Je hebt gelijk. Excuses.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, en dan vraag je mij een paar posts geleden of ik wat 'normaler' wil reageren in sluitposts van een topic...
Ik vond dit een bizar slotje met een bizarre reden vandaar. Heb wel m'n excuses aangeboden.quote:
Laat maar. Niet waard.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Achteraf gezien vind ik gewoon dat het plaatje in Tongs topic gewoon wat meer vertelt en meer 'inhoudsvorm' geeft.
Het gaat om "Gadverdamme".quote:Op zondag 3 april 2016 13:09 schreef tong80 het volgende:
VBL / Gadverdamme, wat een ijdele homo......
Verander de TT maar. Wel met Ronaldo er in.
Vind het wel vreemd dat het woord homo zo erg is. Wordt tijdens iedere voetbalwedstrijd gebruikt.
Op gekscherende wijze heb ik dat ook verduidelijkt. Alsof een homo hier iets tegen zou hebben. Ik weet zeker dat mijn goede homo-vriend hier dubbel om ligt als intellectuele Heerenveen supporter. Er wordt wel heel erg schijnheilig gereageerd op het woord homo. Moet er wel om lachen.
Er staat homo in de TT. Nog geluk dat Ronaldo geen neger is.
Wat een vreemd argument.quote:Op zondag 3 april 2016 13:09 schreef tong80 het volgende:
Vind het wel vreemd dat het woord homo zo erg is. Wordt tijdens iedere voetbalwedstrijd gebruikt.
Je bedoelt SCH of niet? Andere fokkers goede vrienden noemenquote:Op zondag 3 april 2016 13:09 schreef tong80 het volgende:
Verander de TT maar. Wel met Ronaldo er in.
Op gekscherende wijze heb ik dat ook verduidelijkt. Alsof een homo hier iets tegen zou hebben. Ik weet zeker dat mijn goede homo-vriend hier dubbel om ligt als intellectuele Heerenveen supporter. Er wordt wel heel erg schijnheilig gereageerd op het woord homo. Moet er wel om lachen.
Er staat homo in de TT. Nog geluk dat Ronaldo geen neger is.
Fijn dat dit opgelost is.quote:Op zondag 3 april 2016 13:13 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha.ik zit hard op te lachen. Wat een zooitje sneuhazen.
Laat maar. Bierkaai.
Wat ken jij van mijn privélevenquote:Op zondag 3 april 2016 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bedoelt SCH of niet? Andere fokkers goede vrienden noemen
Ja SCH ik wilde hem ook niemen vergeten in te typen. En ik klikte net op rapporteren toen ik je wilde quoten. Sorry per abuis.quote:Op zondag 3 april 2016 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bedoelt SCH of niet? Andere fokkers goede vrienden noemen
Houdoe, groetjes van een ijdele schaatser.quote:Op zondag 3 april 2016 13:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fijn dat dit opgelost is.
Groetjes van een ijdele homo.
Mag ik me niet verwerenquote:Op zondag 3 april 2016 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Persoonlijk geleuter hoeft niet in de feedback.
Mvg.
Als meneer strooit met onzin mag dat best aangestipt worden.quote:Op zondag 3 april 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap ten zeerste dat je je verweert, maar Loveless85 kan dit beter achterwege laten ja.
Nee, want hij is heilig, jij niet. Begrijp dat.quote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als meneer strooit met onzin mag dat best aangestipt worden.
quote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, want hij is heilig, jij niet. Begrijp dat.
quote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als meneer strooit met onzin mag dat best aangestipt worden.
quote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Tong80, koning van het zichzelf vooraf opgezet in het middelpunt zetten. En dan de slachtofferrol inkruipen hoor
Maar ik voelde me beledigd erdoor.quote:Op zondag 3 april 2016 13:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god. Jullie maken de problemen. Ik open gewoon een topic.
Leg deze eens uit. Mijn topic wordt toch weer onterecht gesloten. Verder heb ik er al een bannetje of 20 opzitten. En die waren terecht.quote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, want hij is heilig, jij niet. Begrijp dat.
Ik paling met aardbeien jam.quote:
quote:
quote:
Heerlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik paling met aardbeien jam.
Lekker op een zonnige zondagmiddag
Je bukt te vaak en te nederig.quote:
Loveless85, aangenaam.quote:Op zondag 3 april 2016 13:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie denk je wie je bent en welke onzin ?
Ha ha ha. Geweldig. Maar die doet het niet uit ijdelheid. Dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 3 april 2016 13:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme, wat een vieze ijdele homo.
Heb ik bij het SUMO-Worstelen.quote:Op zondag 3 april 2016 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Ik werd erg onzeker door de OP met als die afgetrainde lichamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |