*woondequote:Op zondag 3 april 2016 17:00 schreef deadprez het volgende:
hplc woont toch in dezelfde plaats als hork
mijn huidige kat kun je overal aaien en ze heeft nog nooit gekrabd of gebetenquote:Op zondag 3 april 2016 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar katten zijn dat ook gewoon.
[ afbeelding ]
Nee zeker niet. Kenserquote:Op zondag 3 april 2016 17:06 schreef deadprez het volgende:
Echt, fuck al die andere shit, je wil toch niet met dat kind opgescheept zitten.
Geen idee. Uitdrogen was dus na de fles wijn en bong (misschien toch door de kip maar dat wouden ze niet meer testen toen ik zei dat ik wiet had gerookt). En andere keer was na 2x halve xtc pil. Maar was wel beetje te verklaren want was vies warm die dag en had amper wat kunnen eten door de hitte.quote:
ohquote:
HAHAHA Dat plaatje is zo Kuroi. De tekst dan..quote:Op zondag 3 april 2016 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar katten zijn dat ook gewoon.
[ afbeelding ]
Best zwaar als je zelf nog jong bent.quote:Op zondag 3 april 2016 17:06 schreef deadprez het volgende:
Echt, fuck al die andere shit, je wil toch niet met dat kind opgescheept zitten.
Dat laatste is wel waar ja.quote:Op zondag 3 april 2016 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Typisch katten. Precies zoals dat plaatje dat chai net postte.
Maar daarom zijn ze ook juist zo leuk.
Jij zoekt ze wel uit hequote:Op zondag 3 april 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
Zij wil wél een 2e date, maar ik sta daar niet om te springen.
Even samengevat.
- Ik kom aan, ze heeft d`r hondje vast (pup van 10 weken)
- Beestje is enthousiast en springt uit haar armen en begroet mij.
- Ze roept al meteen, vies klote beest () En dat was nog voor dat we binnen waren (Beestje had haar gekrabd)
- Om het minste geringste scheld ze, en niet "fuck" zoals de meeste, maar echt "tyfus" "Kankerzooi" "Tering" Echt om het minste.
- Constant met d`r telefoon in d`r hand.
- Als d`r pup aandacht kwam vragen bij mij was het "Flikker eens op" Tegen dat beestje
- Ze zat ook steeds aan de telefoon met hoe graag ze wel niet een film wilde kijken in m`n armen, wat is er gebeurd? Ze ging YouTube filmpjes opzoeken van haar favoriete liedjes, en ik kreeg nog geen glas drinken aangeboden
EN ze heeft een zoontje van 7 (Ze word 25)
Na dat ze voor de 6e x gaapte en meldde hoe moe ze wel niet was zei ik dat ik dan maar naar huis zou gaan zodat ze kon slapen () En toen reageerde ze met, dat is prima. Dan zetten we de date wel een andere keer voort. Heb haar gemeld dat ik daar nog op terugkom als ik thuis ben.
En ik zit nu aan de ene kant met een ja, ik wil nog een date want ze heeft iets liefs, maar aan de andere kant het is een pokken eind rijden en haar overvloed aan scheld woorden* + het feit dat ze een zoontje van 7 heeft houden mij tegen.
* Ja ik scheld óók veel, maar niet om het minste geringste. Als ik mezelf pijn doe is het een keer fuck of godver, of als iemand mij uit m`n tent lok, maar ik kom normaal niet veel verder dan "fuck" of "Pannenkoek"
Denk ook voedselvergiftiging ja. En met pillen op lege maag kan ik het me ook wel voorstellen idd.quote:Op zondag 3 april 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Uitdrogen was dus na de fles wijn en bong (misschien toch door de kip maar dat wouden ze niet meer testen toen ik zei dat ik wiet had gerookt). En andere keer was na 2x halve xtc pil. Maar was wel beetje te verklaren want was vies warm die dag en had amper wat kunnen eten door de hitte.
Maar ben wel nu voorzichtig geworden met alcohol. Ik vind wiet lekkerder dus alcohol drink ik nog amper.
Laat me raden, ze heet Priscilla, stemt Geert, rookt en heeft 30 tatsquote:Op zondag 3 april 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
Zij wil wél een 2e date, maar ik sta daar niet om te springen.
Even samengevat.
- Ik kom aan, ze heeft d`r hondje vast (pup van 10 weken)
- Beestje is enthousiast en springt uit haar armen en begroet mij.
- Ze roept al meteen, vies klote beest () En dat was nog voor dat we binnen waren (Beestje had haar gekrabd)
- Om het minste geringste scheld ze, en niet "fuck" zoals de meeste, maar echt "tyfus" "Kankerzooi" "Tering" Echt om het minste.
- Constant met d`r telefoon in d`r hand.
- Als d`r pup aandacht kwam vragen bij mij was het "Flikker eens op" Tegen dat beestje
- Ze zat ook steeds aan de telefoon met hoe graag ze wel niet een film wilde kijken in m`n armen, wat is er gebeurd? Ze ging YouTube filmpjes opzoeken van haar favoriete liedjes, en ik kreeg nog geen glas drinken aangeboden
EN ze heeft een zoontje van 7 (Ze word 25)
Na dat ze voor de 6e x gaapte en meldde hoe moe ze wel niet was zei ik dat ik dan maar naar huis zou gaan zodat ze kon slapen () En toen reageerde ze met, dat is prima. Dan zetten we de date wel een andere keer voort. Heb haar gemeld dat ik daar nog op terugkom als ik thuis ben.
En ik zit nu aan de ene kant met een ja, ik wil nog een date want ze heeft iets liefs, maar aan de andere kant het is een pokken eind rijden en haar overvloed aan scheld woorden* + het feit dat ze een zoontje van 7 heeft houden mij tegen.
* Ja ik scheld óók veel, maar niet om het minste geringste. Als ik mezelf pijn doe is het een keer fuck of godver, of als iemand mij uit m`n tent lok, maar ik kom normaal niet veel verder dan "fuck" of "Pannenkoek"
Ze kreeg dat kind op d`r 17e, vrij heftig dus.quote:Op zondag 3 april 2016 17:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Best zwaar als je zelf nog jong bent.
Ja daarom. Gewoon wegwezen.quote:Op zondag 3 april 2016 17:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Best zwaar als je zelf nog jong bent.
vage datingsites blijkbaarquote:Op zondag 3 april 2016 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Brad, waar trek jij die wijven vandaan man
Vast Tinderquote:Op zondag 3 april 2016 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
3 van de 4 kloppenquote:Op zondag 3 april 2016 17:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laat me raden, ze heet Priscilla, stemt Geert, rookt en heeft 30 tats
Gaat ook niet per se om bijten, maar dat wispelturige van ze.quote:Op zondag 3 april 2016 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn huidige kat kun je overal aaien en ze heeft nog nooit gekrabd of gebeten
misschien is het een hond die op een kat lijkt
Ja, internetquote:Op zondag 3 april 2016 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
daar is niks mis meequote:
Vond het met de wijn en wiet gewoon raar want ik was daarvoor wel meer gewend. Ik had die avond 2 bong hitjes gehad en 1 fles wijn.quote:Op zondag 3 april 2016 17:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk ook voedselvergiftiging ja. En met pillen op lege maag kan ik het me ook wel voorstellen idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |