Om 10 uur opstaan op zondag is anders best vroeg voor mijn doen.quote:Op zondag 3 april 2016 18:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is niet echt al. Oogjes nog dicht raad ik?
Leren.quote:Op zondag 3 april 2016 18:46 schreef PolitiekGeaard het volgende:
En het begint weer langzaam koud te worden op het balkon![]()
Was wel mooi een chill plekje om m'n tentamen te leren zonder afgeleid te raken.
Je hoort dan vooraan in de kerk te zitten in je zondagse pak.quote:Op zondag 3 april 2016 18:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Om 10 uur opstaan op zondag is anders best vroeg voor mijn doen.
quote:Op zondag 3 april 2016 18:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je hoort dan vooraan in de kerk te zitten in je zondagse pak.
Ja, informatica vakkenquote:
God, ik moet nog mijn cijfer van bioinformatica terugkrijgen bedenk ik me net.quote:Op zondag 3 april 2016 18:52 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ja, informatica vakken
Het is dat het kwartiel praktisch zonder veel moeite gewoon 15EC oplevert, en er nog wel wat nuttigs tussen zit. Maar Netwerk Protocollen zijn nou niet echt waar je mij wakker voor kunt maken.
Gewoon genexpressiedata statistisch anlyseren.quote:
Katholieken mogen wat ruimer met de regels omgaan.quote:Op zondag 3 april 2016 18:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je hoort dan vooraan in de kerk te zitten in je zondagse pak.
Mafklapper, de meeste moslims zijn prima geïntegreerd en dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 3 april 2016 18:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Beetje zoals de moslims hier? Krijgen een huis en elke maand geld en zijn daarom lief voor onze homoseksuelen en onderschrijven onze normen en waarden. O. Wacht...
Ik zal even terugkijken.quote:Op zondag 3 april 2016 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn posts over PVV?
quote:
Haar inbreng is ook goed. (zonder het eens te hoeven zijn).quote:Op zondag 3 april 2016 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]Disana postte ook een goede link.
Maar ja, mijn punt is dus dat de PVV sociaaleconomisch niet links is en een zondebok gebruikt om mensen daarvan af te leiden.quote:Op zondag 3 april 2016 19:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Haar inbreng is ook goed. (zonder het eens te hoeven zijn).
Zelfs een eigen tv programma.quote:Op zondag 3 april 2016 19:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mafklapper, de meeste moslims zijn prima geïntegreerd en dat weet jij ook wel.
quote:Op zondag 3 april 2016 15:32 schreef Disana het volgende:
De PVV volgt een relatief linkse sociaal-economische koers? Ik zie altijd alleen maar berichten dat ze tegen het belang van de gewone en minder bedeelde man in stemmen.
quote:Op zondag 3 april 2016 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]Disana postte ook een goede link.
Hier begon het: POL / [POLcafe #6357] Ga je mee, met lulhannes Baudet!
Nu je dit zegt. Een tijdje terug had iemand daar een topic hierover geplaatst over het stemgedrag in de Kamer door PVV over sociaal-economische onderwerpen. Inderdaad zo rechts als wat.quote:Op zondag 3 april 2016 15:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Reactionaire gedachten komen ook vaak voort uit economische onvrede denk ik. Als het economisch minder gaat geeft een reactionaire groep vaak de schuld aan een zondebok, terwijl er zelf niets aan de origine van de ellende gedaan wordt. Helaas werkt het soms wel.
PVV en de linkse economische koers is een mythe. Daarom heeft hij ook een zondebok nodig om zijn rechtse beleid te verkopen:
http://www.partijgedrag.nl/partijgelijkenis.php
Hmm, dat topic herinner ik me ook nog .Volgens mij van Lord_Vetinari.quote:Op zondag 3 april 2016 19:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
[..]
Nu je dit zegt. Een tijdje terug had iemand daar een topic hierover geplaatst over het stemgedrag in de Kamer door PVV over sociaal-economische onderwerpen. Inderdaad zo rechts als wat.
Ik zou dan ook nooit PVV stemmen.
Volgens mij wel. FF zoeken.quote:Op zondag 3 april 2016 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat topic herinner ik me ook nog .Volgens mij van Lord_Vetinari.
Deze idd. Dank!quote:Op zondag 3 april 2016 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hebbes!
POL / Voor wie denkt dat de PVV economisch en sociaal links is...
Jammer he.quote:Op zondag 3 april 2016 19:42 schreef Webschip het volgende:
Maar ja, GroenLinks haalde ooit met Femke Halsema de VVD rechts in met een voorstel om de WW maximaal 1 jaar te laten duren.
Soms begrijp je niks van die lui.
Ahww zo cynisch hoef je toch ook weer niet te worden.quote:Op zondag 3 april 2016 19:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Daarom vertrouw ik ook geen enkele partij meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |