Die gaat weer bellen met ze dode vrouw.quote:Op maandag 4 april 2016 23:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dat gezicht van Rick de hele tijd, gaat een leuk nieuw seizoen worden. Die gaat niet netjes in de maat lopen met zo'n gezicht wat hij trok.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die gaat weer bellen met ze dode vrouw.
Alleen dat ene moment. Wat ik er van begreep was dat wat hij deed, uit de rij gaan (voor Maggie), normaal bestraft werd met de dood.quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht dat Glenn een free pass kreeg van Negan?
Ik vond dat opgepompte zelfvertrouwen van Rick al opvallend. Dat hij tegen Michonne zei dat er problemen zouden zijn, en dat het ook deze keer zijn groep zouden winnen. Precies dezelfde mindset als tijdens dit camperritje, en er dan achter komen dat het groepje steeds groter lijkt en zich niet eventjes laat overwinnen.quote:Op maandag 4 april 2016 22:03 schreef SunChaser het volgende:
Dit zeggen de makers zelf over de cliffhanger
http://www.serietotaal.nl(...)ger-the-walking-dead
Ja naast dat de aflevering dat al bevestigd heeft. Feed his other eye to his father en zo.quote:Op maandag 4 april 2016 23:29 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik vond dat opgepompte zelfvertrouwen van Rick al opvallend. Dat hij tegen Michonne zei dat er problemen zouden zijn, en dat het ook deze keer zijn groep zouden winnen. Precies dezelfde mindset als tijdens dit camperritje, en er dan achter komen dat het groepje steeds groter lijkt en zich niet eventjes laat overwinnen.
Wijze les voor Rick, dus hij is het in ieder geval niet.
Het is een goede tijden slechte tijden cliffhanger.quote:Op maandag 4 april 2016 23:49 schreef Re het volgende:
Stelletje jankerts over de cliffhangeralsof kijkers niet gewoon het volgende seizoen zouden kijken, het is geen trucje maar gewoon een cliffhanger, so fucking what
Het is ongeveer dezelfde cliffhanger toen Rick die gozer neerschoot toen Morgan net voor 'm stond. Toen zag je ook niet wie er dood ging, in feite. Enige verschil is dat het nu iemand van de groep is.quote:Op maandag 4 april 2016 23:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het is een goede tijden slechte tijden cliffhanger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hij niet gewoon een beetje een blij ei? Dat idee heb ik altijd.quote:Op maandag 4 april 2016 23:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik denk dat eugene het slachtoffer zal zijn
Tijdens de talking dead aflevering vond ik hem iets te blij vertellen dat twd zon geweldige show is, abraham zat ernaast en stotterde er maar wat bij. Net alsof hij niet wist hoe te reageren en wist wie de show zou verlaten, eugene dus denk ik
Ga P.S. I love you kijken.quote:Op maandag 4 april 2016 23:57 schreef DonnaRush het volgende:
Oh god. Denny Duquete was zo cute.![]()
Ik kan hem niet handelen als Negan. Gelukkig heeft hij dat prachtige gebit nog wel.
Precies mijn gedachtengang. Ze hadden echt puur goud en nu is het gewoon stront met een goud laagje.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Discombobulate het volgende:
Het zou toch echt wel perfect geweest zijn als ze het net zoals in de comics lieten zien. Ja, dan zou ik echt heel tevreden met dit seizoen zijn geweest. Deze aflevering had echt geschiedenis kunnen zijn, 10/10. Maar die cliffhanger brengt het wel heel erg omlaag. Alsnog ben ik wel erg tevreden, maar toch...
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Precies mijn gedachtengang. Ze hadden echt puur goud en nu is het gewoon stront met een goud laagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah filmtechnisch is het prachtig gedaan. Jeffrey Dean Morgan speelde prachtig en het hele gebeuren is natuurlijk de cliffhanger van de jaren 2010-2020. Zijn we nu niet gewoon frustie? Uiteindelijk komen we er wel achterquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Precies mijn gedachtengang. Ze hadden echt puur goud en nu is het gewoon stront met een goud laagje.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef Tweek het volgende:
[..]Die had ik vanmiddag al gezien ja, en dit vind ik echt vele malen beter. Ik denk dat ik dit einde gewoon aanhoudt en de rest vergeet ik gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom op hoor, dit is echt een waardeloze cliffhanger, 50% van de volgers van de show weet al hoe het afloopt en wie het is. Verder vind ik het jammer dat JDM niet wat meer mag vloeken zoals Negan in de comics.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah filmtechnisch is het prachtig gedaan. Jeffrey Dean Morgan speelde prachtig en het hele gebeuren is natuurlijk de cliffhanger van de jaren 2010-2020. Zijn we nu niet gewoon frustie? Uiteindelijk komen we er wel achter
En ik blijf erbij dat als ze het 1-op-1 hadden verfilmd, zoals de stukjes met Carl's oog en het eten van nekken van Rick, dat ze dan echt gouden televisie hadden geproduceerd, misschien wel het beste van de afgelopen jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |