Deo volente.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het zou toch de ultieme grap zijn als het uiteindelijk tussen Bernie en Trump gaat.
Waarschijnlijk.quote:Bij South Park verzinnen ze zoiets niet eens.
Als atheïst kan ik hier weinig mee.quote:
Het is dan ook louter metaforisch bedoeld, niet letterlijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als atheïst kan ik hier weinig mee.
Aha. Die uitzending heb ik gemist. Een vooruitziende blik dus weer eens.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
In South Park heeft Canada een muur gebouwd nadat ze een 'Giant Dick' tot president hadden benoemd omdat ze dat wel grappig leek.
quote:Op zondag 27 maart 2016 21:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
In South Park heeft Canada een muur gebouwd nadat ze een 'Giant Dick' tot president hadden benoemd omdat ze dat wel grappig leek.
Het is wel grappig maar nogal bezijden de waarheid.quote:
'Where my country gone' heet die afleveringquote:Op zondag 27 maart 2016 21:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Aha. Die uitzending heb ik gemist. Een vooruitziende blik dus weer eens.
quote:Op zondag 27 maart 2016 21:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het inmiddels een beetje gedateerd, hebben jullie die andere tweet-oorlog meegekregen?
https://www.good.is/articles/elizabeth-warren-trump-twitter-rant
Zo niet, enjoy.
De tweede tweet is best wel sterk en veelzeggend over het zakentalent (het ontbreken ervan) van Donald Trump.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet altijd grinniken als middelmatige Nederlanders de zakelijke vaardigheden van miljardairs bekritiseren.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 26-03-2016 om 11:36:09"@SpartanMaker: Let me help you Trumpophobes with math: Trump: ($10.3B-$1.2M 74' equity)/1.2M = 858,233%. S&P: 1314.5% #Derp" reageer retweet
"Middelmatige Nederlanders"quote:Op zondag 27 maart 2016 22:38 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]Moet altijd grinniken als middelmatige Nederlanders de zakelijke vaardigheden van miljardairs bekritiseren.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 26-03-2016 om 11:36:09"@SpartanMaker: Let me help you Trumpophobes with math: Trump: ($10.3B-$1.2M 74' equity)/1.2M = 858,233%. S&P: 1314.5% #Derp" reageer retweet
Wat was volgens jou het bedrag dat Trump bezat vlak voordat hij een deel van de erfenis ontving?quote:Op zondag 27 maart 2016 23:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
"Middelmatige Nederlanders"
Blijkbaar begrijp jij in ieder geval weinig van hoe het werkt met geld. Als je veel geld hebt, wat hij al had dankzij het vermogen wat hij van zijn ouders kreeg wat bovendien veel hoger (minstens tientallen miljoenen USD volgens de kenners) ligt dan wat jij hier noemt, dan is het een fluitje van een cent om het geld snel te vermeerderen. Ik kan hier een uiteenzetting over gaan geven maar dat doe ik niet aangezien het offtopic is en jij het zelf eens een keer kank opzoeken.
Dus hoeveel zijn niet helemaal succesvol geworden? 3?quote:Op zondag 27 maart 2016 23:18 schreef OMG het volgende:
Fappen op Trump's zakelijke vaardigheden als z'n steaks, vodka, university, en meer gefaalde onzin..
Dus elke afgesplitste holding is een succesvolle onderneming van Donald Trump? Zo kan ik het ook.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:23 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dus hoeveel zijn niet helemaal succesvol geworden? 3?
Even balansje checken.
[ afbeelding ]
Hmm, wat een faalhaas die Donald!
Nee, maar het is te makkelijk om bij een man met honderden ondernemingen te zeggen dat 'ie gefaald heeft als een handjevol ondernemingen niet goed bleken te zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus elke afgesplitste holding is een succesvolle onderneming van Donald Trump? Zo kan ik het ook.
Balans opmaken.*quote:Op zondag 27 maart 2016 23:32 schreef Euribob het volgende:
En wat hier gepost wordt is geen balans, maar soit.
Je snapt toch hopelijk wel dat een dergelijke lijst met ondernemingen, waarvan compleet onduidelijk is hoe ze functioneren, of ze überhaupt winstgevend zijn en hoe levensvatbaar ze zijn op de lange termijn helemaal niets zegt over de prestaties van Donald Trump?quote:Op zondag 27 maart 2016 23:33 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Nee, maar het is te makkelijk om bij een man met honderden ondernemingen te zeggen dat 'ie gefaald heeft als een handjevol ondernemingen niet goed bleken te zijn.
[..]
Balans opmaken.*
Trump is miljarden waard. Mensen proberen zijn ''zakentalent'' in het diskrediet te brengen door een handjevol gefaalde ondernemingen te benoemen. Ik zeg juist dat dát niets zegt over de prestaties van Donald Trump, onder meer door een lijst van zijn honderden andere niet-failliete ondernemingen te laten zien.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk wel dat een dergelijke lijst met ondernemingen, waarvan compleet onduidelijk is hoe ze functioneren, of ze überhaupt winstgevend zijn en hoe levensvatbaar ze zijn op de lange termijn helemaal niets zegt over de prestaties van Donald Trump?
Je zou in ieder geval niet anderen hersenloos moeten napraten. Al zou je slechts een onderneming per holding tellen: mijn punt staat.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:36 schreef OMG het volgende:
Ik denk dat ik al m'n projecten ook maar onder aparte holdings moet stoppen, ben ik ook ineens een briljant ondernemer.
Punt is vooral dat Donald Trump verschrikkelijk veel te danken heeft gehad aan het geërfde vermogen van zijn vader. Hij gaat erg risicovol te werk wat hem in de jaren negentig al eens een bijna-faillissement heeft opgeleverd. Zo'n man kan je toch met geen mogelijkheid succesvol noemen?quote:Op zondag 27 maart 2016 23:52 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Trump is miljarden waard. Mensen proberen zijn ''zakentalent'' in het diskrediet te brengen door een handjevol gefaalde ondernemingen te benoemen. Ik zeg juist dat dát niets zegt over de prestaties van Donald Trump, onder meer door een lijst van zijn honderden andere niet-failliete ondernemingen te laten zien.
[..]
Je zou in ieder geval niet anderen hersenloos moeten napraten. Al zou je slechts een onderneming per holding tellen: mijn punt staat.
Je punt staat helemaal niet.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:52 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Trump is miljarden waard. Mensen proberen zijn ''zakentalent'' in het diskrediet te brengen door een handjevol gefaalde ondernemingen te benoemen. Ik zeg juist dat dát niets zegt over de prestaties van Donald Trump, onder meer door een lijst van zijn honderden andere niet-failliete ondernemingen te laten zien.
[..]
Je zou in ieder geval niet anderen hersenloos moeten napraten. Al zou je slechts een onderneming per holding tellen: mijn punt staat.
Bob probeert je duidelijk te maken dat onderneming een groot woord is voor een holding en dat een lijstje van holdings vrij weinig zegt.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:52 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Daarom was mijn vraag aan een vorige poster ook: hoeveel was zijn vermogen voordat hij een deel van de erfenis kreeg? Laten we aannemen dat zijn vader's vermogen 400 miljoen was voordat hij overleed in 1999. Laten we zeggen dat Trump daar 100 miljoen van kreeg. Heel veel geld. Maar waarom zou dit tegen hem werken als hij in 1988 al een miljard waard was volgens Forbes?quote:Op maandag 28 maart 2016 00:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Punt is dat Donald Trump verschrikkelijk veel te danken heeft gehad aan het geërfde vermogen van zijn vader.
Als iemand een miljard waard is ga ik er van uit dat diegene succesvol is, omdat de meeste miljardairs self-made zijn, tenzij diegene:quote:Hij gaat erg risicovol te werk wat hem in de jaren negentig al eens een bijna-faillissement heeft opgeleverd. Zo'n man kan je toch met geen mogelijkheid succesvol noemen?
Zit ook een verschil tussen hoe vermogen wordt opgebouwd en hoe het wordt onderhouden. Een loterijwinnaar runt geen grote zaak met duizenden werknemers. Trump wordt geprezen om zijn efficiënte beleid.quote:Of is iemand die de loterij wint en dat niet meteen allemaal uitgeeft ook succesvol?
Als je niks weet over die ondernemingen moet je ook niet claimen dat Trump een faalhaas is.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:03 schreef OMG het volgende:
[..]
Je punt staat helemaal niet.
Waarover Euribob al een punt maakte dat we niks weten over dergelijke ondernemingen. Je naam op een gebouw plakken en er een LLC van maken, knap hoor. Daarnaast bestaat die lijst praktisch uit het enige waar 'ie, dankzij het erven van een succesvol bedrijf, geld weet te verdienen, namelijk vastgoed. Dus als ik al m'n software projecten onder verschillende OMG LLCs onderbreng, dan ben ik ook een zakelijk genie, terwijl dat het enige is wat me succesvol maakt, naast m'n gefaalde OMG bier en koffie en ondergoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |