Komt ze uit hoogezand?quote:Op zondag 3 april 2016 17:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
3 van de 4 kloppen
Ze haat buitenlanders, heeft wel een kampernaam. Rookt (En blowt) En ze wil een aantal grote tatoo's
Aan de telefoon en op Whatsapp leek het een lieve meid, en ik dacht. Moet wel doorgaan met m`n leven natuurlijk en moet blij zijn dat een chick mij interessant vind.quote:
Ja daarom. Dat het aan het eten ligt lijkt me dan logischer.quote:Op zondag 3 april 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vond het met de wijn en wiet gewoon raar want ik was daarvoor wel meer gewend. Ik had die avond 2 bong hitjes gehad en 1 fles wijn.
quote:Op zondag 3 april 2016 17:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
3 van de 4 kloppen
Ze haat buitenlanders, heeft wel een kampernaam. Rookt (En blowt) En ze wil een aantal grote tatoo's
Ik had een vriendin die ook heel jong begonnen was (18), bewust zelfs. Ik vind het maar zonde van je jeugd.quote:Op zondag 3 april 2016 17:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze kreeg dat kind op d`r 17e, vrij heftig dus.
dan heb ik toch iets liever honden die oprecht blij zijn je te zienquote:Op zondag 3 april 2016 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat ook niet per se om bijten, maar dat wispelturige van ze.
Eerst smeken en je dwingen je aandacht te geven en als je dan toegeeft alsnog arrogant weglopen.
Amarantha?quote:Op zondag 3 april 2016 17:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
3 van de 4 kloppen
wrm wilde ze dan zo snel naar huis? vreemd verhaalquote:Op zondag 3 april 2016 17:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet
Nou, hoe ik dat weet.. Omdat ze daar zelf ook net via Whatsapp nog mee kwam, dat ze mij graag nog een keer wilde zien want ze voelde wel een klik
Bij meerdere dagen vind ik testen op voedsel wel logischer. Dat wil je toch ook kunnen uitsluiten? Als het aanhoudt is het wel fijn om meer te weten over de oorzaak.quote:Op zondag 3 april 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Uitdrogen was dus na de fles wijn en bong (misschien toch door de kip maar dat wouden ze niet meer testen toen ik zei dat ik wiet had gerookt). En andere keer was na 2x halve xtc pil. Maar was wel beetje te verklaren want was vies warm die dag en had amper wat kunnen eten door de hitte.
Maar ben wel nu voorzichtig geworden met alcohol. Ik vind wiet lekkerder dus alcohol drink ik nog amper.
Ja dit dus. En je zou toch denken dat ze in een ziekenhuis wel weten dat wiet zoiets niet veroorzaakt.quote:Op zondag 3 april 2016 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij meerdere dagen vind ik testen op voedsel wel logischer. Dat wil je toch ook kunnen uitsluiten? Als het aanhoudt is het wel fijn om meer te weten over de oorzaak.
Jep.. Maar ja helaas nooit te weten gekomen. Daarom had ik nooit moeten zeggen dat ik wiet op hadquote:Op zondag 3 april 2016 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daarom. Dat het aan het eten ligt lijkt me dan logischer.
quote:Op zondag 3 april 2016 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij meerdere dagen vind ik testen op voedsel wel logischer. Dat wil je toch ook kunnen uitsluiten? Als het aanhoudt is het wel fijn om meer te weten over de oorzaak.
Tja... Daarom had ik gewoon mijn mond moeten houdenquote:Op zondag 3 april 2016 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dit dus. En je zou toch denken dat ze in een ziekenhuis wel weten dat wiet zoiets niet veroorzaakt.
perfecte chick voor deadprez dusquote:Op zondag 3 april 2016 17:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
3 van de 4 kloppen
Ja, ik ben er ook wel klaar meequote:
Van mij of Braddie?quote:Op zondag 3 april 2016 17:13 schreef Crip het volgende:
Maar goed ik geloof er eigenlijk geen reet van though.
Ja maar snap ook wel dat je daar niet vanuit gaat en gewoon eerlijk vertelt wat er allemaal gebeurd is.quote:Op zondag 3 april 2016 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Tja... Daarom had ik gewoon mijn mond moeten houden
Ja nou, match made in heaven.quote:
Nee, ze was thuis.quote:Op zondag 3 april 2016 17:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wrm wilde ze dan zo snel naar huis? vreemd verhaal
quote:Op zondag 3 april 2016 17:13 schreef Crip het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 17:13 schreef Crip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |