Was ze lekker?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:58 schreef Bronson het volgende:
Ik ben ook gegaan.
Nadeel was dat zij in Zeeland woont en ik in Barneveld. Oftewel elke keer dat ik daar heen ging was het 3,5 uur reizen, en een enkeltje koste iets van 17 euro met korting.
En ik moest elke zaterdag werken, dus ik kon pas om vijf uur de trein pakken. Dus meestal was ik daar zaterdagavond om half negen, en kon ik zondagavond om zes uur weer gaan.![]()
Maar het fijne eraan was dat als ik daar heen ging, ik elke keer weer het gevoel had dat ik een weekendje weg was. Want je was er totaal even uit. Dus het was wel zeker de moeite waard. Maar we zijn toch na 9 maanden gestopt.![]()
Met de auto moet je zeker meer omrijden, hahaquote:Op maandag 19 augustus 2002 10:34 schreef Againzender het volgende:
fiets: 5 (op een kilometer of 5). Vanochtend allemaal op groen!
auto: nooit gedaan, even denken, zullen er 7 zijn. Alleen duurt het met de auto langer dan met de fiets.
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 10 januari 2004 00:55 schreef wolfrolf het volgende:
Meiiiiiiiiiiiiiiiiissssssjes met rooie haaaaaaaaaaaaaaaren, die kunnen zoeoeoeoenennnnnn, das niet gewoooooooooooon...
Drie stuks op 21 km. En allemaal in Ede.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met de auto moet je zeker meer omrijden, haha
8 stuks op 20 kmquote:Op donderdag 31 maart 2016 12:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Drie stuks op 21 km. En allemaal in Ede.
Ja niet dus he. Maar echt nietquote:
Mijne heeft donker haarquote:Op donderdag 31 maart 2016 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja niet dus he. Maar echt niet
Verdomme.
Nouja, ik heb een blonde stoot, helemaal toppieknal
Die van mij heeft lange blonde krullen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijne heeft donker haarBrunette's
Ok, als ze het niet zou verven is ze wel grijs.....
Blondjes heb ik ook wel gehad
Zelfs een halve indo vrouw heb ik gehad
Op de terugreis overigens maar 6...quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
8 stuks op 20 km
5 in Rijswijk (op een stuk van 2km), 3 in Zoeterminder (op een stuk <1km)....
En op haar hoofd?quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die van mij heeft lange blonde krullen.![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:28 schreef wolfrolf het volgende:
zit op m'n werk woest aantrekkelijke TSheb geen cam hier
maar wel dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:33 schreef wolfrolf het volgende:
Drama![]()
[ afbeelding ]
Nog een pic van jou TS!!![]()
![]()
Verdomme rolf.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Behoorlijk![]()
maar... kun je heeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien nog 1 picje van jezelf maken ^_^![]()
quote:
Het was Bronson! Verdommequote:Op donderdag 31 maart 2016 12:09 schreef wolfrolf het volgende:
Kappen SC
Als ik zeg AIDS bedoel ik ook AIDS in de puurste vorm.
Ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2016 12:11 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zat op CU2Zo oud ben ik dus ja, godverdomme.
https://www.instagram.com/marisapapen/quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
De poes van Marisa Papen
[ afbeelding ]
Vertel mij wat....quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/marisapapen/
Verdomme haar instagram.
Liters.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vertel mij wat....
Wat te denken van haar websiteMANMANMANMAN FUSTEN VOL!
Goeie tip Roel, thanks.quote:Op zondag 11 augustus 2002 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pincet is de handigste oplossing (vind ik). ff zorgen dat het steriel is natuurlijk.
Van scheren in tegengestelde richting krijg je alleen maar ingegroeide baardharen, die je vervolgens weer met een pincet eruit moet halen
Rustig aan, niet zo miepen.quote:Op woensdag 6 september 2000 21:24 schreef ChatGirl het volgende:
JungleMan: ik zeur nooit(nou ja)bijna noit dan(ook niet waar)
maar toch bedankt
miepen is mijn tweede natuurquote:
MUZ / papa roach vs. limp bizkitquote:
Zoals SC al zeiquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
MUZ / papa roach vs. limp bizkit
SC / onzin
Goede topics ook van jouw hand
quote:
SCquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
GC / nieuwe nick voor ChatGirl
gelukkig heb jeje nick gehouden
Ah, je gaat weer wat vaker posten hier?quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik weer eens even wat nuttigs doen.
Sollicitatiebrieven schrijven.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah, je gaat weer wat vaker posten hier?
Gewoon Danny geld vragen voor al je postsquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sollicitatiebrieven schrijven.Dat moet tenslotte ook gebeuren.
de nieuwe plaat van ivar- non stop is echt vet lekker. beetje jazzy poppy soul. eigenlijk weet ik niet precies hoe je het kunt omschrijven, maar wel heel lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sollicitatiebrieven schrijven.Dat moet tenslotte ook gebeuren.
Ivarquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
de nieuwe plaat van ivar- non stop is echt vet lekker. beetje jazzy poppy soul. eigenlijk weet ik niet precies hoe je het kunt omschrijven, maar wel heel lekker
Goed plan. Zal 't Danny zo eens vragen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon Danny geld vragen voor al je posts
FAX!quote:Op maandag 27 december 2004 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
Mensenlief! Ik heb gisteren zalig grieks gegeten, maar nu heb ik dus vandaag al drie keer een partij grote bruine trui gebreeen...
En ik voel nu al dat er zeker nog een 4e bolus aan zit te komen... ARGH![]()
Ha! Die weet ik nog.quote:
[Centraal] Menstruatie topic.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
Laatste hoor CG
LIF / vreemde ongesteldheidsperiodes
Pleonasmequote:
Dus jij zat lekker op 2e kerstdag Grieks te eten?quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ha! Die weet ik nog.
Dat was echt fucked up. Buikijn! En bergen in die pot MAN MAN MAN niet normaal
Yep. Was wel goed voer, dat wel. Vlees vlees VVVLLLEEEESSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dus jij zat lekker op 2e kerstdag Grieks te eten?
Grieks is idd bazenvoedselquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yep. Was wel goed voer, dat wel. Vlees vlees VVVLLLEEEESSSSSSSSSSS
Gelukkig, anders had ik Minthy op je afgestuurd.quote:
quote:
Welkomquote:Op donderdag 3 november 2011 20:02 schreef Nattekut het volgende:
Na een paar maanden rond gehangen te hebben toch maar besloten op een account aan te maken.
Dus hierbij mijn eerste post
Torx, sufferdjequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
In ons studentenhuis is onze wasmachine kapot, maar we willen eerste de binnnekant zien voordat we nadenken over een nieuwe te kopen. Misschien valt hij wel te maken! Maar nu is het probleem dat er vage schroeven op zitten waar wij geen schroeven draaier voor hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan iemand mij vertellen hoe ik deze schroeven kan open maken en waar ik eventueel een schroevendraaier voor kan kopen?
In het topic kreeg je geen antwoord op je vraag, maar het antwoord is: "JA".quote:
THANKS!quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In het topic kreeg je geen antwoord op je vraag, maar het antwoord is: "JA".
Het is een themaquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
THANKS!
Geen idee waarom die quotealert van 14 jaar geleden.
Is deze top 5 nog steeds up-to-date?quote:Op zondag 13 maart 2005 11:51 schreef Evertjan het volgende:
Ik vind het weleens leuk om te weten wat de gamers nou de beste videogame ooit vinden. Daarom heb ik een onderzoek gestart wat op verschillende forum zal worden gehouden. Het idee is simpel maak je top-5 van beste videogames ooit. Maakt niet uit op welk platform, welk jaar hij is uitgebracht. De nummer 1 van ieder lijstje krijgt 5 punten de nummer 2 krijgt 4 punten enz enz.
Mail jouw top 5 naar bestevideogameooit@gmail.com en binnen een paar weken ofzo hoor je de uitslag wel! Alleen de stemmen die ik in mijn mailbox ontvangt tel ik mee.
Mijn top 5 zal ik ff hier neerzetten:
1.Super Mario Bros. (NES) 5 punten
2.Tetris (GB) 4 punten
3.Mario 64 (N64) 3 punten
4.Counterstrike (PC) 2 punten
5.Metroid Prime (GC) 1 punt
Dit topic zal ook op andere forums worden geopendt
Bedankt voor deze tip Fien! Ik heb inmiddels een DVI kabel aangesloten en dat werkt top!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:36 schreef Fien1989 het volgende:
Als het alleen om films te kijken is, waarom niet op bijv. Marktplaats een oudere videokaart kopen waar wèl s-video op zit?Het kost minder dan zo'n omzetter en misschien is de werking ook wat meer gegarandeerd dan met zo'n "made-in-china" omzetter
Maar Pien, jij hebt toch een lekker donzig verendekje?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:29 schreef Pino112 het volgende:
Het wordt vannacht -15, en ik kom vannacht (half) bezopen uit de stad.
Klacht: het is te koud, en er is helemaal geen opwarming vd aarde
Nog steeds?quote:
Ja dat is beter.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het allebei echt kloteversies van deze plaat![]()
Nou je zin Muis?
Welke plaat gaat dit over?quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het allebei echt kloteversies van deze plaat![]()
Nou je zin Muis?
Of het hele jaarquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:38 schreef ChatGirl het volgende:
Het topic gaat vandaag al harder dan de hele week hier voorafgaand![]()
![]()
Gezellig welquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:38 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Dat wel.quote:
Heb je deze al eens gezien?quote:
Thuis zal ik er eens op klikkenquote:
Dat komt door al dat gekut op die geheime app....quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:38 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Geen idee, ik riep maar iets om het OT te krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, ik riep maar iets om het OT te krijgenRonnie FlexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker faxen heel de dag echt genot
Nou nou SC.quote:Op zondag 28 september 2003 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
Het doel van dit topic is om een reeks te maken van dingen die je gewoon kwijt wil.....hoeft geen heel verhaal bij van waar het over gaat, maar zeg gewoon wat je tegen iemand wil zeggen of wat je denkt....uitleg niet nodig.
Net zoals in een dagboek schrijven kan dit heel erg opluchten...
Nou zoals altijd moet de TS beginnendus bij deze:
Ik ben jullie allebei echt meer dan zat! wat een kutstel zijn jullie....Vieze leugenachtige teringlijer...van je "vrienden" moet je het maar hebben...
En voor je vriendin: laat haar is ff goed nadenken wat ze wil.....ze mist jou niet, mij mist ze zelfs als ze me net 1 dag niet gezien heeft. Waarom ga jij in goedsnaam zo met me om meisje? Weet je hoe moeilijk je het maakt voor mij....maak het uit met die klote vriend van je want zoals je nu bezig bent klopt echt NIET gewoon....ga is een keer normaal doen....achtelijk mens...
En dan nog iets....hoe kan je van die gozer houden? hij heeft je bedrogen, hij is fucking jaloers en gedraagt zich als een enorme eikel....en vervolgens zit jij mij een beetje op te geilen en ben ik beter dan hij.....wat doe je dan in godsnaam bij hem?
PS: ik snap dat niemand dit snapt.....maar het lucht op voor degene die dit post....dus gooi je frustraties eruit en type ze van je af!
quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou nou SC.
Gaat het weer een beetje?
Deze is ook hilarischquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:56 schreef Stofje het volgende:
Godver. Ik moet morgen weer bij Oom Donald werken, kom ik erachter dat ik Kwik bier gekocht heb á 35 centen bij Nettorama. Is dat even grappig.
Baasje ben je.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]wat een oude koeien (oud zeer
).
Gaat prima hoorOndertussen is de gozer in kwestie weer een van m'n beste vrienden en zijn vriendin (nog steeds dezelfde) heb ik ook een prima band mee weer
quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Baasje ben je.
had ik al gezegd vandaag, maar dat mag herhaald worden
dat
quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Baasje ben je.
had ik al gezegd vandaag, maar dat mag herhaald worden
dat
dat is eigenlijk wel een goed idee.....quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is maar goed dat we nooit een meet doen, want het zou nog kleffer worden dan witte bolletjes met pindakaas.
Nee wat een oude meuk zegquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is deze top 5 nog steeds up-to-date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Mark van der Molen is sowieso vrij geniaal. Die jongen moeten ze gauw eens beter programmeren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:40 schreef Sersjee het volgende:
Iemand nog de uitzending van Mark van der Molen van vannacht meegekregen? Ik vond het vrij geniaal.
Eens.quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mark van der Molen is sowieso vrij geniaal. Die jongen moeten ze gauw eens beter programmeren.
Is deze lijst nog up-to-date?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:36 schreef Sersjee het volgende:
Screeching Weasel - Anthem for a new tomorrow
Bryan Adams - Reckless
Metallica - Master of puppets (alleen al vanwege Disposable heroes)
R.E.M. - Automatic for the people
Therapy? - Troublegum
Various artists - Respect (soulverzamelaar)
Dat zijn toch wel de platen die altijd binnen handbereik liggen!
quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is deze lijst nog up-to-date?Redelijk. Die soulverzamelaar vervangen door Crowded House - Together Alone en dan nog aanvullen met Johan - Pergola en dan ben je er wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Hangt die poster nog boven je bed?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:48 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb het volgende gekregen:
kalender
poster van Westlife
parfum
quote:
Dat was fijn iddquote:
Nee die poster heb ik lang geleden weggegooid.quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hangt die poster nog boven je bed?
Fax is bruinquote:
Top iddquote:
Je hoeft niet te luisteren.quote:
quote:
Supervetquote:
COS!quote:
Re: Re: Faxquote:
quote:
quote:
quote:
Een combi van janken en schreeuwen wordt het danquote:Op maandag 4 april 2016 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Beyonce en Adele op een plaat. Dat wordt echt top.
Met zoveel vocale acrobatiek dat het niet aan te horen is.quote:Op maandag 4 april 2016 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een combi van janken en schreeuwen wordt het dan
En altijd op de eerste maandag van de maand...quote:
quote:
Owh. Nou dan vraag ik wel iemand anders mee dan.quote:
Nog niet!quote:
Oh chill, goed om te wetenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:16 schreef MarijeH het volgende:
Voor de mensen die de belgische zender VRT niet kunnen ontvangen: vanaf 14:20 is deomloop het volk te volgen op Nederland 1
Gaarne.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh. Nou dan vraag ik wel iemand anders mee dan.
Zozo, hier zit wel wat research in, SC!quote:Op woensdag 21 mei 2003 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
Dat Alfred Jodokus Kwak gewoon van de WO2 was afgeleid. Denk aan de kraaienpartij met hun eigen logo (zoals het hakenkruis in duitsland toen) en hun eigen groet (zoals het Heil hitler in Duitsland). De verzetbeweging. De bruine eenden die moesten onderduiken. En Dolf (de leider van de kraaienpartij) had net zo'n snor. Hij had een gele snavel maar die verfde hij altijd bruin omdat anders zijn haat voor andere wezens niet zou kloppen (Hitler was tenslotte zelf ook deels joods). En zo zit heel Alfred J. Kwak in elkaar....allemaal terug te brengen op het duitse volk en de 2e wereldoorlog
Hmm, is die interne antenne dan voor de gps ofzo?quote:Op zondag 30 april 2006 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Jip. Je hebt een vaste mountingkit, die je kunt bevestigen op een van je blazers. Je kunt hem ook in laten bouwen, dit werkt meestal het beste i.c.m. een externe antenne.
Ik heb gisteren mijn scrotum geschoren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmm, is die interne antenne dan voor de gps ofzo?
Lijkt me niet erg comfortabelquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn scrotum geschoren.
In het werk wat ik uitoefen is het meer dan normaal.quote:
wat doe je dan voor werk Lansquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In het werk wat ik uitoefen is het meer dan normaal.
Goed topic was datquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zozo, hier zit wel wat research in, SC!
Als ik dat vertel, moet ik mijn account verwijderen want dat zou betekenen dat ik een doelwit zou kunnen worden en aangezien wij elkaar kennen zou dat ook voor jou gelden. (ik ben geheim agent)quote:
Okeequote:Op dinsdag 5 april 2016 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik dat vertel, moet ik mijn account verwijderen want dat zou betekenen dat ik een doelwit zou kunnen worden en aangezien wij elkaar kennen zou dat ook voor jou gelden. (ik ben geheim agent)
Boh. Ik zit eerlijk gezegd al aan mijn quotum. 4 bakkies per dag is dat. Meestal heb ik die voor 10 uur al op. Ik denk dat ik nu over ga op de gemberthee. Wat drink jij?quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee
wel gezellig dat je er bent
koffie?
Oh daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Boh. Ik zit eerlijk gezegd al aan mijn quotum. 4 bakkies per dag is dat. Meestal heb ik die voor 10 uur al op. Ik denk dat ik nu over ga op de gemberthee. Wat drink jij?
De moiete van het teruglezen waard??quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed topic was datdingen waar je jaaaaaaaaaaren later achter kwam
quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:25 schreef Againzender het volgende:
Dus vandaag 22 jaar geleden schoot Kurt zichzelf door z'n hoofd. Vandaag is de crematie van de ex van m'n zus die een week geleden hetzelfde deed....
Dus vandaag 22 jaar geleden schoot Kurt zichzelf door z'n hoofd. Vandaag is de crematie van de ex van m'n zus die een week geleden hetzelfde deed....
dank je. Raar als iemand die je 15 jaar hebt gekend, waar je verschrikkelijke lol mee hebt gehad besluit die trekker over te halen.quote:
Sterkte toegewenst.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:25 schreef Againzender het volgende:
Damn. Sterkte.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:25 schreef Againzender het volgende:
Teveel blablabla, niet geluisterd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:43 schreef Bronson het volgende:
Leuk uitgelegd. Luister je er toch weer anders naar.
Jij bent toch van Sunday Sun.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Teveel blablabla, niet geluisterd.
Dat wel, ondanks dat een zaadnummerquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:43 schreef Bronson het volgende:
Leuk uitgelegd. Luister je er toch weer anders naar.
Ja en dus? Betekent niet gelijk dat ik de muziek die zij leuk vinden ook leuk vind.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wel, ondanks dat een zaadnummer
Verdommequote:Op dinsdag 5 april 2016 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en dus? Betekent niet gelijk dat ik de muziek die zij leuk vinden ook leuk vind.
Ik haakte af bij Tamme Impala.
Dit is de enige vette Impala:quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en dus? Betekent niet gelijk dat ik de muziek die zij leuk vinden ook leuk vind.
Ik haakte af bij Tamme Impala.
uhm nee dat is deze.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is de enige vette Impala:
[ link | afbeelding ]
Die zit in m'n stuur verwerkt:quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm nee dat is deze.
[ afbeelding ]
terechtquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
Klacht ingediend bij Paul Rabbering waarom er heel vaak een "weer-in-je-dip-tip" wordt gedraaid na de "uit-je-dip-tip"
Zal wel geen gehoor aan worden gegeven vrees ikquote:
Ben je daar na 7 minuten staren achter gekomenquote:Op woensdag 6 april 2016 08:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat zijn toch trouwens wel hele beste tetten
Ik ben het werkquote:Op woensdag 6 april 2016 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben je daar na 7 minuten staren achter gekomen?
Ik ben het lichtquote:
dat dus. En Hermanquote:
Beetje jammer alleen dat ie dan niet meteen een plaatje van ome Frank of de Pixies er in ramt.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat dus. En Herman
Hij had mijn Frank Black appje gelezen zo te horen
moet natuurlijk een beetje in de playlist passen. Het staat in ieder geval in de computer zie ik, dus dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ie dan niet meteen een plaatje van ome Frank of de Pixies er in ramt.
Wat een gejank iddquote:Op woensdag 6 april 2016 10:53 schreef Againzender het volgende:
Nee, ik heb nog steeds niets met Coldplay.
Ga ik denk ik ook doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:30 schreef Sersjee het volgende:
Bij gebrek aan Michiel heb ik Weezer aangezet.
Nu snel naar 2 zappen!quote:Op woensdag 6 april 2016 11:30 schreef Sersjee het volgende:
Bij gebrek aan Michiel heb ik Weezer aangezet.
Voor jou is het inderdaad best ver. De HMH is overigens met de trein erg makkelijk te vinden: uitstappen op station Bijlmer Arena en dan onderaan de trap linksaf. Hoe dat met de auto is weet ik niet, maar het ligt vlakbij de snelweg.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ga ik denk ik ook doen.
Ik ga vrijdag denk ik niet naar hun concert. Ik Vind Amsterdam toch wat te ver en bovendien ken ik de weg daar niet.
Fijn!!!quote:
Met de auto is de HMH ook goed te bereiken. Je parkeert in de ArenA of eronder. Je kunt in de HMH zelf al een uitrijdkaart kopen zodra je binnen bent. Dat scheelt wachttijd als je na afloop weer de garage uit wil.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voor jou is het inderdaad best ver. De HMH is overigens met de trein erg makkelijk te vinden: uitstappen op station Bijlmer Arena en dan onderaan de trap linksaf. Hoe dat met de auto is weet ik niet, maar het ligt vlakbij de snelweg.
je kan er idd prima komen met de auto, en parkeergelegenheid genoeg. Maar ik ben er nooit met de auto geweest bij een evenement.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met de auto is de HMH ook goed te bereiken. Je parkeert in de ArenA of eronder. Je kunt in de HMH zelf al een uitrijdkaart kopen zodra je binnen bent. Dat scheelt wachttijd als je na afloop weer de garage uit wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |