abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:31:44 #101
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161032295
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

De nominatie heeft vooral van doen met de vraag of hij die meerderheid aan delegates weet te bemachtigen. Zo niet, dan acht ik de Republikeinen gerust in staat om een ander te nomineren. Cruz is al hard bezig om de juiste delegates geselecteerd te krijgen zodat die in een tweede stemronde doodleuk voor hem gaan.
Eens, echter ligt hij als ik het goed begrijp - rekening houdende met het winner takes it all fenomeen - op koers voor die meerderheid. Nipt, dat wel. Zolang zijn f.r. niet dalen ligt hij nog op koers.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_161032334
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:22 schreef Montov het volgende:
Ik vind het battery-verhaal ook niet zo spannend qua geweldadigheid, maar het is meer een kwestie van de leugenachtige ontkenningen vanuit het Trump-kamp. Die journaliste zei ook dat een oprecht excuus vanaf het begin dit allang een non-issue zou hebben gemaakt. Maar dit is meer journalistje pesten en denken dat je er mee weg komt.
De journaliste zei dat dit het ergste is wat ze ooit heeft gemaakt, dat ze op de grond is gegooid, etc.

"It feels awful, this has to be -- aside from my father's death -- the worst experience I've gone through,"
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:34:49 #103
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161032374
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:30 schreef DUTCHKO het volgende:
Eens kijken wat Israel zegt hier over....
Ik hoef jou hopelijk niet uit te leggen dat Israël een nogal extreem voorbeeld is waar je niet gemakkelijk parallellen mee kan trekken.

quote:
De kosten kunnen worden weggestreept dmv. tax inkomsten die de legale werkers gaan ophoesten als ze de plaats van de illigalen innemen.
Het ene zwarte werk wordt vervangen door het andere, de mensen die tot het eigen volk behoren gaan dit doen in plaats van de illegale Mexicanen.
#NoDAPL
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:35:30 #104
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161032400
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:22 schreef Montov het volgende:
Ik vind het battery-verhaal ook niet zo spannend qua geweldadigheid, maar het is meer een kwestie van de leugenachtige ontkenningen vanuit het Trump-kamp. Die journaliste zei ook dat een oprecht excuus vanaf het begin dit allang een non-issue zou hebben gemaakt. Maar dit is meer journalistje pesten en denken dat je er mee weg komt.
Eens al zou ik niet stellen dat het een non-issue was, het zou journalistiek gezien niet zo breed uitgemeten zijn.
#NoDAPL
pi_161032412
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat ook maar Hillary gebruikt het tegens als smoes om het debat te mijden omdat ze maar al te goed weet dat een uitglijder het grootste risico is voor haar kansen op de nominatie.
Ja dat is dan weer het verhaal dat de Sanders campagne graag de wereld in helpt. Die scheppen ook graag het beeld dat Sanders even moest inkomen maar nu in elk debat de vloer aan veegt met Clinton. In mijn ogen valt dat wel mee en is Clinton gewoon de betere debater, al had Sanders onlangs wel een prima debat.

Bovendien zie je bij de Republikeinen ook geen debatten op de kalender staan en is die van vorige week zelfs geannuleerd wegens een gebrek aan interesse.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:37:46 #106
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161032471
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja dat is dan weer het verhaal dat de Sanders campagne graag de wereld in helpt. Die scheppen ook graag het beeld dat Sanders even moest inkomen maar nu in elk debat de vloer aan veegt met Clinton. In mijn ogen valt dat wel mee en is Clinton gewoon de betere debater, al had Sanders onlangs wel een prima debat.

Bovendien zie je bij de Republikeinen ook geen debatten op de kalender staan en is die van vorige week zelfs geannuleerd wegens een gebrek aan interesse.
Dat er bij de Republikeinen weinig interesse is hangt allicht samen met het gebrek aan inhoud bij die debatten? Als zij liever praten over hun lievelingsdrank of hobby dan over politieke verschillen...
De relletjes waren even leuk maar dat hebben de mensen nu ook wel gezien.
#NoDAPL
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:40:12 #107
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161032559
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:59 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Kijk dit eens en bedenk je dan of het nuttig is om een muur te bouwen..

Soms maak je het de John Olivers en Jon Stewarts van deze wereld TE gemakkelijk als politicus. :)
#NoDAPL
pi_161032563
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:33 schreef fixatoman het volgende:

[..]

De journaliste zei dat dit het ergste is wat ze ooit heeft gemaakt, dat ze op de grond is gegooid, etc.

"It feels awful, this has to be -- aside from my father's death -- the worst experience I've gone through,"
Lekker selectief geciteerd. Ik googelde het even en zoals ik vermoedde gaat dat om het gehele gebeuren. Niet zozeer enkel de actie van Lewandowski, maar de lastercampagne vanuit het kamp van Trump, haat- en dreigmails, enzovoort. Dat kan best een hele beangstigende ervaring zijn.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:40:56 #109
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_161032586
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:33 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Dat was geen reactie op het incident zelf, maar op de aftermath waar ze door het slijk is gehaald als leugenaar en aandachtstrekker en alle haatmail. Ook kreeg ze weinig steun van haar werkgever omdat die exclusieve interviews met Trump wilde.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:41:27 #110
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161032607
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik hoef jou hopelijk niet uit te leggen dat Israël een nogal extreem voorbeeld is waar je niet gemakkelijk parallellen mee kan trekken.

[..]

Het ene zwarte werk wordt vervangen door het andere, de mensen die tot het eigen volk behoren gaan dit doen in plaats van de illegale Mexicanen.
Ja hallo zeg wat is dat nu? We hebben het over een muur die gebouwd is om mensen UIT een gebied te houden.
Of dit nu terroristen zijn of illigalen: de muur maakt geen onderscheid en ik denk dat terroristen zelfs zwaardere middelen hebben om met een muur om te gaan.
Maar om even kort te gaan: de zelfmoord aanslagen zijn met 90% naar beneden getuimeld dus ik dnek zomaar dat die muur best wel helpt.
pi_161032694
“Someone had grabbed me tightly by the arm and yanked me down,” she wrote. “I almost fell to the ground, but was able to maintain my balance. Nonetheless, I was shaken.”
An anonymous witness to the incident told the Daily Beast that Fields was grabbed from behind and was yanked “down toward the ground like a ragdoll.

"Even if Trump was done taking questions, Lewandowski would be out of line," she said. "Campaign managers aren't supposed to try to forcefully throw reporters to the ground, no matter the circumstance."

http://www.buzzfeed.com/s(...)lds-trump#.ad54eolRa
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:43:48 #112
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_161032709
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:41 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja hallo zeg wat is dat nu? We hebben het over een muur die gebouwd is om mensen UIT een gebied te houden.
Of dit nu terroristen zijn of illigalen: de muur maakt geen onderscheid en ik denk dat terroristen zelfs zwaardere middelen hebben om met een muur om te gaan.
Maar om even kort te gaan: de zelfmoord aanslagen zijn met 90% naar beneden getuimeld dus ik dnek zomaar dat die muur best wel helpt.
Klein gebied he. Amerika heeft een muur nodig die duizend keer zo lang is en door gebieden waar duizend keer zo weinig mensen wonen.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_161032777
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:43 schreef fixatoman het volgende:
“Someone had grabbed me tightly by the arm and yanked me down,” she wrote. “I almost fell to the ground, but was able to maintain my balance. Nonetheless, I was shaken.”
An anonymous witness to the incident told the Daily Beast that Fields was grabbed from behind and was yanked “down toward the ground like a ragdoll.

"Even if Trump was done taking questions, Lewandowski would be out of line," she said. "Campaign managers aren't supposed to try to forcefully throw reporters to the ground, no matter the circumstance."

http://www.buzzfeed.com/s(...)lds-trump#.ad54eolRa
Ook hier zegt ze weer niet op de grond gegooid te zijn.
pi_161032890
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook hier zegt ze weer niet op de grond gegooid te zijn.
Als je de filmpjes hebt gezien moet je toch toegeven dat het toch wel heel erg lijkt alsof ze overdrijft.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:50:39 #115
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161032943
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:43 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Klein gebied he. Amerika heeft een muur nodig die duizend keer zo lang is en door gebieden waar duizend keer zo weinig mensen wonen.
Goed voor de werkgelegenheid. :Y
pi_161033027
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:48 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Als je de filmpjes hebt gezien moet je toch toegeven dat het toch wel heel erg lijkt alsof ze overdrijft.
Ze zegt dat ze een ruk aan haar arm kreeg en bijna haar balans verloor. Nou is het beeld niet van hoge kwaliteit, maar het lijkt redelijk in lijn met wat ik zie.
pi_161033032
Verder vind ik het wel ontzettend dom van die campagneleider, alsof Trump zo'n vrouw niet gewoon kan negeren als hij dat wil.
pi_161033263
Nog weer wat nationale peilingen:
2016 Republican Presidential Nomination
PPP (D)
Trump 42, Cruz 32, Kasich 22
Trump +10

2016 Democratic Presidential Nomination
PPP (D)
Clinton 54, Sanders 36
Clinton +18
  dinsdag 29 maart 2016 @ 21:29:23 #119
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161034663
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:59 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Kijk dit eens en bedenk je dan of het nuttig is om een muur te bouwen..

Samenvatting, speciaal voor die enkeling die denkt dat het voorstel serieus te nemen is. Dat muurtje gaat alleen al 25 miljard USD kosten om het op te starten, binnen 7 jaar gaat het bedrag overschreden worden aan onderhoudskosten en het is nagenoeg ineffectief volgens de douaniers. Alles wat je nodig hebt om de muur te passeren is een tunnel (de fundering is niet oneindig diep :)) of een ladder en een touw. Een briljant plan, die muur. Maar hé, ze voelen zich veiliger. :)

Dat was trouwens een goede timing van LWT, een week later hadden ze dat grapje over het wafelijzer en de Belgen niet kunnen maken. ;)
#NoDAPL
pi_161034689
https://twitter.com/dmartosko/status/714884879691997189

UPDATE: Member of Trump's Secret Service detail confirms Fields touched Trump twice and was warned to stop, before Lewandowski intervened.

Van David Martosko van de Daily Mail, voor wat 't waard is...
  dinsdag 29 maart 2016 @ 21:31:23 #121
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161034745
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:50 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Goed voor de werkgelegenheid. :Y
Tja, je kan ook iets nuttigs doen van hetzelfde geld en desgewendst daarmee mensen aan het werk helpen. Wij lieten in Nederland mensen een kanaal graven met de hand (schoppen), in ieder geval was dat nuttig besteed geld op de lange termijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:29 schreef fixatoman het volgende:
Weinig. Proportioneel geweld en zo. Pak haar arm vast en begeleid haar naar buiten maar zonder lomp te doen en zonder haar arm blauw te knijpen.
#NoDAPL
pi_161034849
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:29 schreef fixatoman het volgende:
https://twitter.com/dmartosko/status/714884879691997189

UPDATE: Member of Trump's Secret Service detail confirms Fields touched Trump twice and was warned to stop, before Lewandowski intervened.

Maar dat is nog steeds het punt niet. Het punt is dat Lewandowski eerst glashard ontkende. Nu opeens met allerlei vermeende rechtvaardigingsgronden aankomen voor zijn actie doet daar verder niets aan af.
pi_161034869
Hier kan de media weer een paar dagen mee vooruit :')
pi_161034963
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar dat is nog steeds het punt niet. Het punt is dat Lewandowski eerst glashard ontkende. Nu opeens met allerlei vermeende rechtvaardigingsgronden aankomen voor zijn actie doet daar verder niets aan af.
Dat is waar. Maar als je kijkt naar de manier waarop het incident door haar en 'getuigen' werd beschreven, zoals ik eerder al liet zien, en als je dan kijkt wat er daadwerkelijk is gebeurd ,zou je, met wat goede wil :P , kunnen zeggen dat hij deed alsof hij het niet wist omdat hij overduidelijk niet heeft geprobeerd om haar op de grond te gooien.

Maarja, het was inderdaad slimmer geweest om gewoon 'foutje, bedankt' te hebben gezegd.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 21:37:11 #125
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161034984
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:43 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

En gebieden waarin niet eens verharde wegen liggen en waar je geen bedrijven in de buurt hebt die het materiaal kunnen leveren etc. om maar een paar probleempjes te noemen. Blijkbaar kijkt Dutchko nooit naar LWT, ik raad hem bij deze aan om dat toch eens te doen, in ieder geval even voor dit filmpje.
#NoDAPL
pi_161035141
Wat maken de kosten nou uit, Mexico betaalt toch :P
pi_161035247
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:36 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar als je kijkt naar de manier waarop het incident door haar en 'getuigen' werd beschreven, zoals ik eerder al liet zien, en als je dan kijkt wat er daadwerkelijk is gebeurd ,zou je, met wat goede wil :P , kunnen zeggen dat hij deed alsof hij het niet wist omdat hij overduidelijk niet heeft geprobeerd om haar op de grond te gooien.

Maarja, het was inderdaad slimmer geweest om gewoon 'foutje, bedankt' te hebben gezegd.
Nogmaals ze zegt gewoon dat ze aan haar arm werd getrokken en bijna haar balans verloor. Ik zie niet in wat daar overtrokken aan is.
Het stelt natuurlijk allemaal niet heel veel voor, maar context is ook relevant. Ik heb vroeger in menig moshpit gestaan die er heel wat ruiger aan toe ging, maar het betreft hier gewoon een journaliste die onverwacht vrij ruw behandeld wordt. Nog steeds niet dramatisch, maar als je er dan zo onfatsoenlijk mee omgaat, dan kun je dit verwachten.
pi_161035466
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nogmaals ze zegt gewoon dat ze aan haar arm werd getrokken en bijna haar balans verloor. Ik zie niet in wat daar overtrokken aan is.
Het stelt natuurlijk allemaal niet heel veel voor, maar context is ook relevant. Ik heb vroeger in menig moshpit gestaan die er heel wat ruiger aan toe ging, maar het betreft hier gewoon een journaliste die onverwacht vrij ruw behandeld wordt. Nog steeds niet dramatisch, maar als je er dan zo onfatsoenlijk mee omgaat, dan kun je dit verwachten.
Dat is waar. De vraag is nu wie er een langere adem heeft. Als hij hier straks daadwerkelijk problemen mee krijgt zie ik Trump er wel voor aan om net zo lang door te procederen tot hij volledig is vrijgesproken.

Verder zei ze dus dat hij haar probeerde op de grond te gooien. "Campaign managers aren't supposed to try to forcefully throw reporters to the ground, no matter the circumstance." Dat lijkt me niet waar.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 22:02:28 #129
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161035966
Donald doet counterhuillie.

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 21:05:15 Victory press conference was over. Why is she allowed to grab me and shout questions? Can I press charges? https://t.co/qbW2RjkINX reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_161036010
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:49 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Dat is waar. De vraag is nu wie er een langere adem heeft. Als hij hier straks daadwerkelijk problemen mee krijgt zie ik Trump er wel voor aan om net zo lang door te procederen tot hij volledig is vrijgesproken.

Verder zei ze dus dat hij haar probeerde op de grond te gooien. "Campaign managers aren't supposed to try to forcefully throw reporters to the ground, no matter the circumstance." Dat lijkt me niet waar.
Nou ja, zo kan zij dat ervaren als ze iets achterover wordt getrokken.
Deze kwestie doet Trump natuurlijk geen goed, zeker niet in het ligt van alle misogynie waar hij al van beticht wordt. Zoals FiveThirtyEight hier ook bespreekt is het niet heel handig om zoveel mogelijk vrouwen af te schrikken aangezien die een meerderheid van het electoraat vormen:
http://fivethirtyeight.co(...)women-2016-election/
  dinsdag 29 maart 2016 @ 22:05:20 #131
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161036089
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En gebieden waarin niet eens verharde wegen liggen en waar je geen bedrijven in de buurt hebt die het materiaal kunnen leveren etc. om maar een paar probleempjes te noemen. Blijkbaar kijkt Dutchko nooit naar LWT, ik raad hem bij deze aan om dat toch eens te doen, in ieder geval even voor dit filmpje.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Er is al aardig gebouwd wat muren betreft. Daar hoorde ik anders niemand over.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 22:08:16 #132
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161036196
Mooi stukje over een mogelijke muur.
https://www.quora.com/Is-(...)p-claims-he-would-do
  dinsdag 29 maart 2016 @ 22:09:57 #133
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161036289
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Donald doet counterhuillie.

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 21:05:15 Victory press conference was over. Why is she allowed to grab me and shout questions? Can I press charges? https://t.co/qbW2RjkINX reageer retweet
[ afbeelding ]
Er is 1 ding wat moet worden bekeken: heeft Trump ZELF de hal afgehuurd?
Als dat het geval is mag hij mensen verwijderen die als bedreigend worden ervaren.
Tevens: overtrad deze mevrouw willens en wetens de regels die vooraf gesteld worden?
pi_161036408
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:09 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Als dat het geval is mag hij mensen verwijderen die als bedreigend worden ervaren.
Tevens: overtrad deze mevrouw willens en wetens de regels die vooraf gesteld worden?
Er schuilt een groot jurist in je.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 22:14:27 #135
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161036530
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er schuilt een groot jurist in je.
Nee hoor. Dit is al weken geleden aan de orde gesteld op de US televisie.
Als een beetje beter had opgelet had je dit ook geweten.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 22:33:59 #136
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161037504
De opvolger van Donald Trump over enkele tientallen jaren: :@
De zoon van een rijke vastgoedhandelaar (New York) die zo onuitstaanbaar is dat een taxichauffeur hem niet meer als passagier wou hebben en die zich vervolgens nog meer onuitstaanbaar gedroeg.
#NoDAPL
pi_161037688
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:14 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit is al weken geleden aan de orde gesteld op de US televisie.
Als een beetje beter had opgelet had je dit ook geweten.
Op de US televisie nog wel. Dan zal het wel waar zijn.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 22:37:40 #138
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161037749
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:09 schreef DUTCHKO het volgende:
Het is natuurlijk wat minder simpel dan dat. Het is niet omdat iemand op je eigendom is, voor zo ver dat het geval zou zijn als je zo'n ruimte huurt (dat weet ik niet aangezien ik het Americaanse recht hiervoor onvoldoende ken), dat je daarom die persoon zomaar kan verwijderen. Je kan die persoon laten weten dat hij niet welkom is, je kan de politie verwittigen dat hij zonder jouw toestemming op jouw terrein is maar zelf iemand verwijderen of dit laten doen door goons is een andere kwestie.
Bovendien spelen hier mogelijk nog andere aspecten mee aangezien de Secret Service erbij betrokken is. Bottomline: we begeven ons beter niet op glad ijs op dit vlak. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:08 schreef DUTCHKO het volgende:
Mooi stukje over een mogelijke muur.
https://www.quora.com/Is-(...)p-claims-he-would-do
Samenvatting: het is technisch gezien mogelijk (d'uh) maar het is volstrek onrealistisch om voor dit project te kiezen.
No offense Dutchko, het is grappig dat jij een stuk aanhaalt waarin juist uiterst sceptisch wordt gereageerd op het voorstel om die muur te bouwen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bram_van_Loon op 29-03-2016 22:43:01 ]
#NoDAPL
pi_161038198
quote:
She added that Lewandowski will be represented by Scott Richardson in West Palm Beach and Kendall Coffey in Miami. Coffey has had his own trouble with the law, resigning from his job as the top federal prosecutor in South Florida in 1996 after reports alleged that he had bitten a stripper.
http://www.politico.com/s(...)221336#ixzz44KJmt74V

Ze lijken het er gewoon om te doen. :P
pi_161038386
Tot zover de 'zaak' van Fields.

dmartosko twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 20:40:11 UPDATE: Member of Trump's Secret Service detail confirms Fields touched Trump twice and was warned to stop, before Lewandowski intervened reageer retweet
pi_161038671
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:49 schreef Nintex het volgende:
Tot zover de 'zaak' van Fields.

dmartosko twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 20:40:11 UPDATE: Member of Trump's Secret Service detail confirms Fields touched Trump twice and was warned to stop, before Lewandowski intervened reageer retweet
Dat was al gemeld hoor, maar niet zo relevant.
pi_161038758
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:05 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

[..]

Er is al aardig gebouwd wat muren betreft. Daar hoorde ik anders niemand over.
[ afbeelding ]
Dat is een hek, geen muur.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161038804
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is een hek, geen muur.
Geen big beautiful wall, real wall met een amazing door nee. :')
  dinsdag 29 maart 2016 @ 22:59:31 #144
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161038892
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:05 schreef DUTCHKO het volgende:
[img]url=http://www.globalsecurity.org/security/systems/images/mexico-wall-pedestrian-image2.jpg[/img]
Dit is een indrukwekkende muur indrukwekkend hek maar het is niet heel erg moeilijk om over dit hek heen te klimmen en zelfs al zou dat lastig zijn, wat het niet is, dan heb je altijd nog de ouderwetse tunnel. Of je maakt beetje bij beetje stukjes muur kapot, het is beton met eventueel staal (Trump spreekt over gewapend beton), genoeg Mexicanen hebben voldoende tijd en geduld om dat beetje bij beetje af te breken.
Het valt me trouwens tegen van Trump dat hij niet voorstelt om 2 muren te bouwen met stroomdraden erboven en verstopte soldaten die op mensen tussen de twee muren in mogen schieten. Trump heeft blijkbaar weinig meegekregen van Duitsland in de jaren 60-80. :+
Ook dan los je altijd nog niet het probleem van tunnels op in dat grote stuk niemandsland. :)
#NoDAPL
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:00:49 #145
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161038956
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Op de US televisie nog wel. Dan zal het wel waar zijn.
Waar jij je statistiekjes ook vandaan haalt... :Y
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:01:53 #146
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161039017
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wat minder simpel dan dat. Het is niet omdat iemand op je eigendom is, voor zo ver dat het geval zou zijn als je zo'n ruimte huurt (dat weet ik niet aangezien ik het Americaanse recht hiervoor onvoldoende ken), dat je daarom die persoon zomaar kan verwijderen. Je kan die persoon laten weten dat hij niet welkom is, je kan de politie verwittigen dat hij zonder jouw toestemming op jouw terrein is maar zelf iemand verwijderen of dit laten doen door goons is een andere kwestie.
Bovendien spelen hier mogelijk nog andere aspecten mee aangezien de Secret Service erbij betrokken is. Bottomline: we begeven ons beter niet op glad ijs op dit vlak. ;)

[..]

Samenvatting: het is technisch gezien mogelijk (d'uh) maar het is volstrek onrealistisch om voor dit project te kiezen.
No offense Dutchko, het is grappig dat jij een stuk aanhaalt waarin juist uiterst sceptisch wordt gereageerd op het voorstel om die muur te bouwen.
Nee er staat dat het haalbaar is om de muur te bouwen maar om de muur te onderhouden zeggen ze nee.

Wat ik betwijfel maar goed...
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:05:49 #147
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161039202
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dit is een indrukwekkende muur indrukwekkend hek maar het is niet heel erg moeilijk om over dit hek heen te klimmen en zelfs al zou dat lastig zijn, wat het niet is, dan heb je altijd nog de ouderwetse tunnel. Of je maakt beetje bij beetje stukjes muur kapot, het is beton met eventueel staal (Trump spreekt over gewapend beton), genoeg Mexicanen hebben voldoende tijd en geduld om dat beetje bij beetje af te breken.
Het valt me trouwens tegen van Trump dat hij niet voorstelt om 2 muren te bouwen met stroomdraden erboven en verstopte soldaten die op mensen tussen de twee muren in mogen schieten. Trump heeft blijkbaar weinig meegekregen van Duitsland in de jaren 60-80. :+
Ook dan los je altijd nog niet het probleem van tunnels op in dat grote stuk niemandsland. :)
Het simpele geval van detectors en drones doet al wonderen en dat scheelt enorm in de kosten van patrouilleren.

Simpel samengevat:
Kan de muur gebouwd worden: ja
Houdt deze muur illigalen tegen: absoluut. (zie cijfers Israelische muur 90% minder aanslagen)
Is onderhoud mogelijk: nee. (volgens US deskundigen)
Kosten verhogend: Ja volgens velen. Ik betwijfel dit met de huidige technologieen.
pi_161043435
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:05 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Het simpele geval van detectors en drones doet al wonderen en dat scheelt enorm in de kosten van patrouilleren.

Simpel samengevat:
Kan de muur gebouwd worden: ja
Houdt deze muur illigalen tegen: absoluut. (zie cijfers Israelische muur 90% minder aanslagen)
Is onderhoud mogelijk: nee. (volgens US deskundigen)
Kosten verhogend: Ja volgens velen. Ik betwijfel dit met de huidige technologieen.
De helft van de illegalen komt gewoon legaal het land in en gaat daarna niet meer weg dus daar doet een muur niet veel tegen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_161043638
Scott walker denkt dat Cruz makkelijk de 1237 dels gaat halen en de nominatie pakt, geen brokered convention nodig.

Ik weet dat positiviteit een groot goed is, maar je kunt ook overdrijven :D
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_161043651
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 08:57 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

De helft van de illegalen komt gewoon legaal het land in en gaat daarna niet meer weg dus daar doet een muur niet veel tegen.
De helft van de illegalen komt gewoon legaal het land in? Kun je die zin uitleggen?
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')