Als we maar samen zijnquote:Op zondag 3 april 2016 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk nie dat wij van dezelfde festivals houden
Een .gif bestand is een plaatje Der_Mann.quote:Op zondag 3 april 2016 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
het is een gif, geen plaatje, stelletje neanderthalers
Ja godverdomme manquote:Op zondag 3 april 2016 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, weer een pareltje. Helemaal naar Groningen voor een of andere kamper.
haha, die vlogquote:Op zondag 3 april 2016 17:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou nou Bradr misschien kwam ze gewoon niet in haar ritme en is ze niet gewend om zo vroeg af te spreken
Zoiets overkomt alleen de Bradsterquote:Op zondag 3 april 2016 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
*verzameling van plaatjesquote:Op zondag 3 april 2016 17:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een .gif bestand is een plaatje Der_Mann.
was het etsu?quote:Op zondag 3 april 2016 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon sado masochistisch die Braddie.quote:Op zondag 3 april 2016 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, tijdje geleden alquote:
hahahahquote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
ze stuurde me laatst nog een sms dat ze een date had geregeld met iemand maar geen oppas kon vinden voor haar ''klote beest''(net een puppy van 10 weken)
lolquote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, tijdje geleden al
ze stuurde me laatst nog een sms dat ze een date had geregeld met iemand maar geen oppas kon vinden voor haar ''klote beest''(net een puppy van 10 weken)
Hij vindt die ex nog gewoon leuk, alleen die ouders niet, dus dat is geen vraag.quote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
BRADDIE.
Als je MOET kiezen. Je ex of deze chick?
heb jij je toen aangeboden?quote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, tijdje geleden al
Oh.quote:Op zondag 3 april 2016 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij vindt die ex nog gewoon leuk, alleen die ouders niet, dus dat is geen vraag.
walgelijkquote:Op zondag 3 april 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, tijdje geleden al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |