Wat vond je zelf van die filmpjes m.b.t. alien implants?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:51 schreef alwaysbenice het volgende:
Even uit het feedback topic, voor de intentie van het topic.
Er mag uiteraard kritiek komen op stukken bewijsmateriaal, zolang het maar inhoudelijk is en niet te repetitief wordt.
Bij de foto's van reddit heb ik toch wel het idee dat een hoop fake is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:51 schreef alwaysbenice het volgende:
Een leuke klassieke image reeks van reddit van UFOs en dus van een potentile buitenaardse intelligentie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor meer, een voor de context van veel van deze foto's: http://www.ufocasebook.com/bestufopictures17.html
Er zitten er inderdaad helaas een paar dubbele in en nogal wat wazige / gepixelde ...quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Bij de foto's van reddit heb ik toch wel het idee dat een hoop fake is.
Persoonlijk vind ik die foto collage afbreuk doen aan je topic
Toch indrukwekkend dat 2 grote labs uit Amerika met 'zeldzame meteoriet' als analyse kwamen, terwijl ze niet wisten dat het uit een lichaam kwam. Hoewel het hele onderzoek dus niet te vinden is kan je zo'n claim niet ongegrond maken op TV omdat je anders voor smaad aangeklaagd kan worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wat vond je zelf van die filmpjes m.b.t. alien implants?
Ik vind het een sterke collage, fakes heb je er altijd wel waarschijnlijk tussen zitten, in theorie kan het allemaal nep zijn hoewel de foto's overeen komen met veel UFO sightings waarvan sommigen dus gezien zijn door astronauten, presidenten, piloten, admiralen etc. en waarvan een deel vastgelegd is op radar en soms geland en fysiek bewijsmateriaal achtergelaten hebben (gedocumenteerd door overheden, wetenschappelijke onderzoeken en inlichtingsdiensten (CIA/FBI etc.)).quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Bij de foto's van reddit heb ik toch wel het idee dat een hoop fake is.
Persoonlijk vind ik die foto collage afbreuk doen aan je topic
Voor mij wel. Hoewel, ik geloofde sowieso al in het fenomeen dat die man presenteert, omdat de mensen, waaronder soms doctors en wetenschappers, vaak om directe informatie vragen die hij vervolgens meestal ook geeft.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:19 schreef ems. het volgende:
Ah nee, een confirmerende droom. Dat verandert de zaak.
Ik ken hem, ik vind het niet geloofwaardig, onder andere omdat veel tegenstrijdig is met wat Bashar zegt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:58 schreef Japie77 het volgende:
@Allwaysbenice:
Ken jij Martijn van Staveren trouwens? Hij geeft regelmatig lezingen en er staan ook meerdere filmpjes met hem op Earth Matters. Misschien wel interessant voor je.
http://www.buitenaardscontact.nl/
Ok. Dus je gelooft Bashar wel maar hem niet? Waarom?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:15 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Ik ken hem, ik vind het niet geloofwaardig, onder andere omdat veel tegenstrijdig is met wat Bashar zegt.
Het verschil tussen de informatie, de een is bijna constant logisch voor mij, de ander niet. En ook dus door mijn persoonlijke ervaring met Bashar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 05:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ok. Dus je gelooft Bashar wel maar hem niet? Waarom?
Wat heb je dan voor persoonlijke ervaring met Bashar? Ik ben twee keer naar een lezing geweest van Martijn en vond het wel heel bijzonder. Veel van wat hij zegt resoneert wel bij mij. Maar hij is wel heel erg negatief. De situatie is volgens hem totaal hopeloos.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:55 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Het verschil tussen de informatie, de een is bijna constant logisch voor mij, de ander niet. En ook dus door mijn persoonlijke ervaring met Bashar.
Staat hier op deze pagina een post van.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor persoonlijke ervaring met Bashar? Ik ben twee keer naar een lezing geweest van Martijn en vond het wel heel bijzonder. Veel van wat hij zegt resoneert wel bij mij. Maar hij is wel heel erg negatief. De situatie is volgens hem totaal hopeloos.
Ik weet niet of Michiel dat zo stelt hoor dat iemand een macht heeft over ons bewustzijn. Dat is ook nogal een ingewikkeld concept. Je hebt mind controll maar je hebt ook bv onze planeet waarbij we op een bepaalde manier dom/klein gehouden worden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:13 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Staat hier op deze pagina een post van.
Bovendien is er geen enkele reden om te geloven dat iemand anders een macht zou hebben over jou bewustzijn, wellicht alleen tenzij je dat gelooft en je daardoor negatieve emoties creert.
Verzet naar 8 April helaas...nog even geduld hebben.quote:
Mooi zulk soort filmpjes. Goed dat het bewaard is gebleven als bewijs tegen de debunkers.quote:Op zondag 17 april 2016 09:39 schreef Monomeism het volgende:
USAF GEN. JOHN SAMFORD ON FLYING SAUCERS (1952) Project Blue Book Aliens
Het bekende stukje met Samford. Nog nooit eerder in zulke goede kwaliteit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |