Belachelijke beslissing inderdaad!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:08 schreef tong80 het volgende:
Pleur nog eens een briljant topic op slot man.
Lachen met jou.
VBL / Op verzoek van Bolasie....Tong is vet dik!
Mag niet te leuk worden hè ?
Echte aanwinst ben je als mod.
Oh ja, potentieel succesvolle topics horen in een slow chat.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is gewoon een kansloos topic, Tong. Ik kan het echt niet duidelijker maken.
Leuk doen kan ook in de SC.
Niet iedere hersenscheet is een topic waard, raar dat je dat na 600.000 posts nog niet snaptquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, potentieel succesvolle topics horen in een slow chat.
Woehaaaaa.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet iedere hersenscheet is een topic waard, raar dat je dat na 600.000 posts nog niet snapt
In hoeverre kansloos eigenlijk ?quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is gewoon een kansloos topic, Tong. Ik kan het echt niet duidelijker maken.
Leuk doen kan ook in de SC.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:32 schreef tong80 het volgende:
VBL / Op verzoek van Bolasie....Tong is vet dik!
[..]
Hallo. Ik kom even leuk doen.
Trek eens aan m'n vinger.
Een speciaal topic voor dat soort humor is niet nodig. Dat kan gewoon in een post.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
In hoeverre kansloos eigenlijk ?
Humor, hoe arbitrair ook, is verboden ? Of moet je er een uitleg bij geven ? Absurde humor is al helemaal uit den boze ?
Heb aan je verzoek voldaan trouwens.
[..]
ONZ = humorquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
In hoeverre kansloos eigenlijk ?
Humor, hoe arbitrair ook, is verboden ? Of moet je er een uitleg bij geven ? Absurde humor is al helemaal uit den boze ?
Heb aan je verzoek voldaan trouwens.
[..]
Ha ha ha.quote:
Opgelost dusquote:Op zaterdag 16 april 2016 00:20 schreef tong80 het volgende:
ONZ / De paden, op het weekend in. Bolasie: 'Tong is vet dik.'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lastig te zeggen, volgens mij schijnt het lichtelijk verboden te zijn als je via een niet geverifieerde website een stream van een televisiezender aanbiedt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:39 schreef Bolasie het volgende:
Zijn streams naar tv-zenders (dus bijv. een RTL7 stream) ook verboden? VBL / belangrijk bericht mbt livestreams! heeft het alleen over voetbalstreams
Als niet legaal is dan mag het niet(tenzij je kan aantonen dat die website legaal is). Ik zag op die site nog wat andere voetbalwedstrijden, dus vandaar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:39 schreef Bolasie het volgende:
Zijn streams naar tv-zenders (dus bijv. een RTL7 stream) ook verboden? VBL / belangrijk bericht mbt livestreams! heeft het alleen over voetbalstreams
Eensquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:05 schreef tong80 het volgende:
Wat een belachelijk slotje weer.
VBL / Alles rustig verlopen,voor,tijdens en na de bekerfinale bij de Kuip
Er lopen zoveel dubbele topics omdat voetbal vaak groot nieuws is. Ook klein nieuws.
Wordt me verweten dat ik VBL in NWS post. Wordt me nu verweten dat ik VBL in VBL post.
Heb je echt niks anders te doen
Ik heb niets anders te doen inderdaad. Ik zit met honderd bakken koffie 24/7 voor mijn laptop om jou een zure dag te bezorgen. Ik krijg totaal geen TR's aangedragen van anderen, ik krijg nooit eens een DM'etje.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:05 schreef tong80 het volgende:
Er lopen zoveel dubbele topics omdat voetbal vaak groot nieuws is. Ook klein nieuws.
Wordt me verweten dat ik VBL in NWS post. Wordt me nu verweten dat ik VBL in VBL post.
Gewoon een terecht slotje, gedraag je eens naar je leeftijd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:05 schreef tong80 het volgende:
Oke.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik neem het Tong niet kwalijk, er was ooit een vraag naar een algemeen VBL nieuws topic, omdat je anders voor elk nieuws item een apart topic hebt, aangezien de FP voor VBL nieuws is, is het niet logisch om hier dan ook een topic voor te openen. Echter heeft een mod hier dat topic gesloten.
Er liep in NWS al een topic erover en het onderwerp zelf past beter in NWS. Het gaat dus over een moslima dat blijkbaar is aangevallen door een groep Feyenoord-supporters. Het probleem in dit geval dat ze is aangevallen door een groep supporters hoort prima in NWS. Het gedeelte wat Feyenoord-supporters betreft kan makkelijk besproken worden in het Feyenoordtopicquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:05 schreef tong80 het volgende:
Ja, Stijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet jij toevallig welke mod dat topic op slot deed?
Ik ook van jou René.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Stijn.
Roland vindt het alleen altijd nodig om ook zijn visie te delen na de discussie
Blijkbaar is er bij de mods meer behoefte aan felicitatietopics voor mensen uit de SC.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Tong houdt zich anders gewoon aan de regels zoals die in de OP staan hoor
Tijd voor een #bestuurtegendemuurquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar is er bij de mods meer behoefte aan felicitatietopics voor mensen uit de SC.
Checkquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:09 schreef Tja..1986 het volgende:
Kan het Almere City topic misschien weer open?
Almere City FC topic #6: Met pipa's zwaaien in de kleedkamer!
Nu ze voor de 2de keer de playoffs hebben gehaald en ze daar ook nog de 2de ronde lijken te bereiken lijkt het mij wel weer tijd voor wat kletsen over City
Donequote:Op maandag 9 mei 2016 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
VBL / [AZ#87] AZ gaat Europa in!
TT change naar
[AZ#87] We gaan Europa in!
Please.
Thanx.quote:
Mag wel gaan ipv. gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |