Lees eens goed. Ik zeg dat er maar een paar met ontbloot bovenlijf zijn. Wel hun sportbroek aanhebben.quote:Op zondag 3 april 2016 12:46 schreef Doublepain het volgende:
HAHA kijk eens goed joh, staan stuk of 4/5 zonder shirt aan..
Homo's herkennen homo's zeggen ze ook weleens, wil niet veel zeggen Tong, maar als er iets bij je begint te kietelen wil niet zeggen dat het bij de ander ook zo is.
We gaan dit serieus open laten ja? Met zo'n tt?quote:
Ik zie het alleen bij James en Ramos, de rest niet hoor. Maar alsnog waar gaat dit over?quote:Op zondag 3 april 2016 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees eens goed. Ik zeg dat er maar een paar met ontbloot bovenlijf zijn. Wel hun sportbroek aanhebben.
quote:Op zondag 3 april 2016 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We gaan dit serieus open laten ja? Met zo'n tt?
Of wachten we eerst tot tong een 15 jaar oude foto van hemzelf in een verwassen Bergkamp shirt post?
Doe eens rustig joh. Ik probeer alleen het doel van het topic te achterhalen.quote:Op zondag 3 april 2016 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of wachten we eerst tot tong een 15 jaar oude foto van hemzelf in een verwassen Bergkamp shirt post?
Waarom ga je als zelfverklaarde beste speler van de wereld in je kleine slipje staan poseren.quote:
Hij heeft er duidelijk geen moeite mee nee.quote:Op zondag 3 april 2016 12:50 schreef Kopsterk het volgende:
Hij zal er ongetwijfeld geen moeite mee hebben op deze manier op de foto te staan, maar kom op zeg, waar gaat dit over. Kansloos gehaat dit.
Leg eens uit.quote:
Het is maar waar je je druk om maakt.quote:Op zondag 3 april 2016 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ga je als zelfverklaarde beste speler van de wereld in je kleine slipje staan poseren.
Of denk je dat ie per abuis daar zo staat te bodybuilden ?
Waarschijnlijk heeft ie eerst nog z'n haartjes gekamd.
Die is van 3 maanden geleden en op het schilderij van brood na, zeer decent.quote:Op zondag 3 april 2016 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet hij weten. Maar waarom open je het met zo'n rare TT? Komt meer over alsof homo's vies en eng zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ga je als zelfverklaarde beste speler van de wereld in je kleine slipje staan poseren.
Gezeik is altijd kansloos.quote:Op zondag 3 april 2016 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie het alleen bij James en Ramos, de rest niet hoor. Maar alsnog waar gaat dit over?
Kansloos gezeik.
Ik ben ook vies en eng.quote:Op zondag 3 april 2016 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet hij weten. Maar waarom open je het met zo'n rare TT? Komt meer over alsof homo's vies en eng zijn.
waarom maak jij je er druk omquote:Op zondag 3 april 2016 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heeft TS toch nooit man. Wees niet zo naïef.quote:Op zondag 3 april 2016 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. Ik probeer alleen het doel van het topic te achterhalen.
Er staat een hele tekst boij en ik ben nu alles aan het beantwoorden.quote:Op zondag 3 april 2016 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. Ik probeer alleen het doel van het topic te achterhalen.
Dat zijn ze ook! Bah!quote:Op zondag 3 april 2016 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet hij weten. Maar waarom open je het met zo'n rare TT? Komt meer over alsof homo's vies en eng zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |