abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2016 @ 21:23:10 #251
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160985635
Het inmiddels een beetje gedateerd, hebben jullie die andere tweet-oorlog meegekregen?
https://www.good.is/articles/elizabeth-warren-trump-twitter-rant
Zo niet, enjoy. :)
De tweede tweet is best wel sterk en veelzeggend over het zakentalent (het ontbreken ervan) van Donald Trump.

[ Bericht 23% gewijzigd door Bram_van_Loon op 27-03-2016 21:28:16 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 27 maart 2016 @ 21:24:27 #252
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160985684
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 21:09 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Het zou toch de ultieme grap zijn als het uiteindelijk tussen Bernie en Trump gaat.
Deo volente.

quote:
Bij South Park verzinnen ze zoiets niet eens.
Waarschijnlijk. :)
Ik ben trouwens wel meer een Simpsons-fan al kan ik de humor en maatschappijkritiek bij South Park erg waarderen.
#NoDAPL
  zondag 27 maart 2016 @ 21:27:27 #253
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_160985809
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 21:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Deo volente
Als atheïst kan ik hier weinig mee.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  zondag 27 maart 2016 @ 21:28:53 #254
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160985859
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 21:27 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Als atheïst kan ik hier weinig mee.
Het is dan ook louter metaforisch bedoeld, niet letterlijk.
#NoDAPL
  zondag 27 maart 2016 @ 21:29:50 #255
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_160985902
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 21:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

In South Park heeft Canada een muur gebouwd nadat ze een 'Giant Dick' tot president hadden benoemd omdat ze dat wel grappig leek. :P
Aha. Die uitzending heb ik gemist. Een vooruitziende blik dus weer eens.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  zondag 27 maart 2016 @ 21:34:29 #256
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160986089
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 21:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

In South Park heeft Canada een muur gebouwd nadat ze een 'Giant Dick' tot president hadden benoemd omdat ze dat wel grappig leek. :P
_O-

quote:
10s.gif Op zondag 27 maart 2016 21:03 schreef SeLang het volgende:

Het is wel grappig maar nogal bezijden de waarheid.
Maak van die groep kinderen een groep die meer eiëren krijgt dan vroeger terwijl 1 kind wat vroeger bijna alle eiëren kreeg nu nog steeds meer eiëren krijgt en het klopt beter. ;)
Althans, als je afgaat op wat Sanders graag zou willen.
#NoDAPL
pi_160986390
quote:
10s.gif Op zondag 27 maart 2016 21:29 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Aha. Die uitzending heb ik gemist. Een vooruitziende blik dus weer eens.
'Where my country gone' heet die aflevering :P
pi_160988269
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 21:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het inmiddels een beetje gedateerd, hebben jullie die andere tweet-oorlog meegekregen?
https://www.good.is/articles/elizabeth-warren-trump-twitter-rant
Zo niet, enjoy. :)
De tweede tweet is best wel sterk en veelzeggend over het zakentalent (het ontbreken ervan) van Donald Trump.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 26-03-2016 om 11:36:09 "@SpartanMaker: Let me help you Trumpophobes with math: Trump: ($10.3B-$1.2M 74' equity)/1.2M = 858,233%. S&P: 1314.5% #Derp" reageer retweet
Moet altijd grinniken als middelmatige Nederlanders de zakelijke vaardigheden van miljardairs bekritiseren.
  zondag 27 maart 2016 @ 23:05:23 #259
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160988967
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:38 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 26-03-2016 om 11:36:09 "@SpartanMaker: Let me help you Trumpophobes with math: Trump: ($10.3B-$1.2M 74' equity)/1.2M = 858,233%. S&P: 1314.5% #Derp" reageer retweet
Moet altijd grinniken als middelmatige Nederlanders de zakelijke vaardigheden van miljardairs bekritiseren.
"Middelmatige Nederlanders" :')
Trump zelf als broin nemen. ;')
Blijkbaar begrijp jij in ieder geval weinig van hoe het werkt met geld. Als je veel geld hebt, wat hij al had dankzij het vermogen wat hij van zijn ouders kreeg wat bovendien veel hoger (minstens tientallen miljoenen USD volgens de kenners, Trump liegt hierover) ligt dan wat jij hier noemt, dan is het een fluitje van een cent om het geld snel te vermeerderen. Ik kan hier een uiteenzetting over gaan geven maar dat doe ik niet aangezien het offtopic is en jij het zelf eens een keer kank opzoeken.

Ik vind het trouwens een beetje sneu dat jij als "middelmatige Nederlander" de behoefte voelt voor een miljardairskind die tientallen miljoenen USD cadeau kreeg bij de start.
#NoDAPL
pi_160989062
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

"Middelmatige Nederlanders" :')
Blijkbaar begrijp jij in ieder geval weinig van hoe het werkt met geld. Als je veel geld hebt, wat hij al had dankzij het vermogen wat hij van zijn ouders kreeg wat bovendien veel hoger (minstens tientallen miljoenen USD volgens de kenners) ligt dan wat jij hier noemt, dan is het een fluitje van een cent om het geld snel te vermeerderen. Ik kan hier een uiteenzetting over gaan geven maar dat doe ik niet aangezien het offtopic is en jij het zelf eens een keer kank opzoeken.
Wat was volgens jou het bedrag dat Trump bezat vlak voordat hij een deel van de erfenis ontving?

Lol @ fluitje van een cent. Je voegt hier meer waarde toe door entertainment dan inzicht.
pi_160989280
Fappen op Trump's zakelijke vaardigheden als z'n steaks, vodka, university, en meer gefaalde onzin. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_160989368
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:18 schreef OMG het volgende:
Fappen op Trump's zakelijke vaardigheden als z'n steaks, vodka, university, en meer gefaalde onzin. :').
Dus hoeveel zijn niet helemaal succesvol geworden? 3?

Even balans opmaken!

Hmm, wat een faalhaas die Donald!

[ Bericht 0% gewijzigd door KrappeAuto op 27-03-2016 23:34:18 ]
pi_160989384
Lekker boeiend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 27 maart 2016 @ 23:31:47 #264
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160989529
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:23 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dus hoeveel zijn niet helemaal succesvol geworden? 3?

Even balansje checken.

[ afbeelding ]

Hmm, wat een faalhaas die Donald!
Dus elke afgesplitste holding is een succesvolle onderneming van Donald Trump? Zo kan ik het ook.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 27 maart 2016 @ 23:32:14 #265
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160989536
En wat hier gepost wordt is geen balans, maar soit.
pi_160989576
quote:
15s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:31 schreef Euribob het volgende:

[..]

Dus elke afgesplitste holding is een succesvolle onderneming van Donald Trump? Zo kan ik het ook.
Nee, maar het is te makkelijk om bij een man met honderden ondernemingen te zeggen dat 'ie gefaald heeft als een handjevol ondernemingen niet goed bleken te zijn.

quote:
9s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:32 schreef Euribob het volgende:
En wat hier gepost wordt is geen balans, maar soit.
Balans opmaken.*
pi_160989659
Ik denk dat ik al m'n projecten ook maar onder aparte holdings moet stoppen, ben ik ook ineens een briljant ondernemer.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 27 maart 2016 @ 23:46:56 #268
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160989884
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:33 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Nee, maar het is te makkelijk om bij een man met honderden ondernemingen te zeggen dat 'ie gefaald heeft als een handjevol ondernemingen niet goed bleken te zijn.

[..]

Balans opmaken.*
Je snapt toch hopelijk wel dat een dergelijke lijst met ondernemingen, waarvan compleet onduidelijk is hoe ze functioneren, of ze überhaupt winstgevend zijn en hoe levensvatbaar ze zijn op de lange termijn helemaal niets zegt over de prestaties van Donald Trump?
pi_160989993
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:46 schreef Euribob het volgende:

[..]

Je snapt toch hopelijk wel dat een dergelijke lijst met ondernemingen, waarvan compleet onduidelijk is hoe ze functioneren, of ze überhaupt winstgevend zijn en hoe levensvatbaar ze zijn op de lange termijn helemaal niets zegt over de prestaties van Donald Trump?
Trump is miljarden waard. Mensen proberen zijn ''zakentalent'' in het diskrediet te brengen door een handjevol gefaalde ondernemingen te benoemen. Ik zeg juist dat dát niets zegt over de prestaties van Donald Trump, onder meer door een lijst van zijn honderden andere niet-failliete ondernemingen te laten zien.

quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:36 schreef OMG het volgende:
Ik denk dat ik al m'n projecten ook maar onder aparte holdings moet stoppen, ben ik ook ineens een briljant ondernemer.
Je zou in ieder geval niet anderen hersenloos moeten napraten. Al zou je slechts een onderneming per holding tellen: mijn punt staat.
pi_160990102
Herman Heinsbroek was een uitstekende minister en Donald Trump zal dus ook een fantastische president worden.

:')
  maandag 28 maart 2016 @ 00:00:30 #271
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160990165
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:52 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Trump is miljarden waard. Mensen proberen zijn ''zakentalent'' in het diskrediet te brengen door een handjevol gefaalde ondernemingen te benoemen. Ik zeg juist dat dát niets zegt over de prestaties van Donald Trump, onder meer door een lijst van zijn honderden andere niet-failliete ondernemingen te laten zien.

[..]

Je zou in ieder geval niet anderen hersenloos moeten napraten. Al zou je slechts een onderneming per holding tellen: mijn punt staat.
Punt is vooral dat Donald Trump verschrikkelijk veel te danken heeft gehad aan het geërfde vermogen van zijn vader. Hij gaat erg risicovol te werk wat hem in de jaren negentig al eens een bijna-faillissement heeft opgeleverd. Zo'n man kan je toch met geen mogelijkheid succesvol noemen?

Of is iemand die de loterij wint en dat niet meteen allemaal uitgeeft ook succesvol?
pi_160990223
quote:

[..]

[..]

Je punt staat helemaal niet.

Waarover Euribob al een punt maakte dat we niks weten over dergelijke ondernemingen. Je naam op een gebouw plakken en er een LLC van maken, knap hoor. Daarnaast bestaat die lijst praktisch uit het enige waar 'ie, dankzij het erven van een succesvol bedrijf, geld weet te verdienen, namelijk vastgoed. Dus als ik al m'n software projecten onder verschillende OMG LLCs onderbreng, dan ben ik ook een zakelijk genie, terwijl dat het enige is wat me succesvol maakt, naast m'n gefaalde OMG bier en koffie en ondergoed.
pi_160990297
quote:

[..]

Bob probeert je duidelijk te maken dat onderneming een groot woord is voor een holding en dat een lijstje van holdings vrij weinig zegt.
Hij heeft het best redelijk gedaan, maar briljant zakenman is veel te veel eer. Iemand als Bloomberg kan meer aanspraak maken op die kwalificatie.
pi_160990516
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:00 schreef Euribob het volgende:

[..]

Punt is dat Donald Trump verschrikkelijk veel te danken heeft gehad aan het geërfde vermogen van zijn vader.
Daarom was mijn vraag aan een vorige poster ook: hoeveel was zijn vermogen voordat hij een deel van de erfenis kreeg? Laten we aannemen dat zijn vader's vermogen 400 miljoen was voordat hij overleed in 1999. Laten we zeggen dat Trump daar 100 miljoen van kreeg. Heel veel geld. Maar waarom zou dit tegen hem werken als hij in 1988 al een miljard waard was volgens Forbes?

quote:
Hij gaat erg risicovol te werk wat hem in de jaren negentig al eens een bijna-faillissement heeft opgeleverd. Zo'n man kan je toch met geen mogelijkheid succesvol noemen?
Als iemand een miljard waard is ga ik er van uit dat diegene succesvol is, omdat de meeste miljardairs self-made zijn, tenzij diegene:

1) Veel geld uit een erfenis heeft ontvangen;
2) Veel geluk heeft gehad.

Tegenstanders hebben tot nu toe in onvoldoende mate deze twee punten kunnen beargumenteren.

quote:
Of is iemand die de loterij wint en dat niet meteen allemaal uitgeeft ook succesvol?
Zit ook een verschil tussen hoe vermogen wordt opgebouwd en hoe het wordt onderhouden. Een loterijwinnaar runt geen grote zaak met duizenden werknemers. Trump wordt geprezen om zijn efficiënte beleid.
pi_160990745
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:03 schreef OMG het volgende:

[..]

Je punt staat helemaal niet.

Waarover Euribob al een punt maakte dat we niks weten over dergelijke ondernemingen. Je naam op een gebouw plakken en er een LLC van maken, knap hoor. Daarnaast bestaat die lijst praktisch uit het enige waar 'ie, dankzij het erven van een succesvol bedrijf, geld weet te verdienen, namelijk vastgoed. Dus als ik al m'n software projecten onder verschillende OMG LLCs onderbreng, dan ben ik ook een zakelijk genie, terwijl dat het enige is wat me succesvol maakt, naast m'n gefaalde OMG bier en koffie en ondergoed.
Als je niks weet over die ondernemingen moet je ook niet claimen dat Trump een faalhaas is.
pi_160990817
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:26 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Als je niks weet over die ondernemingen moet je ook niet claimen dat Trump een faalhaas is.
Net zo goed als jij niet kunt claimen dat het allemaal successen zijn.
pi_160990823

_O-
pi_160990839
realDonaldTrump twitterde op maandag 28-03-2016 om 00:16:52 See Lyin' Ted, even the @DailyBeast (no fan of mine) says this story came from Rubio, not Trump! https://t.co/Okc8XajVnz reageer retweet
Benieuwd hoe Ted Cruz morgen gaat reageren over de verhalen over zijn escapades. Slechts een kwestie van tijd voor een van de dames een zak geld krijgt van een rivaal of TV netwerk om het hele verhaal uit de doeken te doen.
pi_160990847
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:31 schreef OMG het volgende:

[..]

Net zo goed als jij niet kunt claimen dat het allemaal successen zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:16 schreef KrappeAuto het volgende:
Als iemand een miljard waard is ga ik er van uit dat diegene succesvol is, omdat de meeste miljardairs self-made zijn, tenzij diegene:

1) Veel geld uit een erfenis heeft ontvangen;
2) Veel geluk heeft gehad.

Tegenstanders hebben tot nu toe in onvoldoende mate deze twee punten kunnen beargumenteren.
Probeer eens.
pi_160991651
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:32 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

[..]

Probeer eens.
Okay, als ik morgen de loterij win en vervolgens 8000 LLCs start waarvan niemand weet wat ze doen, of er überhaupt winst wordt gemaakt, dan ben ik volgens jouw standaard een zakelijk genie.

Hetzelfde als ik een succesvol bedrijf zou erven en er hetzelfde mee zou doen. 8473 LLCs voor ieder project dat wordt gedaan, moet je kijken hoe goed ik ben!

Daarnaast is er niks self-made aan Trump.
pi_160993879
Ah, het is weer zover. Het wekelijkse 'ik heb geen idee over het imperium van Trump dus blaat ik zijn tegenstanders maar na'. En het zijn hier ook nog steeds dezelfde figuren die er weer over beginnen :D

Toch wel knap dat die kerel al die documenten deponeert bij die instanties die hem verifieren, hem belasten en in principe iedereen het kan inzien. Zeker nu hij voor president gaat en een berg bij de FEC moet droppen:

https://www.documentcloud.org/documents/2175187-trump.html

Dat ie vervolgens (volgens de FEC) tot nu toe al meer dan $28 miljoen aan eigen vermogen aan deze campagne heeft uitgegeven doet er zeker ook niet toe want men zal wel een of ander complot hebben om Trump te beschermen!!!!

Het begint hier steeds meer BNW te worden...
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_160993966
Ondertussen:

http://www.politico.com/s(...)n-wont-debate-221267

Sanders daagt Clinton uit voor een debat, maar het schijnt dat ze daar niet erg op zit te wachten..

"While Clinton continues to lead Sanders in delegates, the Vermont senator said "a lot of the superdelegates are now beginning to look at which Democratic candidate is in the best place to defeat Donald Trump."

"I think some of them are beginning to understand that it's Bernie Sanders," he added."
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_160994069
Dat de superdelegates beginnen in te zien dat hij de meeste kans maakt roept hij al een tijdje. Daar blijkt nog vrij weinig van, in tegenstelling tot acht jaar geleden.
  maandag 28 maart 2016 @ 11:13:37 #284
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_160994494
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:04 schreef antiderivative het volgende:

Dat ie vervolgens (volgens de FEC) tot nu toe al meer dan $28 miljoen aan eigen vermogen aan deze campagne heeft uitgegeven
Uitgeleend. Dat kan hij met marktconforme rente weer terugkrijgen via donaties.
Géén kloon van tvlxd!
pi_160994616
Nog wel een aardig stuk over de hoge marges in de Amerikaanse economie:
http://www.economist.com/(...)-too-much-good-thing
pi_160994671
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:13 schreef Montov het volgende:
Uitgeleend. Dat kan hij met marktconforme rente weer terugkrijgen via donaties.
marktconforme rente? Donaties? Hij is geen Bernie met een enorme donatie-berg

Hij heeft alleen al $33,134,265 aan operating expenditures in de boeken staan. Die 28 is een 'lening' waar hij persoonlijk garant voor moet staan, wat gezien zijn vermogen natuurlijk geen probleem is maar niet iets wat hij met donaties kan terug krijgen. En elke cyclus moet er meer in.

Sterker nog, de kleine donaties van mensen uit het land (tot $1,5-2k) is bij hem het zowat minste van alle kandidaten
pi_160994734
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:29 schreef antiderivative het volgende:

[..]

marktconforme rente? Donaties? Hij is geen Bernie met een enorme donatie-berg

Hij heeft alleen al $33,134,265 aan operating expenditures in de boeken staan. Die 28 is een 'lening' waar hij persoonlijk garant voor moet staan, wat gezien zijn vermogen natuurlijk geen probleem is maar niet iets wat hij met donaties kan terug krijgen. En elke cyclus moet er meer in.

Sterker nog, de kleine donaties van mensen uit het land (tot $1,5-2k) is bij hem het zowat minste van alle kandidaten
Zo moeilijk was de post van Montov toch niet? Hij heeft het geld uitgeleend. Mocht hij bijvoorbeeld de nominatie winnen en meer op donaties gaan leunen, dan kan hij die ook gebruiken om zijn eigen investeringen weer terug te krijgen.
pi_160994807
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zo moeilijk was de post van Montov toch niet? Hij heeft het geld uitgeleend. Mocht hij bijvoorbeeld de nominatie winnen en meer op donaties gaan leunen, dan kan hij die ook gebruiken om zijn eigen investeringen weer terug te krijgen.
Waarom zou hij meer op donaties gaan leunen als hij dat nu ook al zou kunnen doen? Misschien kan hij wel niet meer op donaties leunen? En is dit wat het is.

Sanders kan dat vrijwel geheel, gezien zijn populariteit. Maar hij schijnbaar niet.
  maandag 28 maart 2016 @ 12:37:13 #289
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160995591
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:18 schreef OMG het volgende:
Wat hij bovendien ook niet inziet is dat daar waar het wel goed is gegaan Trump niets deed maar slechts zijn naam en geld leende terwijl andere mensen het werk deden. Trump heeft waarschijnlijk een slechter zakeninstinct dan de meeste mensen die een MBA-diploma op zak hebben. Ja, natuurlijk mag ook een succesvolle zakenman eens een keer falen maar bij hem is het aantal gefaalde bedrijven wel heel erg groot en zijn ze wel heel erg gefaald. Hij heeft ook niet netjes zijn schulden afbetaald terwijl hij dat wel kon doen (juridische trucjes). Een voorbeeld van iemand die wel goed kan ondernemen is Musk, kijk maar eens naar wat voor bedrijven hij groot heeft gemaakt. Stuk voor stuk innovatieve ideeën en gaten in de markt die de meeste andere mensen nog niet zagen aankomen.
#NoDAPL
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2016 @ 12:45:07 #290
137949 Disana
pi_160995723
Elizabeth Warren noemde Donald Trump niet voor niets een loser

https://www.facebook.com/ElizabethWarren/posts/10153621490203687

De man bestaat enkel uit een grote bek en een hoop poeha.
pi_160995775
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:45 schreef Disana het volgende:
Elizabeth Warren noemde Donald Trump niet voor niets een loser
zo zo
  maandag 28 maart 2016 @ 12:57:01 #292
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160995961
Voor wie een onderbouwing wil van Elizabeth Warren haar stelling (tweede tweet).

Trump kreeg in 1974 40-200 miljoen USD van zijn vader. De S&P-500 is nu 74 keer zo veel waard als in 1974. Als hij goed zijn vermogen had belegd dan had hij nu dus 3-15 miljard USD kunnen hebben aan vermogen, afhankelijk van hoeveel hij precies kreeg toen hij startte, dit met enkel beleggen.
http://www.alternet.org/s(...)d_and_the_government's_protection_mostly_did_the_trick
http://www.vox.com/2015/9/2/9248963/donald-trump-index-fund
http://www.businessinside(...)ithout-trying-2015-9
http://247wallst.com/medi(...)llion-or-10-billion/

Van hier: https://www.quora.com/Did(...)an-unremarkable-rate
Geschreven door iemand die voor zijn beroep economische modellen maakt gericht op fondsenbeheer en investeren.

quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:04 schreef antiderivative het volgende:
Ah, het is weer zover. Het wekelijkse 'ik heb geen idee over het imperium van Trump dus blaat ik zijn tegenstanders maar na'.
Ook handig voor jou. ;)
Ik heb er trouwens eerder nog niet over gesproken, dit was de eerste keer dat ik in deze draad over Trumps zakenkwaliteiten sprak. :')
#NoDAPL
pi_160996098
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:40 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Waarom zou hij meer op donaties gaan leunen als hij dat nu ook al zou kunnen doen? Misschien kan hij wel niet meer op donaties leunen? En is dit wat het is.

Sanders kan dat vrijwel geheel, gezien zijn populariteit. Maar hij schijnbaar niet.
Op het moment dat hij de nominatie binnen heeft zal de fondsenwerving vanuit de partij voor hem ook wel op gang komen natuurlijk.
  maandag 28 maart 2016 @ 13:06:48 #294
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160996138
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:14 schreef antiderivative het volgende:
Sanders daagt Clinton uit voor een debat, maar het schijnt dat ze daar niet erg op zit te wachten..
Geen verrassing, de laatste debatten deed Sanders het steeds beter tegen Hillary en los hiervan kan Hillary er alleen maar op achteruit gaan aangezien je bij zo'n debat een uitglijder kan maken, het zou niet de eerste keer zijn dat een kandidaat die lijkt te winnen het alsnog verliest doordat hij/zij 1 ongelukkige opmerking maakt tijdens een debat. Hillary wil pas weer een debat doen als Sanders voldoende op haar is ingelopen en het risico reëel wordt dat hij haar inhaalt. Ik ben optimistisch dat de voorsprong van Hillary nog kleiner gaat worden maar als Sanders haar nog zou inhalen dan zou het een klein wondertje zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:29 schreef Monolith het volgende:
Dat de superdelegates beginnen in te zien dat hij de meeste kans maakt roept hij al een tijdje. Daar blijkt nog vrij weinig van, in tegenstelling tot acht jaar geleden.
Waarschijnlijk hoort hij van meerdere supergedelegeerden dat ze op de wip zitten maar dat levert weinig op zolang ze niet hun stem veranderen. Als zij Sanders steunen en Hillary wint dan kunnen ze fluiten naar hun toekomstige leuke baantje.

[ Bericht 26% gewijzigd door Bram_van_Loon op 28-03-2016 13:14:01 ]
#NoDAPL
  maandag 28 maart 2016 @ 13:08:48 #295
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160996169
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Op het moment dat hij de nominatie binnen heeft zal de fondsenwerving vanuit de partij voor hem ook wel op gang komen natuurlijk.
Ja, al ben ik benieuwd hoe zeker die nominatie is als hij bijvoorbeeld meer dan 50% van de PD krijgt, om nog maar te zwijgen over het scenario waarin hij niet die meerderheid haalt. Ze zouden kunnen zeggen: "fuck it, in landsbelang kiezen wij voor een ander". Maar ja, dan kom je bij Cruz uit en daar wordt toch ook bijna niemand gelukkig van? De Republikeinen hebben een nogal groot probleem geschapen voor zichzelf. :)
#NoDAPL
pi_160996219
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
_O_
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_160996227
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, al ben ik benieuwd hoe zeker die nominatie is als hij bijvoorbeeld meer dan 50% van de PD krijgt, om nog maar te zwijgen over het scenario waarin hij niet die meerderheid haalt. Ze zouden kunnen zeggen: "fuck it, in landsbelang kiezen wij voor een ander". Maar ja, dan kom je bij Cruz uit en daar wordt toch ook bijna niemand gelukkig van? De Republikeinen hebben een nogal groot probleem geschapen voor zichzelf. :)
Daarom, hij krijgt gewoon die nominatie en zijn partij gaat, al dan niet wat morrend, gewoon achter hem staan en de gebruikelijke campagnemachine opstarten met bijbehordende fondsenwerving. Maak je geen illusies :P
pi_160996265
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat hij bovendien ook niet inziet is dat daar waar het wel goed is gegaan Trump niets deed maar slechts zijn naam en geld leende terwijl andere mensen het werk deden. Trump heeft waarschijnlijk een slechter zakeninstinct dan de meeste mensen die een MBA-diploma op zak hebben. Ja, natuurlijk mag ook een succesvolle zakenman eens een keer falen maar bij hem is het aantal gefaalde bedrijven wel heel erg groot en zijn ze wel heel erg gefaald. Hij heeft ook niet netjes zijn schulden afbetaald terwijl hij dat wel kon doen (juridische trucjes). Een voorbeeld van iemand die wel goed kan ondernemen is Musk, kijk maar eens naar wat voor bedrijven hij groot heeft gemaakt. Stuk voor stuk innovatieve ideeën en gaten in de markt die de meeste andere mensen nog niet zagen aankomen.
Aldus de democratische partij. Ik weet dat ik eigenlijk niet zou moeten happen, maar goed:

Wat hij bovendien ook niet inziet is dat daar waar het wel goed is gegaan Trump niets deed maar slechts zijn naam en geld leende terwijl andere mensen het werk deden.

Zometeen ga je nog zeggen dat een baas met 30000 werknemers eigenlijk al het werk zelf moet doen en die werknemer achterover moeten leunen!! En al die investeerders ter wereld zijn volgens Bram dus helemaal niets. Ze geven slechts geld en anderen moeten het werk doen, jeetje...

Trump heeft waarschijnlijk een slechter zakeninstinct dan de meeste mensen die een MBA-diploma op zak hebben.

Afgezien van het feit dat iedereen een MBA kan halen (zelfs politici!!) kan het statistisch best zo zijn dat mensen met een MBA een beter zakeninstinct hebben dan Trump. Wat dat instinct dan ook moge zijn... Nog afgezien van al die topmensen die geen MBA hebben...

Ja, natuurlijk mag ook een succesvolle zakenman eens een keer falen maar bij hem is het aantal gefaalde bedrijven wel heel erg groot en zijn ze wel heel erg gefaald.

Kom nou eens met die hele lange lijst van al die gefaalde bedrijven. Met elke reactie schijnt die namelijk steeds langer te worden

Hij heeft ook niet netjes zijn schulden afbetaald terwijl hij dat wel kon doen (juridische trucjes)

Aldus iemand die nooit een onderneming heeft gehad. Een chapter 11 is niet zomaar een juridisch trucje, het heeft ondermeer als doel om te prioriteren met eisers. Er zijn maar weinig ondernemers in de VS die niet voor Chapter 11 kiezen als het zich voordoet

Een voorbeeld van iemand die wel goed kan ondernemen is Musk, kijk maar eens naar wat voor bedrijven hij groot heeft gemaakt. Stuk voor stuk innovatieve ideeën en gaten in de markt die de meeste andere mensen nog niet zagen aankomen.

Je begrijpt hopelijk dat het noemen van 1 willekeurige naam behoorlijk zinloos is? Als ik zeg een T Boone Pickens of een Carl Icahn, ben je dan ook positief? Heb het idee van niet, past namelijk niet zo in je straatje.
  maandag 28 maart 2016 @ 13:15:43 #299
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160996320
quote:
Lees eerst even deze reactie, eventueel kan je daarna nog jouw reactie aanpassen en pas daarna zal ik die lezen en reageren. Dit om een onnodige herhaling van zetten te voorkomen. ;)

quote:
0s.gif [b]Op maandag 28 maart 2016 13:13 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profil
#NoDAPL
  maandag 28 maart 2016 @ 13:16:39 #300
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_160996347
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Trump heeft een aardige kans om 50% via pledged delegate te halen. Daarnaast zijn er nog tientallen uncommitted delegates waar hij een (groot) deel van krijgt, zeker omdat die delegates als een soort superdelegates niet tegen de koploper willen stemmen.

Derde verdedigingslinie is dat Kasich als running mate (een groot deel van) zijn delegates opdracht geeft om Trump te steunen. Vierde linie bestaat uit een deal tussen Trump en Cruz/Kasich/GOP waarmee Trump zich moet conformeren aan een aantal standpunten.

Laatste mogelijkheid is bij een tweede stemronde op de conventie waarbij veel delegates unpledged worden Trump alsnog een meerderheid haalt. Trump moet imploderen wil hij de nominatie niet binnenslepen.
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')