Net zo goed als jij niet kunt claimen dat het allemaal successen zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:26 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Als je niks weet over die ondernemingen moet je ook niet claimen dat Trump een faalhaas is.
Benieuwd hoe Ted Cruz morgen gaat reageren over de verhalen over zijn escapades. Slechts een kwestie van tijd voor een van de dames een zak geld krijgt van een rivaal of TV netwerk om het hele verhaal uit de doeken te doen.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 28-03-2016 om 00:16:52See Lyin' Ted, even the @DailyBeast (no fan of mine) says this story came from Rubio, not Trump! https://t.co/Okc8XajVnz reageer retweet
quote:Op maandag 28 maart 2016 00:31 schreef OMG het volgende:
[..]
Net zo goed als jij niet kunt claimen dat het allemaal successen zijn.
Probeer eens.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:16 schreef KrappeAuto het volgende:
Als iemand een miljard waard is ga ik er van uit dat diegene succesvol is, omdat de meeste miljardairs self-made zijn, tenzij diegene:
1) Veel geld uit een erfenis heeft ontvangen;
2) Veel geluk heeft gehad.
Tegenstanders hebben tot nu toe in onvoldoende mate deze twee punten kunnen beargumenteren.
Okay, als ik morgen de loterij win en vervolgens 8000 LLCs start waarvan niemand weet wat ze doen, of er überhaupt winst wordt gemaakt, dan ben ik volgens jouw standaard een zakelijk genie.quote:
Uitgeleend. Dat kan hij met marktconforme rente weer terugkrijgen via donaties.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:04 schreef antiderivative het volgende:
Dat ie vervolgens (volgens de FEC) tot nu toe al meer dan $28 miljoen aan eigen vermogen aan deze campagne heeft uitgegeven
marktconforme rente? Donaties? Hij is geen Bernie met een enorme donatie-bergquote:Op maandag 28 maart 2016 11:13 schreef Montov het volgende:
Uitgeleend. Dat kan hij met marktconforme rente weer terugkrijgen via donaties.
Zo moeilijk was de post van Montov toch niet? Hij heeft het geld uitgeleend. Mocht hij bijvoorbeeld de nominatie winnen en meer op donaties gaan leunen, dan kan hij die ook gebruiken om zijn eigen investeringen weer terug te krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:29 schreef antiderivative het volgende:
[..]
marktconforme rente? Donaties? Hij is geen Bernie met een enorme donatie-berg
Hij heeft alleen al $33,134,265 aan operating expenditures in de boeken staan. Die 28 is een 'lening' waar hij persoonlijk garant voor moet staan, wat gezien zijn vermogen natuurlijk geen probleem is maar niet iets wat hij met donaties kan terug krijgen. En elke cyclus moet er meer in.
Sterker nog, de kleine donaties van mensen uit het land (tot $1,5-2k) is bij hem het zowat minste van alle kandidaten
Waarom zou hij meer op donaties gaan leunen als hij dat nu ook al zou kunnen doen? Misschien kan hij wel niet meer op donaties leunen? En is dit wat het is.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo moeilijk was de post van Montov toch niet? Hij heeft het geld uitgeleend. Mocht hij bijvoorbeeld de nominatie winnen en meer op donaties gaan leunen, dan kan hij die ook gebruiken om zijn eigen investeringen weer terug te krijgen.
Wat hij bovendien ook niet inziet is dat daar waar het wel goed is gegaan Trump niets deed maar slechts zijn naam en geld leende terwijl andere mensen het werk deden. Trump heeft waarschijnlijk een slechter zakeninstinct dan de meeste mensen die een MBA-diploma op zak hebben. Ja, natuurlijk mag ook een succesvolle zakenman eens een keer falen maar bij hem is het aantal gefaalde bedrijven wel heel erg groot en zijn ze wel heel erg gefaald. Hij heeft ook niet netjes zijn schulden afbetaald terwijl hij dat wel kon doen (juridische trucjes). Een voorbeeld van iemand die wel goed kan ondernemen is Musk, kijk maar eens naar wat voor bedrijven hij groot heeft gemaakt. Stuk voor stuk innovatieve ideeën en gaten in de markt die de meeste andere mensen nog niet zagen aankomen.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:18 schreef OMG het volgende:
Fappen op Trump's zakelijke vaardigheden als z'n steaks, vodka, university, en meer gefaalde onzin..
zo zoquote:Op maandag 28 maart 2016 12:45 schreef Disana het volgende:
Elizabeth Warren noemde Donald Trump niet voor niets een loser
Ook handig voor jou.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:04 schreef antiderivative het volgende:
Ah, het is weer zover. Het wekelijkse 'ik heb geen idee over het imperium van Trump dus blaat ik zijn tegenstanders maar na'.
Op het moment dat hij de nominatie binnen heeft zal de fondsenwerving vanuit de partij voor hem ook wel op gang komen natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:40 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Waarom zou hij meer op donaties gaan leunen als hij dat nu ook al zou kunnen doen? Misschien kan hij wel niet meer op donaties leunen? En is dit wat het is.
Sanders kan dat vrijwel geheel, gezien zijn populariteit. Maar hij schijnbaar niet.
Geen verrassing, de laatste debatten deed Sanders het steeds beter tegen Hillary en los hiervan kan Hillary er alleen maar op achteruit gaan aangezien je bij zo'n debat een uitglijder kan maken, het zou niet de eerste keer zijn dat een kandidaat die lijkt te winnen het alsnog verliest doordat hij/zij 1 ongelukkige opmerking maakt tijdens een debat. Hillary wil pas weer een debat doen als Sanders voldoende op haar is ingelopen en het risico reëel wordt dat hij haar inhaalt. Ik ben optimistisch dat de voorsprong van Hillary nog kleiner gaat worden maar als Sanders haar nog zou inhalen dan zou het een klein wondertje zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:14 schreef antiderivative het volgende:
Sanders daagt Clinton uit voor een debat, maar het schijnt dat ze daar niet erg op zit te wachten..
Waarschijnlijk hoort hij van meerdere supergedelegeerden dat ze op de wip zitten maar dat levert weinig op zolang ze niet hun stem veranderen. Als zij Sanders steunen en Hillary wint dan kunnen ze fluiten naar hun toekomstige leuke baantje.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:29 schreef Monolith het volgende:
Dat de superdelegates beginnen in te zien dat hij de meeste kans maakt roept hij al een tijdje. Daar blijkt nog vrij weinig van, in tegenstelling tot acht jaar geleden.
Ja, al ben ik benieuwd hoe zeker die nominatie is als hij bijvoorbeeld meer dan 50% van de PD krijgt, om nog maar te zwijgen over het scenario waarin hij niet die meerderheid haalt. Ze zouden kunnen zeggen: "fuck it, in landsbelang kiezen wij voor een ander". Maar ja, dan kom je bij Cruz uit en daar wordt toch ook bijna niemand gelukkig van? De Republikeinen hebben een nogal groot probleem geschapen voor zichzelf.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op het moment dat hij de nominatie binnen heeft zal de fondsenwerving vanuit de partij voor hem ook wel op gang komen natuurlijk.
Daarom, hij krijgt gewoon die nominatie en zijn partij gaat, al dan niet wat morrend, gewoon achter hem staan en de gebruikelijke campagnemachine opstarten met bijbehordende fondsenwerving. Maak je geen illusiesquote:Op maandag 28 maart 2016 13:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, al ben ik benieuwd hoe zeker die nominatie is als hij bijvoorbeeld meer dan 50% van de PD krijgt, om nog maar te zwijgen over het scenario waarin hij niet die meerderheid haalt. Ze zouden kunnen zeggen: "fuck it, in landsbelang kiezen wij voor een ander". Maar ja, dan kom je bij Cruz uit en daar wordt toch ook bijna niemand gelukkig van? De Republikeinen hebben een nogal groot probleem geschapen voor zichzelf.
Aldus de democratische partij. Ik weet dat ik eigenlijk niet zou moeten happen, maar goed:quote:Op maandag 28 maart 2016 12:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat hij bovendien ook niet inziet is dat daar waar het wel goed is gegaan Trump niets deed maar slechts zijn naam en geld leende terwijl andere mensen het werk deden. Trump heeft waarschijnlijk een slechter zakeninstinct dan de meeste mensen die een MBA-diploma op zak hebben. Ja, natuurlijk mag ook een succesvolle zakenman eens een keer falen maar bij hem is het aantal gefaalde bedrijven wel heel erg groot en zijn ze wel heel erg gefaald. Hij heeft ook niet netjes zijn schulden afbetaald terwijl hij dat wel kon doen (juridische trucjes). Een voorbeeld van iemand die wel goed kan ondernemen is Musk, kijk maar eens naar wat voor bedrijven hij groot heeft gemaakt. Stuk voor stuk innovatieve ideeën en gaten in de markt die de meeste andere mensen nog niet zagen aankomen.
Lees eerst even deze reactie, eventueel kan je daarna nog jouw reactie aanpassen en pas daarna zal ik die lezen en reageren. Dit om een onnodige herhaling van zetten te voorkomen.quote:
quote:
Trump heeft een aardige kans om 50% via pledged delegate te halen. Daarnaast zijn er nog tientallen uncommitted delegates waar hij een (groot) deel van krijgt, zeker omdat die delegates als een soort superdelegates niet tegen de koploper willen stemmen.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, al ben ik benieuwd hoe zeker die nominatie is als hij bijvoorbeeld meer dan 50% van de PD krijgt, om nog maar te zwijgen over het scenario waarin hij niet die meerderheid haalt. Ze zouden kunnen zeggen: "fuck it, in landsbelang kiezen wij voor een ander". Maar ja, dan kom je bij Cruz uit en daar wordt toch ook bijna niemand gelukkig van? De Republikeinen hebben een nogal groot probleem geschapen voor zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |