Dat is het nu zo ook hequote:Op zondag 3 april 2016 16:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die is wel leuker voor de lente/zomer
nee je hebt niet eens 's geproefd lul nietquote:Op zondag 3 april 2016 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe eentonig zoeter hoe beter is mijn levensmotto
ga je nou doen alsof ik over mijn levensmotto zou liegenquote:Op zondag 3 april 2016 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
nee je hebt niet eens 's geproefd lul niet
Haha je had het gewoon kunnen laten staan, ze verwijderen het toch welquote:Op zondag 3 april 2016 16:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja stond nog open na die link van DP.
Dacht echt vn wtf dit zijn niet mijn mensen!!! 1!11!
Is Braddie Bosnisch?quote:Op zondag 3 april 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey etsu volgens mij wandel jij nu door een parkje samen met je gaydate, groetjes van mij en m'n bosnische date
Jaa knap van mij hèquote:Op zondag 3 april 2016 16:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja dus goed dat je die nu hebt gekozen
Snap ik met dat witte huidje en dat rode haarquote:Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef HPLC het volgende:
Nou ja koud, vind het niet echt lekker om buiten te zitten
hier was t 21 graden en windstil. Vies goor plakweerquote:Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef HPLC het volgende:
Nou ja koud, vind het niet echt lekker om buiten te zitten
Trots op mijn witte huidquote:Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap ik met dat witte huidje en dat rode haar
ja maar moest naar shoppaquote:
hehehequote:
coffeeshop bedoel ikquote:Op zondag 3 april 2016 16:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mijn probleem dat je dagelijks naar de winkel gaat ipv 1 of 2x per week
Jezus man, jij kan ook niks hebben.quote:Op zondag 3 april 2016 16:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier was t 21 graden en windstil. Vies goor plakweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |