Amerikaans politiek moddergooien, wanstaltig en misselijkmakend.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:19 schreef antiderivative het volgende:
wtf, zie net dat #CruzSexScandal wereldwijd trending is...twitter:seankent twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 08:39:36Poor Ted's wife. She trusTED but then he cheaTED and now he's busTED and his campaign is dusTED. #CruzSexScandal https://t.co/KSrfSrwhye reageer retweet
twitter:NationalistHero twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 04:52:40#CruzSexScandal may involve hush money: Cruz PAC donated $500,000 to Fiorina's PAC https://t.co/GwyTdVxg6N reageer retweet
Misschien is champagne wel de oorzaak van dit seksschandaal?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:02 schreef Hexagon het volgende:
Een seksschandaal, die hadden we nog niet gezien deze champagne geloof ik?
Beetje jammer dat ik deze post van jou moet lezen, Hexagon. Ik ken jou niet als zo'n generaliserend persoon, wat heb je gegeten vandaag?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 08:26 schreef Hexagon het volgende:
Sanders zelf niet. Het zijn zijn fans die overal roeptoeteren wat goed is voor die onnozele, Clinton stemmende, zwartjes.
Die houding schrikt ze nou juist af.
Het is vooral gericht op enkele users (Bram_van_loon, studentje7.1) die al wekenlang blijven doordrammen dat de AA zichzelf voor de gek houden door op Clinton te stemmen. Dat is gewoon een hele denigrerende houding en dan past het woord "onnozele zwartjes" wel om hun wereldbeeld een beetje te omschrijven. En die equivalenten heft Sanders ook met zijn campagne meelopen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:30 schreef Belabor het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik deze post van jou moet lezen, Hexagon. Ik ken jou niet als zo'n generaliserend persoon, wat heb je gegeten vandaag?
Als er twee users in dit topic vragen stellen over het stemgedrag van de African-Americans en daar een mening over hebben, betekend dat niet dat alle fans van Sanders daarom neerbuigende White supremacists zijn. Ik heb ook een mening over mensen die overtuigd PVV stemmen, maar daarom ga ik ook niet die hele groep domme xenofoben noemen.
Bovendien niet erg respectvol om het nou over "zwartjes" te hebben. Ik geloof dat we volwassen genoeg zijn hier om een beetje respect te tonen voor andersdenkenden. Of overschat ik dit forum weer eens?
Ik zie nog niet echt een serieuze bron.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:35 schreef rubbereend het volgende:
een sexschandaalnu is de campagne compleet
Is een serieuze bron nodig voor de meeste kiezers?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie nog niet echt een serieuze bron.
Ik denk dat we hier vandaag nog wel meer over zullen horen. Trump laat dit niet gaan natuurlijk en de Amerikaanse media zullen er ook wel van smullen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:53 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Is een serieuze bron nodig voor de meeste kiezers?
Serieuze vraag trouwens, ik vraag me gewoon af of gewoon dat breed uitgesmeerde gerucht al niet voldoende is.
Het was een tijdje worldwide trending op twitter dus het zal ongetwijfeld een uitwerking gaan hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:53 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Is een serieuze bron nodig voor de meeste kiezers?
Serieuze vraag trouwens, ik vraag me gewoon af of gewoon dat breed uitgesmeerde gerucht al niet voldoende is.
http://www.msnbc.com/msnb(...)he-national-enquirerquote:In this stranger-than-fiction presidential race, Trump has been championed by a publication that has recently purported to “out“ a number of celebrities, discovered unsubstantiated cheating scandals, prematurely predicted the imminent deaths of Hillary Clinton, Angelina Jolie, Cher and Oprah Winfrey (just to name a few), claimed repeatedly that President Barack Obama and first lady Michelle Obama were on the brink of divorce, that the Obama daughters were embroiled in a cocaine scandal, and accused comedian Bill Cosby of plotting the murder of his own son.
[...] Meanwhile, their recent “reporting” on Clinton includes pieces speculating about her weight gain on the campaign trail and allegations that she is “terrified of revelations about her secret lesbian lifestyle!” [...]
The tabloid has also frequently echoed Trump attack lines on his opponents throughout the campaign and even introduced some tawdrier ones, like alleging that Jeb Bush has an extramarital affair with a “Playboy bunny turned lawyer.” [...] Among their more recent articles is a piece alleging that Supreme Court Justice Antonin Scalia was murdered by a prostitute.
"Hij begon!" - President Trump, 2016.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 24-03-2016 om 23:31:17I didn't start the fight with Lyin'Ted Cruz over the GQ cover pic of Melania, he did. He knew the PAC was putting it out - hence, Lyin' Ted! reageer retweet
De media zijn natuurlijk op de hoogte, maar 'Defamation of character' en dat soort dingen. Lijkt mij niet zo verstandig om het direct te gaan behandelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:05 schreef Gambetta het volgende:
Zolang er totaal geen bewijs gaat de "mainstream media" hier natuurlijk, terecht, geen aandacht aan besteden. De bron is blijkbaar een National Enquirer artikel waarin niet eens wordt gezegd dat hij een affaire zou hebben gehad maar dat er geruchten zijn. De National Enquirer heeft daarnaast een bijzonder slechte reputatie met tien missers voor elke correcte scoop (Edwards) en hebben een endorsement aan Trump gegeven, doe daarmee wat je wil.
[..]
http://www.msnbc.com/msnb(...)he-national-enquirer
Het zou overigens wel het enige passende slot van deze voorverkiezingen zijn, laat daar geen misverstand over bestaan.
twitter:ccsuny twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 12:37:09If @tedcruz convinced five women to sleep with him, he's clearly a better negotiator than @realDonaldTrump. #CruzSexScandal reageer retweet
Dan begint de verkiezing van de grootste clown pas echtquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:52 schreef Monolith het volgende:
Het is te hopen dat wanneer de verkiezing voor grootste clown achter de rug is, de GE weer gewoon over de inhoud kan gaan.
Daar is tot nu toe nog geen sprake van geweest, en tijdens de GE ook niet want de dems kiezen ook een Clown als kandidaat. Dus het circus gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:52 schreef Monolith het volgende:
Het is te hopen dat wanneer de verkiezing voor grootste clown achter de rug is, de GE weer gewoon over de inhoud kan gaan.
Je kunt vinden wat je wil van de Democratische race, maar dat is een hele verademing vergeleken met het zwakzinnige niveau aan Republikeinse zijde.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:00 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Daar is tot nu toe nog geen sprake van geweest, en tijdens de GE ook niet want de dems kiezen ook een Clown als kandidaat. Dus het circus gaat gewoon door.
Dat ze elkaar niet persoonlijk hard aanvallen, wil nog niet zeggen dat het inhoudelijk enig niveau heeft. Het is aan beide kanten zwakzinnig.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt vinden wat je wil van de Democratische race, maar dat is een hele verademing vergeleken met het zwakzinnige niveau aan Republikeinse zijde.
Wat is er precies zo zwakzinnig aan het debat aan Democratische zijde volgens jou? Aan de Republikeinse kant lijkt het me vrij evident. "Jouw vrouw is een hoer, jouw vrouw is lelijk, de moderator is ongesteld, ik heb een prima functionerende penis, kinderachtige bijnaampjes, enzovoort".quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:14 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Dat ze elkaar niet persoonlijk hard aanvallen, wil nog niet zeggen dat het inhoudelijk enig niveau heeft. Het is aan beide kanten zwakzinnig.
Op welke van POL doelen de republikeinen eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is er precies zo zwakzinnig aan het debat aan Democratische zijde volgens jou? Aan de Republikeinse kant lijkt het me vrij evident. "Jouw vrouw is een hoer, jouw vrouw is lelijk, de moderator is ongesteld, ik heb een prima functionerende penis, kinderachtige bijnaampjes, enzovoort".
TRU / Het beste UFO bewijs (politici, astronauten, filmpjes, radar etc.)quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:54 schreef alwaysbenice het volgende:
Goed om weer wat aandacht van Hillary hier over te zien
Ze is is al heel lang bewust van het fenomeen, toen haar man in het Witte Huis zat heeft ze heel veel afspraken gehad met Laurence Rockefeller die wilde dat Bill Clinton alle informatie zou vrij geven en had een raport gemaakt met het beste UFO bewijsmateriaal voor ze (het rapport en de geclassificeerde documenten staat allemaal online, zie http://www.paradigmresearchgroup.org) en ook doet haar campagne voorzitter regelmatig uitspraken over UFOs/Aliens
Ik denk dat ze er klaar mee is dat zo weinig mensen hier over bewustzijn, en dat ze een wereld wil zien waar men bewust is van de buitenaardse intelligentie en hun bezoekingen (want dat is nou eenmaal waar het bewijsmateriaal op duidt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |