Op mijn werk gaat dat niet zo makkelijkquote:Op maandag 27 december 2004 10:46 schreef Ixionn het volgende:
Rolf doe niet zo smerig en ga 24 kijken... hup hup
Hmmmmmm krijg nu wel trek zegquote:Op maandag 27 december 2004 11:26 schreef animuz1 het volgende:
had pas spagetti gegeten, wat eruit kwam leek precies op verdunde pindakaas. Zelfde kleur en net als water![]()
Omdat die olijfolie zo lekker doorloopt gok ik. Kun je ook leuke raadspelletjes doen op de plee: en dat is de tzatziki, en dat de stifadoquote:Op maandag 27 december 2004 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom denk je dat die grieken zo dun zijn?
het is een complot!quote:Op maandag 27 december 2004 12:23 schreef Bleet het volgende:
Haha, ik moet normaal maar 1 keer in de 2 dagen, maar ik ben vandaag ook al 3 keer geweest
Jij heet niet voor niks BRUINquote:Op maandag 27 december 2004 12:10 schreef BrauN het volgende:
Wat jank je, ik moet elke dag wel 1 of 2 keer schijten ook al heb ik een verdroogde boterham met jam op.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:56 schreef rew- het volgende:
Grieks eten roelt, net zoals kakken.
Je bevind je in de hemel. Wat wil je nog meer?
Ja, dat zijn al die Duitsers die daar op het strand liggen.quote:Op maandag 27 december 2004 15:19 schreef rameijer het volgende:
Grieken dun?!?! Kom hier 's zomers eens op het strand kijken hoe dun de mensen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |