Ik hoop dat je een grap maaktquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie beiden niet begrijpen dat Tong hier het dichtste bij stond.
Prima zolang hij niet alle aandacht op zichzelf vestigt en zijn act te ver doorvoert en daadwerkelijk begint te geloven een Mr. Bigstar te zijn. Verder moet hij het lekker zelf weten zolang hij mij maar niet meer uitlacht zoals eerder deze weekquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie beiden niet begrijpen dat Tong hier het dichtste bij stond. Het voelt voor hem als een persoonlijk verlies. Dat kun je niet zomaar bagatelliseren, omdat jullie het niet herkennen als persoonlijk verlies. Laten we iedereen gewoon even in zijn waarde en dit verlies op zijn eigen manier verwerken ja?
Ha ha ha haquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima zolang hij niet alle aandacht op zichzelf vestigt en zijn act te ver doorvoert en daadwerkelijk begint te geloven een Mr. Bigstar te zijn. Verder moet hij het lekker zelf weten zolang hij mij maar niet meer uitlacht zoals eerder deze week
Stond. Know your facts.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tong zat achter het doel ja, show some respect.
De triestheid.quote:
Waar gaat dit overquote:
Opgelostquote:Op donderdag 31 maart 2016 15:40 schreef tong80 het volgende:
VBL / [TV-TIP] Ronaldo, de Eindhovense jaren Vrijdag 22.40 NPO1
Reparatie van de TT
Goed werk mien jong.quote:
Wat zei je op mijn post?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed werk mien jong.
Je bent sowieso goed bezig. Vooral doorgaan.
Dat ik 15 jaar hier rondloop ipv 10. Dat je altijd wel een keer een foutje maakt Alleen jij moet het opmerken. Ik wil graag jou zijn, jij maakt dat soort gedachtenloze vergissingen niet.quote:
Iedereen wil mij zijn, Herm. Maar helaas...quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ik 15 jaar hier rondloop ipv 10. Dat je altijd wel een keer een foutje maakt Alleen jij moet het opmerken. Ik wil graag jou zijn, jij maakt dat soort gedachtenloze vergissingen niet.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 00:30 schreef tong80 het volgende:
VBL / Anthony Lurling stopt na dit seizoen
Dubbel
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 1 april 2016 17:09 schreef tong80 het volgende:
Ten eerste ben ik je hondje niet, ten tweede ben je definitief in m'n achting gedaald ten derde wie denk je dat je bent. Steek godveredomme elke dag moeite in de topics. In die van mezelf en in die ik copypasst. Ik zoek toepassel9ijke topics over de actualiteit. Heb daarnaast ook kwistopics, of een gedichten en verhalen topic. Waar haal je de gore moed vandaan ?
Ten 4e is het 1 april en stikt het van de lachsmilies. Dit is een toepasselijk topic op een toepasselijke datum over een toepasselijk feit. Dat je te dom bent om dat te begtrijepn. Te triest. Nogmaals je mag dan wel mod zijn. Spreek me normaal aan dan ga ik normaal in discussie met je.
VBL / 1 april brengt supportertje aan het huilen.....
Het is totale waanzin. Had ik er tekst en uitleg bij moeten geven ? Heel internet ligt in een deuk en hij pleurt 'm op slot. Met verwijten dat ik eens moeite moet gaan doen voor een fatsoenlijke OP.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:12 schreef Doublepain het volgende:
Het is 1 april, dan is een grapje wel op zijn plaats idd..
Feyenoord is dit millennium stiekum wel een keer kampioen geworden?quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:12 schreef Doublepain het volgende:
Het is 1 april, dan is een grapje wel op zijn plaats idd..
Ze hebben wel de europa cup gewonnenquote:Op vrijdag 1 april 2016 17:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Feyenoord is dit millennium stiekum wel een keer kampioen geworden?
Misschien dat de persoon in kwestie(geen idee over wie je het hebt) een beetje zuur is van al die grappen. Maar nog geen reden om een grapjes topic te sluiten op 1 april.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is totale waanzin. Had ik er tekst en uitleg bij moeten geven ? Heel internet ligt in een deuk en hij pleurt 'm op slot. Met verwijten dat ik eens moeite moet gaan doen voor een fatsoenlijke OP.
Hij is nog dommer dan ik vermoedde
Nee, omdat het 1 april is lekker topics van ONZ-niveau openen. Steek eens wat moeite in een OP in plaats van een clickbait-tt en voor de rest niks.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:22 schreef Doublepain het volgende:
Waarom stoppen jullie enig vorm van humor meteen de grond in?
VBL / [BREAKING] FC Twente verliest licentie. Munsterman emotionee
Toch ongelofelijk dit
Fan af
Bij nader inzien heb ik het topic heropend.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:09 schreef tong80 het volgende:
Ten eerste ben ik je hondje niet, ten tweede ben je definitief in m'n achting gedaald ten derde wie denk je dat je bent. Steek godveredomme elke dag moeite in de topics. In die van mezelf en in die ik copypasst. Ik zoek toepassel9ijke topics over de actualiteit. Heb daarnaast ook kwistopics, of een gedichten en verhalen topic. Waar haal je de gore moed vandaan ?
Ten 4e is het 1 april en stikt het van de lachsmilies. Dit is een toepasselijk topic op een toepasselijke datum over een toepasselijk feit. Dat je te dom bent om dat te begtrijepn. Te triest. Nogmaals je mag dan wel mod zijn. Spreek me normaal aan dan ga ik normaal in discussie met je.
VBL / 1 april brengt supportertje aan het huilen.....
Echt niet normaal.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:22 schreef Doublepain het volgende:
Waarom trappen jullie enig vorm van humor meteen de grond in?
Toch ongelofelijk dit
Fan af
Oh, was dat humor?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:22 schreef Doublepain het volgende:
Waarom trappen jullie enig vorm van humor meteen de grond in?
Toch ongelofelijk dit
Fan af
Mijn God. Je spoort echt niet hè ? Hoe jij ooit mod gewordenquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, omdat het 1 april is lekker topics van ONZ-niveau openen. Steek eens wat moeite in een OP in plaats van een clickbait-tt en voor de rest niks.
Maakt niet uit. Ieder zijn humor. Het is het principe. Dit had ik ook niet gedaan. Ligt er te dik op.quote:
Dat is het punt, een grapje moet best kunnen, vind het terecht dat jouw topic open is, maar om nou voor elke scheet een 1 april topic te openen is wat overdreven. Het topic van Doublepain is een beetje te opzichtig dus snap wel dat die dicht is. Er mogen best grenzen zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ieder zijn humor. Het is het principe. Dit had ik ook niet gedaan. Ligt er te dik op.
Hm, en dan vraag je mij een paar posts geleden of ik wat 'normaler' wil reageren in sluitposts van een topic...quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn God. Je spoort echt niet hè ? Hoe jij ooit mod geworden
quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed werk mien jong.
Je bent sowieso goed bezig. Vooral doorgaan.
Wees eens consistent Tong.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn God. Je spoort echt niet hè ? Hoe jij ooit mod geworden
Ik heb in NWS en verstappen topic. Blijft gewoon open. Moet een keertje kunnen. Wilde eerst breaking news ervoor zetten. Te opzichtig.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het punt, een grapje moet best kunnen, vind het terecht dat jouw topic open is, maar om nou voor elke scheet een 1 april topic te openen is wat overdreven. Het topic van Doublepain is een beetje te opzichtig dus snap wel dat die dicht is. Er mogen best grenzen zijn.
Je hebt gelijk. Excuses.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, en dan vraag je mij een paar posts geleden of ik wat 'normaler' wil reageren in sluitposts van een topic...
Ik vond dit een bizar slotje met een bizarre reden vandaar. Heb wel m'n excuses aangeboden.quote:
Laat maar. Niet waard.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Achteraf gezien vind ik gewoon dat het plaatje in Tongs topic gewoon wat meer vertelt en meer 'inhoudsvorm' geeft.
Het gaat om "Gadverdamme".quote:Op zondag 3 april 2016 13:09 schreef tong80 het volgende:
VBL / Gadverdamme, wat een ijdele homo......
Verander de TT maar. Wel met Ronaldo er in.
Vind het wel vreemd dat het woord homo zo erg is. Wordt tijdens iedere voetbalwedstrijd gebruikt.
Op gekscherende wijze heb ik dat ook verduidelijkt. Alsof een homo hier iets tegen zou hebben. Ik weet zeker dat mijn goede homo-vriend hier dubbel om ligt als intellectuele Heerenveen supporter. Er wordt wel heel erg schijnheilig gereageerd op het woord homo. Moet er wel om lachen.
Er staat homo in de TT. Nog geluk dat Ronaldo geen neger is.
Wat een vreemd argument.quote:Op zondag 3 april 2016 13:09 schreef tong80 het volgende:
Vind het wel vreemd dat het woord homo zo erg is. Wordt tijdens iedere voetbalwedstrijd gebruikt.
Je bedoelt SCH of niet? Andere fokkers goede vrienden noemenquote:Op zondag 3 april 2016 13:09 schreef tong80 het volgende:
Op gekscherende wijze heb ik dat ook verduidelijkt. Alsof een homo hier iets tegen zou hebben. Ik weet zeker dat mijn goede homo-vriend hier dubbel om ligt als intellectuele Heerenveen supporter. Er wordt wel heel erg schijnheilig gereageerd op het woord homo. Moet er wel om lachen.
Er staat homo in de TT. Nog geluk dat Ronaldo geen neger is.
Fijn dat dit opgelost is.quote:Op zondag 3 april 2016 13:13 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha.ik zit hard op te lachen. Wat een zooitje sneuhazen.
Laat maar. Bierkaai.
Wat ken jij van mijn privélevenquote:Op zondag 3 april 2016 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bedoelt SCH of niet? Andere fokkers goede vrienden noemen
Ja SCH ik wilde hem ook niemen vergeten in te typen. En ik klikte net op rapporteren toen ik je wilde quoten. Sorry per abuis.quote:Op zondag 3 april 2016 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bedoelt SCH of niet? Andere fokkers goede vrienden noemen
Houdoe, groetjes van een ijdele schaatser.quote:Op zondag 3 april 2016 13:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fijn dat dit opgelost is.
Groetjes van een ijdele homo.
Mag ik me niet verwerenquote:Op zondag 3 april 2016 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Persoonlijk geleuter hoeft niet in de feedback.
Mvg.
Als meneer strooit met onzin mag dat best aangestipt worden.quote:Op zondag 3 april 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap ten zeerste dat je je verweert, maar Loveless85 kan dit beter achterwege laten ja.
Nee, want hij is heilig, jij niet. Begrijp dat.quote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als meneer strooit met onzin mag dat best aangestipt worden.
quote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, want hij is heilig, jij niet. Begrijp dat.
quote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als meneer strooit met onzin mag dat best aangestipt worden.
quote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Tong80, koning van het zichzelf vooraf opgezet in het middelpunt zetten. En dan de slachtofferrol inkruipen hoor
Maar ik voelde me beledigd erdoor.quote:Op zondag 3 april 2016 13:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god. Jullie maken de problemen. Ik open gewoon een topic.
Leg deze eens uit. Mijn topic wordt toch weer onterecht gesloten. Verder heb ik er al een bannetje of 20 opzitten. En die waren terecht.quote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, want hij is heilig, jij niet. Begrijp dat.
Ik paling met aardbeien jam.quote:
quote:
quote:
Heerlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik paling met aardbeien jam.
Lekker op een zonnige zondagmiddag
Je bukt te vaak en te nederig.quote:
Loveless85, aangenaam.quote:Op zondag 3 april 2016 13:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie denk je wie je bent en welke onzin ?
Ha ha ha. Geweldig. Maar die doet het niet uit ijdelheid. Dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 3 april 2016 13:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme, wat een vieze ijdele homo.
Heb ik bij het SUMO-Worstelen.quote:Op zondag 3 april 2016 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Ik werd erg onzeker door de OP met als die afgetrainde lichamen.
En om lekker rond te lummelen en je kwaad te maken om niks op FOK!quote:Op zondag 3 april 2016 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerlijk.De zondag is de ideale dag om uitgebreid te ontbijten.
Dat is wat anders. Dat woord gebruik ik nooit. Wat ik al zei ik wilde SCH noemen en vergat zijn naam in te vullen. That's allquote:Op zondag 3 april 2016 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Loveless85, aangenaam.
En je bedoelde dus gewoon SCH, met je 'ik heb heus nog MEER fokkers als vrienden'
En drogredenen als 'ze roepen in een stadion ook homo, dus waar hebben we t over'.
Homo in je tt maar vervangen door kanker dan? Kan je dezelfde drogreden op plakken.
Dat is wat anders, natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2016 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Dat woord gebruik ik nooit. Wat ik al zei ik wilde SCH noemen en vergat zijn naam in te vullen. That's all
Ben ik met je eens. Maat ik oest me verantwoorden bij meester Stijn, die heel leuk het modje kan acteren. Laatst ook al bij een gesloten briljant topic. Straks moet ik me nog verantwoorden voor het woord pissen.quote:Op zondag 3 april 2016 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Loveless85, aangenaam.
En je bedoelde dus gewoon SCH, met je 'ik heb heus nog MEER fokkers als vrienden'
En drogredenen als 'ze roepen in een stadion ook homo, dus waar hebben we t over'.
Homo in je tt maar vervangen door kanker dan? Kan je dezelfde drogreden op plakken.
Doe ik toch ?quote:Op zondag 3 april 2016 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit hoeft geen slowchat te worden. Alleen mbt het gesloten topic aub.
Jij weet ook niet wat je wilt he.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij nader inzien heb ik het topic heropend.
Wat ben je toch ook een onmogelijke zuiger hequote:Op zondag 3 april 2016 14:22 schreef tong80 het volgende:
Stijn, kun je de TT veranderen in
'Waarom wereldtoppers zich bloot geven.'
Dekt de lading beter en is leuker. Alvast bedankt.
VBL / Het onderscheid tussen top en wereldtop
quote:Op zondag 3 april 2016 14:23 schreef JanCees het volgende:
Kan er wat aan dat gedrag van tong gedaan worden?
Het is nooit goed, of wel. Dit is een briljant topic en jullie komen nu al weer zeuren. Lach eens een keer.quote:Op zondag 3 april 2016 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een onmogelijke zuiger he
Misschien moet je langer nadenken alvorens je een topic opent, gezien je zo vaak om een TT wijziging vraagt. Wellicht dat je dan in de tussentijd tot de conclusie komt dat het beter is om een topic niet te openen.quote:Op zondag 3 april 2016 14:22 schreef tong80 het volgende:
Stijn, kun je de TT veranderen in
'Waarom wereldtoppers zich bloot geven.'
Dekt de lading beter en is leuker. Alvast bedankt.
VBL / Het onderscheid tussen top en wereldtop
Iets wat hij bij het inloggen op FOK! eigenlijk al moet doen.quote:Op zondag 3 april 2016 14:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien moet je langer nadenken alvorens je een topic opent, gezien je zo vaak om een TT wijziging vraagt. Wellicht dat je dan in de tussentijd tot de conclusie komt dat het beter is om een topic niet te openen.
quote:Op zondag 3 april 2016 14:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien moet je langer nadenken alvorens je een topic opent, gezien je zo vaak om een TT wijziging vraagt. Wellicht dat je dan in de tussentijd tot de conclusie komt dat het beter is om een topic niet te openen.
Komt er nog één aangescheten.quote:Op zondag 3 april 2016 14:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iets wat hij bij het inloggen op FOK! eigenlijk al moet doen.
Het is ook sneu om aan tong te vragen het vinkje bij "herinner mij" te verwijderen. Wie is er anders nog voor hem?quote:Op zondag 3 april 2016 14:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Iets wat hij bij het inloggen op FOK! eigenlijk al moet doen.
quote:
Geen wonder dat al je topics op elkaar lijken. Beetje vergeetachtig wordt je tong.quote:Op zondag 3 april 2016 13:09 schreef tong80 het volgende:
Ik geef het nog een kans.quote:Op zondag 3 april 2016 19:23 schreef tong80 het volgende:
Ik was te laat terug. Waarom op slot ?
Ze hebben het weer voor elkaar.
De trieste stoeren jongetjes.
U vraagt, wij draaien.quote:Op maandag 4 april 2016 19:53 schreef tong80 het volgende:
VBL / Megabonus lonkt voor Memphis...
Slotje
Donequote:Op maandag 11 april 2016 22:35 schreef tong80 het volgende:
VBL / [TV-TIP] Matchwinner met kwismaster Wilfred Genee. Maandag RTL7
Reeksen ?
quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:27 schreef tong80 het volgende:
VBL is totaal verziekt....
VBL / Modje Ajacied422.......400.000!. Ik gok op maandag!
Gewoon een onschuldig goed bedoeld topic wordt om zeep geholpen door de ratten.
Komt er iemand zeggen 'Doe eens lief tegen de modjes' Nadat ik één keer reageer.
Komt dezelfde mod even het topic sluiten onder het mom van; 'Doe eens lief tegen elkaar.'
Waar was dit topic voor bedoeld ? Gewoon een lief topic voor Ajacied422.
Er werd me zelfs verweten dat ik aandacht aan de OP heb besteed. En dat ik het topic voor m'n eigen ego/postacount heb geopend. De negativiteit. De absurbiditeit om alles wat ik doe af te kraken of af te breken, is buiten proportioneel. Ik kan niks goed doen en de modjes doen er niks tegen. Als ik ik me zelf verdedig krijg ik de zwarte Piet. Als ik niks zeg stem ik met de kritiek in. Als ik, naar hun zin, te weinig aandacht aan de OP besteed krijg ik kritiek. Als ik extra veel aandacht besteed aan de OP, moet ik me niet aanstellen. Als ik me meld in het Voetbal Inside topic wordt er, zonder dat de modjes er iets aan doen, gepost dat ik moet oprotten.
Uit het niets word ik vaak aangevallen. God mag weten waarom. Zelf doe ik dat nooit. Ik reageer, ik ageer niet op die wijze. Ik probeer al sinds het bestaan van het VBL-Forum leuke topics te openen. Soms te veel, soms onnodig, maar altijd met de intentie er iets van te maken. Het klopt dat ik vroeger iets centraler moest posten. Dat doe ik nu ook, althans vaak. Soms is het leuker om een bericht niet centraal te posten. Als er gemeld wordt dat er een nieuwe Kuip komt vind ik dat het niet centraal moet. De Kuip is het nationale stadion. En een begrip in heel Nederland.
Niet iedereen klikt op het Feyenoord topic, dus mag het algemener.
In het nu gesloten topic waren de eerste posts positief. 'Super.''geweldig''Tof'en 'prachtig'
Maar alras kwam de eerste zeikerd weer. En als lemmingen kropen ze achter de honingscheet aan en kwamen ze uit hun holen om doormiddel van het likken van zijn reet aan te sluiten en stoer het topic weer te ridiculariseren. Ik wilde het eerst negeren. Ik wist immers weer wat me te wachten stond. Ik zou de teek gaan worden in de gebeten hond. En ja hoor, ze hadden hun doel weer bereikt. Ipv dat de mod ingreep, er iets van zei om het leuk te laten houden, kreeg ik te horen dat ik anders moest reageren. In één quote het liefst. Deze mod vertelde me dus dat ik na 15 jaar FOK!en op mijn manier, anders moest gaan posten. Moest op zijn bevel me verantwoorden anders zwaaide er iets. Ik zei gekscherend dat het Tong was ipv tong. Doe ik heel m'b FOK! leven al. Mendeer de mod was schijnbaar op z'n pik getrapt. En ja hoor. Er kwam weer eens een slotje op een goed bedoeld topic.
De haviken hebben weer hun zin. Genieten nu weer gezamenlijk in hun nestje van zelfvoldaanheid, waar ze andere snode plannen uitbroeden. Broederlijk ten strijde tegen de gevaarlijk tong80, met zijn verderfelijke felicitatie-topics. Zijn semi-actuele nieuwsberichten. Zijn gruwelijk lelijke dilemma-topics. Z'n slechte one-liners. Z'n overdreven gestileerde openingsposts. Z'n eeuwige gezeik, staand achter het doel. roepend: 'Kijk eens opa, met losse handen.'
Laat hem nou niet reageren straks, als ze op dit bericht komen reageren. Want dan krijgt ie het links en rechts om z'n oren. Dat verdient ie niet. Want hij moet later ook nog kunnen luisteren naar de aanvallen, vileine opmerkingen en lesjes in bescheidenheid.
Bij deze mijn excuses. Dit gesloten topic was totaal over de top. Een dieptepunt in het ouevre van Tong. Een diepe val voor hem en voor FOK! in het algemeen. Dat iemand zich zo kan verlagen tot dat niveau. Diep onder NAP. Ik had hem hoger ingeschat. De toren en kroon die hij ooit bezat is ie al lang kwijt. Als ie die al ooit bezat. Ik betwijfel het. Zijn ego is groter dan zijn FOK!-Prestaties. Maar goed. Iedere keizer loopt wel eens in zijn nakie. Dan kan ie de kleren krijgen. Bij deze Tong. Je bent een ontbloot skelet, zonder ruggengraat. De pek en veren, kleven aan je onderhuidse botten. Dat er op jouw lichaam en geest gebotviert wordt heb je helemaal aan jezelf te danken. Nu in je hok. En snel. Er gaat zo op je gescheten worden uit het havikennest.
Wat een goede post, Tong. Oprecht prachtig.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:27 schreef tong80 het volgende:
Komt er iemand zeggen 'Doe eens lief tegen de modjes' Nadat ik één keer reageer.
Komt dezelfde mod even het topic sluiten onder het mom van; 'Doe eens lief tegen elkaar.'
Er werd me zelfs verweten dat ik aandacht aan de OP heb besteed. En dat ik het topic voor m'n eigen ego/postacount heb geopend. De negativiteit. De absurbiditeit om alles wat ik doe af te kraken of af te breken, is buiten proportioneel. Ik kan niks goed doen en de modjes doen er niks tegen. Als ik ik me zelf verdedig krijg ik de zwarte Piet. Als ik niks zeg stem ik met de kritiek in. Als ik, naar hun zin, te weinig aandacht aan de OP besteed krijg ik kritiek. Als ik extra veel aandacht besteed aan de OP, moet ik me niet aanstellen. Als ik me meld in het Voetbal Inside topic wordt er, zonder dat de modjes er iets aan doen, gepost dat ik moet oprotten.
Uit het niets word ik vaak aangevallen. God mag weten waarom. Zelf doe ik dat nooit. Ik reageer, ik ageer niet op die wijze. Ik probeer al sinds het bestaan van het VBL-Forum leuke topics te openen. Soms te veel, soms onnodig, maar altijd met de intentie er iets van te maken. Het klopt dat ik vroeger iets centraler moest posten. Dat doe ik nu ook, althans vaak. Soms is het leuker om een bericht niet centraal te posten. Als er gemeld wordt dat er een nieuwe Kuip komt vind ik dat het niet centraal moet. De Kuip is het nationale stadion. En een begrip in heel Nederland.
In het nu gesloten topic waren de eerste posts positief. 'Super.''geweldig''Tof'en 'prachtig'
Maar alras kwam de eerste zeikerd weer. En als lemmingen kropen ze achter de honingscheet aan en kwamen ze uit hun holen om doormiddel van het likken van zijn reet aan te sluiten en stoer het topic weer te ridiculariseren. Ik wilde het eerst negeren. Ik wist immers weer wat me te wachten stond. Ik zou de teek gaan worden in de gebeten hond. En ja hoor, ze hadden hun doel weer bereikt. Ipv dat de mod ingreep, er iets van zei om het leuk te laten houden, kreeg ik te horen dat ik anders moest reageren. In één quote het liefst. Deze mod vertelde me dus dat ik na 15 jaar FOK!en op mijn manier, anders moest gaan posten. Moest op zijn bevel me verantwoorden anders zwaaide er iets. Ik zei gekscherend dat het Tong was ipv tong. Doe ik heel m'b FOK! leven al. Mendeer de mod was schijnbaar op z'n pik getrapt. En ja hoor. Er kwam weer eens een slotje op een goed bedoeld topic.
De haviken hebben weer hun zin. Genieten nu weer gezamenlijk in hun nestje van zelfvoldaanheid, waar ze andere snode plannen uitbroeden. Broederlijk ten strijde tegen de gevaarlijk tong80, met zijn verderfelijke felicitatie-topics. Zijn semi-actuele nieuwsberichten. Zijn gruwelijk lelijke dilemma-topics. Z'n slechte one-liners. Z'n overdreven gestileerde openingsposts. Z'n eeuwige gezeik, staand achter het doel. roepend: 'Kijk eens opa, met losse handen.'
Laat hem nou niet reageren straks, als ze op dit bericht komen reageren. Want dan krijgt ie het links en rechts om z'n oren. Dat verdient ie niet. Want hij moet later ook nog kunnen luisteren naar de aanvallen, vileine opmerkingen en lesjes in bescheidenheid.
Bij deze mijn excuses. Dit gesloten topic was totaal over de top. Een dieptepunt in het ouevre van Tong. Een diepe val voor hem en voor FOK! in het algemeen. Dat iemand zich zo kan verlagen tot dat niveau. Diep onder NAP. Ik had hem hoger ingeschat. De toren en kroon die hij ooit bezat is ie al lang kwijt. Als ie die al ooit bezat. Ik betwijfel het. Zijn ego is groter dan zijn FOK!-Prestaties. Maar goed. Iedere keizer loopt wel eens in zijn nakie. Dan kan ie de kleren krijgen. Bij deze Tong. Je bent een ontbloot skelet, zonder ruggengraat. De pek en veren, kleven aan je onderhuidse botten. Dat er op jouw lichaam en geest gebotviert wordt heb je helemaal aan jezelf te danken. Nu in je hok. En snel. Er gaat zo op je gescheten worden uit het havikennest.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:27 schreef tong80 het volgende:
En tong als ts schrijft dan het volgendequote:Op dinsdag 12 april 2016 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik rekenen op een inhoudelijke reactie als ik dat aanpas?
Zonder te melden dan kan ik het hele topic al dan niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je maar druk maken over het enige topic in Oldbies-Only waar in werd gepost, en je in de weg zat.
Ga een newbie uitleggen hoe er geFOK!t moet worden. Laat me met rust en haak aan bij de andere zeikerds.
Ik neem aan dat dit over mij gaat? Ik snap niet zo goed hoe vragen of je wellicht een multiquote kan gebruiken voor de leesbaarheid iets met bevelen te maken heeft. Helemaal omdat je neem ik aan weet al meer dan 5 jaar lang moderator op GC ben. En niet op VBL.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:27 schreef tong80 het volgende:
Ipv dat de mod ingreep, er iets van zei om het leuk te laten houden, kreeg ik te horen dat ik anders moest reageren. In één quote het liefst. Deze mod vertelde me dus dat ik na 15 jaar FOK!en op mijn manier, anders moest gaan posten. Moest op zijn bevel me verantwoorden anders zwaaide er iets. Ik zei gekscherend dat het Tong was ipv tong. Doe ik heel m'b FOK! leven al. Mendeer de mod was schijnbaar op z'n pik getrapt. En ja hoor. Er kwam weer eens een slotje op een goed bedoeld topic.
Nou ik moet wel eerlijk zeggen dat er een aantal nogal bot reageren. Overigens reageren die hier in FB ook terwijl ze eigenlijk niets toevoegen in de discussie.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, Tong doet net zo hard mee, en je mag van de meest ervaren FOK!ker (hij heeft immers de meeste posts) wel verwachten dat hij de aloude 'Don't feed the trolls' oneliner in praktijk kan brengen.
Heus ja? Vandaar het gejank om ieder slotje, tot aan Feedback aan toe. En het is rinse & repeat. Bezemen terwijl je weet dat het er morgen weer staat. Stukje feedback voor jullie; doe dáár eens wat aan en het wordt een stuk gezelliger. Dit is gewoon een stukje symptoombestrijding om de bron maar niet aan te hoeven pakken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:02 schreef DonRaja het volgende:
Dat gezuig en gezeik bij élke post die hij doet stopt ook. Tong weet heel goed wanneer hij te ver gaat en accepteert de consequenties in die gevallen vele malen beter dan de meeste van zijn 'fans' hier.
Ik vond je opmerking trouwens wel terecht met betrekking tot het quoten van meerdere posts (2 kan nog wel, vanaf 3 wordt het te veel) in één post. Dat zorgt toch gewoon voor meer duidelijkheid en structuur, snap de commotie dan ook niet. Een klein beetje moeite doen zou zoveel schelen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou ik moet wel eerlijk zeggen dat er een aantal nogal bot reageren. Overigens reageren die hier in FB ook terwijl ze eigenlijk niets toevoegen in de discussie.
Wat te melden ?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:35 schreef KingRoland het volgende:
Mweh als iemand zoiets vraagt
[..]
En tong als ts schrijft dan het volgende
[..]
Zonder te melden dan kan ik het hele topic al dan niet meer serieus nemen.
Vandaar jankt hij dan altijd direct feedback vol of opent een topic erover.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:02 schreef DonRaja het volgende:
We zitten hier niet te wachten op jullie persoonlijke mening over Tong. Die mogen jullie hem zelf via DM/PM toesturen.
Dat gezuig en gezeik bij élke post die hij doet stopt ook. Tong weet heel goed wanneer hij te ver gaat en accepteert de consequenties in die gevallen vele malen beter dan de meeste van zijn 'fans' hier.
Dus in het kort: kappen met achterlijk doen. Iedereen.
Dan heb ik dat verkeerd doen voor komen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
Verder heb ik ook helemaal niets met het slotje te maken, terwijl je hier voor doet komen alsof dat door mij komt.
Nogmaals: hij wordt niet anders behandeld dan andere users. Als je iets merkt dat niet conform de policy is, kun je een TR aanmaken. We zitten niet te wachten op geflame in de betreffende topics of hier.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heus ja? Vandaar het gejank om ieder slotje, tot aan Feedback aan toe. En het is rinse & repeat. Bezemen terwijl je weet dat het er morgen weer staat. Stukje feedback voor jullie; doe dáár eens wat aan en het wordt een stuk gezelliger. Dit is gewoon een stukje symptoombestrijding om de bron maar niet aan te hoeven pakken.
Tegenwoordig verschijnen er al magische slotjes zonder sluitpost op z'n topics, aangezien wss een van je collega's geen zin heeft in het persoonlijke gemiep wat hier ongetwijfeld verschijnt van hem als je één van z'n 'pareltjes' sluit.
Maar nee hoor, van Tong hebben we allemaal écht geen last, het zijn vooral z'n fans. Keep telling yourself that.
Een aantalquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou ik moet wel eerlijk zeggen dat er een aantal nogal bot reageren.
Als er een topic gesloten wordt kan je hier om additionele uitleg om vragen. Lemmingtopics worden genote en gesloten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaar jankt hij dan altijd direct feedback vol of opent een topic erover.
Net als dat je het verkeerd over hebt doen komen over het dreigen en dat er iets zou zwaaien als je je niet aanpast.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan heb ik dat verkeerd doen voor komen.
Het slotje staat er. Totaal onnodig. Terwijl ik het al vermoedde voordat ik op invoeren klikte. Had een beetje hoop dat het een normaal topic zou worden. Helaas, was tegen beter weten in.
Ik keur dat nergens goed he? Sterker nog, ik sta wat dat aan gaat achter je. Net als zo te lezen de mods hier als ik het zo zie. Maar je kan van hen ook niet verwachten dat ze alles zien.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een aantal
Ze verzieken elk topic. Ik ben meestal het slachtoffer. Maar oh wee als een newbie of iemand van buiten het kliekje een topic opent. Dan zijn "Ok Hans" "Ok" "Lekker belangrijk" of andere afzeikerige posts schering na de inslag. Er wordt nooit wat aan gedaan. Als ik er wat van zeg of het aankaart bij de mods wordt er gezegd dat ik een TR moet plaatsen. Dit beleid is er al lang en er komt geen verandering in. Ik post dit nu. En je kunt er op rekenen dat er weer persoonlijk op wordt gereageerd. Ben ik de huilie.
Klopt. Dat geldt voor alle users. En net als alle andere users mag je erop vertrouwen dat wij ons werk doen en de TR's behandelen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een aantal
Ze verzieken elk topic. Ik ben meestal het slachtoffer. Maar oh wee als een newbie of iemand van buiten het kliekje een topic opent. Dan zijn "Ok Hans" "Ok" "Lekker belangrijk" of andere afzeikerige posts schering na de inslag. Er wordt nooit wat aan gedaan. Als ik er wat van zeg of het aankaart bij de mods wordt er gezegd dat ik een TR moet plaatsen. Dit beleid is er al lang en er komt geen verandering in. Ik post dit nu. En je kunt er op rekenen dat er weer persoonlijk op wordt gereageerd. Ben ik de huilie.
Haal eens recente topics naar boven die terecht zijn gesloten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heus ja? Vandaar het gejank om ieder slotje, tot aan Feedback aan toe. En het is rinse & repeat. Bezemen terwijl je weet dat het er morgen weer staat. Stukje feedback voor jullie; doe dáár eens wat aan en het wordt een stuk gezelliger. Dit is gewoon een stukje symptoombestrijding om de bron maar niet aan te hoeven pakken.
Tegenwoordig verschijnen er al magische slotjes zonder sluitpost op z'n topics, aangezien wss een van je collega's geen zin heeft in het persoonlijke gemiep wat hier ongetwijfeld verschijnt van hem als je één van z'n 'pareltjes' sluit.
Maar nee hoor, van Tong hebben we allemaal écht geen last, het zijn vooral z'n fans. Keep telling yourself that.
Heb 625 notes. en 20 bans. Die accepteer ik 95 %. Met 600.000 posts en 25.000 topics kun je geen moeder Theresa spelen. Ik kan niet tegen onrecht. Ook niet bij anderen. Dan meld ik dat. Daar is FB volgens mij voor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nogmaals: hij wordt niet anders behandeld dan andere users. Als je iets merkt dat niet conform de policy is, kun je een TR aanmaken. We zitten niet te wachten op geflame in de betreffende topics of hier.
Daar heb je een punt. Ik zal er op gaan letten. Mijn fout. Komt ook omdat er al zo negatief in het topic werd gereageerd. Soort druppel. Ik pakte het te negatief op. Excuses. Waren wel erg veel aparte posts. Je hebt gelijk realiseerde ik me later.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Net als dat je het verkeerd over hebt doen komen over het dreigen en dat er iets zou zwaaien als je je niet aanpast.
Jammer dat je nu wel over het slotje doorgaat, maar op dat andere niet in gaat.
[..]
Ik keur dat nergens goed he? Sterker nog, ik sta wat dat aan gaat achter je. Net als zo te lezen de mods hier als ik het zo zie. Maar je kan van hen ook niet verwachten dat ze alles zien.
Wauw.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haal eens recente topics naar boven die terecht zijn gesloten.
Mijn 1 april topic was erg leuk. Mijn Ronaldo topic in zijn geposeerde houding in onderbroek was met een leuke OP. In elke krant en TV programma's was het nieuws. Hier wordt het gesloten nadat er geklaagd werd over de TT, waar ik gekscherend het woord homo had ingezet.
Ze deden voorkomen alsof ik een homofoob zou zijn.Ze hadden op een gegeven moment hun zin. Leuk topic naar de klote en een slotje. Konden ze verder met het achter gesloten deuren schelden met Aids Kanker en Vieze Homo.
Jij volgt me niet alleen in VBL ook in MuZ weet je me te vinden. En topics naar je jhand te zetten of te verkloten. Jij bestaat niet voor me totdat je me weer eens komt stalken en probeert me te kleineren. Ik ben je de baas. Dat kun je moeilijk accepteren. Leer er mee leven. Verder ben je een bloeiende bloesem in het met cactussen vervuilde FOK!landschap. Een genot om naar je te kijken, een werelds genoegen steeds weer met je geconfronteerd te worden. Vincent van Gogh heeft jouw aardse, stralende aura, vaak vast gelegd. De akkers komen tot leven, de aardappelen koken spontaan van vreugde over, de lucht schijnt in alle kleuren terwijl het wolkendek verdwijnt achter de regenboog. De sprankelende regendruppels onder de felle zon, zetten jouw persoonlijkheid precies neer zoals je verdient. Een aanbeden zonnegod, gloeiend aan het firmament, ééndrachtig van geest en aards wel vinden. De ploegende boer is verguld van vreugde als ie merkt dat je zijn leven verblijdt met potige, edoch smaakvolle, ranke levensvruchten. Iedere avond bid ie tot het hoogste wezen dat jij zijn leven blijft stimuleren, zijn vibrerende energie onderhoudt en de smaakvolle messias blijft in zijn bestaan. Ik zou ook niet meer zonder jou kunnen. Het FOK!en zou doelloos worden, mijn leven decimeren tot oneindig verdriet. Ik hoop dat het licht uit jouw tunnel nog lang op mijn pad blijft komen. Dat we samen het eindeloze bestaan rekken en ons onsterfbaar wanen. Bedankt vriend. Ik heb geen woord gelogen van het voorgaande. Hier en daar de waarheid aangepast. Anders wordt het onleesbaar.
Wat vind je van deze reactie? Ook nogal bot en vrij onaardig:quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou ik moet wel eerlijk zeggen dat er een aantal nogal bot reageren.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij volgt me niet alleen in VBL ook in MuZ weet je me te vinden. En topics naar je jhand te zetten of te verkloten. Jij bestaat niet voor me totdat je me weer eens komt stalken en probeert me te kleineren. Ik ben je de baas. Dat kun je moeilijk accepteren. Leer er mee leven. Verder ben je een bloeiende bloesem in het met cactussen vervuilde FOK!landschap. Een genot om naar je te kijken, een werelds genoegen steeds weer met je geconfronteerd te worden. Vincent van Gogh heeft jouw aardse, stralende aura, vaak vast gelegd. De akkers komen tot leven, de aardappelen koken spontaan van vreugde over, de lucht schijnt in alle kleuren terwijl het wolkendek verdwijnt achter de regenboog. De sprankelende regendruppels onder de felle zon, zetten jouw persoonlijkheid precies neer zoals je verdient. Een aanbeden zonnegod, gloeiend aan het firmament, ééndrachtig van geest en aards wel vinden. De ploegende boer is verguld van vreugde als ie merkt dat je zijn leven verblijdt met potige, edoch smaakvolle, ranke levensvruchten. Iedere avond bid ie tot het hoogste wezen dat jij zijn leven blijft stimuleren, zijn vibrerende energie onderhoudt en de smaakvolle messias blijft in zijn bestaan. Ik zou ook niet meer zonder jou kunnen. Het FOK!en zou doelloos worden, mijn leven decimeren tot oneindig verdriet. Ik hoop dat het licht uit jouw tunnel nog lang op mijn pad blijft komen. Dat we samen het eindeloze bestaan rekken en ons onsterfbaar wanen. Bedankt vriend. Ik heb geen woord gelogen van het voorgaande. Hier en daar de waarheid aangepast. Anders wordt het onleesbaar.
Dit is je probleem tong. Als je dat gevoel wat kunt onderdrukken en het allemaal iets minder serieus neemt, is er helemaal niets aan de hand. Maar bij iedere kritische post spring jij er bovenop en daarmee versterk je je gevoel. Doe gewoon even feng shui op het moment dat een post je ergert en lees er overheen. De meeste van de slotjes op je normale topics komen voort uit het feit dat je alleen maar reageert op de users die aan het trollen zijn. Jij gaat er tegenin en het ontspoort. Logisch dat het topic dan gesloten wordt. Of niet?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een aantal
Gelul.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is je probleem tong. Als je dat gevoel wat kunt onderdrukken en het allemaal iets minder serieus neemt, is er helemaal niets aan de hand. Maar bij iedere kritische post spring jij er bovenop en daarmee versterk je je gevoel. Doe gewoon even feng shui op het moment dat een post je ergert en lees er overheen. De meeste van de slotjes op je normale topics komen voort uit het feit dat je alleen maar reageert op de users die aan het trollen zijn. Jij gaat er tegenin en het ontspoort. Logisch dat het topic dan gesloten wordt. Of niet?
quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent een werkeloze 50er, met een kwakkelende gezondheid en geen baan, vrouw, kinderen of eigen woning. Je leeft bij de gratie van de maatschappij. Misschien moet je eens ophouden je superieur voelen t.o.v. anderen omdat je 600k posts op een forumpje hebt.
Tong waarom ga je geen boek schrijven? Of poëzie. Een zin als deze ' Verder ben je een bloeiende bloesem in het met cactussen vervuilde FOK!landschap' is pure poëzie.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelul.
Als ik niet reageer verzieken ze het topic als ik wel reageer verzieken ze het topic ook en kunnen ze het aan mijn reacties wijten. Maakt geen verschil. Nogmaals ik ben moeder Theresa niet. En kan fel reageren. Maar ik ga nooit iemand zijn topic naar de kloten helpen. Eerder het tegendeel. Ik ben inmiddels het pispaaltje van de school. Met dit verschil dat ik me niet laat verpissen. Ver pissen kan ik als de beste. Ik vermoed dat er veel users zijn of zijn geweest die geen topics openen of hun muil open trekken bang voor lul gezet te worden.
Ik schrijf al poëzie. Boek misschien. Ben meer van de korte adem. Er zijn al wel vragen bij de boekhandel en op internet of mijn columns/verhalen in boekvorm zijn verschenen of dat er plannen voor zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tong waarom ga je geen boek schrijven? Of poëzie. Een zin als deze ' Verder ben je een bloeiende bloesem in het met cactussen vervuilde FOK!landschap' is pure poëzie.
Stel dan een bundel samen en publiceer. Denk dat je daar veel voldoening uit gaat krijgen. Meer dan hier steeds in de verdediging gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schrijf al poëzie. Boek misschien. Ben meer van de korte adem. Er zijn al wel vragen bij de boekhandel en op internet of mijn columns/verhalen in boekvorm zijn verschenen of dat er plannen voor zijn.
Ik krijg al veel voldoening via internet. Ik zit niet alleen op FOK!quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stel dan een bundel samen en publiceer. Denk dat je daar veel voldoening uit gaat krijgen. Meer dan hier steeds in de verdediging gaan.
Ouwe viespeuk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg al veel voldoening via internet. Ik zit niet alleen op FOK!
Nooit wat aan gedaan? Daar doe je Don , Roland en 422 tekort mee. Die straffen zulke inhoudsloze posts gelijk af hoor. Ze zijn juist strenger geworden mbt inhoudsloze posts..quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een aantal
'Ik tong80, de grenzeloze rukker.'quote:
Jij was de eerste die het Ronaldo in ondergoed topic kwam verkloten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nooit wat aan gedaan? Daar doe je Don , Roland en 422 tekort mee. Die straffen zulke inhoudsloze posts gelijk af hoor. Ze zijn juist strenger geworden mbt inhoudsloze posts..
Maar het is weer 'me against the world' zie ik.
Uh ok
Goed dat je het aanhaalt, dit had nog geen reactiequote:Op dinsdag 12 april 2016 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij was de eerste die het Ronaldo in ondergoed topic kwam verkloten.
Vandaar mijn reactie destijds.quote:Op zondag 3 april 2016 16:09 schreef Doublepain het volgende:
Je wil dat homo's geaccepteerd worden in het voetbal, maar toch gadverdamme ervoor?
Ik vat hem niet
Het ging over de ijdele homo Ronaldo. Als je daar de knipoog niet in wil herkennen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed dat je het aanhaalt, dit had nog geen reactie
[..]
Vandaar mijn reactie destijds.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:36 schreef DonRaja het volgende:
Jongens, niet een dergelijke discussie hier aub. Doe dat via DM met elkaar.
Het is gewoon een kansloos topic, Tong. Ik kan het echt niet duidelijker maken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:08 schreef tong80 het volgende:
Pleur nog eens een briljant topic op slot man.
Lachen met jou.
VBL / Op verzoek van Bolasie....Tong is vet dik!
Mag niet te leuk worden hè ?
Echte aanwinst ben je als mod.
Wauwquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:08 schreef tong80 het volgende:
Lachen met jou.
Belachelijke beslissing inderdaad!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:08 schreef tong80 het volgende:
Lachen met jou.
Oh ja, potentieel succesvolle topics horen in een slow chat.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is gewoon een kansloos topic, Tong. Ik kan het echt niet duidelijker maken.
Leuk doen kan ook in de SC.
Niet iedere hersenscheet is een topic waard, raar dat je dat na 600.000 posts nog niet snaptquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, potentieel succesvolle topics horen in een slow chat.
Woehaaaaa.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet iedere hersenscheet is een topic waard, raar dat je dat na 600.000 posts nog niet snapt
In hoeverre kansloos eigenlijk ?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is gewoon een kansloos topic, Tong. Ik kan het echt niet duidelijker maken.
Leuk doen kan ook in de SC.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hallo. Ik kom even leuk doen.
Trek eens aan m'n vinger.
Een speciaal topic voor dat soort humor is niet nodig. Dat kan gewoon in een post.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
In hoeverre kansloos eigenlijk ?
Humor, hoe arbitrair ook, is verboden ? Of moet je er een uitleg bij geven ? Absurde humor is al helemaal uit den boze ?
Heb aan je verzoek voldaan trouwens.
[..]
ONZ = humorquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
In hoeverre kansloos eigenlijk ?
Humor, hoe arbitrair ook, is verboden ? Of moet je er een uitleg bij geven ? Absurde humor is al helemaal uit den boze ?
Heb aan je verzoek voldaan trouwens.
[..]
Ha ha ha.quote:
Opgelost dusquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:20 schreef tong80 het volgende:
ONZ / De paden, op het weekend in. Bolasie: 'Tong is vet dik.'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lastig te zeggen, volgens mij schijnt het lichtelijk verboden te zijn als je via een niet geverifieerde website een stream van een televisiezender aanbiedt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:39 schreef Bolasie het volgende:
Zijn streams naar tv-zenders (dus bijv. een RTL7 stream) ook verboden? VBL / belangrijk bericht mbt livestreams! heeft het alleen over voetbalstreams
Als niet legaal is dan mag het niet(tenzij je kan aantonen dat die website legaal is). Ik zag op die site nog wat andere voetbalwedstrijden, dus vandaar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:39 schreef Bolasie het volgende:
Zijn streams naar tv-zenders (dus bijv. een RTL7 stream) ook verboden? VBL / belangrijk bericht mbt livestreams! heeft het alleen over voetbalstreams
Eensquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:05 schreef tong80 het volgende:
Wat een belachelijk slotje weer.
VBL / Alles rustig verlopen,voor,tijdens en na de bekerfinale bij de Kuip
Er lopen zoveel dubbele topics omdat voetbal vaak groot nieuws is. Ook klein nieuws.
Wordt me verweten dat ik VBL in NWS post. Wordt me nu verweten dat ik VBL in VBL post.
Heb je echt niks anders te doen
Ik heb niets anders te doen inderdaad. Ik zit met honderd bakken koffie 24/7 voor mijn laptop om jou een zure dag te bezorgen. Ik krijg totaal geen TR's aangedragen van anderen, ik krijg nooit eens een DM'etje.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:05 schreef tong80 het volgende:
Er lopen zoveel dubbele topics omdat voetbal vaak groot nieuws is. Ook klein nieuws.
Wordt me verweten dat ik VBL in NWS post. Wordt me nu verweten dat ik VBL in VBL post.
Gewoon een terecht slotje, gedraag je eens naar je leeftijd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:05 schreef tong80 het volgende:
Oke.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik neem het Tong niet kwalijk, er was ooit een vraag naar een algemeen VBL nieuws topic, omdat je anders voor elk nieuws item een apart topic hebt, aangezien de FP voor VBL nieuws is, is het niet logisch om hier dan ook een topic voor te openen. Echter heeft een mod hier dat topic gesloten.
Er liep in NWS al een topic erover en het onderwerp zelf past beter in NWS. Het gaat dus over een moslima dat blijkbaar is aangevallen door een groep Feyenoord-supporters. Het probleem in dit geval dat ze is aangevallen door een groep supporters hoort prima in NWS. Het gedeelte wat Feyenoord-supporters betreft kan makkelijk besproken worden in het Feyenoordtopicquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:05 schreef tong80 het volgende:
Ja, Stijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet jij toevallig welke mod dat topic op slot deed?
Ik ook van jou René.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Stijn.
Roland vindt het alleen altijd nodig om ook zijn visie te delen na de discussie
Blijkbaar is er bij de mods meer behoefte aan felicitatietopics voor mensen uit de SC.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Tong houdt zich anders gewoon aan de regels zoals die in de OP staan hoor
Tijd voor een #bestuurtegendemuurquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar is er bij de mods meer behoefte aan felicitatietopics voor mensen uit de SC.
Checkquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:09 schreef Tja..1986 het volgende:
Kan het Almere City topic misschien weer open?
Almere City FC topic #6: Met pipa's zwaaien in de kleedkamer!
Nu ze voor de 2de keer de playoffs hebben gehaald en ze daar ook nog de 2de ronde lijken te bereiken lijkt het mij wel weer tijd voor wat kletsen over City
Donequote:Op maandag 9 mei 2016 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
VBL / [AZ#87] AZ gaat Europa in!
TT change naar
[AZ#87] We gaan Europa in!
Please.
Thanx.quote:
Mag wel gaan ipv. gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |