Mijn lijstjequote:
ik hou van haarquote:Op zondag 3 april 2016 16:10 schreef SideEffect het volgende:
Blank Space is wel beste nummer van taylor
bedanktquote:Op zondag 3 april 2016 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn lijstje
- Der_Mann
- SideEffect
Nog wel een paar maar die weet k nu nie. Zo onbelangrijk zijn ze voor me.
Bedankt dat je mij wel hebt onthoudenquote:Op zondag 3 april 2016 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn lijstje
- Der_Mann
- SideEffect
Nog wel een paar maar die weet k nu nie. Zo onbelangrijk zijn ze voor me.
Ook niet op je lijst met favoriete Hansen?quote:Op zondag 3 april 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt
jij staat op geen een lijstje van me
hoezo heeft iedereen vandaag een date? hoop echt dat het keihard gaat regenen zoquote:Op zondag 3 april 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey etsu volgens mij wandel jij nu door een parkje samen met je gaydate, groetjes van mij en m'n bosnische date
er bestaan geen goeie Hansenquote:Op zondag 3 april 2016 16:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ook niet op je lijst met favoriete Hansen?
FOK!ken tijdens een date ;') Geloofwaardigheid 10/20 = 2quote:Op zondag 3 april 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey etsu volgens mij wandel jij nu door een parkje samen met je gaydate, groetjes van mij en m'n bosnische date
niet waarquote:Op zondag 3 april 2016 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn alleen nog maar blanken de ruimte in gegaan
quote:Op zondag 3 april 2016 16:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hoezo heeft iedereen vandaag een date? hoop echt dat het keihard gaat regenen zo
Welke van de vier vind jij leukste UI voor mij?quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 15:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke is het leukste?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar kan ik uit kiezen?quote:Op zondag 3 april 2016 16:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke van de vier vind jij leukste UI voor mij?
quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 15:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke is het leukste?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
appelcake of taart of whatever gemixt met rozijnen haat ik met een vurige passiequote:Op zondag 3 april 2016 16:24 schreef Crip het volgende:
Eindelijk klaar met mijn oliebollen en bananenbollen.
Appel beignets had ik geen zin meer in
Heb wel appel in de oliebollen gedaan mixed met rozijnen
Steek liever dat hotel in de fik.quote:Op zondag 3 april 2016 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
appelcake of taart of whatever gemixt met rozijnen haat ik met een vurige passie
het is APPELtaart, geen APPEL EN ROZIJNENtaart
VIEZE KUTBAKKERS
MOET IK ALTIJD DIE TYFUSROZIJNEN ERUIT VISSEN, WORD ER HELEMAAL FUCKING GESTOORD VAN HOMO'S EIKELS FLIKKERS, VAL IN EEN ZUURVAT
niks tegen jou verder maar ik zag appel en rozijnen dus ik moest even mijn frustraties uiten
Ik heb die gekke kleurtjes gedaanquote:Op zondag 3 april 2016 16:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Laatste
Die anderen vind ik te druk
hjb vettige Mexicaanquote:Op zondag 3 april 2016 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
appelcake of taart of whatever gemixt met rozijnen haat ik met een vurige passie
VIEZE KUTBAKKERS
MOET IK ALTIJD DIE TYFUSROZIJNEN ERUIT VISSEN, WORD ER HELEMAAL FUCKING GESTOORD VAN HOMO'S EIKELS FLIKKERS, VAL IN EEN ZUURVAT
niks tegen jou verder maar ik zag appel en rozijnen dus ik moest even mijn frustraties uiten
Nou meid, wat een dramaquote:Op zondag 3 april 2016 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
VIEZE KUTBAKKERS
Ik weet wel dat je een hapje wilt ervan.quote:Op zondag 3 april 2016 16:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou zelf je bek dikkige Chocolatesaltedcaramelcheesecakiaan
Dat is wat alles veel beter maakt. Zit geen kilo zout erin maar wel genoeg dat het niet eentonig zoet smaakt.quote:Op zondag 3 april 2016 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat ''salted'' gedeelte baart me zorgen
hoe eentonig zoeter hoe beter is mijn levensmottoquote:Op zondag 3 april 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is wat alles veel beter maakt. Zit geen kilo zout erin maar wel genoeg dat het niet eentonig zoet smaakt.
echt orgasmic
maar heb lang niet gehad.
Die is wel leuker voor de lente/zomerquote:Op zondag 3 april 2016 16:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb die gekke kleurtjes gedaan
Dat is het nu zo ook hequote:Op zondag 3 april 2016 16:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die is wel leuker voor de lente/zomer
nee je hebt niet eens 's geproefd lul nietquote:Op zondag 3 april 2016 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe eentonig zoeter hoe beter is mijn levensmotto
ga je nou doen alsof ik over mijn levensmotto zou liegenquote:Op zondag 3 april 2016 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
nee je hebt niet eens 's geproefd lul niet
Haha je had het gewoon kunnen laten staan, ze verwijderen het toch welquote:Op zondag 3 april 2016 16:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja stond nog open na die link van DP.
Dacht echt vn wtf dit zijn niet mijn mensen!!! 1!11!
Is Braddie Bosnisch?quote:Op zondag 3 april 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Jaa knap van mij hèquote:Op zondag 3 april 2016 16:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja dus goed dat je die nu hebt gekozen
Snap ik met dat witte huidje en dat rode haarquote:Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef HPLC het volgende:
Nou ja koud, vind het niet echt lekker om buiten te zitten
hier was t 21 graden en windstil. Vies goor plakweerquote:Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef HPLC het volgende:
Nou ja koud, vind het niet echt lekker om buiten te zitten
Trots op mijn witte huidquote:Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap ik met dat witte huidje en dat rode haar
ja maar moest naar shoppaquote:
hehehequote:
coffeeshop bedoel ikquote:Op zondag 3 april 2016 16:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mijn probleem dat je dagelijks naar de winkel gaat ipv 1 of 2x per week
Jezus man, jij kan ook niks hebben.quote:Op zondag 3 april 2016 16:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier was t 21 graden en windstil. Vies goor plakweer
gast ik heb sinds vrijdag 2 uur geslapen ofzoquote:
Is een act zodat ze zijn wajong niet afpakken.quote:
de fylax leefquote:Op zondag 3 april 2016 16:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast ik heb sinds vrijdag 2 uur geslapen ofzo
hehequote:
De luchtvochtigheid is laag als ik deze vergelijk met deze.quote:Op zondag 3 april 2016 16:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier was t 21 graden en windstil. Vies goor plakweer
dat zal bestquote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
De luchtvochtigheid is laag als ik deze vergelijk met deze.
Wel wat anders dan om 5 uur in de ochtend pas klaar zijn haha jaja jan xDquote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Al na 1,5 uur man... manmanmanmanmanmanman
komt er een 2de date?quote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Haha, speedfreak.quote:Op zondag 3 april 2016 16:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast ik heb sinds vrijdag 2 uur geslapen ofzo
Vertelquote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er mis met John?quote:Op zondag 3 april 2016 16:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ben trots op je![]()
Hij is iig leuker dan je John Travolta UI
haha lekker voor jequote:Op zondag 3 april 2016 16:47 schreef Der_Mann het volgende:
tyfus trackmania, godverdomme 0,05 seconden te laat voor een golden medal
Dacht ff dat je er na 1,5 uur overheen mocht, maar toen las ik HPLCs post.quote:Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
oh dan beeldde ik me dat vast inquote:
quote:Op zondag 3 april 2016 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht ff dat je er na 1,5 uur overheen mocht, maar toen las ik HPLCs post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |