SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
Ook echt vergelijkbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Een baby in de buik heeft nog geen tandenquote:Op maandag 28 maart 2016 19:20 schreef Rodawa het volgende:
Daryl zal vast niet dood zijn, lijkt eerder dat hij hem inderdaad in zijn arm of schouder schiet.
Maggie is dus de nieuwe Carol. Wat een vuig kapsel zeg. Nu is de vraag: tijd voor de geboorte of probeert een dode baby zich een weg naar buiten te happen?![]()
Oh, oké. Dan zal een zombiebaby vast niks geks proberen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Een baby in de buik heeft nog geen tanden
Dat is s06e03 - "Thank You".quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:35 schreef Drankster het volgende:
Gestopt nadat Glenn van de container afviel. Weet iemand welke episode dat is?
Wil het weer een kans geven maar wil niet gespoiled worden door de verkeerde aflevering aan te zetten.
tv gids erbij pakken (of website) lijkt me slimmer dan hier tussen de spoilers die vraag stellen..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren vergeten te kijken, wanneer komt die herhaling nog es op Fox?
Zombies zonder tanden bijten niet..dat was wat Michonne heeft laten zien toch..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh, oké. Dan zal een zombiebaby vast niks geks proberen.
[..]
Dat is s06e03 - "Thank You".
Dat hij die lui die de dokter nu een pijl door de kop hebben gejast niet eerder dit seizoen al heeft omgelegd toen 'ie daar de kans voor hand.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:56 schreef Tamabralski het volgende:
Waar heeft Daryl eigenlijk zo'n schuldgevoel over?
Zondagnacht geloof ik anders ff downloadenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Oja, goed punt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zombies zonder tanden bijten niet..dat was wat Michonne heeft laten zien toch..
[ afbeelding ]
Niet dat er zoveel logica in zit, maar dat is wel waar de makers voor hebben gekozen. Maar ach, het is toch geen zombaby.
Zaterdag en zondag als ik mij niet vergis,quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Deel 1quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:57 schreef OMG het volgende:
Babies hebben inderdaad net zoals Michonne's walkers geen onderkaak of armen.
Maar goed, zoals iemand tijdens Talking Dead al zei, niks mis met de baby, het waren bedorven augurken.
Jah, hoe durft die Dwight onze Daryl te beschietenquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:10 schreef Biancavia het volgende:
Stelletje idioten. Een beetje op mijn Daryl gaan lopen schieten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was het eerste dat mij opviel, wat zijn het een ingeslapen watjes geworden als dit blijkbaar allemaal kan. Eerder waren ze echte killers, voorbereid op alles en nu opeens in een bos vol met twijgjes gewoon beslopen kunnen worden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 07:39 schreef Omega het volgende:
Vond niemand het wel heel makkelijk hoe Daryll en Rosita werden beslopen? In een bos, terwijl je erg op de hoede bent. En nog wel één van links en één van rechts.
Ik weet het is een serie en zo, maar vond het heel erg ondermaats.
Verder lijkt het erop dat er iets met Glenn en/of Maggie gaat gebeuren.
Ik niet, daryl schieten ze echt niet afquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:25 schreef MissLuna het volgende:
Wtf! Ik ben een beetje bang voor volgende week..
Angst dat er iets met de baby is zal haar reactie ook erger maken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 02:39 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Deel 1![]()
Deel 2 Heb van bedorven voedsel nog nooit die reactie zoals die van Maggie gehad
Lijkt me ook niet. Sowieso is het een bekend trucje iemand uit beeld "doodschieten". Als hete cht de dood van Darryl was geweest, dan was het well full frontal in beeld gekomen. A la dokter Potje.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:00 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Ik niet, daryl schieten ze echt niet af
Carolquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:08 schreef Gezicht het volgende:
Glenn gaat dit niet overleven, dat werd zo hard geforeshadowd.
En het is te hopen dat Daryl gewoon in z'n schouder ofzo werd geschoten.![]()
Dat gezeik van Morgan & Carol ben ik inmiddels ook wel zat overigens. Beetje klaar mee nu met dat gezweef allemaal.
Je ziet Dwight de trekker overhalen, dus dat lijkt me sterkquote:Op maandag 28 maart 2016 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoop dat dat de hersenen van Rosita waren
Ja ik heb het nog eens terug gekeken, het is Daryl inderdaad maar het zal wel een schouderschot zijnquote:Op woensdag 30 maart 2016 14:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je ziet Dwight de trekker overhalen, dus dat lijkt me sterk
de richting en positie waren echt daryl's hoofd. Het you'll be Allright zou dan tegen Rosita zijn, hoewel ik de schreeuw enzo dan wel weer miste.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik heb het nog eens terug gekeken, het is Daryl inderdaad maar het zal wel een schouderschot zijn
Niet helemaal waar. Soms hebben ze wel degelijk al tanden: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-twee-tanden.dhtmlquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Een baby in de buik heeft nog geen tanden
Niet met 3 maanden zwangerschap, dat ziet er nog zo uit.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:03 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Soms hebben ze wel degelijk al tanden: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-twee-tanden.dhtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Dit lijkt me wel het meest voor de hand liggende ja.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
Kan Daryl in zijn wang geschoten zijn?
Een soort van wraak van Dwight (dit is mij overkomen, nu ben jij aan de beurt, maar you will be allright).
Non argument aangezien zonder die vent (levend) Denise niet buiten was.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:50 schreef WRH het volgende:
Was trouwens de eerste keer dat ik vond dat Morgan wel eindelijk eens ergens op sloeg. Beetje irritant zeikend figuur vind ik het maar toen hij zijn hele preek naar Rick afstak over dat het ergens toch wel handig bleek te zijn geweest dat hij iemand in leven had gelaten dacht ik; ja, zit eigenlijk stiekem toch wel wat in.
Ik vind hem veel te zweverig maar Rick zit inmiddels aan het andere eind met gewoon iedereen maar meteen om zeep helpen, er moet ergens een midden te vinden zijn tussen die 2.
Dat niet, meer voor dat ding in de preview.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:00 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Ik niet, daryl schieten ze echt niet af
Als Carol Sam niet had gehersenspoeld dan zouden Jesse en Sam nog leven. Ron? had Rick in zo'n situatie nooit neergeschoten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:15 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben het met je eens dat Rick te ver is doorgeslagen en in dat opzicht wel wat van Morgan kan opsteken, maar zijn logica ging nergens over. Als hij die wolf niet had laten leven, zou hij de dokter (ben even naar naam kwijt, Denise?) nooit in gevaar hebben gebracht en zou zij dus ook geen redding nodig hebben gehad.
Wellicht zou in andere omstandigheden, Coral nooit zijn oog zijn kwijtgeraakt! Ik zou Morgan echt hebben gemept als ik Rick was. Maar goed.
Niets stiekems aan hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:07 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Stiekem heeft Negan alle recht op wraak. Onze "helden" hebben zijn mannen afgeslacht in hun slaap.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik vraag me serieus af hoe sommigen van jullie hier naar de serie kijken
![]()
Als Ricks groep niet in actie komt worden ze zelf afgeslacht, zijn jullie Terminus en The Governor vergeten ofzo ?!
Jammer dat Morgan zo is veranderd, ik snap dat je mensen een kans wil geven maar hij slaat daarin echt door met alle gevolgen van dien.
Je ziet zo'n serie altijd uit hun perspectief en derhalve krijg je ook sympathie voor die groep. Er zijn ook veel andere groepen die feitelijk in dezelfde situatie als de groep van Rick zaten, maar waarin juist die groep de agressor was.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:17 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]![]()
Dit dus, ze zijn zo vaak te goedgelovig geweest en daar werd keer op keer misbruik van gemaakt. Rick en co gaan ver, maar nog niet te ver imo.
Voorbeeld? Ik kan me zo snel niets bedenken. En iig nooit op dezelfde manier als in terminus, de governor of saviors. En natuurlijk krijg je sympathie voor de groep, de serie draait om hun.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je ziet zo'n serie altijd uit hun perspectief en derhalve krijg je ook sympathie voor die groep. Er zijn ook veel andere groepen die feitelijk in dezelfde situatie als de groep van Rick zaten, maar waarin juist die groep de agressor was.
De sociale dynamiek en verstandhoudingen bij die andere groepen was altijd anders dan bij Rick's groep. Saviors zijngewoon plunderaars, standaard. Heel anders lijkt me.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je ziet zo'n serie altijd uit hun perspectief en derhalve krijg je ook sympathie voor die groep. Er zijn ook veel andere groepen die feitelijk in dezelfde situatie als de groep van Rick zaten, maar waarin juist die groep de agressor was.
In ruil voor wat eten executeren ze mensen in hun slaap en gevangenen zonder wapens.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:28 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Voorbeeld? Ik kan me zo snel niets bedenken. En iig nooit op dezelfde manier als in terminus, de governor of saviors. En natuurlijk krijg je sympathie voor de groep, de serie draait om hun.
Klopt. Bovendien neemt Rick alles wat in Hiltop gezegd wordt aan als werkelijkheid.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:56 schreef Zith het volgende:
[..]
In ruil voor wat eten executeren ze mensen in hun slaap en gevangenen zonder wapens.
Rick die een ongewapende en wegrennende man wilt neerschieten.
Bud en zijn motorploeg wilde Abraham, Daryl en Sasha doden.quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:12 schreef Michie_ het volgende:
Nergens worden vraagtekens gezet of Negan wel echt slecht is.
Het probleem van de tv serie is dat je verschillende showrunners hebt. Deze showrunners veranderen iedere keer waardoor er geen duidelijke karakter ontwikkeling is.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:08 schreef icemotion het volgende:
Het mooie aan een serie als Walking Dead is, en dat is absoluut het idee erachter van bedenker Robert Kirkman is dat iedereen wel een goede en slechte kant heeft;
En dan vooral; wat doe je ermee in een extreme situatie zoals een zombie apocalypse.
Ze moesten wel, Negans groep chanteert, onderdrukt en vermoord mensen in andere groepen. Als ze niks doen zijn zei anders aan de beurt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:56 schreef Zith het volgende:
[..]
In ruil voor wat eten executeren ze mensen in hun slaap en gevangenen zonder wapens.
Ok, maar vergeet niet dat Carol was aangevallen, hij doet er alles aan om haar levend terug te vinden. als die mannen haar op de weg haar niet hadden aangevallen was er ook niks met die man verderop gebeurt.quote:Rick die een ongewapende en wegrennende man wil neerschieten.
Omdat de meeste andere groepen meteen dreigend en moordend in beeld worden gebracht. Tot nu toe heb ik alleen sympathie voor de Hilltop mensen en de watjes uit Alexandria. Ricks groeps spaart en helpt die mensen dan ook.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Rick die een ongewapende en wegrennende man wil neerschieten. Stel je voor dat het andersom was, Glenn die 2 gewapende mannen ziet en wegrent en dan in zijn rug wordt neergeschoten, is dat 'goed' ?
quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:07 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Ze moesten wel, Negans groep chanteert, onderdrukt en vermoord mensen in andere groepen. Als ze niks doen zijn zei anders aan de beurt.
[..]
Ok, maar vergeet niet dat Carol was aangevallen, hij doet er alles aan om haar levend terug te vinden. als die mannen haar op de weg haar niet hadden aangevallen was er ook niks met die man verderop gebeurt.
Ben het helemaal met eilandje eens! En wat dat hypothetische verhaal over glenn betreft, dat is ook gewoon het risico van de wereld waarin ze nu leven, dus het had idd ook glenn of wie dan ook kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Omdat de meeste andere groepen meteen dreigend en moordend in beeld worden gebracht. Tot nu toe heb ik alleen sympathie voor de Hilltop mensen en de watjes uit Alexandria. Ricks groeps spaart en helpt die mensen dan ook.
Verwijderd, bummer. Iemand een mirror?quote:
Ga je mond spoelen!quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:56 schreef RijstNatie het volgende:
is darryl nu dood?
hoop het wel, irritante lonely mofo met zn haar voor zn gezicht
quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:56 schreef RijstNatie het volgende:
is darryl nu dood?
hoop het wel, irritante lonely mofo met zn haar voor zn gezicht
quote:
Inderdaad ja. Er zijn genoeg series/boeken die wel met 'alles is grijs', 'kwestie van perspectief' of 'emotionele overbetrokkenheid' spelen, maar TwD is daar er niet een van. Tot nu toe heeft de groep altijd de morele superioriteit gehad tegenover andere groepen en redelijk duidelijk ook.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:51 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben het helemaal met eilandje eens! En wat dat hypothetische verhaal over glenn betreft, dat is ook gewoon het risico van de wereld waarin ze nu leven, dus het had idd ook glenn of wie dan ook kunnen gebeuren.
Nou heb ik wel het gevoel dat het wel vooral gebeurde bij de (midseason)cliffhangers. Of in de aflevering erna.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:16 schreef thecleaninglady het volgende:
Ik vind dat ook 1 van de sterke punten van de serie, dat iedereen elk moment dood kan gaan. Hoewel dat voor mijn gevoel nu wel minder is dan de eerste 3 seizoenen. Ik denk aan oa Dale, Shane, Lori, Andrea, Hershel. Ik zal ws wel iemand vergeten, maar dit waren toch vrij belangrijke personages die allemaal het leven lieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dood
Ja, vaak wel. Maar is ook wel logisch, ze willen natuurlijk graag dat je blijft kijken. 1 van de spannendste cliffhangers vond ik toen ze in die wagon in terminus opgesloten zaten. Man, wat duurde de zomer toen lang!quote:Op zaterdag 2 april 2016 09:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou heb ik wel het gevoel dat het wel vooral gebeurde bij de (midseason)cliffhangers. Of in de aflevering erna.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 09:54 schreef SunChaser het volgende:
Nog 36 uur enWe gaan het zien(of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dood) Ik heb zelf het gevoel dat Abraham of Sascha ook niet lang meer heeft vanwege Abe's gevraag of het allemaal wel zin heeft enzo. Ze hebben net de stap gezet om samen verder te gaan en het zou dan een typische twd streek zijn om 1 van de 2 dood te laten gaan.
nooit, dan is twd ook weg.quote:Op zondag 3 april 2016 18:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik kreeg ineens een vreemd voorgevoel dat Rick er uit gaat.
zou wel fuckin. amazing zijn eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 18:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik kreeg ineens een vreemd voorgevoel dat Rick er uit gaat.
ik heb erover nagedacht, en ik eigenlijk ook niet. Ik zou het eigenlijk wel gaaf vinden als juist hij dood gaat.quote:Op zondag 3 april 2016 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo gehecht ben ik eigenlijk niet aan Rick.
Morgan dood wensenquote:Op zondag 3 april 2016 23:44 schreef thecleaninglady het volgende:
Ik zou het niet zo erg vinden als Morgan nu dood gaat, hoewel ik wel hoop dat Carol gevonden word. Rick zou ik wel missen, ik hoop ook nog meer van zijn relatie met Michonne te zien.
8 maanden wachten op onze overgebleven helden ...quote:Op maandag 4 april 2016 04:51 schreef OMG het volgende:
Ik vond Negan eigenlijk best een toffe peer voor de schurk die hij is.
Die mensen van de Hilltop hebben ze gewoon vermoord omdat dit hun enige ruilmiddel was bij die andere groep. Vanuit het perspectief van de Hilltop zijn zij echt wel de agressors.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:28 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Voorbeeld? Ik kan me zo snel niets bedenken. En iig nooit op dezelfde manier als in terminus, de governor of saviors. En natuurlijk krijg je sympathie voor de groep, de serie draait om hun.
twitter:chandlerriggs twitterde op maandag 04-04-2016 om 05:03:18if it makes you feel any better i still don't know who got killed and it's been like 6 months since i read the script #whoisit reageer retweet
quote:Op maandag 4 april 2016 11:10 schreef FredVleespet het volgende:
Pfff hele aflevering opbouw naar Negan. Laatste kwartier zien we hem eindelijk. En nu weten we nog niet wie er dood is. Behalve dat Rick en Carl nog leven.
Overigens wel goede acteur die Negantwitter:chandlerriggs twitterde op maandag 04-04-2016 om 05:03:18if it makes you feel any better i still don't know who got killed and it's been like 6 months since i read the script #whoisit reageer retweet
Denk ook niet dat ze hem zouden laten leven na dat schot en dan vervolgens hem alsnog neerbeuken.quote:Op maandag 4 april 2016 11:21 schreef Spatieloos het volgende:
Het kan ook Daryl niet zijn want Daryl komt niet voor in de comics ofzo en heeft te veel fans.
Ik op Eugene, de kreeg tenslotte al een soort van afscheid in deze ep. Zou ik wel jammer vinden. (Abraham eruit trouwens ook.)quote:Op maandag 4 april 2016 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze hem zouden laten leven na dat schot en dan vervolgens hem alsnog neerbeuken.
Ik gok op Abraham.![]()
Goed punt.quote:Op maandag 4 april 2016 11:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik op Eugene, de kreeg tenslotte al een soort van afscheid in deze ep. Zou ik wel jammer vinden. (Abraham eruit trouwens ook.)
Ik gok toch echt die gast waarvan ik zijn naam niet eens weet, en anders Sasha of Rosita, iemand met niet te veel fans, en heel misschien Eugene.quote:Op maandag 4 april 2016 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze hem zouden laten leven na dat schot en dan vervolgens hem alsnog neerbeuken.
Ik gok op Abraham.![]()
Ja daarom vind ik GoT ook veel beter. Maar TWD is gewoon anders.quote:Op maandag 4 april 2016 11:31 schreef babette21 het volgende:
Als ze het plot laten afhangen van de fans dan moeten ze maar eens een voorbeeld nemen aan Game of Thrones; het doet een beetje zeer, al dat afscheid, maar het houdt het in ieder geval onvoorspelbaar! (Dus ik zeg: hup, Rick eruit!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'taking it like a champ' suggereert een man. Ten minste, is echt een typische uitspraak die vaker bij mannen gebruikt wordt.quote:Op maandag 4 april 2016 11:45 schreef lord_bono het volgende:
Ik hoop dat ze voor een prominenter karakter gaan dit keer. Eugene heeft veel minder impact op de groep dan Daryl, Glenn of Michonne (voor de kijkers). En aangezien alles zo groots aan voelt, moeten ze ook een karakter van belang laten sterven.
Volgens mij is ligt dat niet helemaal aan de schrijvers, ik denk dat AMC daar het grootste handje in heeft. Alles om de kijkcijfers te blijven behouden.quote:Op maandag 4 april 2016 12:27 schreef Fylax het volgende:
Negans introductie
Het eindefuck de writers
Net zoals bij die parachute sprong van GTST. Echt super spannend.quote:Op maandag 4 april 2016 13:15 schreef YellowBlacks het volgende:
Wat een top afsluiting. Nu zal er 6 maanden worden gediscussieerd wie het nu niet heeft overleefd.
Ik wens helemaal niemand dood, ik zei alleen dat ik het niet zo erg zou vinden.quote:Op maandag 4 april 2016 01:50 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Morgan dood wensen![]()
Morgan fungeert als een stukje geweten voor de overlevers.
Vermoed dat Morgan, Carol vindt![]()
Tja, ..relaties in die situatie ... brengen uitsluitend MEER mensen in gevaar
Ben heel benieuwd/angstig naar Negan en zijn slachtoffer(s)![]()
Ja, maar de mensen in Hilltop beseften zich ook vrij snel dat ze eigenlijk niet anders konden om te overleven en dat Rick en co het niet deden omdat ze het nou zo leuk vinden, meer als noodzakelijk kwaad.quote:Op maandag 4 april 2016 09:06 schreef marzman het volgende:
[..]
Die mensen van de Hilltop hebben ze gewoon vermoord omdat dit hun enige ruilmiddel was bij die andere groep. Vanuit het perspectief van de Hilltop zijn zij echt wel de agressors.
Een seizoensfinale moet ook deels afsluiten, nu is het meer een half-seasonfinale geworden.quote:Op maandag 4 april 2016 13:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Iedereen die haat op de cliffhangers snapt het principe niet van een seizoensfinale.
Nu praten we nog ruim een half jaar over de slotscene. Als er iemand tot pulp geslagen was dan was dat na een enkele week voorbij.
Klopt, iedereen wil nu al de eerste aflevering zien van seizoen 7. Als ze nu al bekend hadden gemaakt, wie het zou zijn, dan had je een hele stille zomer gehad.quote:Op maandag 4 april 2016 13:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Iedereen die haat op de cliffhangers snapt het principe niet van een seizoensfinale.
Nu praten we nog ruim een half jaar over de slotscene. Als er iemand tot pulp geslagen was dan was dat na een enkele week voorbij.
Alsof we echt nog maandenlang hierover kunnen discussiëren. We kunnen speculeren over het slachtoffer, maar na een paar dagen is alles wel gezegd. Daarnaast is de kans heel groot dat tijdens de opnames van seizoen 7 al wordt uitgelekt wie het slachtoffer is, dus de verrassing is er dan al af.quote:Op maandag 4 april 2016 13:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Alleen heeft Alexandria geen dokter meer en die had ze nou net nodig.quote:Op maandag 4 april 2016 14:09 schreef Ooku het volgende:
damn wat een matige aflevering tot Negan.
Waarom werd Maggie nou precies meegenomen? Als ze zo ziek was kon ze toch beter in Alexandria blijven?
Deels waar, maar ook grote onzin. Game of Thrones word niet minder populair omdat er niet een vergelijkbare cliffhanger in zit. Walking Dead speelt het wat dat betreft veel te veel op safe. Als of mensen denken dat wanneer "..." dood gaat ze niet meer gaan kijken. Ze willen juist weten hoe de groep er mee om gaat en hoe met Negan etc gaat aflopen.quote:Op maandag 4 april 2016 14:10 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Klopt, iedereen wil nu al de eerste aflevering zien van seizoen 7. Als ze nu al bekend hadden gemaakt, wie het zou zijn, dan had je een hele stille zomer gehad.
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 4 april 2016 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Maar nu ik weet dat Trevor Phillips bij de Saviors zit kan ik niet anders dan #TeamSaviors zijn. Negan is eigenlijk ook best wel een redelijke man, 1 van de Survivors voor ongeveer 50 van zijn mensen. Daar moet je gewoon tevreden mee zijn.
Zelf denk ik Eugene of Abrahamquote:Op maandag 4 april 2016 14:19 schreef tralalala het volgende:
Er zaten alleen maar irritante figuren in de RV dus boeiend wie er doodgeknuppeld wordt.
Als het Daryl maar niet is.
Dat wordt toch op AMC uitgezonden? Hoe krijg je dat te zien?quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:12 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Zelfs de nooit kritische Chris Hardwick begon hierover in Talking Dead.
Carl natuurlijk. Bijna unaniem.quote:Op maandag 4 april 2016 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
Negan zou pas echt gemeen zijn als hij de groep liet stemmen op wie hij in elkaar moest slaan.
Wie zouden ze dan stemmen?
quote:Op maandag 4 april 2016 11:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zou jammer zijn als Eugene eruit gaat.Wie wordt er dan in de comics vermoord? Graag in spoilers tags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 04-04-2016 15:31:10 ]
De baby van Maggiequote:Op maandag 4 april 2016 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
Negan zou pas echt gemeen zijn als hij de groep liet stemmen op wie hij in elkaar moest slaan.
Ik dacht even dat 'ie Rick die knuppel zou geven en hem iemand zou laten doodslaanquote:Op maandag 4 april 2016 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2016 15:22 schreef Zipportal het volgende:
Komt die Jesus gast ook nog terug?
[..]
Wie wordt er dan in de comics vermoord? Graag in spoilers tags.
quote:Op maandag 4 april 2016 15:48 schreef Tweek het volgende:
[..]Oh die mag wel weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou hij gewoon nooit doen en dan zouden ze allemaal dood moeten, wat Negan niet wilt.quote:Op maandag 4 april 2016 15:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik dacht even dat 'ie Rick die knuppel zou geven en hem iemand zou laten doodslaan
[..]Shit ik ben gewend om op spoilers te klikken, dit wou ik niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Ik wil de tweede aflevering zien, want de eerste aflevering is natuurlijk gewoon over Negans kant van het verhaal wat eindigt met dezelfde cliffhanger. Want als ze meteen het antwoordt geven dan wordt het een rustige week.quote:Op maandag 4 april 2016 14:10 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Klopt, iedereen wil nu al de eerste aflevering zien van seizoen 7. Als ze nu al bekend hadden gemaakt, wie het zou zijn, dan had je een hele stille zomer gehad.
Ohh maar met de show kunnen ze nog een hele andere kant op. In de comics leven bijvoorbeeld Andrea en Sophia (dochter van Carol) nog, terwijl Judith allang dood is. Daryl zit niet eens in de comics.quote:Op maandag 4 april 2016 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Shit ik ben gewend om op spoilers te klikken, dit wou ik niet weten
Kun je gewoon bestellen, of downloaden als dat beter in je budget past, maar je weet vast wel waar je dat zou kunnen zoeken.quote:Op maandag 4 april 2016 16:42 schreef EilandjeOnline het volgende:
Waar kan je de comics eigenlijk volgen?
https://www.comixology.eu/quote:Op maandag 4 april 2016 16:42 schreef EilandjeOnline het volgende:
Waar kan je de comics eigenlijk volgen?
153 uit mijn hoofdquote:Op maandag 4 april 2016 16:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
https://www.comixology.eu/
Alle bundels zijn nu 50% off. Ongeveer 5,50 per stuk, maar het zijn er 24. Aanbieding is nog tot 11 uur vanavond geloof ik. Serie is nu rond comic nummer 100 geloof ik. Leest erg prettig als je een tablet hebt.
Ik dacht serieus dat ie dat ging doen, althans dat ie de keus bij Rick zou leggen!quote:Op maandag 4 april 2016 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
Precies #100 zelfs.quote:Op maandag 4 april 2016 16:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Alle bundels zijn nu 50% off. Ongeveer 5,50 per stuk, maar het zijn er 24. Aanbieding is nog tot 11 uur vanavond geloof ik. Serie is nu rond comic nummer 100 geloof ik. Leest erg prettig als je een tablet hebt.
Vergeet Jon Snow niet.quote:Op maandag 4 april 2016 14:15 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Deels waar, maar ook grote onzin. Game of Thrones word niet minder populair omdat er niet een vergelijkbare cliffhanger in zit. Walking Dead speelt het wat dat betreft veel te veel op safe. Als of mensen denken dat wanneer "..." dood gaat ze niet meer gaan kijken. Ze willen juist weten hoe de groep er mee om gaat en hoe met Negan etc gaat aflopen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Abraham was ook degene die niet bang was. Hij was Negan nog even flink aan het eyeballen toen Negan ze één voor één afging. Niet slim als de andere partij flink sterker isquote:Op maandag 4 april 2016 18:48 schreef dimmak het volgende:
What the actual fuck? Ik denk dat Abraham is neer geknuppeld. Maar wat een gemene cliffhanger.
quote:Op maandag 4 april 2016 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Bestaat er ook eens kans dat Negan Carl onthoofdt met die knuppel? Een mens mag hopen.
quote:Op maandag 4 april 2016 16:55 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Kun je gewoon bestellen, of downloaden als dat beter in je budget past, maar je weet vast wel waar je dat zou kunnen zoeken.
thx, uiteraard wordt er gedownloadquote:Op maandag 4 april 2016 16:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat die bij de Hilltop hoorden maar zullen wel van een andere settlement zijn, anders was dat vast wel duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 4 april 2016 19:44 schreef Remqo het volgende:
De hamvraag is natuurlijk, wie zijn die 2 ridders die Carol en Morgan tegen komen?
quote:Op maandag 4 april 2016 19:44 schreef Remqo het volgende:
De hamvraag is natuurlijk, wie zijn die 2 ridders die Carol en Morgan tegen komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: toch maar even Spoiler ook al zegt het je waarschijnlijk niks.
[ Bericht 10% gewijzigd door Max23 op 04-04-2016 20:08:43 ]
Zie PBquote:Op maandag 4 april 2016 15:22 schreef Zipportal het volgende:
Komt die Jesus gast ook nog terug?
[..]
Wie wordt er dan in de comics vermoord? Graag in spoilers tags.
Wat ik niet begrijp is dat er mensen zijn die denken dat er nu 6 maanden gespeculeerd gaat worden over wie het is.quote:Op maandag 4 april 2016 19:42 schreef budha het volgende:
Na 6 seizoenen denkt AMC dat ze een laffe marketingtruc nodig hebben om kijkers geïnteresseerd te houden voor het volgende seizoen.
http://comicbook.com/2016(...)nsored-with-f-bombs/quote:The Walking Dead Blu-ray Version To Be Uncensored With F Bombs
See, AMC does give a f--k!
Tonight, during the Season 6 finale of AMC's The Walking Dead, fans were introduced to the newest baddie, Negan (played by Watchmen star Jeffrey Dean Morgan). He is a mean son of a gun with a nasty mouth.
In the comics, every other word out his mouth is f--k, but because the show airs on AMC his profanity was censored. However, when Season 6 is released on Blu-ray later this year, you will hear all of the f-bombs that were removed for the TV broadcast.
100 keer dit.quote:Op maandag 4 april 2016 20:08 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat er mensen zijn die denken dat er nu 6 maanden gespeculeerd gaat worden over wie het is.
Hoe? Negan kiest random iemand van de groep uit om dood te maken. Hij heeft geen van alle daarvoor nog ontmoet. Je kan niet naar hints zoeken in de vorige seizoenen of het afgelopen seizoen. Er zijn geen hints in de aflevering. Het enige wat je kan doen is zeggen ik dat het deze persoon is. Iemand anders zegt ik denk dat het deze persoon is. Oke, nou laten we dan nu 6 maanden wachten op het antwoord.
Bij de Who Shot J.R.? Aflevering kon je speculeren over wie de daders was, wat het motief was etc.
Bij Game of Thrones gaat het momenteel ook over hoe, wat en waarom? Je kan hints vinden in oude seizoenen etc. Er is iets om over te praten.
Of neem de laatste aflevering van Dexter met de Trinity Killer, je weet wie er dood is en je weet wie het gedaan heeft. Maar de implicatie van de dood voor het leven van Dexter zorgt er voor dat je kan speculeren hoe het verder zal gaan.
Daarnaast verneuken ze nu de catharsis van de scene, er is geen resolutie, geen ontlading. Het is alsof je voor het orgasme stopt nu. Als ze nou wel gewoon hadden laten zien wie dood ging dan was de scene een stuk sterker geweest voor de kijker. Daarna rouw je me met de groep en geef je nog een hint naar hoe verder, zoals die twee die Morgan en Carol tegen komen, de hint van Jezus dat hun wereld een stuk groter wordt (daar hadden ze eerder in het seizoen al wat mee moeten doen). En dan kan je de hele zomer speculeren over hoe de groep dit gaat aanpakken of wraak nemen, of ze dat wel kunnen. Wat de impact van de dood op de groep is, wat de impact op de persoon is die het dichts bij de dode staat, hoe groot is de wereld eigenlijk, wie zijn de andere settlements etc.
Maar nee 6 maanden om een keer te noemen wie jij denkt dat er dood is.
En dan heb ik het nog niet over een extra lange aflevering die opbouwt naar één ding en daar vervolgens niet het antwoord op geeft.
Het is gewoon één van de slechtste season finals ooit.
quote:Op maandag 4 april 2016 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Die kop van Glenn toen hij het nieuwe kapsel van Maggie zag.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet is, dan is het Abraham.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Kut preutse amerikanen ookquote:Op maandag 4 april 2016 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://comicbook.com/2016(...)nsored-with-f-bombs/
Hier ben ik het roerend mee eens.quote:Op maandag 4 april 2016 20:08 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het is gewoon één van de slechtste season finals ooit.
Oh dus we zien Negan niet meer terug in het volgende seizoen?quote:Op maandag 4 april 2016 20:35 schreef OMG het volgende:
Persoonlijk vond ik 't een prima finale en cliffhanger. Ook met extra uitleg van Scott Gimple en Robert Kirkman tijdens Talking Dead vind ik er niks mis mee; http://abcnews.go.com/Ent(...)er/story?id=38136949
Als er nu al bekend was wie er dood is, en mogelijke reacties/emoties van de rest van de groep, dan zit je eigenlijk al in het volgende seizoen.
Waar lees je dat precies?quote:Op maandag 4 april 2016 21:47 schreef Tweek het volgende:
[..]
Oh dus we zien Negan niet meer terug in het volgende seizoen?
Negan is blijkbaar niet belangrijk, het gaat alleen om de impact die de dood van het karakter heeft op de rest. Daarmee is het nut van Negan dus weg.quote:
Negan kan prima een groot en belangrijk onderdeel zijn van de impact die volgt. Daarnaast lees ik ook nergens dat 'ie niet belangrijk zou zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 21:53 schreef Tweek het volgende:
[..]
Negan is blijkbaar niet belangrijk, het gaat alleen om de impact die de dood van het karakter heeft op de rest. Daarmee is het nut van Negan dus weg.
Denk ik ook.quote:Op maandag 4 april 2016 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hier ben ik het roerend mee eens.
Ze kregen wellicht de beste season finale van de afgelopen jaren in de schoot geworpen met de afloop in de comics en ze weten het tóch zo hard te verkloten.
Ik vind ook dat als ze het in vol ornaat hadden laten zien, dat het dan een veel groter schokeffect teweeg had gebracht en zoals jij al zei, discussies over de toekomst.
quote:Op maandag 4 april 2016 19:40 schreef budha het volgende:
[..]Dat is toch geen spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat in de epi.
Nee dat kan niet, want dat betekend dat wel al bezig zijn met het volgende seizoen in deze laatste aflevering.quote:Op maandag 4 april 2016 21:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Negan kan prima een groot en belangrijk onderdeel zijn van de impact die volgt. Daarnaast lees ik ook nergens dat 'ie niet belangrijk zou zijn.
http://www.serietotaal.nl(...)ger-the-walking-deadquote:Op maandag 4 april 2016 22:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want dat betekend dat wel al bezig zijn met het volgende seizoen in deze laatste aflevering.
Sorry, maar ook met heel creatief lezen kan ik met geen mogelijkheid "Negan zien we volgend seizoen niet meer terug" uit dat artikel halen.quote:Op maandag 4 april 2016 22:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want dat betekend dat wel al bezig zijn met het volgende seizoen in deze laatste aflevering.
Denk het niet hoor.quote:Op maandag 4 april 2016 22:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik blijf erbij dat het Glenn is. Abraham of Eugiene zal de impact niet zo groot zijn en Daryl is de publiekslievelingl. Glenn hebben ze al twee keer bijna dood laten gaan zijn rol is wel uitgespeeld
Als Negan de Antagonist wordt in het volgende seizoen, dan is met zijn introductie het volgende seizoen al begonnen. Hij heeft evenveel gevolgen voor het verloop van het verhaal als de dood van een karakter. De aflevering had dus eigenlijk moeten stoppen op het moment dat de deur van de camper opengaat en net voordat we hem zien.quote:Op maandag 4 april 2016 22:05 schreef OMG het volgende:
[..]
Sorry, maar ook met heel creatief lezen kan ik met geen mogelijkheid "Negan zien we volgend seizoen niet meer terug" uit dat artikel halen.
Kan het, even out of the box gedacht, zijn dat niet iemand van onze mensen is neergeknuppeld, maar iemand van Negans groep (die bv een verrader blijkt te zijn)? (En dat Negan dan zegt: haha grapje, ik vind jullie eigenlijk heel tof) Misschien een beetje lame, maar in ieder geval anders dan in de comics én onvoorspelbaar!quote:Op maandag 4 april 2016 22:03 schreef SunChaser het volgende:
Dit zeggen de makers zelf over de cliffhanger
http://www.serietotaal.nl(...)ger-the-walking-dead
Waar haal je dat vandaan? Niet uit dat gelinkte artikel, geloof ik.quote:Op maandag 4 april 2016 22:14 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als Negan de Antagonist wordt in het volgende seizoen, dan is met zijn introductie het volgende seizoen al begonnen.
Op die manier had het seizoen ook al kunnen eindigen vlak voor of nadat Rick die kale gozer meteen na "I'm Negan" neerschoot.quote:Hij heeft evenveel gevolgen voor het verloop van het verhaal als de dood van een karakter. De aflevering had dus eigenlijk moeten stoppen op het moment dat de deur van de camper opengaat en net voordat we hem zien.
Ik zie echt niet hoe de rol van Negan al uitgespeeld zou zijn.quote:Als het verhaal eindigt en begint bij de dood van een karakter, dan is de introductie van Negan slechts de katalysator die leidt tot de nieuwe antagonist. In dit geval de psychologische kwelling die gepaard gaat met het verliezen van een geliefde. De rol van Negan is dan ook uitgespeeld, omdat het verhaal daar niet meer over gaat, maar of de groep het mentaal zal overleven.
Omdat ze met dat comiceinde gewoon puur goud in handen hadden, maar het allemaal hebben weggegooid omwille van een marketingtrucje zodat we maar blijven kijken volgend seizoen.quote:Op maandag 4 april 2016 22:21 schreef babette21 het volgende:
Wat is er nou toch ineens mis met het fenomeen cliffhanger? Daar eindigen seizoenen van vrijwel alle series toch al jaren mee..?! Gezeik om niks zeg...
[..]
Kan het, even out of the box gedacht, zijn dat niet iemand van onze mensen is neergeknuppeld, maar iemand van Negans groep (die bv een verrader blijkt te zijn)? (En dat Negan dan zegt: haha grapje, ik vind jullie eigenlijk heel tof) Misschien een beetje lame, maar in ieder geval anders dan in de comics én onvoorspelbaar!
Zonder gekheid: laat het maar gewoon dat joch zijn.
Dat joch kan het niet zijn gezien de opdracht werd gegeven zijn oog aan zijn vader te voeren, dus Rick is het ook niet.quote:Op maandag 4 april 2016 22:21 schreef babette21 het volgende:
Wat is er nou toch ineens mis met het fenomeen cliffhanger? Daar eindigen seizoenen van vrijwel alle series toch al jaren mee..?! Gezeik om niks zeg...
[..]
Kan het, even out of the box gedacht, zijn dat niet iemand van onze mensen is neergeknuppeld, maar iemand van Negans groep (die bv een verrader blijkt te zijn)? (En dat Negan dan zegt: haha grapje, ik vind jullie eigenlijk heel tof) Misschien een beetje lame, maar in ieder geval anders dan in de comics én onvoorspelbaar!
Zonder gekheid: laat het maar gewoon dat joch zijn.
quote:Op maandag 4 april 2016 20:49 schreef Pek het volgende:
Als hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet is, dan is het Abraham.Daryl bedoel je dus. Het lijkt me trouwens Eugene te zijn. Abraham zei nog bij zijn afscheid dat Eugene geen watje meer was maar een echte survivor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Negan geeft compliment dat hij het neemt als een echte vent.
1+1=2?
Daarnaast is Eugene niet meer nodig voor het verhaal. Abraham kan samen met een willekeurige andere persoon kogels maken.
Ik zou Aaron het minste missen, maar zou wel een zwakke keuze zijn van de makers als ze voor hem kozen.Please sir. When moon? When Mustang?
Well, a girl can dream, right!quote:Op maandag 4 april 2016 22:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat joch kan het niet zijn gezien de opdracht werd gegeven zijn oog aan zijn vder te voeren, dus Rick is het ook niet.
Staat toch echt dat de dood van het karakter het einde van het verhaal is en het begin van het volgende verhaal:quote:Op maandag 4 april 2016 22:25 schreef OMG het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Niet uit dat gelinkte artikel, geloof ik.
quote:"When we reveal who was on the receiving end there, that's going to be the start of another story. The kickback effects from that — what it makes everyone into, how they react, how the world changes for everyone — that's the next part of the story."
Had gekund, al had dan alleen het scherm op zwart moeten gaan voor die hem neer schiet en daarna horen we een schot.quote:[..]
Op die manier had het seizoen ook al kunnen eindigen vlak voor of nadat Rick die kale gozer meteen na "I'm Negan" neerschoot.
Dat is wat de schrijvers zeggen, het is niet Negan die belangrijk is, maar hoe de personages gaan reageren op de dood van het andere karakter. Wie het ook mogen zijn.quote:[..]
Ik zie echt niet hoe de rol van Negan al uitgespeeld zou zijn.
Inderdaad een interessanter uitgangspunt dan het zoveelste Governor-verhaal; welke posities nemen ze nu in, ook onderling, wat gebeurt er met huidige 'rangen en standen', wie loopt er (zogenaamd?) over om z'n eigen hachje te redden? Lijkt me boeiender dan alleen maar Denny Duquette die eng doet met een knuppel.quote:Op maandag 4 april 2016 22:52 schreef Tweek het volgende:
Het gaat erom wie het was en welke impact het heeft op de groep. De makers willen dus dat we speculeren over wie het was en hoe de andere daar op reageren. Niet over de dreiging die Negan en zijn groep vormen, want laten we wel zijn Alexandria is daar niet tegen opgewassen en Hilltop ook niet.
Dus de groep gaat slaafje spelen voor Negan, want ervan winnen kunnen ze niet. Aangezien dat al duidelijk was voordat Negan in beeld kwam, heb je hem niet meer nodig. Noem een paar keer ze naam en je kan weer door.
Maar wie gaat er aan onderdoor omdat ze maatje is vermoord? Dat is een beetje de vraag.
Als de serie zolang naar dit moment toe aan het werken is en de fans aan het lijntje houdt met allerlei filler, dan is een cliffhanger een dikke vinger naar het publiek toe.quote:Op maandag 4 april 2016 21:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
Goede vertolking van Negan.![]()
Al die sneue rukkertjes hierboven die janken om een cliffhanger.
Misschien wil je mama je wel even troosten dan.quote:Op maandag 4 april 2016 23:08 schreef budha het volgende:
[..]
Als de serie zolang naar dit moment toe aan het werken is en de fans aan het lijntje houdt met allerlei filler, dan is een cliffhanger een dikke vinger naar het publiek toe.
Kan ze jou meteen een schone luier omdoen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Misschien wil je mama je wel even troosten dan.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef budha het volgende:
[..]
Kan ze jou meteen een schone luier omdoen.
Die gaat weer bellen met ze dode vrouw.quote:Op maandag 4 april 2016 23:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dat gezicht van Rick de hele tijd, gaat een leuk nieuw seizoen worden. Die gaat niet netjes in de maat lopen met zo'n gezicht wat hij trok.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die gaat weer bellen met ze dode vrouw.
Alleen dat ene moment. Wat ik er van begreep was dat wat hij deed, uit de rij gaan (voor Maggie), normaal bestraft werd met de dood.quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht dat Glenn een free pass kreeg van Negan?
Ik vond dat opgepompte zelfvertrouwen van Rick al opvallend. Dat hij tegen Michonne zei dat er problemen zouden zijn, en dat het ook deze keer zijn groep zouden winnen. Precies dezelfde mindset als tijdens dit camperritje, en er dan achter komen dat het groepje steeds groter lijkt en zich niet eventjes laat overwinnen.quote:Op maandag 4 april 2016 22:03 schreef SunChaser het volgende:
Dit zeggen de makers zelf over de cliffhanger
http://www.serietotaal.nl(...)ger-the-walking-dead
Ja naast dat de aflevering dat al bevestigd heeft. Feed his other eye to his father en zo.quote:Op maandag 4 april 2016 23:29 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik vond dat opgepompte zelfvertrouwen van Rick al opvallend. Dat hij tegen Michonne zei dat er problemen zouden zijn, en dat het ook deze keer zijn groep zouden winnen. Precies dezelfde mindset als tijdens dit camperritje, en er dan achter komen dat het groepje steeds groter lijkt en zich niet eventjes laat overwinnen.
Wijze les voor Rick, dus hij is het in ieder geval niet.
Het is een goede tijden slechte tijden cliffhanger.quote:Op maandag 4 april 2016 23:49 schreef Re het volgende:
Stelletje jankerts over de cliffhangeralsof kijkers niet gewoon het volgende seizoen zouden kijken, het is geen trucje maar gewoon een cliffhanger, so fucking what
Het is ongeveer dezelfde cliffhanger toen Rick die gozer neerschoot toen Morgan net voor 'm stond. Toen zag je ook niet wie er dood ging, in feite. Enige verschil is dat het nu iemand van de groep is.quote:Op maandag 4 april 2016 23:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het is een goede tijden slechte tijden cliffhanger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hij niet gewoon een beetje een blij ei? Dat idee heb ik altijd.quote:Op maandag 4 april 2016 23:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik denk dat eugene het slachtoffer zal zijn
Tijdens de talking dead aflevering vond ik hem iets te blij vertellen dat twd zon geweldige show is, abraham zat ernaast en stotterde er maar wat bij. Net alsof hij niet wist hoe te reageren en wist wie de show zou verlaten, eugene dus denk ik
Ga P.S. I love you kijken.quote:Op maandag 4 april 2016 23:57 schreef DonnaRush het volgende:
Oh god. Denny Duquete was zo cute.![]()
Ik kan hem niet handelen als Negan. Gelukkig heeft hij dat prachtige gebit nog wel.
Precies mijn gedachtengang. Ze hadden echt puur goud en nu is het gewoon stront met een goud laagje.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Discombobulate het volgende:
Het zou toch echt wel perfect geweest zijn als ze het net zoals in de comics lieten zien. Ja, dan zou ik echt heel tevreden met dit seizoen zijn geweest. Deze aflevering had echt geschiedenis kunnen zijn, 10/10. Maar die cliffhanger brengt het wel heel erg omlaag. Alsnog ben ik wel erg tevreden, maar toch...
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Precies mijn gedachtengang. Ze hadden echt puur goud en nu is het gewoon stront met een goud laagje.
Mwah filmtechnisch is het prachtig gedaan. Jeffrey Dean Morgan speelde prachtig en het hele gebeuren is natuurlijk de cliffhanger van de jaren 2010-2020. Zijn we nu niet gewoon frustie? Uiteindelijk komen we er wel achterquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Precies mijn gedachtengang. Ze hadden echt puur goud en nu is het gewoon stront met een goud laagje.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef Tweek het volgende:
[..]Die had ik vanmiddag al gezien ja, en dit vind ik echt vele malen beter. Ik denk dat ik dit einde gewoon aanhoudt en de rest vergeet ik gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom op hoor, dit is echt een waardeloze cliffhanger, 50% van de volgers van de show weet al hoe het afloopt en wie het is. Verder vind ik het jammer dat JDM niet wat meer mag vloeken zoals Negan in de comics.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah filmtechnisch is het prachtig gedaan. Jeffrey Dean Morgan speelde prachtig en het hele gebeuren is natuurlijk de cliffhanger van de jaren 2010-2020. Zijn we nu niet gewoon frustie? Uiteindelijk komen we er wel achter
En ik blijf erbij dat als ze het 1-op-1 hadden verfilmd, zoals de stukjes met Carl's oog en het eten van nekken van Rick, dat ze dan echt gouden televisie hadden geproduceerd, misschien wel het beste van de afgelopen jaren.
Nee het is de meest simpele oplossing, 36 jaar geleden was er een cliffhanger die Amerika aan de buis gekluisterd hield. Who shot J.R.?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah filmtechnisch is het prachtig gedaan. Jeffrey Dean Morgan speelde prachtig en het hele gebeuren is natuurlijk de cliffhanger van de jaren 2010-2020. Zijn we nu niet gewoon frustie? Uiteindelijk komen we er wel achter
"Mama, ik heb niet gekregen wat ik wil, dús ben je een slechte moeder".quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:16 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dit is de meest luie, slecht geschreven season final ooit in het huidige tijdperk. Sons of Anarchy, Games of Thrones, Dexter zijn slechts enkele die betere season finales hadden.
"Ik kan geen argument vormen zonder "" te gebruiken" "Ik ben dan ook fan van Feyenoord en moe van het leven" "Kan iemand mijn ellendige leven beindigen?" "Waarom luistert niemand naar me?"quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
"Mama, ik heb niet gekregen wat ik wil, dús ben je een slechte moeder".
Je kunt niet weten of het Glenn is. Hoe waarschijnlijk dat ook is, naar het schijnt weten de acteurs het zelf niet eens om leakgevaar te mijden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Die had ik vanmiddag al gezien ja, en dit vind ik echt vele malen beter. Ik denk dat ik dit einde gewoon aanhoudt en de rest vergeet ik gewoon
[..]
Kom op hoor, dit is echt een waardeloze cliffhanger, 50% van de volgers van de show weet al hoe het afloopt en wie het is. Verder vind ik het jammer dat JDM niet wat meer mag vloeken zoals Negan in de comics.
En ik blijf erbij dat als ze het 1-op-1 hadden verfilmd, zoals de stukjes met Carl's oog en het eten van nekken van Rick, dat ze dan echt gouden televisie hadden geproduceerd, misschien wel het beste van de afgelopen jaren.
Speelde ook the comedian in the watchmen. En hij speelt samen met Lauren Cohen (Maggie) de ouders van Bruce Wayne in Batman vs Supermanquote:Op maandag 4 april 2016 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En goede acteur inderdaad. Wel een genot om naar te kijken om die reden.
Gefixtquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:16 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee het is de meest simpele oplossing, 36 jaar geleden was er een cliffhanger die Amerika aan de buis gekluisterd hield. Who shot J.R.?
Daar kon een kijker nog raden naar wie de dader was en waarom.
Dit is de meest luieik vind dit, de slechtst geschreven season final ooit in het huidige tijdperk. Sons of Anarchy, Games of Thrones, Dexter zijn slechts enkele die betere season finales hadden.
Ik had ook nog rekening gehouden met een soort van red wedding episode nu. Gewoon 3 of 4 main chars eruit gooienquote:Op maandag 4 april 2016 11:31 schreef babette21 het volgende:
Als ze het plot laten afhangen van de fans dan moeten ze maar eens een voorbeeld nemen aan Game of Thrones; het doet een beetje zeer, al dat afscheid, maar het houdt het in ieder geval onvoorspelbaar! (Dus ik zeg: hup, Rick eruit!)
Meerdere karakters eruit gooien zou de hele 'wraakdrijfveer' een stuk minder maken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik had ook nog rekening gehouden met een soort van red wedding episode nu. Gewoon 3 of 4 main chars eruit gooien
Om vervolgens dit topic vol te spammen dat TWD zo graag op Game of Thrones wil lijken qua karakter's killen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik had ook nog rekening gehouden met een soort van red wedding episode nu. Gewoon 3 of 4 main chars eruit gooien
Precies. Even slikken, maar dan kappen met janken: iedereen is vervangbaar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat mijn mening een feit is?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:16 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dit is de meest luie, slecht geschreven season final ooit in het huidige tijdperk. Sons of Anarchy, Games of Thrones, Dexter zijn slechts enkele die betere season finales hadden.
Een feit is dat Feyenoord minder gewonnen heeft dan Ajax.quote:
Ze hebben al aangegeven dat het in ieder geval pas aflevering 2 wordt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:31 schreef Tim86 het volgende:
Voorspelling: het duurt sowieso tot eind ep 1 voor we de uitkomst van de cliffhanger weten. Gaan ze ook weer uitmelken waarin we een voor een mensen zien die omgaan met de nieuwe situatie en wie er is doodgemarteld wordt dan uiteindelijk dodelijk. En ondertussen zetten ze ons dan nog een keertje op het verkeerde been uiteraard.
Oh dat wist ik niet. Typical dus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ze hebben al aangegeven dat het in ieder geval pas aflevering 2 wordt.
bronquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ze hebben al aangegeven dat het in ieder geval pas aflevering 2 wordt.
As for that season 7 premiere episode, Gimple said, "We have to do an episode that justifies it to you. We have to do something so great and so intense that you're like, 'OK, fair play.' And that's the challenge we have and we're going to deliver you something fantastic."quote:
Dan had je moeten zeggen: Ik vind dit de.. nu ventileer je je mening inderdaad als feit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:36 schreef Tweek het volgende:
[..]
Een feit is dat Feyenoord minder gewonnen heeft dan Ajax.
Een mening is dat Feyenoord de slechtste fans heeft.
Het een kan je controleren het andere is subjectief.
Maar het is wel weer duidelijk dat een Feyenoord fan het verschil niet weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |