Voila.quote:Op zondag 3 april 2016 18:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat ze daar eigenlijk geen zin in hebben.
Laat ze eerst zelf maar eens wat stappen zetten. Het IMF is ook al niet erg te spreken over Oekraïne: http://nos.nl/artikel/208(...)f-voor-oekraine.htmlquote:Maar door dat verdrag krijgen ze er behoorlijk wat voor terug zodat ze wel willen stoppen met het in elkaar rammen van homo's.
Beetje zoals de moslims hier? Krijgen een huis en elke maand geld en zijn daarom lief voor onze homoseksuelen en onderschrijven onze normen en waarden. O. Wacht...quote:Op zondag 3 april 2016 18:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat ze daar eigenlijk geen zin in hebben. Maar door dat verdrag krijgen ze er behoorlijk wat voor terug zodat ze wel willen stoppen met het in elkaar rammen van homo's.
Dat valt toch wel mee?quote:Op zondag 3 april 2016 18:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Beetje zoals de moslims hier? Krijgen een huis en elke maand geld en zijn daarom lief voor onze homoseksuelen en onderschrijven onze normen en waarden. O. Wacht...
Dat is niet echt al. Oogjes nog dicht raad ik?quote:
Om 10 uur opstaan op zondag is anders best vroeg voor mijn doen.quote:Op zondag 3 april 2016 18:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is niet echt al. Oogjes nog dicht raad ik?
Leren.quote:Op zondag 3 april 2016 18:46 schreef PolitiekGeaard het volgende:
En het begint weer langzaam koud te worden op het balkon![]()
Was wel mooi een chill plekje om m'n tentamen te leren zonder afgeleid te raken.
Je hoort dan vooraan in de kerk te zitten in je zondagse pak.quote:Op zondag 3 april 2016 18:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Om 10 uur opstaan op zondag is anders best vroeg voor mijn doen.
quote:Op zondag 3 april 2016 18:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je hoort dan vooraan in de kerk te zitten in je zondagse pak.
Ja, informatica vakkenquote:
God, ik moet nog mijn cijfer van bioinformatica terugkrijgen bedenk ik me net.quote:Op zondag 3 april 2016 18:52 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ja, informatica vakken
Het is dat het kwartiel praktisch zonder veel moeite gewoon 15EC oplevert, en er nog wel wat nuttigs tussen zit. Maar Netwerk Protocollen zijn nou niet echt waar je mij wakker voor kunt maken.
Gewoon genexpressiedata statistisch anlyseren.quote:
Katholieken mogen wat ruimer met de regels omgaan.quote:Op zondag 3 april 2016 18:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je hoort dan vooraan in de kerk te zitten in je zondagse pak.
Mafklapper, de meeste moslims zijn prima geïntegreerd en dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 3 april 2016 18:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Beetje zoals de moslims hier? Krijgen een huis en elke maand geld en zijn daarom lief voor onze homoseksuelen en onderschrijven onze normen en waarden. O. Wacht...
Ik zal even terugkijken.quote:Op zondag 3 april 2016 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn posts over PVV?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |