Speelde ook the comedian in the watchmen. En hij speelt samen met Lauren Cohen (Maggie) de ouders van Bruce Wayne in Batman vs Supermanquote:Op maandag 4 april 2016 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En goede acteur inderdaad. Wel een genot om naar te kijken om die reden.
Gefixtquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:16 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee het is de meest simpele oplossing, 36 jaar geleden was er een cliffhanger die Amerika aan de buis gekluisterd hield. Who shot J.R.?
Daar kon een kijker nog raden naar wie de dader was en waarom.
Dit is de meest luieik vind dit, de slechtst geschreven season final ooit in het huidige tijdperk. Sons of Anarchy, Games of Thrones, Dexter zijn slechts enkele die betere season finales hadden.
Ik had ook nog rekening gehouden met een soort van red wedding episode nu. Gewoon 3 of 4 main chars eruit gooienquote:Op maandag 4 april 2016 11:31 schreef babette21 het volgende:
Als ze het plot laten afhangen van de fans dan moeten ze maar eens een voorbeeld nemen aan Game of Thrones; het doet een beetje zeer, al dat afscheid, maar het houdt het in ieder geval onvoorspelbaar! (Dus ik zeg: hup, Rick eruit!)
Meerdere karakters eruit gooien zou de hele 'wraakdrijfveer' een stuk minder maken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik had ook nog rekening gehouden met een soort van red wedding episode nu. Gewoon 3 of 4 main chars eruit gooien
Om vervolgens dit topic vol te spammen dat TWD zo graag op Game of Thrones wil lijken qua karakter's killen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik had ook nog rekening gehouden met een soort van red wedding episode nu. Gewoon 3 of 4 main chars eruit gooien
Precies. Even slikken, maar dan kappen met janken: iedereen is vervangbaar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat mijn mening een feit is?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:16 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dit is de meest luie, slecht geschreven season final ooit in het huidige tijdperk. Sons of Anarchy, Games of Thrones, Dexter zijn slechts enkele die betere season finales hadden.
Een feit is dat Feyenoord minder gewonnen heeft dan Ajax.quote:
Ze hebben al aangegeven dat het in ieder geval pas aflevering 2 wordt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:31 schreef Tim86 het volgende:
Voorspelling: het duurt sowieso tot eind ep 1 voor we de uitkomst van de cliffhanger weten. Gaan ze ook weer uitmelken waarin we een voor een mensen zien die omgaan met de nieuwe situatie en wie er is doodgemarteld wordt dan uiteindelijk dodelijk. En ondertussen zetten ze ons dan nog een keertje op het verkeerde been uiteraard.
Oh dat wist ik niet. Typical dus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ze hebben al aangegeven dat het in ieder geval pas aflevering 2 wordt.
bronquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ze hebben al aangegeven dat het in ieder geval pas aflevering 2 wordt.
As for that season 7 premiere episode, Gimple said, "We have to do an episode that justifies it to you. We have to do something so great and so intense that you're like, 'OK, fair play.' And that's the challenge we have and we're going to deliver you something fantastic."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |