abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:31:44 #101
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161032295
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

De nominatie heeft vooral van doen met de vraag of hij die meerderheid aan delegates weet te bemachtigen. Zo niet, dan acht ik de Republikeinen gerust in staat om een ander te nomineren. Cruz is al hard bezig om de juiste delegates geselecteerd te krijgen zodat die in een tweede stemronde doodleuk voor hem gaan.
Eens, echter ligt hij als ik het goed begrijp - rekening houdende met het winner takes it all fenomeen - op koers voor die meerderheid. Nipt, dat wel. Zolang zijn f.r. niet dalen ligt hij nog op koers.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_161032334
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:22 schreef Montov het volgende:
Ik vind het battery-verhaal ook niet zo spannend qua geweldadigheid, maar het is meer een kwestie van de leugenachtige ontkenningen vanuit het Trump-kamp. Die journaliste zei ook dat een oprecht excuus vanaf het begin dit allang een non-issue zou hebben gemaakt. Maar dit is meer journalistje pesten en denken dat je er mee weg komt.
De journaliste zei dat dit het ergste is wat ze ooit heeft gemaakt, dat ze op de grond is gegooid, etc.

"It feels awful, this has to be -- aside from my father's death -- the worst experience I've gone through,"
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:34:49 #103
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161032374
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:30 schreef DUTCHKO het volgende:
Eens kijken wat Israel zegt hier over....
Ik hoef jou hopelijk niet uit te leggen dat Israël een nogal extreem voorbeeld is waar je niet gemakkelijk parallellen mee kan trekken.

quote:
De kosten kunnen worden weggestreept dmv. tax inkomsten die de legale werkers gaan ophoesten als ze de plaats van de illigalen innemen.
Het ene zwarte werk wordt vervangen door het andere, de mensen die tot het eigen volk behoren gaan dit doen in plaats van de illegale Mexicanen.
#NoDAPL
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:35:30 #104
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161032400
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:22 schreef Montov het volgende:
Ik vind het battery-verhaal ook niet zo spannend qua geweldadigheid, maar het is meer een kwestie van de leugenachtige ontkenningen vanuit het Trump-kamp. Die journaliste zei ook dat een oprecht excuus vanaf het begin dit allang een non-issue zou hebben gemaakt. Maar dit is meer journalistje pesten en denken dat je er mee weg komt.
Eens al zou ik niet stellen dat het een non-issue was, het zou journalistiek gezien niet zo breed uitgemeten zijn.
#NoDAPL
pi_161032412
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat ook maar Hillary gebruikt het tegens als smoes om het debat te mijden omdat ze maar al te goed weet dat een uitglijder het grootste risico is voor haar kansen op de nominatie.
Ja dat is dan weer het verhaal dat de Sanders campagne graag de wereld in helpt. Die scheppen ook graag het beeld dat Sanders even moest inkomen maar nu in elk debat de vloer aan veegt met Clinton. In mijn ogen valt dat wel mee en is Clinton gewoon de betere debater, al had Sanders onlangs wel een prima debat.

Bovendien zie je bij de Republikeinen ook geen debatten op de kalender staan en is die van vorige week zelfs geannuleerd wegens een gebrek aan interesse.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:37:46 #106
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161032471
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja dat is dan weer het verhaal dat de Sanders campagne graag de wereld in helpt. Die scheppen ook graag het beeld dat Sanders even moest inkomen maar nu in elk debat de vloer aan veegt met Clinton. In mijn ogen valt dat wel mee en is Clinton gewoon de betere debater, al had Sanders onlangs wel een prima debat.

Bovendien zie je bij de Republikeinen ook geen debatten op de kalender staan en is die van vorige week zelfs geannuleerd wegens een gebrek aan interesse.
Dat er bij de Republikeinen weinig interesse is hangt allicht samen met het gebrek aan inhoud bij die debatten? Als zij liever praten over hun lievelingsdrank of hobby dan over politieke verschillen...
De relletjes waren even leuk maar dat hebben de mensen nu ook wel gezien.
#NoDAPL
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:40:12 #107
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161032559
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:59 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Kijk dit eens en bedenk je dan of het nuttig is om een muur te bouwen..

Soms maak je het de John Olivers en Jon Stewarts van deze wereld TE gemakkelijk als politicus. :)
#NoDAPL
pi_161032563
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:33 schreef fixatoman het volgende:

[..]

De journaliste zei dat dit het ergste is wat ze ooit heeft gemaakt, dat ze op de grond is gegooid, etc.

"It feels awful, this has to be -- aside from my father's death -- the worst experience I've gone through,"
Lekker selectief geciteerd. Ik googelde het even en zoals ik vermoedde gaat dat om het gehele gebeuren. Niet zozeer enkel de actie van Lewandowski, maar de lastercampagne vanuit het kamp van Trump, haat- en dreigmails, enzovoort. Dat kan best een hele beangstigende ervaring zijn.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:40:56 #109
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_161032586
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:33 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Dat was geen reactie op het incident zelf, maar op de aftermath waar ze door het slijk is gehaald als leugenaar en aandachtstrekker en alle haatmail. Ook kreeg ze weinig steun van haar werkgever omdat die exclusieve interviews met Trump wilde.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:41:27 #110
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161032607
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik hoef jou hopelijk niet uit te leggen dat Israël een nogal extreem voorbeeld is waar je niet gemakkelijk parallellen mee kan trekken.

[..]

Het ene zwarte werk wordt vervangen door het andere, de mensen die tot het eigen volk behoren gaan dit doen in plaats van de illegale Mexicanen.
Ja hallo zeg wat is dat nu? We hebben het over een muur die gebouwd is om mensen UIT een gebied te houden.
Of dit nu terroristen zijn of illigalen: de muur maakt geen onderscheid en ik denk dat terroristen zelfs zwaardere middelen hebben om met een muur om te gaan.
Maar om even kort te gaan: de zelfmoord aanslagen zijn met 90% naar beneden getuimeld dus ik dnek zomaar dat die muur best wel helpt.
pi_161032694
“Someone had grabbed me tightly by the arm and yanked me down,” she wrote. “I almost fell to the ground, but was able to maintain my balance. Nonetheless, I was shaken.”
An anonymous witness to the incident told the Daily Beast that Fields was grabbed from behind and was yanked “down toward the ground like a ragdoll.

"Even if Trump was done taking questions, Lewandowski would be out of line," she said. "Campaign managers aren't supposed to try to forcefully throw reporters to the ground, no matter the circumstance."

http://www.buzzfeed.com/s(...)lds-trump#.ad54eolRa
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:43:48 #112
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_161032709
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:41 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja hallo zeg wat is dat nu? We hebben het over een muur die gebouwd is om mensen UIT een gebied te houden.
Of dit nu terroristen zijn of illigalen: de muur maakt geen onderscheid en ik denk dat terroristen zelfs zwaardere middelen hebben om met een muur om te gaan.
Maar om even kort te gaan: de zelfmoord aanslagen zijn met 90% naar beneden getuimeld dus ik dnek zomaar dat die muur best wel helpt.
Klein gebied he. Amerika heeft een muur nodig die duizend keer zo lang is en door gebieden waar duizend keer zo weinig mensen wonen.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_161032777
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:43 schreef fixatoman het volgende:
“Someone had grabbed me tightly by the arm and yanked me down,” she wrote. “I almost fell to the ground, but was able to maintain my balance. Nonetheless, I was shaken.”
An anonymous witness to the incident told the Daily Beast that Fields was grabbed from behind and was yanked “down toward the ground like a ragdoll.

"Even if Trump was done taking questions, Lewandowski would be out of line," she said. "Campaign managers aren't supposed to try to forcefully throw reporters to the ground, no matter the circumstance."

http://www.buzzfeed.com/s(...)lds-trump#.ad54eolRa
Ook hier zegt ze weer niet op de grond gegooid te zijn.
pi_161032890
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook hier zegt ze weer niet op de grond gegooid te zijn.
Als je de filmpjes hebt gezien moet je toch toegeven dat het toch wel heel erg lijkt alsof ze overdrijft.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:50:39 #115
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161032943
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:43 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Klein gebied he. Amerika heeft een muur nodig die duizend keer zo lang is en door gebieden waar duizend keer zo weinig mensen wonen.
Goed voor de werkgelegenheid. :Y
pi_161033027
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:48 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Als je de filmpjes hebt gezien moet je toch toegeven dat het toch wel heel erg lijkt alsof ze overdrijft.
Ze zegt dat ze een ruk aan haar arm kreeg en bijna haar balans verloor. Nou is het beeld niet van hoge kwaliteit, maar het lijkt redelijk in lijn met wat ik zie.
pi_161033032
Verder vind ik het wel ontzettend dom van die campagneleider, alsof Trump zo'n vrouw niet gewoon kan negeren als hij dat wil.
pi_161033263
Nog weer wat nationale peilingen:
2016 Republican Presidential Nomination
PPP (D)
Trump 42, Cruz 32, Kasich 22
Trump +10

2016 Democratic Presidential Nomination
PPP (D)
Clinton 54, Sanders 36
Clinton +18
  dinsdag 29 maart 2016 @ 21:29:23 #119
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161034663
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:59 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Kijk dit eens en bedenk je dan of het nuttig is om een muur te bouwen..

Samenvatting, speciaal voor die enkeling die denkt dat het voorstel serieus te nemen is. Dat muurtje gaat alleen al 25 miljard USD kosten om het op te starten, binnen 7 jaar gaat het bedrag overschreden worden aan onderhoudskosten en het is nagenoeg ineffectief volgens de douaniers. Alles wat je nodig hebt om de muur te passeren is een tunnel (de fundering is niet oneindig diep :)) of een ladder en een touw. Een briljant plan, die muur. Maar hé, ze voelen zich veiliger. :)

Dat was trouwens een goede timing van LWT, een week later hadden ze dat grapje over het wafelijzer en de Belgen niet kunnen maken. ;)
#NoDAPL
pi_161034689
https://twitter.com/dmartosko/status/714884879691997189

UPDATE: Member of Trump's Secret Service detail confirms Fields touched Trump twice and was warned to stop, before Lewandowski intervened.

Van David Martosko van de Daily Mail, voor wat 't waard is...
  dinsdag 29 maart 2016 @ 21:31:23 #121
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161034745
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:50 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Goed voor de werkgelegenheid. :Y
Tja, je kan ook iets nuttigs doen van hetzelfde geld en desgewendst daarmee mensen aan het werk helpen. Wij lieten in Nederland mensen een kanaal graven met de hand (schoppen), in ieder geval was dat nuttig besteed geld op de lange termijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:29 schreef fixatoman het volgende:
Weinig. Proportioneel geweld en zo. Pak haar arm vast en begeleid haar naar buiten maar zonder lomp te doen en zonder haar arm blauw te knijpen.
#NoDAPL
pi_161034849
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:29 schreef fixatoman het volgende:
https://twitter.com/dmartosko/status/714884879691997189

UPDATE: Member of Trump's Secret Service detail confirms Fields touched Trump twice and was warned to stop, before Lewandowski intervened.

Maar dat is nog steeds het punt niet. Het punt is dat Lewandowski eerst glashard ontkende. Nu opeens met allerlei vermeende rechtvaardigingsgronden aankomen voor zijn actie doet daar verder niets aan af.
pi_161034869
Hier kan de media weer een paar dagen mee vooruit :')
pi_161034963
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar dat is nog steeds het punt niet. Het punt is dat Lewandowski eerst glashard ontkende. Nu opeens met allerlei vermeende rechtvaardigingsgronden aankomen voor zijn actie doet daar verder niets aan af.
Dat is waar. Maar als je kijkt naar de manier waarop het incident door haar en 'getuigen' werd beschreven, zoals ik eerder al liet zien, en als je dan kijkt wat er daadwerkelijk is gebeurd ,zou je, met wat goede wil :P , kunnen zeggen dat hij deed alsof hij het niet wist omdat hij overduidelijk niet heeft geprobeerd om haar op de grond te gooien.

Maarja, het was inderdaad slimmer geweest om gewoon 'foutje, bedankt' te hebben gezegd.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 21:37:11 #125
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161034984
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:43 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

En gebieden waarin niet eens verharde wegen liggen en waar je geen bedrijven in de buurt hebt die het materiaal kunnen leveren etc. om maar een paar probleempjes te noemen. Blijkbaar kijkt Dutchko nooit naar LWT, ik raad hem bij deze aan om dat toch eens te doen, in ieder geval even voor dit filmpje.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')