quote:Op maandag 11 april 2016 19:04 schreef nickhguitar het volgende:
Het feit dat Ajax de grootste club van nederland is is dan ook meteen de reden dat iedereen maar 'standaard' voor ajax is. Een vicieuze cirkel.
Boze tongen.quote:Op maandag 11 april 2016 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boze tongen beweren dat Stijn de Wie heeft de meeste posts? competitie niet helemaal serieus neemt.
En een gavequote:Op maandag 11 april 2016 19:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is geen competitie, het is een roeping.
Het gaat om de kwaliteitquote:
Waarom ben ik voor Ajax ?quote:Op maandag 11 april 2016 20:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het verschil is inderdaad dat ik niet voor PSV ben omdat ze vaak kampioen worden
Tongquote:Op maandag 11 april 2016 23:39 schreef Mr.Smokey het volgende:
ajacied422>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> tong
Het orakel heeft gesprokenquote:Op maandag 11 april 2016 23:39 schreef Mr.Smokey het volgende:
ajacied422>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> tong
Nou nou, gun die jongen ook een levenquote:Op maandag 11 april 2016 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het lijkt me sneuer als je zoiets voor jezelf doet.
Ontopic: Stijn gaat de eerste user zijn met 1.000.000 posts op FOK!
Tong.quote:Op dinsdag 12 april 2016 06:00 schreef kanovinnie het volgende:
Kan je voor de leesbaarheid geen multiquote gebruiken tong? Je maakt het topic zo onleesbaar.
Kan ik rekenen op een inhoudelijke reactie als ik dat aanpas?quote:
Ga je maar druk maken over het enige topic in Oldbies-Only waar in werd gepost, en je in de weg zat.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik rekenen op een inhoudelijke reactie als ik dat aanpas?
BARNEYDIKZAK.GIFquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je maar druk maken over het enige topic in Oldbies-Only waar in werd gepost, en je in de weg zat.
Ga een newbie uitleggen hoe er geFOK!t moet worden. Laat me met rust en haak aan bij de andere zeikerds.
Zes posts achter elkaar is gewoon spam. Het topic zou gesloten moeten worden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik rekenen op een inhoudelijke reactie als ik dat aanpas?
Omdat het zo'n mooi bedrijfsclubje is met fanatieke fans zekerquote:Op maandag 11 april 2016 20:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het verschil is inderdaad dat ik niet voor PSV ben omdat ze vaak kampioen worden
quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat het zo'n mooi bedrijfsclubje is met fanatieke fans zeker
Nee vanwege de manier van spelen, de gemoedelijke sfeer die rondom de club hangt en niet in de laatste plaats vanwege de scoutingswijze.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat het zo'n mooi bedrijfsclubje is met fanatieke fans zeker
Tuurlijk is dat zo, maar dat geldt in mindere mate ook voor PSV. Daar word je ook voor omdat je successen kan vieren. Voor Ajax en PSV zijn is de makkelijkste weg natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee vanwege de manier van spelen, de gemoedelijke sfeer die rondom de club hangt en niet in de laatste plaats vanwege de scoutingswijze.
Je kunt er wel lacherig over doen maar 80% van de 'supporters' van Ajax lopen elkaar maar wat na te apen en kiezen maar voor datgeen waar de menigte ook voor kiest.
Trek je conclusies iddquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:42 schreef tong80 het volgende:
Dus in dit leuk, goed, onschuldig en positief bedoelde topic wordt....
Gekotst op Ajax
Me verweten dat ik slijm bij de mods
Gepost dat ik dit topic heb geopend om aandacht te besteden aan mijn eigen postcount
Me verweten dat ik moeite heb gedaan in m'n OP
Het apart gevonden dat ik een topic open over de postcount van een andere user
Care gepost
Ok gepost
Er een strijd tong80 vs Ajacied422 van gemaakt
Gevraagd om een slotje
Een discussie Ajax vs PSV gevoerd
Gevraagd of het topic al dicht is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga dan weg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:42 schreef tong80 het volgende:
Dus in dit leuk, goed, onschuldig en positief bedoelde topic wordt....
Gekotst op Ajax
Me verweten dat ik slijm bij de mods
Gepost dat ik dit topic heb geopend om aandacht te besteden aan mijn eigen postcount
Me verweten dat ik moeite heb gedaan in m'n OP
Het apart gevonden dat ik een topic open over de postcount van een andere user
Care gepost
Ok gepost
Er een strijd tong80 vs Ajacied422 van gemaakt
Gevraagd om een slotje
Een discussie Ajax vs PSV gevoerd
Gevraagd of het topic al dicht is
![]()
![]()
![]()
![]()