Wat bedoel je met inbouwen? In je dashboard? Ik vindt die mountingkits (wat ik tenminste gezien heb) er nooit zo degelijk uit zien en het zit altijd wat los, of is dit bij die mountingkit van tomtom niet zo..quote:Op zondag 30 april 2006 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Jip. Je hebt een vaste mountingkit, die je kunt bevestigen op een van je blazers. Je kunt hem ook in laten bouwen, dit werkt meestal het beste i.c.m. een externe antenne.
Yep, sterker nog, de x10 series hebben een bluetooth carkit, deze moet op de radio etc worden aangesloten. De TomTom communiceert via BT met de carkit en die speelt de instructies en muziek af op de radio !quote:Op maandag 1 mei 2006 19:18 schreef Hendrik38 het volgende:
nog een andere vraag: Bij deze tomtom kun je mp3tjes afspelen, maar gaat dat over de boxen? Moet je dan een kabeltje tussen je radio en je tomtom leggen ofzo?
Maar stel je voor..je hebt een muziekje op de radio...hoor je dan gewoon de instructies tussendoor?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:54 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Yep, sterker nog, de x10 series hebben een bluetooth carkit, deze moet op de radio etc worden aangesloten. De TomTom communiceert via BT met de carkit en die speelt de instructies en muziek af op de radio !
kijk ben erg benieuwd !!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:28 schreef -chefke- het volgende:
ik heb voor mijn pda zelf een houder gemaakt van metaal die zit in de zijkant van mijn dash geschroefd werk peefect zit ie nergens voor in de weg en kan ik hem toch uitstekend zien. zal straks effe een foto plaatsen.
nu niet meerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:26 schreef Hendrik38 het volgende:
potverdikkie...zie ik me toch een kruisje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |