Ik heb een oud bakkie, gebruik ik om films vanaf HD te kijken op een ja, oude TV (nog zo'n grote met beeldbuis - hij wil maar niet stuk).quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:02 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ehhm. Je gebruikt een constructie uit het jaar nul. Vertel, waar gebruik je het voor.
Misschien ontkom ik er niet aan... tv heeft naast s-video input ook "tulp" (geel). Dus moet ik een 5 meter lange kabel hebben HDMI/DVI/VGA naar "tulp"quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:02 schreef FredvZ het volgende:
Als je videokaart er geschikt voor is wel.
Maar de kans daarop is erg klein.
In de meeste gevallen is een actieve omzetter nodig.
Persoonlijk zou ik toch overwegen om een nieuwe kabel neer te leggen.
Die kabels bestaan niet, ook daar is een actieve omzetter voor nodig, helaas.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:22 schreef elkravo het volgende:
Misschien ontkom ik er niet aan... tv heeft naast s-video input ook "tulp" (geel). Dus moet ik een 5 meter lange kabel hebben HDMI/DVI/VGA naar "tulp"
Hmm... ok... ben beetje a-technisch verder. Als ik dan toch moet omzetten... kom ik op iets als dit terecht?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:23 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die kabels bestaan niet, ook daar is een actieve omzetter voor nodig, helaas.
Dat heb je inderdaad nodig. Mijn ervaring met dat soort omzetters is wel dat ze niet altijd even goed werken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:32 schreef elkravo het volgende:
[..]
Hmm... ok... ben beetje a-technisch verder. Als ik dan toch moet omzetten... kom ik op iets als dit terecht?
http://www.dx.com/nl/p/hd(...)d6S0AfA#.VVX1XWcw_aA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |