Ligt gewoon aan je pep. Met sos hier nergens last van. Nee, het is voorlopig nog niet op.quote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
kunnen jullie wel stoer doen met jullie cijfertjes maar ik maakte de struggle wel mee
Godver, Remqo weerquote:Op zondag 3 april 2016 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor jou is het op andere plekken al wel gauw lekker windstil, omdat je zulke harde wind gewend bent.
Jawel hoor, vond dat wel een leuke filmquote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Owh, omdat je Pulp Fiction eigenlijk niets aan vond hè.
Muziek van Sia.quote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Iemand beetje rustige chille muziek voor tijdens "studeren"?
inb4: Haha ik ga hardcore posten.
Vivaldiquote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja wat is jezelf het ziekenhuis in zuipen? Er staat alcoholvergiftiging, dat kan echt van alles betekenenquote:Op zondag 3 april 2016 16:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je 13 bent is jezelf in het ziekenhuis zuipen ook niet echt normaal.
Oquote:Op zondag 3 april 2016 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo Remqo? Hij zal dat vast ook ervaren idd, maar hij heeft er niks over gezegd hoor.
quote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Black out was bij mij wel in het ziekenhuis wakkerworden.quote:Op zondag 3 april 2016 16:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja wat is jezelf het ziekenhuis in zuipen? Er staat alcoholvergiftiging, dat kan echt van alles betekenen
quote:Op zondag 3 april 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Had je geen schade verder door het ongeluk?quote:Op zondag 3 april 2016 16:56 schreef Amarantha het volgende:
1x in ziekenhuis beland door fles wijn en bong. Maar was gewoon ongeluk hebben want het viel mega slecht.
wtfquote:Op zondag 3 april 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
En verplicht gesprek met GGZ! Ben je ook 23.
Is ook een kapot lelijke FOK!sterquote:Op zondag 3 april 2016 16:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Waarom laat zij haar hoofd nooit zien?
Zodat ze gewoon kan leven.quote:Op zondag 3 april 2016 16:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Waarom laat zij haar hoofd nooit zien?
Ja ik zei nog dat het niet nodig was enz maar ik moest verplicht praten. Achteraf snap ik wel waarom want dat gesprekje van een kwartier kostte mij gewoon even 120 euro ofzo.quote:
Ach ja, die moeten ook aan het werk blijven he.quote:Op zondag 3 april 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
En verplicht gesprek met GGZ! Ben je ook 23.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |