quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
anus insmeren met vaseline, deden ze ook met de elfstedentoch!
Ik kan me van vorig jaar nieuwjaar niet eens herinneren dat ik het koud had, en toen hadden we ook wat onaangename temperaturen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:33 schreef Katth het volgende:
Dan zuip je niet goed genoeg. Als je echt goed bezopen bent voel je niets van de kou.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/gif/703-01.html
Niet kunnen lezen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:33 schreef Anschluss het volgende:
haha TS is geen vent
Edit, uit gaan op donderdag
daar gaat mijn bammetjequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Extra paar sokken maar vannacht!!!
-edit-
Weeronline komt gewoon met -4 voor komende nacht en dan -1 overdag. Ik woon wel onder de rivieren en daar is het een stuk warmerquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/gif/703-01.html
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef Apebeer het volgende:
Laat je opwarmen door je vader.
Hier ook de feet pajama alweer uit de kast getrokkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb m'n dikke pyjama al aan
-10,3 hier trouwens
Dat een meisje dat zegt: OK.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:47 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
Hier ook de feet pajama alweer uit de kast getrokken
quote:
Is juist fucking chill. Zeker met zo'n butt flap erbij voor als je nodig moet...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat een meisje dat zegt: OK.
Maar jongens, met een pyjama, dat alleen al verdient een apart topic.
Yup ik heb al vaseline op mijn aker gesmeerd zoals op pagina 1 als tip werd gegeven. Kom je zo nou nog? Ik zal de butt flap alvast ontknopen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef OeJ het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Sqquuuuuaaabbbbb stiekem een homo is.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
Yup ik heb al vaseline op mijn aker gesmeerd zoals op pagina 1 als tip werd gegeven. Kom je zo nou nog? Ik zal de butt flap alvast ontknopen.
hihihihihihihihihihhihihhihihhihihihhihihih ZAP! Heel hard gelachen toen, Family Guy ftw!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je maakt wel veel goed, zeg, door dat fragmentje van Family guy erbij te halen, want dat is briljant.
Pyama roelt, ga weg en sterf.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat een meisje dat zegt: OK.
Maar jongens, met een pyjama, dat alleen al verdient een apart topic.
Ik hou maar even mijn kachel aan vannacht. En een pyjama. En een extra deken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:26 schreef Heremeteit het volgende:
Je zou over een paar dagen maar vertrekken naar een plek waar het 25 graden is en altijd zonnig.
ik dus
Niks mis met pyjama's btw!
Eenmaal in je nest is het niet zo erg, maar er weer uit moeten is het probleemquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hou maar even mijn kachel aan vannacht. En een pyjama. En een extra deken.
Slecht geïsoleerde slaapkamer op het noord-oosten enzo.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:47 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Eenmaal in je nest is het niet zo erg, maar er weer uit moeten is het probleem
Helemaal waar. Daarom ben ik blij dat ik er de komende 10 uur minimaal niet uit hoef!quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:47 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Eenmaal in je nest is het niet zo erg, maar er weer uit moeten is het probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |