquote:Op zondag 3 april 2016 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor jou is het op andere plekken al wel gauw lekker windstil, omdat je zulke harde wind gewend bent.
Jawel hoor, vond dat wel een leuke filmquote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Owh, omdat je Pulp Fiction eigenlijk niets aan vond hè.
Muziek van Sia.quote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vivaldiquote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja wat is jezelf het ziekenhuis in zuipen? Er staat alcoholvergiftiging, dat kan echt van alles betekenenquote:Op zondag 3 april 2016 16:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je 13 bent is jezelf in het ziekenhuis zuipen ook niet echt normaal.
Oquote:Op zondag 3 april 2016 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo Remqo? Hij zal dat vast ook ervaren idd, maar hij heeft er niks over gezegd hoor.
quote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Black out was bij mij wel in het ziekenhuis wakkerworden.quote:Op zondag 3 april 2016 16:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja wat is jezelf het ziekenhuis in zuipen? Er staat alcoholvergiftiging, dat kan echt van alles betekenen
quote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Had je geen schade verder door het ongeluk?quote:Op zondag 3 april 2016 16:56 schreef Amarantha het volgende:
1x in ziekenhuis beland door fles wijn en bong. Maar was gewoon ongeluk hebben want het viel mega slecht.
wtfquote:Op zondag 3 april 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
En verplicht gesprek met GGZ! Ben je ook 23.
Is ook een kapot lelijke FOK!sterquote:Op zondag 3 april 2016 16:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Waarom laat zij haar hoofd nooit zien?
Zodat ze gewoon kan leven.quote:Op zondag 3 april 2016 16:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Waarom laat zij haar hoofd nooit zien?
Ja ik zei nog dat het niet nodig was enz maar ik moest verplicht praten. Achteraf snap ik wel waarom want dat gesprekje van een kwartier kostte mij gewoon even 120 euro ofzo.quote:
Ach ja, die moeten ook aan het werk blijven he.quote:Op zondag 3 april 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
En verplicht gesprek met GGZ! Ben je ook 23.
quote:Op zondag 3 april 2016 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik zei nog dat het niet nodig was enz maar ik moest verplicht praten. Achteraf snap ik wel waarom want dat gesprekje van een kwartier kostte mij gewoon even 120 euro ofzo.
Idd. In je eigen kots liggen stikken zal ook wel een ziekenhuisbezoekje opleveren.quote:Op zondag 3 april 2016 16:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja wat is jezelf het ziekenhuis in zuipen? Er staat alcoholvergiftiging, dat kan echt van alles betekenen
Op basis van temperatuur woon je nu in Friesland of N-H en daar kan het allebei nog best stevig waaien (voor binnenlandse begrippen).quote:Op zondag 3 april 2016 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
O
Hij is enige die weet waar ik woon, dacht ik
Dat is volgens mij enige reden geweestquote:Op zondag 3 april 2016 16:59 schreef deadprez het volgende:
[..]lekker makkelijk geld verdienen wel idd
Wat de fuck.quote:Op zondag 3 april 2016 17:00 schreef Willoow het volgende:
Afhankelijk van het alcoholpromillage in je bloed, moet je soms ook nog soort van therapie doen als je <18 bent.
terechtquote:Op zondag 3 april 2016 17:00 schreef Willoow het volgende:
Afhankelijk van het alcoholpromillage in je bloed, moet je soms ook nog soort van therapie doen als je <18 bent.
Kapers?quote:Op zondag 3 april 2016 16:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jawel hoor, vond dat wel een leuke film
Maar vind zijn kapers gewoon niet leuk
quote:Op zondag 3 april 2016 16:56 schreef Amarantha het volgende:
1x in ziekenhuis beland door fles wijn en bong. Maar was gewoon ongeluk hebben want het viel mega slecht.
quote:
Zij wil wél een 2e date, maar ik sta daar niet om te springen.quote:
kapers op de kustquote:
Wegwezen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:
EN ze heeft een zoontje van 7 (Ze word 25)
Lol.quote:Op zondag 3 april 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
Zij wil wél een 2e date, maar ik sta daar niet om te springen.
Even samengevat.
- Ik kom aan, ze heeft d`r hondje vast (pup van 10 weken)
- Beestje is enthousiast en springt uit haar armen en begroet mij.
- Ze roept al meteen, vies klote beest () En dat was nog voor dat we binnen waren (Beestje had haar gekrabd)
- Om het minste geringste scheld ze, en niet "fuck" zoals de meeste, maar echt "tyfus" "Kankerzooi" "Tering" Echt om het minste.
- Constant met d`r telefoon in d`r hand.
- Als d`r pup aandacht kwam vragen bij mij was het "Flikker eens op" Tegen dat beestje
Na dat ze voor de 6e x gaapte en meldde hoe moe ze wel niet was zei ik dat ik dan maar naar huis zou gaan zodat ze kon slapen () En toen reageerde ze met, dat is prima. Dan zetten we de date wel een andere keer voort. Heb haar gemeld dat ik daar nog op terugkom als ik thuis ben.
En ik zit nu aan de ene kant met een ja, ik wil nog een date want ze heeft iets liefs, maar aan de andere kant het is een pokken eind rijden en haar overvloed aan scheld woorden* + het feit dat ze een zoontje van 7 heeft houden mij tegen.
* Ja ik scheld óók veel, maar niet om het minste geringste. Als ik mezelf pijn doe is het een keer fuck of godver, of als iemand mij uit m`n tent lok, maar ik kom normaal niet veel verder dan "fuck" of "Pannenkoek"
Iddquote:
Dit vond plaats in Groningen?quote:Op zondag 3 april 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
Even samengevat.
- Ze roept al meteen, vies klote beest () En dat was nog voor dat we binnen waren (Beestje had haar gekrabd)
- Om het minste geringste scheld ze, en niet "fuck" zoals de meeste, maar echt "tyfus" "Kankerzooi" "Tering" Echt om het minste.
- Als d`r pup aandacht kwam vragen bij mij was het "Flikker eens op" Tegen dat beestje
Na dat ze voor de 6e x gaapte en meldde hoe moe ze wel niet was zei ik dat ik dan maar naar huis zou gaan zodat ze kon slapen () En toen reageerde ze met, dat is prima. Dan zetten we de date wel een andere keer voort. Heb haar gemeld dat ik daar nog op terugkom als ik thuis ben.
En ik zit nu aan de ene kant met een ja, ik wil nog een date want ze heeft iets liefs, maar aan de andere kant het is een pokken eind rijden en haar overvloed aan scheld woorden* + het feit dat ze een zoontje van 7 heeft houden mij tegen.
* Ja ik scheld óók veel, maar niet om het minste geringste. Als ik mezelf pijn doe is het een keer fuck of godver, of als iemand mij uit m`n tent lok, maar ik kom normaal niet veel verder dan "fuck" of "Pannenkoek"
"BEN JIJ MIJN NIEUWE PAPPA?"quote:Op zondag 3 april 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
Even samengevat.
OkCupid.quote:Op zondag 3 april 2016 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.
Via welk medium hadden jullie contact met elkaar gelegd?
Om en nabij groningen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dit vond plaats in Groningen?
Ja, precies dat. Ik zit daar niet op te wachten joh.quote:Op zondag 3 april 2016 17:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
"BEN JIJ MIJN NIEUWE PAPPA?"
Geweldige vangst weer
Tokkiewijf dus.quote:Op zondag 3 april 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
Even samengevat.
- Ze zat ook steeds aan de telefoon met hoe graag ze wel niet een film wilde kijken in m`n armen, wat is er gebeurd? Ze ging YouTube filmpjes opzoeken van haar favoriete liedjes, en ik kreeg nog geen glas drinken aangeboden
tokkiestrugglesquote:Op zondag 3 april 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
Even samengevat.
- Ze zat ook steeds aan de telefoon met hoe graag ze wel niet een film wilde kijken in m`n armen, wat is er gebeurd? Ze ging YouTube filmpjes opzoeken van haar favoriete liedjes, en ik kreeg nog geen glas drinken aangeboden
wist je dan nog niet dat ze een zoontje had? en hoe weet je of ze echt nog een date wil?quote:Op zondag 3 april 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
Even samengevat.
quote:Op zondag 3 april 2016 17:04 schreef Amarantha het volgende:
Noem mijn kat ook de hele tijd kut kat enz. Maar dat is ze ook gewoon 9 van de 10 keer. Zal even verder lezen.
quote:Op zondag 3 april 2016 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
O
Hij is enige die weet waar ik woon, dacht ik
Heb ik al 2x gehad. Maar gelukkig maar 1x in ziekenhuis beland (uitgedroogd geraakt na 7 dagen alleen maar kotsen). Maar heb het inmiddels alweer 2 jaar niet gehadquote:
is wel raarquote:Op zondag 3 april 2016 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik al 2x gehad. Maar gelukkig maar 1x in ziekenhuis beland (uitgedroogd geraakt na 7 dagen alleen maar kotsen). Maar heb het inmiddels alweer 2 jaar niet gehad
Ja maar katten zijn dat ook gewoon.quote:Op zondag 3 april 2016 17:04 schreef Amarantha het volgende:
Noem mijn kat ook de hele tijd kut kat enz. Maar dat is ze ook gewoon 9 van de 10 keer. Zal even verder lezen.
Ze wou mijn vrijdag gewoon meerdere keren aanvallen terwijl ze eerst lief naast mij lag. Tja dan ga ik niet zeggen: Aah Kuroi wat ben je liefquote:
Ik noem m`n hond ook af en toe kut beest, maar je houd je toch sowieso wel een beetje in op de eerste date? En zelfs dan nog, zo`n beestje wat nog super enthousiast en energiek is (Het is tenslotte slechts 10 weekjes) Gaan afkafferen om niks..quote:Op zondag 3 april 2016 17:04 schreef Amarantha het volgende:
Typisch katten. Precies zoals dat plaatje dat chai net postte.quote:Op zondag 3 april 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze wou mijn vrijdag gewoon meerdere keren aanvallen terwijl ze eerst lief naast mij lag. Tja dan ga ik niet zeggen: Aah Kuroi wat ben je lief
Nee, wist ik nietquote:Op zondag 3 april 2016 17:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wist je dan nog niet dat ze een zoontje had? en hoe weet je of ze echt nog een date wil?
haal wegquote:Op zondag 3 april 2016 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. In je eigen kots liggen stikken zal ook wel een ziekenhuisbezoekje opleveren.
[..]
Op basis van temperatuur woon je nu in Friesland of N-H en daar kan het allebei nog best stevig waaien (voor binnenlandse begrippen).
*woondequote:Op zondag 3 april 2016 17:00 schreef deadprez het volgende:
hplc woont toch in dezelfde plaats als hork
mijn huidige kat kun je overal aaien en ze heeft nog nooit gekrabd of gebetenquote:Op zondag 3 april 2016 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar katten zijn dat ook gewoon.
[ afbeelding ]
Nee zeker niet. Kenserquote:Op zondag 3 april 2016 17:06 schreef deadprez het volgende:
Echt, fuck al die andere shit, je wil toch niet met dat kind opgescheept zitten.
Geen idee. Uitdrogen was dus na de fles wijn en bong (misschien toch door de kip maar dat wouden ze niet meer testen toen ik zei dat ik wiet had gerookt). En andere keer was na 2x halve xtc pil. Maar was wel beetje te verklaren want was vies warm die dag en had amper wat kunnen eten door de hitte.quote:
ohquote:
HAHAHA Dat plaatje is zo Kuroi. De tekst dan..quote:Op zondag 3 april 2016 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar katten zijn dat ook gewoon.
[ afbeelding ]
Best zwaar als je zelf nog jong bent.quote:Op zondag 3 april 2016 17:06 schreef deadprez het volgende:
Echt, fuck al die andere shit, je wil toch niet met dat kind opgescheept zitten.
Dat laatste is wel waar ja.quote:Op zondag 3 april 2016 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Typisch katten. Precies zoals dat plaatje dat chai net postte.
Maar daarom zijn ze ook juist zo leuk.
Jij zoekt ze wel uit hequote:Op zondag 3 april 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
Even samengevat.
Denk ook voedselvergiftiging ja. En met pillen op lege maag kan ik het me ook wel voorstellen idd.quote:Op zondag 3 april 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Uitdrogen was dus na de fles wijn en bong (misschien toch door de kip maar dat wouden ze niet meer testen toen ik zei dat ik wiet had gerookt). En andere keer was na 2x halve xtc pil. Maar was wel beetje te verklaren want was vies warm die dag en had amper wat kunnen eten door de hitte.
Maar ben wel nu voorzichtig geworden met alcohol. Ik vind wiet lekkerder dus alcohol drink ik nog amper.
Laat me raden, ze heet Priscilla, stemt Geert, rookt en heeft 30 tatsquote:Op zondag 3 april 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
Even samengevat.
Ze kreeg dat kind op d`r 17e, vrij heftig dus.quote:Op zondag 3 april 2016 17:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Best zwaar als je zelf nog jong bent.
Ja daarom. Gewoon wegwezen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Best zwaar als je zelf nog jong bent.
vage datingsites blijkbaarquote:Op zondag 3 april 2016 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Brad, waar trek jij die wijven vandaan man
Vast Tinderquote:Op zondag 3 april 2016 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
3 van de 4 kloppenquote:Op zondag 3 april 2016 17:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laat me raden, ze heet Priscilla, stemt Geert, rookt en heeft 30 tats
Gaat ook niet per se om bijten, maar dat wispelturige van ze.quote:Op zondag 3 april 2016 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn huidige kat kun je overal aaien en ze heeft nog nooit gekrabd of gebeten
misschien is het een hond die op een kat lijkt
Ja, internetquote:Op zondag 3 april 2016 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
daar is niks mis meequote:
Vond het met de wijn en wiet gewoon raar want ik was daarvoor wel meer gewend. Ik had die avond 2 bong hitjes gehad en 1 fles wijn.quote:Op zondag 3 april 2016 17:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk ook voedselvergiftiging ja. En met pillen op lege maag kan ik het me ook wel voorstellen idd.
Komt ze uit hoogezand?quote:Op zondag 3 april 2016 17:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
3 van de 4 kloppen
Ze haat buitenlanders, heeft wel een kampernaam. Rookt (En blowt) En ze wil een aantal grote tatoo's
Aan de telefoon en op Whatsapp leek het een lieve meid, en ik dacht. Moet wel doorgaan met m`n leven natuurlijk en moet blij zijn dat een chick mij interessant vind.quote:
Ja daarom. Dat het aan het eten ligt lijkt me dan logischer.quote:Op zondag 3 april 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vond het met de wijn en wiet gewoon raar want ik was daarvoor wel meer gewend. Ik had die avond 2 bong hitjes gehad en 1 fles wijn.
quote:Op zondag 3 april 2016 17:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
3 van de 4 kloppen
Ze haat buitenlanders, heeft wel een kampernaam. Rookt (En blowt) En ze wil een aantal grote tatoo's
Ik had een vriendin die ook heel jong begonnen was (18), bewust zelfs. Ik vind het maar zonde van je jeugd.quote:Op zondag 3 april 2016 17:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze kreeg dat kind op d`r 17e, vrij heftig dus.
dan heb ik toch iets liever honden die oprecht blij zijn je te zienquote:Op zondag 3 april 2016 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat ook niet per se om bijten, maar dat wispelturige van ze.
Eerst smeken en je dwingen je aandacht te geven en als je dan toegeeft alsnog arrogant weglopen.
Amarantha?quote:Op zondag 3 april 2016 17:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
3 van de 4 kloppen
wrm wilde ze dan zo snel naar huis? vreemd verhaalquote:Op zondag 3 april 2016 17:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet
Nou, hoe ik dat weet.. Omdat ze daar zelf ook net via Whatsapp nog mee kwam, dat ze mij graag nog een keer wilde zien want ze voelde wel een klik
Bij meerdere dagen vind ik testen op voedsel wel logischer. Dat wil je toch ook kunnen uitsluiten? Als het aanhoudt is het wel fijn om meer te weten over de oorzaak.quote:Op zondag 3 april 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Uitdrogen was dus na de fles wijn en bong (misschien toch door de kip maar dat wouden ze niet meer testen toen ik zei dat ik wiet had gerookt). En andere keer was na 2x halve xtc pil. Maar was wel beetje te verklaren want was vies warm die dag en had amper wat kunnen eten door de hitte.
Maar ben wel nu voorzichtig geworden met alcohol. Ik vind wiet lekkerder dus alcohol drink ik nog amper.
Ja dit dus. En je zou toch denken dat ze in een ziekenhuis wel weten dat wiet zoiets niet veroorzaakt.quote:Op zondag 3 april 2016 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij meerdere dagen vind ik testen op voedsel wel logischer. Dat wil je toch ook kunnen uitsluiten? Als het aanhoudt is het wel fijn om meer te weten over de oorzaak.
Jep.. Maar ja helaas nooit te weten gekomen. Daarom had ik nooit moeten zeggen dat ik wiet op hadquote:Op zondag 3 april 2016 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daarom. Dat het aan het eten ligt lijkt me dan logischer.
quote:Op zondag 3 april 2016 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij meerdere dagen vind ik testen op voedsel wel logischer. Dat wil je toch ook kunnen uitsluiten? Als het aanhoudt is het wel fijn om meer te weten over de oorzaak.
Tja... Daarom had ik gewoon mijn mond moeten houdenquote:Op zondag 3 april 2016 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dit dus. En je zou toch denken dat ze in een ziekenhuis wel weten dat wiet zoiets niet veroorzaakt.
perfecte chick voor deadprez dusquote:Op zondag 3 april 2016 17:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
3 van de 4 kloppen
Ja, ik ben er ook wel klaar meequote:
Van mij of Braddie?quote:Op zondag 3 april 2016 17:13 schreef Crip het volgende:
Maar goed ik geloof er eigenlijk geen reet van though.
Ja maar snap ook wel dat je daar niet vanuit gaat en gewoon eerlijk vertelt wat er allemaal gebeurd is.quote:Op zondag 3 april 2016 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Tja... Daarom had ik gewoon mijn mond moeten houden
Ja nou, match made in heaven.quote:
Nee, ze was thuis.quote:Op zondag 3 april 2016 17:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wrm wilde ze dan zo snel naar huis? vreemd verhaal
quote:Op zondag 3 april 2016 17:13 schreef Crip het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 17:13 schreef Crip het volgende:
vind dat zo'n bazenplaatjequote:
Ja toch? Ik dacht ik ben eerlijk. Want eerst was de vraag: Wat heb je gehad? Ik zo nou mijn laatste vaste maaltijd was een dik week geleden en dat was een etentje waarbij ik kip heb gehad. Toen ging het oh dan ligt het vast aan de kip die je het gegegeten! Ik zo iets later en ik heb ook die avond wat wijn en wiet gehad. Oh nou dan weten we waar het probleem ligt.quote:Op zondag 3 april 2016 17:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar snap ook wel dat je daar niet vanuit gaat en gewoon eerlijk vertelt wat er allemaal gebeurd is.Echt rare reactie van t ziekenhuis.
geen idee, nog nooit zien posten volgens mijquote:Op zondag 3 april 2016 17:15 schreef hoink581 het volgende:
Die nieuwe vage AquaPur, is dat Erno-BE of niet?
Hoe gaat het dan met jou en je vriendin?quote:Op zondag 3 april 2016 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
het is een gif, geen plaatje, stelletje neanderthalers
Oh wowquote:Op zondag 3 april 2016 17:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan met jou en je vriendin?
Wat een fucking retards, echt waar.quote:Op zondag 3 april 2016 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja toch? Ik dacht ik ben eerlijk. Want eerst was de vraag: Wat heb je gehad? Ik zo nou mijn laatste vaste maaltijd was een dik week geleden en dat was een etentje waarbij ik kip heb gehad. Toen ging het oh dan ligt het vast aan de kip die je het gegegeten! Ik zo iets later en ik heb ook die avond wat wijn en wiet gehad. Oh nou dan weten we waar het probleem ligt.!
En toen dus dag later verplicht gesprekje met GGZ in het ziekenhuis.
KLB / Vrouwen stellen mij teleur en zijn moeilijk bereikbaarquote:Op zondag 3 april 2016 17:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee, nog nooit zien posten volgens mij
linkje naar topic ofzo?
met mij goed, met haar weet ik nietquote:Op zondag 3 april 2016 17:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan met jou en je vriendin?
denk nie dat wij van dezelfde festivals houdenquote:
Oh dat zou best wel een actie voor het ziekenhuis hier zijnquote:Op zondag 3 april 2016 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een fucking retards, echt waar.Wat nou als je een of andere wazige bacterie gekregen had van die kip en doodgegaan was ofzo omdat zij achterlijk zijn.
Heb de post niet eens helemaal gelezen, maar ik weet het eigenlijk wel zeker ja.quote:Op zondag 3 april 2016 17:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Vrouwen stellen mij teleur en zijn moeilijk bereikbaar
Soenda tochquote:Op zondag 3 april 2016 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk nie dat wij van dezelfde festivals houden
wat is datquote:
Incidentje, doorlopenquote:Op zondag 3 april 2016 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een fucking retards, echt waar.Wat nou als je een of andere wazige bacterie gekregen had van die kip en doodgegaan was ofzo omdat zij achterlijk zijn.
Nou nou Bradr misschien kwam ze gewoon niet in haar ritme en is ze niet gewend om zo vroeg af te sprekenquote:Op zondag 3 april 2016 17:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, ze was thuis.
Ik wilde juist zo snel weg
Ze liep constant de mauwen dat ze moe was en wilde slapen (Ze heeft ook constant gegaapt) Dus toen heb ik maar gemeld dat ik wel naar huis ging
Haha, weer een pareltje. Helemaal naar Groningen voor een of andere kamper.quote:Op zondag 3 april 2016 17:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Aan de telefoon en op Whatsapp leek het een lieve meid, en ik dacht. Moet wel doorgaan met m`n leven natuurlijk en moet blij zijn dat een chick mij interessant vind.
Maar met die meid in m`n achterhoofd blijf ik liever nog even single
Als we maar samen zijnquote:Op zondag 3 april 2016 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk nie dat wij van dezelfde festivals houden
Een .gif bestand is een plaatje Der_Mann.quote:Op zondag 3 april 2016 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
het is een gif, geen plaatje, stelletje neanderthalers
Ja godverdomme manquote:Op zondag 3 april 2016 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, weer een pareltje. Helemaal naar Groningen voor een of andere kamper.
haha, die vlogquote:Op zondag 3 april 2016 17:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou nou Bradr misschien kwam ze gewoon niet in haar ritme en is ze niet gewend om zo vroeg af te spreken
Zoiets overkomt alleen de Bradsterquote:Op zondag 3 april 2016 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
*verzameling van plaatjesquote:Op zondag 3 april 2016 17:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een .gif bestand is een plaatje Der_Mann.
was het etsu?quote:Op zondag 3 april 2016 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon sado masochistisch die Braddie.quote:Op zondag 3 april 2016 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, tijdje geleden alquote:
hahahahquote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
ze stuurde me laatst nog een sms dat ze een date had geregeld met iemand maar geen oppas kon vinden voor haar ''klote beest''(net een puppy van 10 weken)
lolquote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, tijdje geleden al
ze stuurde me laatst nog een sms dat ze een date had geregeld met iemand maar geen oppas kon vinden voor haar ''klote beest''(net een puppy van 10 weken)
Hij vindt die ex nog gewoon leuk, alleen die ouders niet, dus dat is geen vraag.quote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
BRADDIE.
Als je MOET kiezen. Je ex of deze chick?
heb jij je toen aangeboden?quote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, tijdje geleden al
Oh.quote:Op zondag 3 april 2016 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij vindt die ex nog gewoon leuk, alleen die ouders niet, dus dat is geen vraag.
walgelijkquote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, tijdje geleden al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |