abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161054999
Want Negan onderdrukt niet andere nederzettingen zoals hilltop of laat Sacha, Abraham en Daryll niet stoppen om alles in te leveren? Verder wilde hij het hoofd van die leider van de Hilltop, nee Negan is heel lief en aardig en had alleen maar goede bedoelingen.

Verder eens met Beach, als die Wolf direct was dood gemaakt dan had Denise niet in die moeilijke situatie gezeten.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 30 maart 2016 @ 22:05:10 #52
426493 crew  PippenScottie
pi_161061777
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 19:07 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Stiekem heeft Negan alle recht op wraak. Onze "helden" hebben zijn mannen afgeslacht in hun slaap.
Niets stiekems aan hoor.
Eigenlijk zou het heel gek zijn als ze niet allemaal afgemaakt worden.
My friends all drive horses
pi_161063143
:{w ik vraag me serieus af hoe sommigen van jullie hier naar de serie kijken :{
Als Ricks groep niet in actie komt worden ze zelf afgeslacht, zijn jullie Terminus en The Governor vergeten ofzo ?!
Jammer dat Morgan zo is veranderd, ik snap dat je mensen een kans wil geven maar hij slaat daarin echt door met alle gevolgen van dien.
pi_161063827
Morgan is getikt. Ik zou em laten gaan, Zijn Wolf heeft dinges gered 'oh dat is een teken' vindt ie dan. pfff.. Seriously geschift. Hij vergeet dat zijn Sensei werd gebeten door zijn dramaqueen gedoe. jah :{

[ Bericht 52% gewijzigd door Tamabralski op 30-03-2016 23:24:07 ]
pi_161063990
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
:{w ik vraag me serieus af hoe sommigen van jullie hier naar de serie kijken :{
Als Ricks groep niet in actie komt worden ze zelf afgeslacht, zijn jullie Terminus en The Governor vergeten ofzo ?!
Jammer dat Morgan zo is veranderd, ik snap dat je mensen een kans wil geven maar hij slaat daarin echt door met alle gevolgen van dien.
:Y
Dit dus, ze zijn zo vaak te goedgelovig geweest en daar werd keer op keer misbruik van gemaakt. Rick en co gaan ver, maar nog niet te ver imo.
pi_161064047
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:17 schreef thecleaninglady het volgende:

[..]

:Y
Dit dus, ze zijn zo vaak te goedgelovig geweest en daar werd keer op keer misbruik van gemaakt. Rick en co gaan ver, maar nog niet te ver imo.
Je ziet zo'n serie altijd uit hun perspectief en derhalve krijg je ook sympathie voor die groep. Er zijn ook veel andere groepen die feitelijk in dezelfde situatie als de groep van Rick zaten, maar waarin juist die groep de agressor was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_161064246
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je ziet zo'n serie altijd uit hun perspectief en derhalve krijg je ook sympathie voor die groep. Er zijn ook veel andere groepen die feitelijk in dezelfde situatie als de groep van Rick zaten, maar waarin juist die groep de agressor was.
Voorbeeld? Ik kan me zo snel niets bedenken. En iig nooit op dezelfde manier als in terminus, de governor of saviors. En natuurlijk krijg je sympathie voor de groep, de serie draait om hun.
pi_161064360
quote:

[..]

De sociale dynamiek en verstandhoudingen bij die andere groepen was altijd anders dan bij Rick's groep. Saviors zijngewoon plunderaars, standaard. Heel anders lijkt me.
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2016 @ 23:56:53 #59
230491 Zith
pls tip
pi_161064989
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:28 schreef thecleaninglady het volgende:

[..]

Voorbeeld? Ik kan me zo snel niets bedenken. En iig nooit op dezelfde manier als in terminus, de governor of saviors. En natuurlijk krijg je sympathie voor de groep, de serie draait om hun.
In ruil voor wat eten executeren ze mensen in hun slaap en gevangenen zonder wapens.

Rick die een ongewapende en wegrennende man wil neerschieten. Stel je voor dat het andersom was, Glenn die 2 gewapende mannen ziet en wegrent en dan in zijn rug wordt neergeschoten, is dat 'goed' ?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_161065341
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:56 schreef Zith het volgende:

[..]

In ruil voor wat eten executeren ze mensen in hun slaap en gevangenen zonder wapens.

Rick die een ongewapende en wegrennende man wilt neerschieten.
Klopt. Bovendien neemt Rick alles wat in Hiltop gezegd wordt aan als werkelijkheid.

Nergens worden vraagtekens gezet of Negan wel echt slecht is. Die mensen die Maggie en Carol gijzelde kwamen niet onsympathiek over. In veel opzichten is Rick dit seizoen erger dan Negan. Je kunt het Negan niet kwalijk nemen dat hij wraak neemt.

Als Negan slim is dan gaat hij meteen naar Alexandria en dood iedereen daar. Alle mensen die kunnen vechten hebben het dorp namelijk verlaten. Zelfs de nooit kritische Chris Hardwick begon hierover in Talking Dead.
pi_161065543
quote:
is dat 'goed' ?
nee, want all life is precious :7
pi_161065969
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 00:12 schreef Michie_ het volgende:
Nergens worden vraagtekens gezet of Negan wel echt slecht is.
Bud en zijn motorploeg wilde Abraham, Daryl en Sasha doden.
2 leden van The Hilltop zijn dood omdat ze te weinig afstonden aan Negan.
The Hilltop leider Gregory moest dood om een statement te maken.

Nee, die Negan is een erg sympathieke gast.
pi_161068203
Het mooie aan een serie als Walking Dead is, en dat is absoluut het idee erachter van bedenker Robert Kirkman is dat iedereen wel een goede en slechte kant heeft;

En dan vooral; wat doe je ermee in een extreme situatie zoals een zombie apocalypse.
  donderdag 31 maart 2016 @ 10:56:52 #64
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_161069065
Zowel Rick als Carol zijn gaandeweg gewoon badguys geworden en Carol realiseert zich dat nu dankzij Morgan, daarom is ze weggelopen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_161069343
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:08 schreef icemotion het volgende:
Het mooie aan een serie als Walking Dead is, en dat is absoluut het idee erachter van bedenker Robert Kirkman is dat iedereen wel een goede en slechte kant heeft;

En dan vooral; wat doe je ermee in een extreme situatie zoals een zombie apocalypse.
Het probleem van de tv serie is dat je verschillende showrunners hebt. Deze showrunners veranderen iedere keer waardoor er geen duidelijke karakter ontwikkeling is.
pi_161070540
quote:

[..]

Ze moesten wel, Negans groep chanteert, onderdrukt en vermoord mensen in andere groepen. Als ze niks doen zijn zei anders aan de beurt.
quote:
Rick die een ongewapende en wegrennende man wil neerschieten.
Ok, maar vergeet niet dat Carol was aangevallen, hij doet er alles aan om haar levend terug te vinden. als die mannen haar op de weg haar niet hadden aangevallen was er ook niks met die man verderop gebeurt.
pi_161070649
quote:

[..]

Omdat de meeste andere groepen meteen dreigend en moordend in beeld worden gebracht. Tot nu toe heb ik alleen sympathie voor de Hilltop mensen en de watjes uit Alexandria. Ricks groeps spaart en helpt die mensen dan ook.
pi_161072534
quote:

[..]

Rick die een ongewapende en wegrennende man wil neerschieten. Stel je voor dat het andersom was, Glenn die 2 gewapende mannen ziet en wegrent en dan in zijn rug wordt neergeschoten, is dat 'goed' ?
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:07 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

Ze moesten wel, Negans groep chanteert, onderdrukt en vermoord mensen in andere groepen. Als ze niks doen zijn zei anders aan de beurt.

[..]

Ok, maar vergeet niet dat Carol was aangevallen, hij doet er alles aan om haar levend terug te vinden. als die mannen haar op de weg haar niet hadden aangevallen was er ook niks met die man verderop gebeurt.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:11 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

Omdat de meeste andere groepen meteen dreigend en moordend in beeld worden gebracht. Tot nu toe heb ik alleen sympathie voor de Hilltop mensen en de watjes uit Alexandria. Ricks groeps spaart en helpt die mensen dan ook.
Ben het helemaal met eilandje eens! En wat dat hypothetische verhaal over glenn betreft, dat is ook gewoon het risico van de wereld waarin ze nu leven, dus het had idd ook glenn of wie dan ook kunnen gebeuren.
pi_161092530
quote:
Verwijderd, bummer. Iemand een mirror?
pi_161093574
is darryl nu dood?

hoop het wel, irritante lonely mofo met zn haar voor zn gezicht
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 1 april 2016 @ 13:39:27 #73
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_161095584
quote: