Carl natuurlijk. Bijna unaniem.quote:Op maandag 4 april 2016 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
Negan zou pas echt gemeen zijn als hij de groep liet stemmen op wie hij in elkaar moest slaan.
Wie zouden ze dan stemmen?
quote:Op maandag 4 april 2016 11:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zou jammer zijn als Eugene eruit gaat.Wie wordt er dan in de comics vermoord? Graag in spoilers tags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 04-04-2016 15:31:10 ]
De baby van Maggiequote:Op maandag 4 april 2016 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
Negan zou pas echt gemeen zijn als hij de groep liet stemmen op wie hij in elkaar moest slaan.
Ik dacht even dat 'ie Rick die knuppel zou geven en hem iemand zou laten doodslaanquote:Op maandag 4 april 2016 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2016 15:22 schreef Zipportal het volgende:
Komt die Jesus gast ook nog terug?
[..]
Wie wordt er dan in de comics vermoord? Graag in spoilers tags.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2016 15:48 schreef Tweek het volgende:
[..]Oh die mag wel weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou hij gewoon nooit doen en dan zouden ze allemaal dood moeten, wat Negan niet wilt.quote:Op maandag 4 april 2016 15:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik dacht even dat 'ie Rick die knuppel zou geven en hem iemand zou laten doodslaan
[..]Shit ik ben gewend om op spoilers te klikken, dit wou ik niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Ik wil de tweede aflevering zien, want de eerste aflevering is natuurlijk gewoon over Negans kant van het verhaal wat eindigt met dezelfde cliffhanger. Want als ze meteen het antwoordt geven dan wordt het een rustige week.quote:Op maandag 4 april 2016 14:10 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Klopt, iedereen wil nu al de eerste aflevering zien van seizoen 7. Als ze nu al bekend hadden gemaakt, wie het zou zijn, dan had je een hele stille zomer gehad.
Ohh maar met de show kunnen ze nog een hele andere kant op. In de comics leven bijvoorbeeld Andrea en Sophia (dochter van Carol) nog, terwijl Judith allang dood is. Daryl zit niet eens in de comics.quote:Op maandag 4 april 2016 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Shit ik ben gewend om op spoilers te klikken, dit wou ik niet weten
Kun je gewoon bestellen, of downloaden als dat beter in je budget past, maar je weet vast wel waar je dat zou kunnen zoeken.quote:Op maandag 4 april 2016 16:42 schreef EilandjeOnline het volgende:
Waar kan je de comics eigenlijk volgen?
https://www.comixology.eu/quote:Op maandag 4 april 2016 16:42 schreef EilandjeOnline het volgende:
Waar kan je de comics eigenlijk volgen?
153 uit mijn hoofdquote:Op maandag 4 april 2016 16:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
https://www.comixology.eu/
Alle bundels zijn nu 50% off. Ongeveer 5,50 per stuk, maar het zijn er 24. Aanbieding is nog tot 11 uur vanavond geloof ik. Serie is nu rond comic nummer 100 geloof ik. Leest erg prettig als je een tablet hebt.
Ik dacht serieus dat ie dat ging doen, althans dat ie de keus bij Rick zou leggen!quote:Op maandag 4 april 2016 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
Precies #100 zelfs.quote:Op maandag 4 april 2016 16:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
https://www.comixology.eu/
Alle bundels zijn nu 50% off. Ongeveer 5,50 per stuk, maar het zijn er 24. Aanbieding is nog tot 11 uur vanavond geloof ik. Serie is nu rond comic nummer 100 geloof ik. Leest erg prettig als je een tablet hebt.
Vergeet Jon Snow niet.quote:Op maandag 4 april 2016 14:15 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Deels waar, maar ook grote onzin. Game of Thrones word niet minder populair omdat er niet een vergelijkbare cliffhanger in zit. Walking Dead speelt het wat dat betreft veel te veel op safe. Als of mensen denken dat wanneer "..." dood gaat ze niet meer gaan kijken. Ze willen juist weten hoe de groep er mee om gaat en hoe met Negan etc gaat aflopen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Abraham was ook degene die niet bang was. Hij was Negan nog even flink aan het eyeballen toen Negan ze één voor één afging. Niet slim als de andere partij flink sterker isquote:Op maandag 4 april 2016 18:48 schreef dimmak het volgende:
What the actual fuck? Ik denk dat Abraham is neer geknuppeld. Maar wat een gemene cliffhanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |