twitter:chandlerriggs twitterde op maandag 04-04-2016 om 05:03:18if it makes you feel any better i still don't know who got killed and it's been like 6 months since i read the script #whoisit reageer retweet
quote:Op maandag 4 april 2016 11:10 schreef FredVleespet het volgende:
Pfff hele aflevering opbouw naar Negan. Laatste kwartier zien we hem eindelijk. En nu weten we nog niet wie er dood is. Behalve dat Rick en Carl nog leven.
Overigens wel goede acteur die Negantwitter:chandlerriggs twitterde op maandag 04-04-2016 om 05:03:18if it makes you feel any better i still don't know who got killed and it's been like 6 months since i read the script #whoisit reageer retweet
Denk ook niet dat ze hem zouden laten leven na dat schot en dan vervolgens hem alsnog neerbeuken.quote:Op maandag 4 april 2016 11:21 schreef Spatieloos het volgende:
Het kan ook Daryl niet zijn want Daryl komt niet voor in de comics ofzo en heeft te veel fans.
Ik op Eugene, de kreeg tenslotte al een soort van afscheid in deze ep. Zou ik wel jammer vinden. (Abraham eruit trouwens ook.)quote:Op maandag 4 april 2016 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze hem zouden laten leven na dat schot en dan vervolgens hem alsnog neerbeuken.
Ik gok op Abraham.![]()
Goed punt.quote:Op maandag 4 april 2016 11:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik op Eugene, de kreeg tenslotte al een soort van afscheid in deze ep. Zou ik wel jammer vinden. (Abraham eruit trouwens ook.)
Ik gok toch echt die gast waarvan ik zijn naam niet eens weet, en anders Sasha of Rosita, iemand met niet te veel fans, en heel misschien Eugene.quote:Op maandag 4 april 2016 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze hem zouden laten leven na dat schot en dan vervolgens hem alsnog neerbeuken.
Ik gok op Abraham.![]()
Ja daarom vind ik GoT ook veel beter. Maar TWD is gewoon anders.quote:Op maandag 4 april 2016 11:31 schreef babette21 het volgende:
Als ze het plot laten afhangen van de fans dan moeten ze maar eens een voorbeeld nemen aan Game of Thrones; het doet een beetje zeer, al dat afscheid, maar het houdt het in ieder geval onvoorspelbaar! (Dus ik zeg: hup, Rick eruit!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'taking it like a champ' suggereert een man. Ten minste, is echt een typische uitspraak die vaker bij mannen gebruikt wordt.quote:Op maandag 4 april 2016 11:45 schreef lord_bono het volgende:
Ik hoop dat ze voor een prominenter karakter gaan dit keer. Eugene heeft veel minder impact op de groep dan Daryl, Glenn of Michonne (voor de kijkers). En aangezien alles zo groots aan voelt, moeten ze ook een karakter van belang laten sterven.
Volgens mij is ligt dat niet helemaal aan de schrijvers, ik denk dat AMC daar het grootste handje in heeft. Alles om de kijkcijfers te blijven behouden.quote:Op maandag 4 april 2016 12:27 schreef Fylax het volgende:
Negans introductie
Het eindefuck de writers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |